بهترین تلویزیون برای بازی در سال 2021

بهترین تلویزیون برای بازی
زمان مطالعه مطلب 12 دقیقه

بهترین تلویزیون بازی در سال 2021

با بهترین تلویزیون های بازی , بازی کنید و در تجربه صفحه نمایش بزرگ کامپیوتر خود غرق شوید.

بهترین تلویزیون بازی ، بهترین انتخاب شما برای تنظیم بازی در صفحه نمایش بزرگ در اتاق نشیمن شما است و می تواند به سرعت به سینمایی با فاصله اجتماعی در خانه تبدیل شود. این روزها بهترین تلویزیون های 4K حتی از نظر وفاداری می توانند با بهترین مانیتورهای بازی رقابت کنند. روزهایی که زمان پاسخگویی ضعیف در تلویزیون ها وجود دارد ، اکنون در مورد پنل های بالا صحبت می شود. حتی مزایای اضافی فن آوری های شگفت انگیز مانند OLED ها وجود دارد که هنوز به روشی قابل توجه روی میزهای ما تزئین نشده است.

 

در حال حاضر انتخاب شما برای فناوری پانل OLED با شکوه ، از نظر رایانه ، محدود به لپ تاپ های بازی درجه یک یا بهترین تلویزیون های بازی است.

از زمان راه اندازی Nvidia RTX 3080 و AMD RX 6800 XT ، بازی 4K کاملاً در دسترس است – به شرط اینکه بتوانید GPU جدیدی را تهیه کنید. و باعث می شود بازی های شما در اندازه هایی از صفحه نمایش که به سادگی در دنیای مانیتورها مشاهده نمی کنید (به استثنای چند مورد استثنایی) بسیار شگفت انگیز به نظر برسند. این پردازنده های گرافیکی جدید می توانند 120 فریم بر ثانیه را با وضوح 4K در همه بازی ها به جز چالش برانگیزترین بازی ها ضبط کنند.

 

سپس وعده بازی 8K با RTX 3090 وجود دارد که از طریق قدرت DLSS یا Deep Learning Super Sampling تحویل داده می شود. در حالی که این یک هدف آرزوی بزرگ برای هر گیمر رایانه ای است ، ما در اکثر موارد از بهترین تلویزیون های بازی در وضوح 4K استفاده می کنیم. این نسبت به 8K قابل دستیابی است و به احتمال زیاد با سخت افزار امروزی از آن تلویزیون در وضوح اصلی خود به خوبی استفاده می کنید.

 

انتخاب تلویزیون به عنوان صفحه اصلی شما دارای چندین مزیت است. برای شروع ، یک تلویزیون بازی ، با نرخ تازه سازی 120 هرتز و HDR با کیفیت بالا ، روشن تر از مانیتور بازی معمولی شما خواهد بود. و سپس اندازه وجود دارد – به احتمال زیاد یک پنل بسیار بزرگتر از آنچه تقریباً با هر مانیتور گیمینگ سنتی موجود دارید دریافت خواهید کرد. بسیاری از تلویزیون های سطح بالا نیز این روزها دارای ویژگی های بازی محور هستند ، بنابراین می توانید از فناوری هایی مانند FreeSync یا G-Sync در صفحه انتخابی بزرگ خود نیز لذت ببرید. 

بهترین تلویزیون برای بازی
بهترین تلویزیون برای بازی

بهترین تلویزیون بازی

سونی X85J | 43 اینچ | 4K 120Hz | 698 دلار (صرفه جویی 202 دلار)

این تلویزیون LED کوچکتر 43 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز ، دو درگاه HDMI 2.1 و Android TV داخلی ، گزینه ای عالی برای بازی است. 

هایسنس 55U7G | 55 اینچ | 4K 120Hz | 849.99 دلار

این تلویزیون فروخته نمی شود ، اما یکی از ارزان ترین گزینه ها برای تلویزیون 4K با پشتیبانی بومی 120Hz است. همچنین دارای Android TV با دستیار Google و “Game Mode Pro” ویژه برای کاهش تأخیر نمایش. 

 

بهترین تلویزیون های بازی

 تلویزیون 48 اینچی 4K LG OLED48CX

بهترین تلویزیون برای بازی

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 48 اینچ

وضوح تصویر: 3840×2160

فناوری پنل: OLED

تلویزیون هوشمند: LG webOS

ابعاد: 42.2 25 25.6 9. 9.9 اینچ

وزن: 42 پوند

 

دلایل خرید

+سطوح بی نظیر سیاه+4K@120Hz بدون فشرده را ارائه می دهد+فاکتور فرم مناسب میز

دلایل پرهیز از

-خطر سوختن صفحه نمایش-هنوز طیف رنگی کامل در 4K وجود ندارد

 

اولین تلویزیون OLED زیر 50 اینچ همیشه برای بازی های رایانه ای نقطه عطفی بود. مطمئناً چسباندن یک هیولا 65 اینچی به دیوار به گونه ای که بتوانید روی کاناپه خود بازی کنید جذاب است ، اما این اولین تلویزیون OLED است که در واقع با یک فرم 48 اینچی به فروش می رسد که واقعاً می توانید از آن روی میز خود استفاده کنید.

باید یک میز بسیار بزرگ و محکم باشد ، اما شگفت زده خواهید شد که چقدر سریع با داشتن چنین املاک صفحه نمایش در مقابل خود سازگار می شوید. و با توجه به اینکه در حال حاضر مانیتورهای OLED واقعی به عنوان دندان کبوتر بسیار کمیاب هستند ، مطمئناً این بهترین گزینه برای بازی های رایانه ای در یک پنل OLED است.

و اگرچه تلویزیون است ، مطمئناً از حساسیت رایانه خالی نیست. ال جی در حال حاضر پشتیبانی AMD FreeSync Premium را به سازگاری N-Nvidia G-Sync اضافه کرده است که این شرکت به مدل های سال گذشته اضافه کرد. 

از نظر کیفیت تصویر ، هیچ فناوری دیگری نمی تواند با کنتراست و سطوح سیاه پیکسل های خود ساطع کننده در یک صفحه OLED مطابقت داشته باشد. آن را با نرخ تازه سازی 120 هرتز و برش های HDR برتر مطابقت دهید ، و این تقریباً بهترین صفحه نمایش بازی رایانه ای است و مطمئناً بهترین تلویزیون بازی است.

 

تلویزیون 65 اینچی 4K LG OLED65E9PUA

بهترین تلویزیون بازی 4K با صفحه نمایش بزرگ که می توانید خریداری کنید

بهترین تلویزیون برای بازی
تلویزیون برای بازی

 

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ

وضوح تصویر: 3840×2160

فناوری پنل: OLED

تلویزیون هوشمند: LG webOS

ابعاد: 35.5 در 57 در 8.7 اینچ

وزن: 75 پوند

دلایل خرید

+سطوح باور نکردنی سیاه+پنل بسیار تیز و فوق العاده نازک+همراه با G-sync

دلایل پرهیز از

-خطر سوختن صفحه نمایش-نه مثل بعضی ها روشن

 

هر سال ، پنل های OLED ال جی قوی تر و قوی تر برای بازی و مدعی بهتر برای بهترین عنوان تلویزیون گیمینگ می شوند. E9 مدل 2019 است و دارای بسیاری از ویژگی های مشابه E8 سال گذشته (تلویزیون بازی مورد علاقه ما برای مدت طولانی) است ، البته با برخی تغییرات اساسی. این پنل هنوز در میان باریک ترین تلویزیون های 4K قرار دارد و به لطف فناوری OLED ، سطح سیاه بی نظیری را به ارمغان می آورد و باعث می شود LED های جداگانه به طور کامل خاموش و روشن شوند. به این ترتیب است که چنین سیاهی های عمیق و وضوح و وضوح تصویر را با آنها به دست می آورید. پنل های E9 را برای بازی های تاریک تری مانند Metro: Exodus و Resident Evil 2: Remake مناسب می کند.

 

خبر بهتر این است که G-sync در همه تلویزیون های سری E9 هنگامی که حالت بازی فعال است فعال می شود ، بنابراین دیگر مجبور نیستید هنگام بازی با نرخ فریم بالاتر از فریم های رد شده و تصاویر پاره شده رنج ببرید. مگر اینکه با کارت AMD بازی کنید … ال جی اخیراً اعلام کرده است که اصلاً برنامه ای برای پشتیبانی از FreeSync در صفحه های OLED 2019 ندارد.

 

به دور از همگام سازی فریم ، HDR در حالت بازی LG نیز کاهش نمی یابد ، بنابراین شما همچنان از این جنب و جوش برخوردار می شوید در حالی که از پاسخگویی بهتر و نرخ تازه سازی بهره می برید. متأسفانه ، شما هنوز می توانید 4K را در 60Hz در سری E9 (مانند E8) پخش کنید ، اما میزان پاسخگویی نسبت به سال قبل افزایش یافته است ، و اکنون با 6ms زیبا برای 1440p و 13ms برای 4K. 

 

LG E9 همچنین می تواند صدای Dolby Atmos 4.2 را ارائه دهد که برای فیلم های 4K بسیار مناسب است ، اگر از طریق رایانه شخصی آنها را اجرا کنید ، و در حالی که روشنایی HDR آن با پنل های QLED سامسونگ (که از رنگ های عمیق تر لذت می برد) برابری نمی کند.

 

سیاه) ، Dolby Vision در اینجا فوق العاده است. مانند اکثر پنل های OLED ، باریکی صفحه نمایش بدین معناست که خروجی صدا به خودی خود به اندازه یک سیستم بلندگوی جداگانه غنی نخواهد بود (اندازه بلندگو قربانی زیبایی می شود) ، اما E9 همچنان صدای شگفت آور خوبی را ارائه می دهد که از E8 پیشی می گیرد. ما یک هدست گیمینگ ممتاز را پیشنهاد می کنیم تا واقعا تجربه را خاموش کند یا یک سیستم صوتی درجه یک ، اما به هیچ وجه معامله گر نیست.

سامسونگ Q9FN 55 اینچ

 

سامسونگ Q9F 65 اینچی

بهترین تلویزیون بازی با کیفیت عالی 4K و HDR

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ

وضوح تصویر: 3840 x 2160

فناوری پنل: QLED

تلویزیون هوشمند: Samsung QSmart

ابعاد: 48.5 در 30.7 در 9.8 اینچ

وزن: 44.1 پوند

دلایل خرید

+بهترین تصویر تلویزیونی موجود+دارای HDR 2000+Freesync سازگار است و دارای حالت بازی عالی است

دلایل پرهیز از

-زاویه دید نسبتاً باریک-طراحی برای همه مناسب نیست

 

در حالی که OLED برای رنگهای مشکی بسیار مناسب است ، فناوری QLED سامسونگ در زمینه رنگ های پر جنب و جوش و تضاد زنده پیشرو است. Q9F بهترین تلویزیون 4K 2018 است و در نتیجه یکی از بهترین تلویزیون های بازی است. در حالی که در حال حاضر به عنوان مدل اصلی با Q90R جایگزین شده است ، همچنان یک پنل نمایشی است. علاوه بر این ، اکنون می توانید آن را با نصف قیمت انتخاب کنید و این تلویزیون واقعاً مقرون به صرفه باشد و تقریباً تمام ویژگی های موجود در Q90R جدیدتر (بسیار گران تر) را دارد.

 

ویژگی اصلی آن فناوری HDR 2000 آن است که واضح ترین HDR در بین تلویزیون های تجاری موجود است. همه چیز به خوبی می تواند از آن غرور داشته باشد ، اما در واقع می توانید شادابی قابل توجهی را نسبت به سایر تلویزیون ها با طیف وسیع تری از رنگ ها مشاهده کنید. 

 

محتوای 4K خیره کننده به نظر می رسد ، اما تلویزیون همچنین کار فوق العاده ای برای ارتقاء تصاویر معمولی HD و حتی محتوای SD انجام می دهد و آنها را رنگی تر و با حرکت و لبه های نرم تر می کند. این یک صفحه نمایش فوق العاده همه جانبه است ، به لطف یک صفحه نمایش مستقیم LED با آرایه کامل ، و صفحه نمایش ضد انعکاس شیرینی روی کیک است. 

اگر به دنبال بهترین تلویزیون بازی هستید و هیچ یک از دو مورد بالا را دوست ندارید ، قطعاً یک جایگزین محکم است.

بهترین تلویزیون برای بازی
بهترین تلویزیون برای بازی

 

Hisense 55H8G 55 اینچ

بهترین تلویزیون بازی با بودجه 4K

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ

وضوح تصویر: 3840×2160

فناوری پنل: ULED

تلویزیون هوشمند: Android TV

ابعاد: 48.3 در 9.5 در 30.7 اینچ

وزن: 33.1 پوند

دلایل خرید

+رنگ و کنتراست خوب+240 هرتز+HDR

دلایل پرهیز از

-راه دور نیاز به کار دارد-Android TV می تواند کند اجرا شود

 

قیمت اغلب یک عامل مهم در تصمیم گیری در مورد تلویزیون بازی است ، و برای ما هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین تلویزیون بازی ، کمتر از ما نیست. برای گیمرهای رایانه ای با بودجه زیاد ، تلاش برای یافتن تلویزیونی که بتواند 4K و HDR را انجام دهد می تواند کمی دلهره آور باشد. خبر خوب این است که هایسنس مدتی است تلویزیون های 4K با قیمت مناسب و زیر 1000 دلار تولید می کند. 

 

55H8G آن را در لیست ما قرار می دهد زیرا رنگ و کنتراست عالی را ارائه می دهد. می تواند 4K را در 60 هرتز (240 هرتز در وضوح پایین) انجام دهد و از HDR10 و Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. مهمتر از همه ، این تلویزیون با قیمت 500 دلار به فروش می رسد که قیمت بسیار خوبی است.

 

اگر 55 اینچ هنوز برای سلیقه شما بسیار کوچک است ، Hisense همچنین یک نسخه 75 اینچی از تلویزیون هوشمند H8G را در تمام شکوه Quantum Dot تولید می کند. 

 

 سونی A8H OLED 55 اینچ

بهترین تلویزیون 4K میان رده برای بازی

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ

وضوح تصویر: 3840×2160

فناوری پنل: OLED

تلویزیون هوشمند: Android TV

ابعاد: 48.3 در 28.9 در 12.8 اینچ

وزن: 53.3 پوند

دلایل خرید

+سطح مشکی عالی+زاویه دید وسیع و زیبا

دلایل پرهیز از

-خطر سوختن صفحه نمایش-فاقد پشتیبانی از VRR و HDR10+ است

Sony A8H یک تلویزیون OLED قوی است که بیشتر به دلیل کیفیت تصویر فوق العاده اش شناخته می شود. اولین چیزی که به آن توجه می کنید این است که تلویزیون چقدر نازک است و این امر آن را برای نصب روی دیوار مناسب می کند. تلویزیون 4K OLED دارای طیف رنگی مناسبی در کنار سطوح غنی و عمیق سیاه است. 

 

زاویه دید وسیع تقریباً تضمین می کند که در هر نقطه روی نیمکت شما بهترین صندلی در خانه برای لذت بردن از آن همه محتوای خوشمزه وجود دارد. 

بازی بازان با کنسول های نسل بعدی یا پردازنده های گرافیکی جدیدتر با امید بازی 4K احساس خوبی در خانه خود خواهند داشت. فقدان VRR (نرخ تجدید متغیر) برای یک تلویزیون گران قیمت عجیب است. 

 

تلویزیون Roku 55 اینچی TCL 55R617

بهترین تلویزیون 4K مقرون به صرفه که می توانید خریداری کنید

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ

وضوح تصویر: 3840×2160

فناوری پنل: LED

تلویزیون هوشمند: Roku TV

ابعاد: 48.5 در 30.9 در 10.7 اینچ

وزن: 38.2 پوند

دلایل خرید

+قیمت عالی ، و اغلب کاهش می یابد+کیفیت تصویر خوب+میزان پاسخ به طرز شگفت آوری محکم است

دلایل پرهیز از

-بازتولید رنگ وصله-تنظیمات حرکت محدود

ملکه های صفحه نمایش

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون 55 اینچی با بودجه هستید ، به دنبال سری TCL 6 نباشید. این مدل 2018 است ، اما این بدان معناست که شما اغلب می توانید آن را در فروش پیدا کنید ، اما به صراحت می گویم که این یک معامله با قیمت کامل است. در حالی که مدل های قبلی TCL از کیفیت ساخت ضعیف و چندین ایراد روی صفحه رنج می بردند ، سری 6 این مشکلات را حل کرد تا یک تلویزیون مجهز به Roku خاموش ارائه دهد. علاوه بر این ، یک تلویزیون بازی عالی نیز می سازد. 

 

در حالی که میزان پاسخ دهی پایین و پائین 1000 دلار+ پانل را ندارد ، بین 6 تا 12 میلی ثانیه مدیریت می کند که برای تلویزیون هایی با این اندازه و قیمت بالاتر از حد متوسط ​​است. علاوه بر این ، دارای کم نور محلی کامل است ، به این معنی که نسبت کنتراست خوب است (مخصوصاً سیاهپوست ها خوب و عمیق هستند).

 

جایی که TCL آسیب می بیند در محدوده رنگ است ، که برای یک تلویزیون 4K با این قیمت فقط متوسط ​​است. این دارای HDR مناسب است ، اما این نمی تواند شفافیت پایین تصاویر را پنهان کند ، اگرچه (صادقانه بگویم) بعید است تفاوت زیادی را متوجه شوید مگر اینکه رنگارنگ ترین بازی ها را انجام دهید. در 55 اینچ ، این نیز کمتر قابل توجه است ، اگرچه اگر به دنبال ارتفاع 65 اینچی هستید ، باید تمرین کنید که تلویزیون خوبی دارید که رنگهای سیاه و تیره را بهتر از رنگها و روشنایی انتخاب کند.

 

 با این وجود ، به هر حال بهترین تلویزیون بازی نیست ، اما به سختی می توان TCL 617 را مقصر دانست. حتی با کنترل صدا همراه است.

اگر بدنبال تلویزیون 4K به عنوان بخشی از تنظیمات رایانه یا وسایل بازی اتاق دوم هستید ، حتی می توانید تا 43 اینچ کاهش پیدا کنید. کنتراست همچنان چشمگیر است و بدیهی است که کمی ارزان تر نیز هست.

 

بهترین تلویزیون های بازی

آیا برای بازی رایانه ای باید از تلویزیون استفاده کنم؟

توصیه ما به طور سنتی همیشه این بود که با اتصال به مانیتور بهترین تجربه را خواهید داشت ، اما تلویزیون های مدرن دارای میزان تازه سازی بالا از تقاضای گیمرهای رایانه شخصی و ورودی هایی هستند که می توانید از آنها حداکثر استفاده را ببرید. با اتصال HDMI 2.1 و پردازنده گرافیکی AMD یا Nvidia اخیر ، می توانید در 120Hz و در 4K روی بسیاری از تلویزیون بازی کنید.

 

این واقعیت نیز وجود دارد که شما می توانید صفحه نمایش های تلویزیون بسیار بزرگتری نسبت به مانیتورهای رومیزی داشته باشید ، و این اغلب برای نصب کامپیوتر شما در یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ م drawثر بوده است. و اکنون تقریبا هیچ مصالحه ای وجود ندارد. خوب ، جدا از پیکسل در اندازه صفحه نمایش بزرگ. اما وقتی روی مبل بازی می کنید این مسئله کمتر اهمیت دارد.

آیا برای بازی کامپیوتر به تلویزیون با HDMI 2.1 نیاز دارم؟

اگر هدف شما بازی 120Hz در 4K است ، قطعاً به HDMI 2.1 احتیاج دارید. و این درست است اگر شما در مورد بازی های رایانه ای صحبت می کنید یا یک کنسول مانند Xbox Series X یا PlayStation 5. اما اگر فقط به تلویزیون 4K با حداکثر نرخ تازه سازی 60 هرتز نگاه می کنید ، می توانید با استفاده از اتصال استاندارد HDMI 2.0

همچنین لازم به ذکر است که تنها جدیدترین کارت های گرافیک AMD و Nvidia دارای سوکت HDMI 2.1 هستند.

چگونه تلویزیون های بازی را آزمایش می کنید؟

در کشف آنچه بهترین تلویزیون بازی را می سازد ، ما بر روی چهار عنصر اصلی عملکرد تمرکز کرده ایم. 

اول ، تأخیر ورودی: چقدر طول می کشد تا یک صفحه نمایش داده های تصویر را در ورودی های خود ارائه دهد. این برای گیمرها بسیار مهم است. تأخیر ورودی با فیدهای بازی HDR ، SDR ، 4K و HD بررسی شد تا بررسی شود که هیچ ناهنجاری عمده ای بین منابع مختلف وجود ندارد (در هیچ یک از تلویزیون های منتخب ما وجود نداشت).

 

ما تأخیر ورودی را به دو صورت بررسی کردیم: با استفاده از دستگاه اندازه گیری تاخیر ورودی Leo Bodnar و از نظر عکاسی ، جایی که یک ویدئو از یک تایمر در حال اجرا را به تلویزیون مورد آزمایش و یک مانیتور بازی مرجع BenQ تقسیم می کنیم ، عکس بگیرید و سپس ببینید چقدر زمان خواندن در تلویزیون پشت قرائت در مانیتور مرجع بوده است.

 

روش عکاسی ما را قادر می سازد تا تغییرات احتمالی لحظه به لحظه در تأخیر ورودی را که برخی از تلویزیون ها از آن رنج می برند ، تشخیص دهیم و دستگاه بودنار آن را ارائه نمی دهد.

 

بعد ، ما تضاد را در نظر گرفتیم. اینکه یک صفحه نمایش چگونه می تواند تاریک ترین و درخشان ترین قسمتهای یک تصویر بازی را بازتولید کند ، برای یک تجربه بازی واقعا رضایت بخش ضروری است. به ویژه در حال حاضر بسیاری از بازی ها از محدوده روشنایی گسترده تر HDR پشتیبانی می کنند. به عنوان بخشی از ارزیابی کنتراست ، ما همچنین به دنبال مسائلی مانند سطوح روشنایی سوسو زدن و نوردهی نور پس زمینه در اطراف اجسام روشن بودیم.

 

به عنوان بخشی از آزمایش کنتراست ، ما حداکثر نور خروجی هر تلویزیون را با استفاده از نورسنج X-Rite i1 Display Pro اندازه گیری کردیم. این به ما این امکان را می دهد تا بدانیم که یک مجموعه تا چه اندازه می تواند به سطوح روشنایی فوق العاده برسد که بازی HDR قادر به انجام آن است.

 

عملکرد رنگها نیز با دقت مورد بررسی قرار گرفته و به غنای ، تعادل ، ثبات ، رهایی از سر و صدا و اصالت آهنگهای نشان داده شده توجه شده است. تقریباً تمام مواد HDR دارای طیف رنگی وسیع تری نسبت به فرمت محدوده دینامیکی استاندارد قدیمی است که سالهاست با آن درگیر بوده ایم. این می تواند بر گرافیک بازی تأثیر دگرگون کننده ای بگذارد و آنها را زنده تر و چشمگیرتر/سه بعدی جلوه دهد.

 

در نهایت ، ما یک حرکت و وضوح را به عنوان نشانگرهای بهترین تلویزیون بازی نگاه کردیم. ما این موارد را با هم ذکر می کنیم تا حدی که به هم مرتبط هستند. اگر وقتی در Fortnite در حال چرخش هستید یا در مناظر Forza Horizon 3 با مناظر روبرو می شوید ، تلویزیون بدتر یا تارتر می شود ، این امر به وضوح بر حس وضوح تصویر تأثیر می گذارد.

 ما همچنین گرافیک بازی 4K فوق العاده دقیق اما نسبتاً ثابت را مورد بررسی قرار دادیم تا به دنبال نشانه هایی از نرمی ، سر و صدای درخشان ، پیشرفتهای پرشور و شگفت انگیز ، دانه یا کمبود عمق و سه بعدی باشیم که ممکن است به دلیل عدم توانایی کافی تلویزیون ایجاد شود ظرافت رنگ برای “مطابقت” با تعداد پیکسل های روی صفحه. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *