لپ تاپ ایسر Acer ConceptD 7 Ezel

لپ تاپ ایسر Acer ConceptD 7 Ezel
زمان مطالعه مطلب 10 دقیقه

Acer ConceptD 7 Ezel زمانی اتفاق می افتد که یک لپ تاپ مخصوص بازی و یک لپ تاپ 2 در 1 بچه دار شوند

Acer ConceptD 7 Ezel بازی قدرتمند و عملکرد کلی را با عمر باتری خوب و صفحه نمایش کشویی 4K ارائه می دهد ، اما آن پنل فاقد وضوح است.

  • طراحی جذاب و همه کاره
  • عملکرد کلی و بازی قوی
  • SSD سریع
  • عمر باتری خوب
  • گران
  • صدای ضعیف
  • صفحه نمایش می تواند واضح تر باشد

ما روزانه بیش از 250 میلیون محصول را با بهترین قیمت بررسی می کنیم

من عاشق یک مخلوط خوب هستم ، به خصوص وقتی چیزی شبیه به Acer ConceptD 7 Ezel ایجاد می کند (با شروع 2،499 دلار ، با بررسی 3،999 دلار). ConceptD 7 Ezel که برای سازندگان طراحی شده است ، چیزی برای همه دارد. برای مصرف کنندگانی که طراحی بالایی دارند ، یک سیستم قابل تبدیل و صاف دریافت می کنید که ترکیبی از فرم و عملکرد است. کسانی که به برق نیاز دارند می توانند به پردازنده Intel Core i7 و گرافیک Nvidia RTX تکیه کنند. و با وجود مشخصات قوی ، لپ تاپ دارای عمر باتری قوی است و حتی دارای قلم و برخی ویژگی های امنیتی سبک است. 

با این حال ، چند شکاف در نما وجود دارد ، زیرا صفحه نمایش 4K قطعاً جزئیات واضح را ارائه می دهد ، اما آنطور که از لپ تاپی که برای سازندگان چند رسانه ای طراحی شده است ، واضح نیست. و بلندگوها می توانند از برخی کارها استفاده کنند. اما ConceptD 7 Ezel یک ماشین ایجاد محتوا است که نباید از آن غافل شد. 

 Acer ConceptD 7 Ezel

قیمت و پیکربندی Acer ConceptD 7 Ezel

Acer ConceptD 7 Ezel در آمازون با قیمت 2،499.99 دلار

بیایید یک چیز را مستقیماً بگوییم ، این لپ تاپ ارزان نیست. اما باز هم ، لپ تاپ های کلاس خالق به ندرت ارزان هستند. مدل پایه Acer ConceptD 7 Ezel 2499 دلار قیمت دارد و دارای پردازنده 2.6 گیگاهرتزی Intel Core i7-10750H با 16 گیگابایت رم ، 1 ترابایت M.2 PCIe NVMe SSD ، Intel UHD Graphics ، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 با 6 گیگابایت VRAM و صفحه نمایش لمسی 3840 در 2160 پیکسل. 

هزینه تکرار میان رده 2999 دلار است و RAM را دو برابر می کند و دو SSD از نوع 1 ترابایتی M.2 PCIe NVMe را با پیکربندی RAID 0 به شما می دهد. همچنین یک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2070 با 8 گیگابایت VRAM دریافت می کنید. ایسر به من اجازه می دهد با مدل 3،999 دلار که با کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 Super Max-Q با 8 گیگابایت VRAM کار می کند ، کار کنم

هر نسخه از ConceptD 7 Ezel شامل یک قلم EMR Wacom Pen است.

 

طراحی Acer ConceptD 7 Ezel

شما باید آن را به ایسر بسپارید ، هرگز نترسیده است که با طرح های خود از جعبه خارج شود. اولین فکر من این بود: از ایسر بخاطر این شاسی آلومینیومی سفید یخ زده تشکر می کنم. در لمس آن خنک است و فقط عالی است. اما بازگشت به درب ؛ در بالا ، لوگوی ConceptD را با نقره چاپ می کنید. این دقیقاً همان رنگی است که لولا آلومینیومی آنودایز درپوش را تقسیم کرده و یک قفسه کوچک ایجاد می کند (بعداً در مورد آن بیشتر توضیح دهید). فقط آرزو می کنم لولا های پلاستیکی سفید بزرگ که درب را به عرشه متصل می کنند از راه دور زیبا باشند. اما این یک طرح کوچک در طرح بزرگ چیزها است.

(اعتبار تصویر: Laptop Mag)

با باز کردن درب ، مقدار بیشتری از آلومینیوم سفید سرد به دست می آید ، اگرچه کمی بافت آن بیشتر است. صفحه کلید به سبک Chiclet در یک حفره کوچک با یک دریچه بزرگ در بالا و یک صفحه لمسی سفید براق در زیر آن قرار دارد. 

ConceptD 7 Ezel (14.1 x 10.2 x 1.1 اینچ) دارای وزن 5.5 پوند است که آن را در سمت سنگین تر معادله قرار می دهد. ASUS ROG Zephyrus اواز یا موسیقی دو 15 (14.2 X 10.6 X 0.8 اینچ) و Razer Blade با 15 استودیو (14 × 9.3 X 0.7 اینچ) هر دو سبکتر در 5.3 و 4.8 پوند می باشند.

 

حالت های Acer ConceptD 7 Ezel

این دستگاه شما در کارخانه 2 در 1 نیست. به لطف آن لولا نقره ای ، صفحه نمایش Ezel را می توان در تعداد بیشماری حالت مانور داد. شما دارای لپ تاپ سنتی ، حالت های صفحه نمایش و حالت ایستاده هستید ، اما درب آن را می توان برای حالت پد هموار کرد. لولا به اندازه کافی قوی است تا وزن صفحه نمایش را تحمل کند ، بنابراین می توان آن را به صورت صاف در بالای صفحه کلید برای حالت اشتراک گذاری یا حالت شناور که صفحه نمایش از صفحه کلید فراتر می رود ، معلق کرد. 

برخی از حالت ها کاربردی تر از بقیه به نظر می رسند ، اما من قطعاً می توانم خود را در حالت بازی هنگام از بین بردن نور خیره کننده در حالت بازی مشاهده کنم. و در حالی که من زیاد هنرمند نیستم ، حالت یادداشت برداری برای یادداشت برداری قطعاً مفید خواهد بود. در هر صورت ، تغییر حالت ها یک تجربه بسیار روان است. 

لپ تاپ ایسر

Acer ConceptD 7 Ezel Security

ازل امنیت زیادی ارائه نمی دهد ، اما برخی از آنها همیشه بهتر از هیچ است. ایسر اسکنر اثر انگشت را در دکمه روشن / خاموش برای ورود به سیستم فوری قرار داده و یک لایه امنیتی بیشتر بین فایل های حساس و چشم های کنجکاو شما می افزاید. و یک شکاف قفل کنسینگتون در کنار آن باعث می شود که لپ تاپ به سرقت نرود.

 

پورت های Acer ConceptD 7 Ezel

همانطور که از یک لپ تاپ کلاس سازنده انتظار دارید ، Ezel دارای تعدادی پورت است . 

در سمت راست یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A به همراه یک DisplayPort کامل ، HDMI 2.0 ، Gigabit Ethernet و جک برق وجود دارد. 

در سمت چپ یک پورت Type-A دیگر ، دو پورت Thunderbolt 3 ، جک هدست و دکمه پاور قرار دارد. 

در نهایت ، یک کارت خوان SD در قسمت جلویی سمت راست لپ تاپ وجود دارد. 

 

صفحه نمایش Acer ConceptD 7 Ezel

صفحه نمایش لمسی Ezel 15.6 اینچی با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل ، چه تماشای فیلم ، طراحی یک شاهکار یا انجام بازی های ویدئویی ، لذت بخش است. این پنل دارای جزئیات واضح و رنگ زیبا است. وقتی تریلر فیلم If Not Now، When؟ را تماشا کردم ، صفحه نمایش رنگی بود. دیوارهای صحنه ابتدایی به رنگ آبی آسمانی رنگ آمیزی شده بودند که بر پرده های خرمالو و بالش پرتاب گل همیشه بهار تاکید می کرد. جزئیات به اندازه کافی تمیز بودند تا به راحتی الگوهای بافتنی مختلف روی بالش ها و موهای تند در یکی از چتری های قهرمان داستان مشخص شود.

رنگهای صفحه نمایش Ezel بسیار زنده به نظر می رسید ، من شگفت زده شدم که متوجه شدم این صفحه فقط 76.7 of از طیف رنگ DCI-P3 را تولید می کند . این بسیار کمتر از میانگین 119.7 st ایستگاه کاری و همچنین Zephyrus (113.5)) و Blade Studio (153) است.

ازل به طور متوسط ​​360 نیت روشنایی داشت و 336 نیت Blade Studio را پشت سر گذاشت. با این حال ، برای برجسته کردن میانگین دسته 400 نیت یا Zephyrus که به 402 نیت رسیده است ، کافی نیست. 

صفحه نمایش Acer ConceptD 7 Ezel

قلم ایسل مدل Acer ConceptD 7

به طرز هوشمندانه ای در سمت راست چانه صفحه نمایش ، محفظه ای برای قلم Wacom EMR (رزونانس الکترومغناطیسی) وجود دارد. محفظه فنری نیست ، بنابراین قطعاً برای جدا کردن ظروف نوشتاری به یک ناخن متوسط ​​طول نیاز دارید. قلم ، سفید یخ زده ، بسیار سبک وزن است و در دست گرفتن راحت است. و در حالی که از هنرمند دور هستم ، قلم با 4096 سطح حساسیت به فشار ، به من اجازه داد خطوطی با ضخامت های مختلف را به طرح گل ابتدایی خود اضافه کنم. 

مایکروسافت وایت برد را راه اندازی کردم و یک شعر کوتاه نوشتم تا واقعاً حس قلم را به دست آورم. اگرچه آن به اندازه یک قلم سنتی طولانی یا بزرگ نیست ، اما احساس می کردم که جوهر را روی کاغذ می گذارم که همیشه یک احساس خوشایند است. 

به لطف فناوری EMR ، هرگز نگران نیاز به شارژ مجدد قلم نباشید. شما می توانید بنویسید ، ترسیم کنید و به محتوای دل خود تحریک کنید. 

صدای Acer ConceptD 7 Ezel

Ezel در بسیاری از نقاط برتری دارد ، اما صدا می تواند از برخی آثار استفاده کند. بلندگوهایی که در قسمت پایینی نصب شده اند و به سمت پایین شلیک می کنند ، حتی با نرم افزار DTS: X Ultra ، اتاق نشیمن کوچک من را پر از صدا کردند. از بین هشت ایستگاه از پیش تنظیم شده ، متوجه شدم که موسیقی بهترین عملکرد کلی را ارائه می دهد در حالی که استراتژی به من افزایش حجم مورد نظر را می دهد. 

گذشته از تفاوت های حجم ، هیچ یک از تنظیمات از پیش تنظیم شده بدجنس هوس انگیز رحیم دووگان در اواخر شب ، “Mr. نیمه شب.” جعل این خواننده مثل همیشه واضح و فریبنده بود. صفحه کلید و سازهای کوبه ای رو به جلو بود ، اما بخش رده پایین آنها فاقد بود. 

 

عملکرد Acer ConceptD 7 Ezel

تغییر می کند ، ترسیم می کند ، چند کار را انجام می دهد. ConceptD 7 Ezel با پردازنده 2.3 گیگاهرتزی Intel Core i7-10875H ، 32 گیگابایت رم و دو SSD 1 ترابایتی M.2 PCIe ، یک اسب کار قدرتمند است. من آخرین نسخه WandaVision را با 52 زبانه باز دیگر Google Chrome پخش کردم و نوت بوک همه چیز را به سرعت انجام داد. 

این هیبرید همچنین در آزمایشات مصنوعی ما مانند تست عملکرد کلی Geekbench 5.0 نتایج قوی ارائه داد . این لپ تاپ در معیار 7،984 قرار داشت و از میانگین 7،409 ایستگاه کاری و Blade (CPU Core i7-9750H) که فقط 5،104 بود ، استفاده کرد. Zephyrus Duo و پردازنده مرکزی Core i9-10980H این برد را با 8،078 به دست آورد. 

در آزمایش Handbrake ، Ezel یک فیلم 4K را در 7 دقیقه و 53 ثانیه به 1080p تبدیل کرد. این سریعتر از میانگین 8:23 و بلید 10:12 است. با این حال ، Zephyrus با زمان 7:22 کمی سریعتر بود. 

وقتی بنچمارک Puget Photoshop را اجرا کردیم ، Ezel نمره 894 را کسب کرد که از میانگین 873 Zephyrus و میانگین دسته 805 پیشی گرفت. 

در آزمایش انتقال فایل ، SSD های Ezel 5 گیگابایت رسانه ترکیبی را برای سرعت سریع 1627.1 مگابایت بر ثانیه تکرار کردند و از میانگین 1166.6 مگابیت بر ثانیه و از تیغه (1 ترابایت SSD) 922 مگابیت بر ثانیه عبور کردند. اما Zephyrus (دو ترابایت SSD 1 ترابایتی PCIe) با 16696.4 مگابیت بر ثانیه این پیروزی را به دست آورد.

 

بازی و گرافیک Acer ConceptD 7 Ezel

Ezel مجهز به پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Super با 8 گیگابایت VRAM است که یکی از قدرتمندترین GPU های تلفن همراه موجود است. اگرچه لزوماً یک لپ تاپ گیمینگ نیست ، اما Ezel قطعاً می تواند حتی عناوین AAA را که بسیار مفرح هستند ، اجرا کند . 

وقتی بنچمارک Sid Meyer Civilization VI: Gathering Storm را با وضوح بالا در 1080p اجرا کردیم ، Ezel 97 فریم بر ثانیه را به ارمغان آورد ، در بالای Zephyrus (90 فریم در ثانیه) ، که دارای پردازنده گرافیکی RTX 2080 سوپر است ، و همچنین ایستگاه کاری به طور متوسط ​​73 فریم در ثانیه. با تغییر وضوح تصویر به 4K ، نرخ فریم Ezel به 79 فریم در ثانیه کاهش یافت ، اما همچنان بیشتر از 74 فریم بر ثانیه Zephyrus و میانگین رده 63 فریم در ثانیه بود. 

در طول آزمایش Assassin’s Creed Odyssey ، Ezel و Zephyrus 58 فریم بر ثانیه را ثبت کردند که با میانگین مطابقت داشت. در 4K ، Ezel با میانگین ایستگاه کاری 29 فریم در ثانیه مطابقت داشت ، در حالی که Zephyrus با 32 فریم در ثانیه جلوتر رفت. 

در معیار Metro: Exodus با رزولوشن 1080p با DirectX 11 Ultra فعال ، Ezel 55 فریم بر ثانیه تولید کرد که با میانگین مطابقت داشت ، اما Zephyrus چند فریم با 60 فریم بر ثانیه بود. با فعال بودن RTX ، میانگین لپ تاپ ایسر و گیمینگ 45 فریم در ثانیه و Zephyrus 51 فریم بر ثانیه را به دست آورد. با افزایش رزولوشن 4K ، Ezel و Zephyrus به ترتیب به 26 فریم بر ثانیه و 29 فریم بر ثانیه دست یافتند.

با اجرای آزمون Red Dead Redemption 2 ، Ezel میانگین رده را در 52 فریم در ثانیه مطابقت داد. نرخ فریم فقط از 54 فریم بر ثانیه Zephyrus شرمنده بود. در 4K ، Ezel 20 فریم در ثانیه را ارائه می دهد ، بار دیگر با میانگین مطابقت دارد در حالی که Zephyrus 21 فریم در ثانیه تولید می کند. 

بازی و گرافیک Acer ConceptD 7 Ezel

عمر باتری Acer ConceptD 7 Ezel

با وجود مشخصات بسیار سنگین ، Acer ConceptD 7 Ezel عمر باتری خوبی دارد . این لپ تاپ در آزمایش باتری Laptop Mag 7 ساعت دوام آورد ، که شامل وب گردی مداوم از طریق Wi-Fi با 150 نیت روشنایی است. این تنها 19 دقیقه از میانگین ایستگاه کاری 7:19 عقب است.

ساعت Zephyrus در ساعت 6:12 با خاموش بودن صفحه نمایش ثانویه و 5:01 با فعال شدن هر دو صفحه وارد شد. Blade زمان 6:02 را ارسال کرد. 

 

Acer ConceptD 7 Ezel heat

حتی با اجزای قدرتمند خود ، Acer ConceptD 7 Ezel هنگام پخش یک فیلم 15 دقیقه ای تمام صفحه ، حالت خنک خود را حفظ کرد. صفحه لمسی تنها 82 درجه فارنهایت اندازه گیری کرده است در حالی که مرکز صفحه کلید به 91 درجه رسیده است. قسمت پایینی نوت بوک 95 درجه اندازه گیری کرده و با آستانه راحتی ما مطابقت دارد. 

وب کم Acer ConceptD 7 Ezel

وب کم Acer ConceptD 7 Ezel 720p برای یک یا دو ویدئو کنفرانس مناسب است. 

در ضربات آزمایشی من ، تیرانداز با دقت ژاکت سبز آهکی من را گرفت و حتی برخی از الگوهای بافت را نشان داد. با این حال ، لکه های RGB زیادی وجود داشت. اگر می خواهید عکس های واضح تری داشته باشید ، باید بهترین صفحه وب کم های ما را بررسی کنید . 

 

نرم افزار Acer ConceptD 7 Ezel و گارانتی

ایسر برخی از نرم افزارهای مارک دار خود را در ConceptD 7 Ezel از پیش نصب کرد. ابتدا ، ConceptD Palette را دارید ، مرکزی که می توانید تشخیص سیستم را بررسی کنید ، دمای رنگ را تنظیم کنید ، تنظیمات از پیش تنظیم صدا و تنظیمات صفحه تقسیم شود. شما همچنین دارای مرکز مراقبت Acer هستید که امکان بررسی عمیق تر در تشخیص سیستم ، از جمله تنظیم حافظه ، مدیریت بازیابی و پاک کننده دیسک را فراهم می کند. 

نرم افزار ویندوز 10 در Ezel شامل Hulu ، PicsArt Photo Studio و Adobe Photoshop Express است.

گارانتی ، ببینید که ایسر در گزارش پشتیبانی فنی و گزارشات ویژه بهترین و بدترین مارک های ما چگونه عمل کرده است. 

 

خط پایین

Acer ConceptD 7 Ezel زمانی اتفاق می افتد که یک لپ تاپ مخصوص بازی دارای یک کودک با 2 در 1 برتر است. از یک طرف ، شما عملکرد قدرتمند پردازنده Intel Core i7 و کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 را دارید ، به علاوه SSD به سرعت در حال سیگار کشیدن است. از طرف دیگر ، صفحه نمایش 4K قابل تنظیم دارید که همه کاره بودن و جزئیات واضح را ارائه می دهد. و ایسر آنقدر مهربان بود که قلم و چند ویژگی امنیتی را در خود جای داد. 

با این حال ، برای 3،999 دلار ، صفحه نمایش باید روشن تر باشد ، به خصوص که این لپ تاپ با در نظر گرفتن سازندگان طراحی شده است. و بلندگوها می توانند از برخی کارها استفاده کنند. Asus ROG Zephyrus Pro Duo (3،999 دلار) صفحه نمایش روشن تری (بدون ذکر صفحه نمایش اضافی) و عملکرد قوی تر ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که با Asus قلم ، ویژگی های امنیتی و عمر باتری را قربانی می کنید. 

به طور کلی ، اگر شما خالق محتوای چند رسانه ای هستید یا بازی و کار بر روی یک سیستم براق و قدرتمند با عمر باتری خوب را دوست دارید ، Acer ConceptD 7 Ezel این سیستم برای شما است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *