مقایسه  iPad Pro و AirPods Pro 2

airpod هندزفری
زمان مطالعه مطلب 2 دقیقه

مقایسه  iPad Pro و AirPods Pro 2

 iPad Pro 2020 و AirPods Pro را معرفی کند

اگرچه انتظار می رود که اپل در چند هفته آینده رویدادی مهم را برای ارائه مک بوک های جدید برگزار کند ، برخی از تحلیلگران در حال بررسی آینده خود برای سال آینده هستند و انتظارات خود را از دو محصول جدید پیش بینی شده اپل به اشتراک می گذارند.

 

پس از اینکه هیجان ناشی از رویداد Apple Streaming کالیفرنیا و آیفون 13 جدید به آرامی اما مطمئناً آرام شد ، تحلیلگران در حال تمرکز بر روی 2022 هستند و انتظار دارند غول فناوری مستقر در کوپرتینو حداقل دو ارتقاء مورد انتظار را برای پیشرفته ترین تبلت خود به عنوان فنی ارائه دهد. و همچنین هدفون های بی سیم بسیار محبوب آن. مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود تأکید کرده است که او انتظار دارد اپل در سال 2022 یک iPad Pro و AirPods Pro 2 را دوباره طراحی کند.

گورمن هیچ شانسی نمی بیند که اپل این دو به روزرسانی را در دومین سخنرانی پاییزی بعدی خود معرفی کند در سال 2021 معرفی کند ، شایعاتی که گفته می شود طی چند هفته آینده انجام می شود. با این حال ، تحلیلگر مشهور اپل قبلاً جزئیاتی در مورد پیشرفت های فنی iPad Pro 2022 و AirPods Pro 2 ارائه کرده است. در حالی که ظاهراً نسل دوم AirPods Pro دارای ویژگی های جدید ردیابی تناسب اندام است ، ظاهرا آیپد پرو جدید دارای ویژگی های پشت شیشه ای که امکان شارژ بی سیم و همچنین شارژ بی سیم معکوس لوازم جانبی مانند ایرپاد های فوق را فراهم می کند.

این ارتقاء فنی مطمئناً جذاب به نظر می رسد ، اما پیشگویی های گورمن فقط حدس و گمان برای محصولاتی است که به زودی منتشر نمی شوند. بنابراین مجموعه نهایی ویژگی ها و مشخصات فنی iPad Pro 2021 و AirPods Pro 2 ناشناخته است. به نظر می رسد انتشار iPad Pro دوباره طراحی شده بسیار جلوتر باشد زیرا اپل قبلاً iPad Pro ( از 749 دلار آمریکا در آمازون ) با SoC هیجان انگیز M1 در آوریل 2020 منتشر کرده است.

airpod هندزفری
airpod هندزفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *