بهترین لپ تاپ دانش آموزی

بهترین لپ تاپ دانش آموزی
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

بهترین لپ تاپ دانش آموزی

لپ تاپ های مناسب برای آموزش

 

 Lenovo Chromebook Duet1

بهترین Chromebook ارزان برای آموزش از راه دور

مشخصات فنی

پردازندهMediaTek Helio P60T

RAM: 4 گیگابایت

ذخیره سازیتا 128 eMMC

صفحه نمایش15.6 اینچ ، 1920 در 1080 پیکسل

ابعاد9.6 6. 6.6 0. 0.7 اینچ

وزن2 پوند

 

 

دلایل خرید

عمر باتری تمام روز + نمایش رنگی + طراحی فوق العاده قابل حمل + صفحه کلید قابل جدا شدن گنجانده شده است + فوق العاده مقرون به صرفه

دلایل عدم خرید 

صفحه کلید تنگ + فاقد جک هدفون

 

به ویژه برای جوانترین دانش آموزان از راه دور ، ایده هزینه 500 دلار یا بیشتر برای یک لپ تاپ برای اکثر والدین و سرپرستان بیش از حد به نظر می رسد. خوشبختانه ، Lenovo Chromebook Duet یک گزینه عالی برای کمتر از 300 دلار است ، حتی اگر قوی ترین پیکربندی را انتخاب کنید. 

این صفحه منحصر به فرد 2 در 1 به دلیل صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی آن که می تواند به راحتی از صفحه کلید جدا شود و به عنوان یک تبلت عمل کند ، برای این دانشمندان جوان بسیار مناسب است . در حالی که صفحه کلید کوچک می تواند مشکلی را برای کاربران مسن نشان دهد ، انگشتان کوچک برای آن بسیار مناسب است. 

دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی می تواند برای برخی از تکالیف آموزش از راه دور یک ابزار مفید باشد و در حالی که Lenovo Chromebook Duet درهای رقبای گران قیمت خود را از بین نمی برد ، چندین زبانه Google Chrome از جمله ویدئوی 1080p YouTube را بدون هر گونه مسائل واقعی و عمر باتری در بیش از 13 ساعت فوق العاده است ، بنابراین باید بتواند حداقل دو روز کار کلاسی را بدون نیاز به شارژ انجام دهد.

 

2. Dell XPS 13 (2020)

بهترین لپ تاپ برتر Windows 10 برای آموزش از راه دور

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i3/Core i5/Core i7 (نسل دهم)

پردازنده گرافیکیIntel Iris Plus

RAM: 8 گیگابایت/16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی256 گیگابایت/512 گیگابایت/1 ترابایت/2 ترابایت

صفحه نمایش13.4 اینچ ، 1920 در 1200 یا 4K

اندازه11.6 7. 7.8 0. 0.6 اینچ

وزن2.8 پوند

 

بهترین لپ تاپ دانش آموزی

دلایل خرید

شاسی فعال ، درجه یک + عملکرد قدرتمند + در اصل بدون حاشیه + عمر باتری عالی

 

دلایل عدم خرید

فاقد پورت های قدیمی است

 

اگر مایل هستید کمی بیشتر پول صرف کنید تا عملکرد بسیار بیشتری داشته باشید ، Dell XPS 13 (2020) لپ تاپ برای شما است. این نوت بوک عملکرد فوق العاده ای دارد و بهترین لپ تاپ برتر Windows 10 در بازار برای آموزش از راه دور است.

پردازنده جدید نسل 10 اینتل Core i7 با گرافیک Intel Iris Plus برای هر نوع کار از راه دور که می تواند از طریق آن فیلمبرداری یا عکاسی انجام شود ، کافی است. صفحه نمایش 13.4 اینچی بدون حاشیه نیز برای این نوع کارها بسیار مناسب است زیرا هیچ چیز نمی تواند حواس را از محتوای روی صفحه منحرف کند. بعلاوه ، فقط یک صفحه زیبا برای  استراحت مطالعه و تماشای Netflix است.

صفحه کلید و صفحه لمسی بسیار عالی و بزرگتر از لپ تاپ های ویندوزی هستند. با 12 ساعت و 39 دقیقه عمر باتری ، حتی سنگین ترین روز آموزش از راه دور نیز Dell XPS 13 را از بین نمی برد. Dell XPS 13 OLED با قیمتی حتی بیشتر ، داخلی به روز شده و یک صفحه نمایش جدید زیبا را اضافه می کند.  

 

بهترین لپ تاپ دانش آموزی

3. مک بوک پرو 13 اینچی (2020 ، M1)

بهترین لپ تاپ ممتاز macOS برای آموزش از راه دور

مشخصات فنی

پردازندهApple M1

پردازنده گرافیکی: GPU Apple M1

RAM: 16 گیگابایت

ذخیره سازی1 ترابایت

صفحه نمایش13.3 اینچ ، 2560 در 1600 پیکسل

اندازه12 8. 8.4 0. 0.6 اینچ

وزن3 پوند

بهترین لپ تاپ دانش آموزی

دلایل خرید

عملکرد کلی و بازی عالی + عمر باتری عالی + SSD سریع رعد و برق + وب کم عالی + صفحه کلید راحت

دلایل عدم خرید

پورت کافی نیست + حاشیه های ضخیم

مک بوک ایر جدید باید برای پاسخگویی به نیازهای عملکردی تقریباً هر زبان آموز از راه دور کافی باشد ، اما اگر در حال فیلمبرداری ، طراحی گرافیکی یا دوره های آموزشی دیگر هستید ، ممکن است لازم باشد به مک بوک پرو 13 اینچ بروید. 

در حالی که فاقد گزینه نمایش 4K است ، صفحه نمایش Retina 13.3 اینچی تصاویری با وضوح بالا ارائه می دهد. مایه تاسف است که در طراحی کامل به روز نشده است ، اما MacBook یک ظاهر نمادین است بنابراین خیلی زود قدیمی نمی شود. داشتن تنها دو پورت USB Type-C برای برخی خسته کننده خواهد بود ، بنابراین آماده خرید هاب USB Type-C باشید .

SSD با کارایی بالا در MacBook Pro ممکن است بخشی از چیزی باشد که به آن کمک می کند تا از نظر عملکرد با سایر لپ تاپ های برتر همگام باشد. به عنوان مثال ، برای دانشجویانی که در حال یادگیری فیلمبرداری هستند ، MacBook Pro تست کدگذاری ویدیوی ما را خراب کرد و حتی Dell XPS 13 را نیز شرمنده کرد.

 

درست مانند Air ، تراشه جدید Apple M1 موجود در MacBook Pro یک جهش تحول آفرین از مدل اینتل با عملکرد برتر برای اکثر وظایف و عمر باتری بسیار بهتر است. توجه داشته باشید که ما هنوز در مرحله گذار برای توسعه دهندگان نرم افزار هستیم و در حالی که شبیه سازی Rosetta 2 اپل اکثر برنامه ها را مدیریت می کند ، برخی از نرم افزارهای خاص می تواند یک مشکل باشد. تا زمانی که این مشکل برای شما ایجاد نکند ، MacBook Pro 13 اینچی با Apple

M1 یک قدرت قوی برای قیمت آن است .

 

 

 

 Acer Chromebook Spin 713.4

بهترین Chromebook برتر 2 در 1 برای آموزش از راه دور

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i5-10210U

پردازنده گرافیکیIntel UHD

RAM: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی128 گیگابایت

صفحه نمایش13.5 اینچ ، 2256 در 1504

اندازه11.8 9. 9.3 0. 0.7 اینچ

وزن3.0 پوند

 

دلایل خرید

فاکتور فرم همه کاره + اجرای سریع + مقرون به صرفه + عمر باتری استثنایی + صفحه نمایش لمسی روشن و رنگارنگ

دلایل عدم خرید 

برای برخی از صفحه کلید کم عمق + کمبود وب کم و بلندگوها

 

اگرچه کمی گرانتر از انتخاب برتر ما است ، اما Acer Chromebook Spin 713 آنقدر برجسته است که باید در این لیست گنجانده شود. در حالی که امیدواریم در انجام وظایف خود به عنوان یک لپ تاپ آموزش از راه دور دچار سقوط یا سقوط زیادی نشود ، دوام درجه نظامی تضمین می کند که از چنین حوادث ناخواسته ای جلوگیری می کند.

وقتی به دنبال استراحت و مصرف مقداری محتوا هستید ، صفحه نمایش روشن و زیبا است و با فاکتور فرم 2 در 1 می توانید آن را به حالت چادر بچرخانید و از تجربه تماشایی همه جانبه لذت ببرید. و برخلاف Pixelbook Go Spin 713 در پورت ها کم نمی آورد ، شما USB Type-C ، USB 3.0 Type-A ، HDMI 2.0 ، جک هدفون و شکاف microSD برای ذخیره سازی بیشتر دارید.

 

عمر باتری یکی دیگر از ویژگی های برجسته Spin 713 است که 11 ساعت و 54 دقیقه در تست باتری ما تاثیرگذار است ، یک ساعت و نیم فراتر از میانگین این دسته. تنها دو شکایت واقعی ما از لپ تاپ ، وب کم و بلندگو است ، اما این موارد بسیار رایج هستند و به راحتی با یک وب کم خارجی و هدفون بی سیم حل می شوند .

 

5. Asus ZenBook 13 UX325EA

لپ تاپ قدرتمند ویندوز 10 ممتاز برای آموزش از راه دور

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i7-1165G7

پردازنده گرافیکیIntel Iris Xe Graphics

RAM: 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی1 ترابایت SSD M.2 PCI 3.0 SSD

صفحه نمایش13.3 اینچ ، 1080p

اندازه11.9 8 8 0.5 0.5 اینچ

وزن2.5 پوند

 

Asus ZenBook 13 UX325EA دارای یک پردازنده جدید Intel Tiger Lake و گرافیک قدرتمند جدید Intel Iris Xe است که با نمای بیرونی لپ تاپ شیک و حرفه ای ، عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهد. دوام درجه نظامی باعث می شود که از افتادگی یا نشتی گاه به گاه محافظت شود.

دو پورت Thunderbolt 4 ، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A ، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه microSD فراوان است . متأسفانه فاقد جک هدفون است ، بنابراین باید چند هدفون بی سیم بردارید . صفحه لمسی عظیم برای استفاده فوق العاده است و دارای ویژگی هوشمندانه ای است که در صورت نیاز به یک ماشین حساب تبدیل می شود.

در حال حاضر این به زودی جایگزین یک لپ تاپ گیمینگ واقعی نمی شود ، اما اگر به دنبال این هستید که پس از اتمام کلاس ها در بازیهای مختلف بازی کنید ، گرافیک Intel Xe به شما امکان می دهد تا زمانی که نخواهید عناوین AAA مدرن را بازی کنید. تنظیمات را خیلی سخت فشار دهید و با وجود این عملکرد ، باتری 13 ساعت و 47 دقیقه در آزمایش باتری ما فوق العاده است ، تقریبا 4 ساعت بیشتر از میانگین دسته.

تعدادی گزینه جامد ویندوز 10 در حدود 1000 دلار وجود دارد ، اما با طراحی شیک و جدیدترین پردازنده های اینتل ، Asus ZenBook 13 UX325EA در لیست کوتاه کسانی است که از لپ تاپ آموزش از راه دور به عملکرد بیشتری نیاز دارند.

 

بهترین لپ تاپ دانش آموزی 

شرکت رایان دل کوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *