لپ تاپ و تبلت چیست ؟

تبلت و لپ تاپ
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

لپ تاپ رایانه ای است که از ویژگی های آن میتوان به قابل حمل بودن و سبک بودن اشاره کرد.تبلت هم رایانه ای کوچک است که برخی از ویژگی های رایانه هم دارد ام با این تفاوت که دارای سیستم عامل موبایل است.

لپ ‌تاپ ها و تبلت ها دارای اجزای سخت افزاری مانند صفحه نمایشگر، صفحه کلید (در برخی از تبلت ها )، صفحه لمسی، مادربرد (Motherboard )، سی پی یو (CPU)، هارد دیسک (HDD)، رم (RAM) و… هستند.

اما زمانی که برای یکی از این قطعات سخت افزاری مشکلی پیش می آید باید مشکلشان رفع کنید تا زمانی که بخواهید از لپ تاپ یا تبلت خود استفاده کنید مشکلی نداشته باشید.

تفاوت لپ تاپ و تبلت در چیست ؟

  • وزن: لپ تاپ به لحاظ ساختار دو تکه ای سه برابر یک تبلت وزن دارد، وزن لپ تاپ 3 کیلو گرم است درحالی که سنگین ترین تبلت 800 گرم وزن دارد.
  • ابعاد: در هر دو باریک بودن یک اصل مهم به شمار می روند اما تبلت نازک تر از و ابعاد کوچکتری نسبت به لپ تاپ دارد.
  • سیستم عامل: تبلت ها تحت سیستم عامل اندروید بوده ولی لپ تاپ ها غالبا از سیستم عامل ویندوز پیروی می کنند.
  • قیمت: به طور خلاصه قیمت چندان متفاوتی بین لپ تاپ ها با تبلت دیده نمی شود.

در زمان خراب شدن چه کاری میتوان انجام داد؟

ما در این مقاله قصد داریم در زمانی که برای لپ تاپ یا تبلت شما مشکلی پیش آمد بتوانید به یکی از این مرکز های خدماتی و تعمیراتی مراجعه کرده و مشکل آن را برطرف کنید که در زیر به برخی از بهترین مرکز های خدماتی و تعمیراتی اشاره خواهیم کرد.

تبلت ایسوس

اگر به دنبال یک مجموعه تخصصی هستید که تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ و تبلت خود را به ان بسپارید تا تعمیرات ان به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهند، تعمیرات لپ تاپ و تبلت ایسوس انتخابی عالی است. در این مجموعه از جدیدترین تجهیزات و دستگاه های مدرن جهان برای عیب یابی و رفع اشکال لپ تاپ و تبلت شما در نظر گرفته شده است. ایسوس دارای تکنسین هایی مجرب و کارآزموده دارد که بر روند کار نظارت دارند، دوره های تخصصی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و تجربه های زیادی در زمینه تعمیرات تخصصی دارند. به همین دلیل هم است که می توانند با استفاده از وسایلی که در اختیار دارند، بهترین روش را برای تعمیر اجزای سخت افزاری اجرا کنند.

اگر در استفاد از تبلت دچار مشکل شده اید، میتوانید تعمیر تبلت خود را به رایان دل کوک بسپارید.

گرافیک ایسوس

کارت گرافیک یکی از قطعه های سخت افزاری کامپیوتر برای کسانی است که می‌خواهند سیستم عامل خود را به مرحله بعدی رندر گرافیکی برسانند. متاسفانه کارت گرافیکی هم مثل قطعات سخت افزاری دیگر کامپیوتری که خراب و فرسوده می‌شوند، کارت گرافیک هم دچار خرابی و فرسودگی های مربوط به خود می شود. این مشکل موجب می‌شود تا افرادی که با خرابی کارت گرافیک روبرو شده اند ؛ نتوانند علت مشکل به وجود آمده را مشخص کنند و اقدامات مربوطه را انجام دهند. علائم خرابی کارت گرافیک چیست ؟ و چگونه می‌توان در صورتی که نیاز به تعویض دارد، ان را از مراکز مجاز تهیه کرد ؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

تبلت چیست

کارت‌ گرافیک آسیب دیده می‌توانند باعث خراب شدن سیستم عامل شوند. در صورت خراب شدن این قطعه مشکلاتی همانند: هنگ کردن سیستم، کند شدن نمایش تصویر و بی کیفیت شدن آن، ایجاد صدای بوق در کیس و یا در موقعی که لپ تاپ را روشن می کنید اما هیچ تصویری بر روی نمایشگر لپ تاپ خود نمی بینید، اگر خط های راه راه را بر روی نمایشگر لپ تاپ مشاهده می کنید و اگر نتوانستید بازی‌های گرافیکی خود را بر روی لپ تاپ باز کنید ؛ کارت گرافیک لپ تاپ شما دچار مشکل شده است و به تعمیر کارت گرافیک نیاز است.

ایسوس

اگر در کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس خود دچار مشکل یا نقص فنی مواجه شدید، می‌توانید از خدمات تعمیراتی لپ تاپ ایسوس توسط نمایندگی های مجاز ایسوس استفاده کنید.

تمامی لپ تاپ ها و تبلت های مشتریان به محض ورود له نمایندگی تست و عیب یابی می شوند و در صورتی که نیاز به تعمیر داشتند به صورت اورژانسی، در حضور مشتری تعمیر می شوند و با فاکتور خرید و تعمیراتی رسمی تحویل مشتریان داده می شود و اگر تشخیص داده شد که لپ تاپ و یا تبلت شما دارای عیب است پیچیده و زمانی بسیار طولانی برای تعمیرات نیاز دارد رسید معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای دریافت مشاوره و گرفتن قیمت تخصصی ترین خدمات تعمیر لپ تاپ ایسوس کافی است با نمایندگی های مجاز تماس حاصل بفرمایید. فرقی ندارد که ساکن کدام یک شهر های ایران هستید ؛ نمایندگی های مختلف ایسوس در تمام شبانه روز پاسخگوی شما هستند تا به شما خدمات ارزنده ای ارائه دهند، فقط کافی است تلفن خود را بردارید و با مراکز تعمیراتی و خدماتی ایسوس تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما به جهت راهنمایی و مشاوره های لازم جهت تعمیرات را در خدمت شما قرار دهند. شماره تلفن جهت مشاوره تلفنی: 62948-021

اگر هم لپ تاپ و تبلت شما به تعمیرات نیاز دارد و نمی توانید به صورت تلفنی مشکل ان را رفع کنید می توانید به صورت حضوری تبلت و لپ تاپ خود را جهت تعمیرات به نمایندگی های ایسوس بدهید. 

خدمات تعمیراتی لپ تاپ و تبلت لنوو در طول سال های زیاد توانسته انواع خدمات اعم از تعمیر مینی برد ها و تعویض و تعمیر ال سی دی و تاچ ال سی دی و بسیاری از خدمات تعمیراتی دیگر خدمات شایانی ارائه دهد.

این خدمات با آخرین تکنولوژی ها روز دنیا و تجهیزات پیشرفته برای ارائه بهتر خدمات به افراد استفاده می کند. در این بخش در مورد چگونگی خدمات لنوو بررسی می شود. لنوو که شاید نسبت به رقبایش شاید سالهای زیادی نباشد خدمات ارائه می دهد خیلی زیادی ولی توانسته با صرف وقت روی کیفیت های قطعات خود و بهره مند شدن از نام IBM خود را در سطح اولین های دنیا قرار داده است. لنوو با گرفتن امتیاز IBM که قدمتی چند ساله دارد به گونه ای برند خود را ارتقاء بدهد و نام معروف و مشهوری را برای خود دست و پا کند.این برند قوی و خوش نام و نشان که به بزرگترین تولیدی لپ تاپ و تبلت های خانگی در سطح بین المللی تبدیل شده طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. لنوو در تولید محصولات الکترونیکی گوناگونی فعالیت های زیادی دارد.

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری مربوط با انواع لپ تاپ و تبلت لنوو با مراجعه به این مراکز ارائه خدمات لنوو قابل دریافت است. در این مرکز، سرویس‌های مربوط به تعمیرات لپ تاپ لنوو در سه مرحله جداگانه: عیب‌یابی تخصصی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری انجام می‌ دهند. در مرحله عیب‌یابی، لپ تاپ های تحویل داده شده به این شعب مورد عیب یابی و بازدید قرار می گیرد و نوع ایراد به وجود امده در آنها شناسایی می شود.

لنوو

نمایندگی لنوو در ایران بیش از 15 سال فعالیت موفق در زمینه تعمیراتی لپ تاپ و تبلت های لنوو با مهندسان مجرب و با تجربه در طول این سال ها توانسته خدمات تعمیراتی زیادی به صورت عالی داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ و تبلت لنوو علاوه ‌بر این که سرویس تحویل سیستم های عامل را در محل ارائه می‌‌دهد ؛ تا متخصصان و تکنسین های با تجربه و کارآزموده به آدرس مورد نظر فرد می روند و لپ تاپ و تبلت که دارای ایراد است را شده تحویل گرفته و پس از انتقال به واحد تعمیراتی و رفع عیوب این مرکز و انجام تعمیرات مخصوص آن، دستگاه مربوطه را درب منزل به کاربر تحویل می دهند.

 برای بهره مند شدن از این خدمات شرکت لنوو و استفاده از این سرویس می‌توانید با نمایندگی های مجاز خدمات تعمیراتی لنوو تماس بگیرید ؛ تا کارشناسان شرکت الکترونیکی لنوو این درخواست شما را با مشخصات فردی برای استفاده از این سرویس خدمات تعمیراتی لنوو در محل ثبت کنند و افراد متخصص مجرب کادر تعمیراتی به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *