چرا جیمیل بسازیم ؟

چرا جیمیل بسازیم ؟
زمان مطالعه مطلب 3 دقیقه

چرا جیمیل بسازیم ؟

شما می توانید برای حساب شخصی خود یا تجارت خود از حساب gmail استفاده کنید .

شما برای تجارت یا کسب و کار خود همیشه نیاز به یک ایمیل دارید که gmail این امکان را برای شما فراهم کرده تا یک gmail  تجاری داشته باشید و از امکانات زیر استفاده کنید .

اگر می خواهید از Gmail برای تجارت خود استفاده کنید ، ممکن است یک حساب Google Workspace برای شما بهتر از یک حساب Google شخصی باشد . Google Workspac  از 6 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می کند و موارد زیر را شامل می شود .

 

 

یک حساب Gmail حرفه ای و بدون آگهی با استفاده از نام دامنه شرکت شما ، مانند  susan@example.com

مالکیت حساب های کارکنان ، بنابراین شما همیشه بر حساب ها ، ایمیل ها و پرونده های شرکت خود کنترل دارید.

پشتیبانی 24 ساعته تلفن ، ایمیل و چت از یک شخص واقعی.

افزایش فضای ذخیره سازی Gmail و Google Drive مدیریت دستگاه های تلفن همراه برای حفظ امنیت داده های شما ، مانند قابلیت پاک کردن از راه دور دستگاه های از دست رفته، کنترلهای امنیتی و امنیتی پیشرفته.

 

مراحل آموزش ساخت جیمیل رایگان

نحوه ایجاد حساب Gmail

در اینجا نحوه ایجاد حساب Gmail در چند مرحله آسان آورده شده است

آیا می پرسید چگونه می توان یک حساب Gmail جدید ایجاد کرد؟ این که آیا شما به یک آدرس ایمیل دوم (یا هفتم) نیاز دارید یا به دنبال ایجاد اولین حساب ایمیل خود هستید ، Gmail یک گزینه فوق العاده است.

گوگل تنظیمات را سریع و آسان انجام می دهد و Gmail برخی از قوی ترین ابزارهای ایمیل و فیلتر هرزنامه در بازار را به همراه 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد که باید برای اکثر کاربران فضا کافی باشد.

صرف نظر از دلیل نیاز به حساب Gmail جدید ، من این مراحل را برای شما شرح می دهم و می توانیم آن را در عرض یک دقیقه راه اندازی کنیم.

 

در اینجا نحوه ایجاد یک حساب Gmail جدید آورده شده است:

نام خود ، نام کاربری/ایمیل منحصر به فرد و رمز عبور شامل حداقل 8 نویسه شامل حروف ، اعداد و نمادها را وارد کنید.

تاریخ تولد خود را وارد کرده و پاسخی برای استعلام جنسیت انتخاب کنید. شما می توانید یک شماره تلفن و/یا آدرس ایمیل را به عنوان گزینه های بازیابی حساب وارد کنید ، اما این اختیاری نیست. توصیه نمی کنیم از شماره تلفن خود به عنوان گزینه 2FA یا بازیابی استفاده کنید ، اما ایمیل بازیابی می تواند مفید باشد. در صورت فعال بودن ، هر زمان که دستگاه جدیدی وارد حساب Gmail شما می شود ، ایمیلی دریافت خواهید کردNext را کلیک کنید.

 

حریم خصوصی و شرایط را بخوانید.

 

اکثر مردم همه چیز را نخواهند خواند ، اما شما باید بر روی More Options کلیک کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از برخی از فعالیت های Google خودداری کنید یا خیر. این امر بر شخصی سازی تبلیغات و محتوا تأثیر می گذارد ، اما اگر حریم خصوصی برای شما اهمیت بیشتری دارد ، انتخاب کنید که Google این داده ها را ذخیره یا استفاده نکند.

خودشه! شما صاحب افتخار یک حساب Gmail جدید هستید و Google به طور خودکار شما را به صندوق ورودی شما می برد و دستورالعمل های نحوه استفاده از حساب را ارائه می دهد. هیچ محدودیتی برای تعداد حساب های Gmail که می توانید داشته باشید وجود ندارد ، بنابراین اگر در آینده به حساب دیگری احتیاج دارید ، کافی است این دستورالعمل ها را دوباره دنبال کنید.

 

 ارسال ایمیل مبارک!

شما به همین راحتی می توانید یک حساب شخصی رایگان  gmail داشته باشید . 

چرا جیمیل بسازیم ؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *