بهترین مانیتور مک بوک پرو در سال 2021

بهترین مانیتور مک بوک پرو در سال 2021
زمان مطالعه مطلب 7 دقیقه

صاحب لپ تاپ اپل هستید؟ اینها بهترین مانیتورها برای مک بوک پرو در هر دو مدل 13 و 16 اینچی هستندبازار مانیتورهای USB-C به سرعت در حال گسترش است و با این رشد ، مزایای عظیمی برای کاربران MacBook Pro و حتی MacBook Air ایجاد می شود ، زیرا به آنها امکان بیشتری برای انتخاب و انتخاب مانیتور می دهد که بیشترین نیازها را دارد. در گذشته ، فقدان درگاه HDMI در MacBook Pro گزینه ها را محدود می کرد و هزینه ایستگاه اتصال خارجی با درگاه HDMI را افزایش می داد تا کاربران بتوانند از مانیتورهای قدیمی خود استفاده کنند. در حال حاضر با استفاده از پورت های تاندربولت 3 در مک بوک پرو (همراه با مک بوک ایر) ، کاربران مک می توانند به سادگی به هر مانیتوری با ورودی USB-C متصل شوند و هاب یا عمر دانگل را کنار بگذارند.

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از مانیتور USB-C این است که اکثر آنها دارای پورت های اضافی هستند و به عنوان یک ایستگاه داک فاکتور عمل می کند و شما را از خرید دستگاه دیگر نجات می دهد. از لحاظ تئوری ، این امکان را به شما می دهد تا چندین مانیتور را تنظیم کنید ، اگرچه مواردی در این مورد گزارش شده است ، به ویژه در MacBook Pro با M1. 

به همین دلیل ما تکالیف شما را برای شما انجام داده ایم و لیستی از مانیتورهایی را که با اکوسیستم Mac بهتر کار می کنند ، گردآوری کرده ایم. اگر در خرید مک بوک فروخته نشده اید ، به بهترین صفحه مانیتورهای ما نگاهی بیندازید ، جایی که پنل های بالایی را برای همه لپ تاپ ها خواهید یافت. و اگر از نظر مالی مقرون به صرفه هستید ، بهترین رتبه بندی مانیتورهای ارزان قیمت ما به شما کمک می کند تا کمی پول ذخیره کنید. هنوز لپ تاپ خود را خریداری نکرده اید؟ به بهترین صفحه MacBooks ما مراجعه کنید تا به شما در تعیین اینکه آیا باید Pro یا Air دریافت کنید کمک کنید. 

 

ما در اینجا در لپ تاپ همیشه با جدیت کار می کنیم تا شما را به روز نگه داریم و در دو هفته آینده ، چند مانیتور USB-C جدید به بهترین مانیتورهای ما برای مک بوک پرو اضافه می کنیم. یکی از مواردی که اخیراً با آن  آشنا شدیم Dell 34 C3422WE است. 

Dell 34 یک مانیتور منحنی WQHD 34 اینچی (3440 x 1440) با نرخ تازه سازی 60 هرتز است. مانیتور همچنین یک مرکز پورت است و دارای یک دوربین FHD IR pop-up و بلندگوها و میکروفون داخلی است. ما به زودی یک بررسی کامل جداگانه از مانیتور را برای شما ارائه خواهیم کرد. 

بهترین مانیتور مک بوک پرو

چرا مانیتور USB-C بخریم؟

شاید برای شما سوال باشد که چرا من برای مک بوک پرو خود به مانیتور USB-C احتیاج دارم. بله ، صفحه نمایش فوق العاده است اما بزرگتر معمولاً هنگام برخورد با گرافیک ، فیلم ، تصاویر و قطعاً هنگام بازی بهتر است. رزولوشن اصلی MacBook Pro 3072 در 1920 است و هنگامی که روی ویرایش یا تصاویر ویدئویی کار می کنید ، این قابلیت 4K تفاوت زیادی در وضوح ایجاد می کند ، به ویژه هنگام درجه بندی رنگ. مزیت دیگر استفاده از مانیتور USB-C با MacBook Pro ، نرخ تازه سازی بالاتر است. نرخ تازه سازی MacBook Pro 60 هرتز است و می توانید مانیتورهایی را پیدا کنید که به MacBook شما متصل می شوند با نرخ تازه سازی تا 144 هرتز که هنگام بازی یا ویرایش فیلم با نرخ فریم مفید است. 

مطمئنم که هنوز فکر می کنی ، تو کی هستی که به من بگویی چه بخرم؟ ما کارکنان کرک در لپ تاپ هستیم ، به همراه دانشمند دیوانه خود در آزمایشگاه که تمام تلاش خود را از قبل انجام می دهیم تا به شما کمک کند آنچه را که مناسب نیازهای شما است انتخاب کنید. بنابراین اجازه دهید آن را به شما تقسیم کنم. 

علاوه بر مزیت صفحه نمایش بزرگتر یا 4K ، یکی از مزایای اصلی اکثر مانیتورهای USB-C این است که می توانید از یک اتصال برای فیلم ، داده و شارژ استفاده کنید ، که باعث تغییر فضا در کار شما می شود. منطقه و پورت های MacBook Pro شما. مزیت دیگر این است که اکثر مانیتورهای USB-C نیز به عنوان هاب های متصل کننده عمل می کنند و تمایل به داشتن چندین پورت USB ، HDMI ، Display Port و صدا دارند. برخی حتی دارای دوربین و بلندگوی داخلی هستند.

گاهی اوقات ، کاربران لوازم جانبی بیشتری نسبت به لپ تاپ های خود دارای پورت برای پشتیبانی دارند. یک مانیتور USB-C خوب به شما امکان می دهد از یک کابل Mac خود برای اتصال به مانیتور خود استفاده کنید ، که به شما امکان می دهد به راحتی چندین دستگاه را از طریق مانیتور متصل کرده و فضای میز را آزاد کرده و قابلیت های رایانه خود را افزایش دهید. به علاوه ، قابلیت شارژ MacBook Pro خود پس از اتصال یک امتیاز بزرگ است و به این معنی است که نیازی به حمل شارژر لپ تاپ با خود ندارید ، که اغلب می تواند حجیم و دست و پا گیر باشد.

 

  1. مانیتور HP E27d G4

بهترین مانیتور برای مک بوک پرو

 مانیتور مک بوک پرو در سال 2021

مشخصات فنی

صفحه نمایش21 اینچ

وضوح تصویر2560 x 1440

حداکثر نرخ تازه سازی60 هرتز

زمان پاسخگویی: 5 میلی ثانیه

بهترین معاملات امروز HP E27d G4 27 “

دلایل خرید

+صفحه نمایش مات روشن و زنده+قدرت 100 وات از طریق USB-C+تعداد زیادی بنادر

دلایل پرهیز از

گران قیمتکیفیت وب کم ضعیف است

HP E27d G4 یک مانیتور عالی برای متخصصان موبایل است که به دنبال ارتقاء دفاتر خانه خود هستند. آنچه در مشخصات رده بالا ندارد فاقد ویژگی های سازمانی مانند پنل ضد تابش نور ، دوربین IR برای تشخیص چهره و قدرت 100 وات است. این افزودنی ها E27d را به گزینه ای کاربردی تبدیل می کند. کافی است لپ تاپ خود را با کابل USB-C موجود وصل کرده و سپس از وب کم IR برای ورود فوری به سیستم استفاده کنید. از آنجا ، از صفحه نمایش 27 اینچی روشن و واضح بدون بازتاب در حالی که لپ تاپ شما در حال شارژ است لذت ببرید. علاوه بر سهولت استفاده ، E27d دارای یک درگاه اترنت داخلی است و بازو بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد صفحه نمایش را در حالت عمودی قرار دهید.

  1. Dell Ultrasharp 27 4K U2720Q

بهترین مانیتور مک بوک

مشخصات فنی

صفحه نمایش27 اینچ

وضوح تصویر3840 x 2160

حداکثر نرخ تازه سازی60 هرتز

زمان پاسخگویی: 5 میلی ثانیه

بهترین معاملات امروز

579.99 دلار

مشاهده در DELL

618.90 دلار

مشاهده در آمازون

سهام کم

799.99 دلار

 

دلایل خرید

+وضوح تصویر 4K بومی+پوشش گسترده Gamut Color+انتخاب بندر خوب+طراحی انعطاف پذیر

دلایل پرهیز از

می تواند روشن تر باشد

با داشتن پنل 4K زیبا بر دقت رنگ ، قابلیت تنظیم بسیار کاربر پسند و طراحی ارگونومیک دلپذیر ، این واقعیت که مانیتور Dell UltraSharp 27 4K USB-C (U2720Q) تنها 539 دلار قیمت دارد تکان دهنده است. این مانیتور با هدف قرار دادن متخصصان خلاق و افرادی که ارزش بالایی برای بهره وری قائل هستند ، دارای تعداد زیادی پورت است که باعث افزایش بهره وری برای کسانی می شود که با گرافیک رنگی ، عکس ها و ویدئوهای سطح بالا کار می کنند.

Dell Ultrasharp 27 4K U2720Q یک جانور گردش کار تجاری است. این مانیتور با مجموعه ای از پورت های خود گزینه های اتصال زیادی را ارائه می دهد. این دستگاه حتی می تواند هنگام حرکت در دفتر ، لپ تاپ ها و دستگاه های شما را شارژ کند. بازتولید دقیق رنگ آن بسیار زیبا است و مانیتور را به گزینه ای عالی برای هر دفتر ، مشاغل کوچک ، یا تولیدکنندگان محتوا که به دنبال پاکسازی هستند ، تبدیل می کند. 

  1. ریزر رپتور 27

بهترین مانیتور کلی بازی که می توانید خریداری کنید

 مانیتور مک بوک پرو

مشخصات فنی

صفحه نمایش27 اینچ (2560 در 1440)

حداکثر نرخ تازه سازی144 هرتز

زمان پاسخگویی1 میلی ثانیه

همگام سازی تطبیقیG-Sync ، FreeSync

نسبت ابعاد16: 9

نوع پنلIPS

ورودی هاDisplayPort ، HDMI

بهترین معاملات امروز

619.95 دلار

+صفحه نمایش زنده و روشن 144 هرتز+پشتیبانی از HDR400+طراحی شیک+مدیریت هوشمند کابل و دسترسی به پورت

دلایل پرهیز از

بدون سوار VESA

Razer Raptor 27 دارای یک صفحه 27 اینچی با رزولوشن 2560 در 1400 است که 162.1 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد و روشنایی 295 نیت را منتشر می کند که به صورت زنده و زنده بود. از نظر عملکرد ، دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه است. 

پنل IPS از HDR400 پشتیبانی می کند و دارای چند ایستگاه از پیش تنظیم صفحه نمایش مانند FPS Game ، Racing Game ، MMO Game ، جریان و پیش فرض است. Razer کابل های تخت سبز روشن را همراه با مانیتور بسته بندی کرده است ، و آنهایی که دارای شیارهایی در پشت هستند که به مدیریت سیم کمک می کند. علاوه بر طراحی مدرن ، براق و درخشان با استعداد ظریف RGB ، این مانیتور به راحتی یکی از بهترین مانیتورها و از بهترین مانیتورهای بازی است که می توانید خریداری کنید.

  1. مانیتور Asus Designo MX27UC 27 اینچی

 مک بوک پرو

مشخصات فنی

صفحه نمایش27 اینچ

وضوح تصویر3840 x 2160

حداکثر نرخ تازه سازی75 هرتز

زمان پاسخگویی: 5 میلی ثانیه

بهترین معاملات امروز

699.99 دلار

مشاهده در آمازون

دلایل خرید

+فناوری ASUS Eye Care خستگی چشم را به حداقل می رساند+سیستم بلندگوی غنی

دلایل پرهیز از

خدمات ضعیف به مشتریانگران قیمت

شما می توانید تمام روز به این صفحه خیره شوید – به معنای واقعی کلمه. به لطف فناوری Asus Eye Care ، که خستگی چشم را کاهش می دهد ، می توانید ساعت ها در آسایش نسبی کار کنید. اکنون ، می توانید از آن همتایان شیرین خود برای تحسین تنظیمات بی سر و صدا و تک کابل خود استفاده کنید. پورت USB Type-C به شما قدرت انتقال ، فیلمبرداری 4K و انتقال داده را می دهد. دو بلندگوی 3 واتی همراه با صدای بهینه ، کاربران عادی را تحت تأثیر قرار می دهد و صداهای صوتی غنی و جادار را به دنبال دارد. 

یک پوشش زیبا و طلایی یخ زده کل بسته را شامل می شود و مکمل لپ تاپ های درجه یک مانند MacBook Pro طلایی است. اگر به دنبال مانیتوری با قابلیت USB-C ، بلندگوهای خارجی چشمگیر و زیبایی ظاهری هستید ، به دنبال طراحی ایسوس نروید. 

  1. مانیتور BenQ EW3270U

 مانیتور مک بوک پرو

مشخصات فنی

صفحه نمایش31.5 اینچ

وضوح تصویر3840 x 2160

حداکثر نرخ تازه سازی60 هرتز

زمان پاسخگویی: 4 میلی ثانیه

بهترین معاملات امروز

349.99 دلار

مشاهده در آمازون

452.65 دلار

دلایل خرید

+مانیتور بهینه سازی شده برای بازی+قیمت پایین نسبت به مشخصات

دلایل پرهیز از

منبع تغذیه از USB-C تامین نمی شود

BenQ EW3270U با ارائه قابلیت تنظیم روشنایی و دمای رنگ بر اساس محتوای روی صفحه و نور محیط ، تضمین می کند که بازی های شما همیشه بهینه خواهند بود. FreeSync صاف ترین گرافیک را در هر زمان تضمین می کند. BenQ برای بازی هایی که در آنها از هر جزئیات مهم است و باید از لکنت اجتناب شود ، یک صفحه نمایش محکم ارائه می شود که با اضافه کردن قدرت ، حتی رتبه بالاتری نیز خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *