لپ تاپ ایسر تراول میت p6

لپ تاپ ایسر تراول میت p6
زمان مطالعه مطلب 9 دقیقه

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

ویژگی های کلی پنل TravelMate P6 با رنگ مشکی عمیق و نسبت کنتراست اندازه گیری شده 2653: 1 بسیار خوب به نظر می رسد. ما اندازه گیری روشنایی اوج 529.58 سی دی / متر 2 ، هر چند توزیع است تا علامت است.

همه پارامترهای نمایش با برق متناوب اندازه گیری شد به عنوان مشاهده کردیم که لپ تاپ را کاهش می دهد روشنایی بر روی باتری های مورد 192 سی دی / متر 2 حتی اگر روشنایی کشویی خود را به حداکثر تنظیم. 

 

TravelMate P6 تقریباً طیف رنگ sRGB را پوشش می دهد و دارای پوشش مناسب AdobeRGB و DCI-P3 است. این پنل در حال حاضر دقت رنگ خوبی را در خارج از جعبه نشان می دهد ، اما ما می توانیم نتایج کالیبراسیون خود را حتی بهتر بدست آوریم. 

 

در مقابل sRGB – 99.4 coverage پوشش

در مقابل AdobeRGB – پوشش 75.5

در مقابل DCI -P3 – 76٪ پوشش

مقیاس خاکستری قبل از کالیبراسیون

ColorChecker قبل از کالیبراسیون

اشباع قبل از کالیبراسیون جارو می کند

مقیاس خاکستری پس از کالیبراسیون

ColrChecker بعد از کالیبراسیون

اشباع پس از کالیبراسیون جارو می کند

 

ا زمان پاسخ ترکیبی 22.9 میلی ثانیه را از سیاه به سفید و 40.79 میلی ثانیه را از 50٪ خاکستری تا 80٪ خاکستری اندازه گیری کردیم. اگرچه دقیقاً برای بازی مناسب نیست ، اما Acer TravelMate P6 زمان پاسخگویی مناسبی را در مقایسه با لپ تاپ های تجاری رقیب ارائه می دهد.

TravelMate P6 از PWM برای تنظیم نور پس زمینه استفاده می کند. در حالی که ما در 100٪ روشنایی بسیار زیاد و بدون PWM مشاهده کردیم ، PWM 1000 هرتز به محض کاهش روشنایی به 99 apparent آشکار می شود. بخش خوب این است که این فرکانس PWM 1000 هرتز در تمام سطوح روشنایی از 0 تا 99 maintained حفظ می شود ، بنابراین کاربران حساس به PWM نباید هنگام استفاده طولانی مدت هیچ گونه ناراحتی را تجربه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد PWM ، مقاله ما را در مورد ” چرا تعدیل پهنای پالس (PWM) چنین سردردی است ” بررسی کنید. همچنین ، برای مشاهده نمای کلی اندازه گیری PWM و زمان پاسخ برای همه دستگاه های مورد بررسی ، به جدول رتبه بندی PWM ما نگاهی بیندازید .

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

نمایش زمان پاسخگویی

زمان پاسخگویی به صفحه نمایش نشان می دهد که صفحه نمایش با چه سرعتی می تواند از یک رنگ به رنگ دیگر تغییر کند. زمان پاسخ آهسته می تواند منجر به عکس های بعدی شود و باعث شود اجسام متحرک تار (شبح) به نظر برسند. بازیگران عناوین سه بعدی سریع باید به زمان پاسخ سریع توجه ویژه ای داشته باشند.

برای کاهش صفحه نمایش ، برخی از نوت بوک ها به سادگی نور پس زمینه را به صورت متوالی روشن و خاموش می کنند – روشی به نام مدولاسیون عرض پالس (PWM). این فرکانس دوچرخه سواری در حالت ایده آل باید برای چشم انسان غیرقابل تشخیص باشد. اگر فرکانس فوق بسیار کم باشد ، کاربران با چشم های حساس ممکن است فشار یا سردرد را تجربه کنند یا حتی به طور کلی سوسو زدن را متوجه شوند. واحد ما مجهز به Acer PrivacyPanel اختیاری است که زاویه دید را فقط تا 90 درجه محدود می کند. PrivacyPanel را می توان با فشار دادن Fn+F10 تغییر داد و بهترین نتایج در سطوح روشنایی کمتر مشاهده می شود. به طرز عجیبی ، PrivacyPanel به نظر می رسید که به طور خودکار هنگامی که در برق AC است و با فشار دادن Fn+F10 آن را غیرفعال نمی کند.

به دلیل کاهش روشنایی باتری همانطور که در بالا نشان داده شد ، پنل TravelMate P6 هنگام مشاهده در زیر نور مستقیم خورشید مشکل ایجاد می کند. ایسر ادعا می کند که زاویه دید 170 درجه دارد ، که اگر PrivacyPanel خاموش باشد ، صادق است. با این حال ، هنگامی که از لبه های شدید مشاهده می شود ، متوجه تغییر رنگ می شویم. 

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

عملکرد: پایدار است اما رکوردشکن نیست

واحد آزمایش ما از پردازنده Intel Tiger Lake Core i7-1165G7 استفاده می کند که بخشی 4C/8T با پایه 2.8 گیگاهرتز و ساعتهای تقویت 4.7 گیگاهرتز است. خریداران می توانند از بین گزینه های Core i5-1135G7 و Core i7-1185G7 نیز انتخاب کنند.

Core i7-1165G7 در TravelMate P6 عملکرد بسیار خوبی با حداکثر 17٪ امتیاز در تمام آزمایشات تک هسته ای Cinebench و تا 32٪ برتری در Geekbench تک هسته ای نسبت به AMD Ryzen 7 5700U دارد . عملکرد تک هسته ای نیز با Core i7-1185G7 قابل مقایسه است ، اگرچه پیاده سازی TravelMate P6 همیشه سریعترین Core i7-1165G7 در مقایسه نیست.

در آزمایش حلقه Cinebench R15 هیچ نشانه ای از خفه شدن وجود ندارد و عملکرد بسیار بیشتر از آنچه در Lenovo ThinkPad T14s G2 مشاهده کردیم ، سازگار است  . ایسر هنوز لپ تاپ های TravelMate P6 مبتنی بر Mobile Ryzen 5000 را ارائه نمی دهد ، که با توجه به تفاوت بزرگ در عملکرد چند رشته ای در مقایسه با دستگاه های مبتنی بر Ryzen 7 5700U مانند Lenovo ThinkPad E15 G3 مایه تاسف است .

Core i7-1165G7 در نمونه آزمایشی ما اجازه می دهد تا PL1 پایدار 28 وات و PL2 کوتاه مدت 64 وات باشد. طبق اسناد Acer ، می توان با استفاده از Fn+ بین حالت های بی صدا ، عادی و عملکرد تعویض کرد. میانبر صفحه کلید F با این حال ، نمونه پیش تولیدی که دریافت کردیم این قابلیت را ندارد. ما همچنین این را با آخرین نسخه برنامه Acer Quick Access که قرار است انتخاب حالت عملکرد را ارائه دهد تأیید کردیم ، اما چنین گزینه ای را پیدا نکردیم.

پردازنده Cinebench R15 Multi 64Bit

880 امتیاز

Cinebench R15 OpenGL 64Bit

106 فریم بر ثانیه

Cinebench R15 Ref. مطابقت با 64 بیت

97.8

پردازنده Cinebench R15 تنها 64 بیت

اجرای سریع Cinebench R20 روی باتری  در مشخصات قدرت متعادل  ، تفاوت چندانی در نمره چند هسته ای نسبت به قدرت AC نشان نمی دهد.

با این حال ، با کاهش ساعت از 4.5 گیگاهرتز به 3.2 گیگاهرتز باتری ، تقریباً 27 درصد در عملکرد تک هسته ای کاهش می یابد.

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

عملکرد سیستم

بهره وری عمومی در TravelMate P6 مشکلی ندارد. لپ تاپ کاملاً پاسخگو است و تجربه کلی در استفاده روزانه عمدتا بدون تأخیر است. Core i7-1165G7 بیش از حد کافی برای ارائه نیازهای تجاری معمولی در حال حرکت ارائه می دهد. نتایج PCMark 10 نشان می دهد TravelMate P6 با لپ تاپ های Ryzen 7 5700U و Core i7-1185G7 مجهز است. تاخیر DPC

 

ما تاخیر سیستم را با استفاده از LatencyMon اندازه گیری کردیم در حالی که چندین زبانه از سایت خود را باز می کردیم ، نمونه ویدیوی 4K خود را در YouTube پخش می کردیم و استرس FFT های بزرگ محل را به مدت 10 ثانیه اجرا می کردیم. ما تأخیر زیادی را در 1914.40 میکرومتر ثبت کردیم. LatencyMon Wdf01000.sys را که چارچوب درایور حالت Windows Kernel Mode است ، به عنوان درایوری با بیشترین زمان اجرا نشان می دهد.

گفته می شود ، زمان اجرای بالای Wdf01000.sys معمولاً به دلیل سایر رانندگان اشتباه است که در این مورد در درجه اول ACPI.sys است. با این وجود ، به نظر نمی رسد که TravelMate P6 برای ویرایش صوتی یا تصویری در زمان واقعی مناسب باشد.

 

واحد ما دارای SSD 1 ترابایتی Western Digital SN730 PCIe Gen3 NVMe SSD است که اسلات تنها M.2 2280 را در مادربرد اشغال کرده است. هیچ محدودیتی برای گسترش ذخیره سازی از طریق شکافهای M.2 اضافی یا محفظه های درایو وجود ندارد. معیارهای مصنوعی نشان می دهند که SSD SN730 در TravelMate P6 به طور قابل توجهی سریعتر از رقبا است و تنها SSD SN850 PCIe Gen4 در لپ تاپ فریم ورک 13.5 شکست خورده است . 

ما همچنین در تست حلقه خواندن DiskSpd خود هیچ گونه ضربه ای را مشاهده نکردیم. عملکرد این درایو برای جمعیت تجاری مورد نظر بیش از حد کافی است. 

 

برای مقایسه بیشتر عملکرد حافظه ، صفحه معیارهای SSD و HDD ما را بررسی کنید .

عملکرد Iris Xe Graphics G7 در 3DMark بر روی خطوط مورد انتظار است که اغلب در محدوده نوع کمی سریعتر در Core i7-1185G7 قرار دارد . Iris Xe Graphics G7 به طور قابل توجهی سریعتر از Radeon RX Vega 8 iGPU در Ryzen 7 5700U است. 

ما فقط حدود 6 درصد کاهش عملکرد در 3DMark Time Spy on battery را در مشخصات قدرت Balanced مشاهده می کنیم ، که افت قابل توجهی نیست.

3DMark 11 | 3DMark

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

 

نمودار Witcher 3 FPS

iGPU برای حفظ نرخ فریم ثابت در تست استرس The Witcher 3 در 1080p Ultra تلاش می کند. بنابراین ، اکثر بازی های مدرن در تنظیمات بالا ، تجربه ای دلپذیر را به دنبال ندارند.

با توجه به ماهیت ULV پردازنده ، TravelMate P6 مجهز به یک فن با آرایش دوگانه گرمای دوگانه است. مکانیسم خنک کننده برای مشخصات جمعیتی کاملاً مناسب است و می تواند تنش های مصنوعی را که ما تحت آن قرار گرفته ایم ، بدون ایجاد دمای بیش از حد سطح ، کنترل کند.

تحت استرس ، دمای بالاتر عمدتاً در قسمت جلویی بالا سمت چپ و پایین سمت راست بالای واحد مشاهده می شود. در دمای حداکثر 43  درجه سانتی گراد ، آنها خیلی ناراحت کننده نیستند. تاچ پد و قسمت های استراحت کف دست همچنان خنک باقی می مانند ، که یک مزیت محسوب می شود. توجه داشته باشید که بعید است برنامه های کاربردی واقعی به این اندازه دستگاه را تحت فشار قرار دهند ، بنابراین کاربران نباید در برخورد با دستگاه در محل کار یا استفاده ایمن از آن در حین کار با مشکلی روبرو شوند.

 

عمر باتری

باتری 56 وات در TravelMate P6 عمر باتری مناسبی را ارائه می دهد که می تواند در یک روز کاری معمولی بدون مشکل زیاد به شما کمک کند. با این حال ، در مقایسه با مدل سال گذشته ، که دارای سلول 60 وات بود ، کاهش قابل توجهی در زمان اجرا مشاهده می کنیم.

ما نزدیک به 9 ساعت عمر باتری در تست وب گشت و گذار استاندارد و نزدیک به 12 ساعت پخش ویدئو در یک روشنایی 150 سی دی ثبت / M 2 . جالب است بدانید که Razer Book 13 با پیکربندی و ظرفیت باتری مشابه می تواند 66 درصد زمان اجرا را بیشتر از TravelMate P6 ارائه دهد. 

شارژ باتری از صفر تا 100 درصد تقریباً دو ساعت طول می کشد. ما همچنین با وجود نشانگر و ویندوز که نشان می دهد باتری به طور کامل شارژ شده است ، با قدرت سنج ما کشش بیشتری را مشاهده کردیم. این می تواند یک مشکل جداگانه در مورد واحد باشد ، اما با این وجود ما در صورت امکان یک دوره شارژ طولانی را توصیه می کنیم.

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

طرفداران

+ساختار کلی خوب

+انتخاب پورت مناسب

+تمرکز بر امنیت برای مشاغل بهبود یافته است

+صفحه نمایش 16:10 با رنگهای خوب و PWM بالا

+سر و صدا و سطوح دما تحت بار قابل کنترل است

منفی

کارت خوان microSD کند

سرعت بارگذاری پایین در Wi-Fi

فقط SSD NVMe قابل تعویض است

دید ضعیف در فضای باز

عمر باتری متوسط

 

ایسر سری TravelMate P6 خود را با زمان هایی که به روز رسانی داخلی و خارجی دارد هماهنگ کرده است. ساختار دستگاه عالی است و ارگونومی استفاده روزانه از آن نیز عالی است. صفحه نمایش از نظر تولید رنگ و نسبت تصویر 16:10 به میزان قابل توجهی بهبود یافته است ، اگرچه گزینه های صفحه لمسی در حال حاضر فقط در سری TravelMate Spin P6 موجود است. 

 

انتخاب بندر و گزینه های ارتباطی خوب است و گزینه های 5G USIM و PrivacyPanel مورد استقبال مشاغل قرار می گیرد. مطمئن TRAVELMATE P6 دارای قدرت کافی در زیر کاپوت برای اکثر برنامه های کاربردی کسب و کار تلفن همراه و در زمان حتی می توانید رقیب هسته i7-1185G7 آلات لپ تاپ Dell Latitude 9420 2 در 1 . اگرچه Lenovo ThinkPad E15 G3 مبتنی بر Ryzen 7 5700U دارای مهارت های چند کاره جدی است ، اما TravelMate P6 نیز یک تناقض کامل نیست. دمای سطح قابل کنترل است و سر و صدای فن در محدوده قابل تحمل و همچنین تحت بار شدید است.

 

با Acer TravelMate P6 ، مشاغل از دستگاهی سبک ، کارآمد و ایمن استفاده می کنند که می تواند با الزامات نرمال جدید مطابقت داشته باشد. TravelMate P6 ارتقاء لازم را برای رقابت با سایر لپ تاپ های تجاری برجسته در سال 2021 بدون قربانی کردن اصول اولیه دریافت می کند. این هیچ رکورد عملکردی را نمی شکند ، اما بسته کلی قطعاً امیدوار کننده است.

لپ تاپ ایسر تراول میت p6

با توجه به آنچه گفته شد ، TravelMate P6 بدون چند مزیت نیست. در حالی که پلتفرم Intel Evo استانداردی را تضمین می کند ، توانایی سرویس TravelMate P6 را نیز محدود می کند. این می تواند محل بحث شرکت هایی باشد که به دنبال چرخه عمر طولانی محصول هستند. از آنجا که این یک مدل پیش تولید بود ، برخی از ویژگی های مرتبط با امنیت را نمی توان به طور کامل ارزیابی کرد. این بدان معناست که ما باید در اکثر موارد به درایورهای سهام و Windows Update تکیه کنیم.

همچنین ، ایسر باید به وب کم بهتر ، Wi-Fi سریعتر و کارت خوان سریعتر حافظه فکر می کرد. عمر باتری ، اگرچه بد هم نباشد ، اما با توجه به اینکه رقابت می تواند با افزایش ظرفیت باتری مشابه ، بتواند به افزایش زمان قابل توجهی برسد ، می توانست بهتر باشد. TravelMate P6 همچنین از نظر مصرف برق یا عمر باتری مقرون به صرفه نیست. لپ تاپ Lenovo ThinkPad T14s G2 ، شرکت Razer کتاب 13 و نوت بوک 830 G8 همه خیلی بهتر انجام در این زمینه.

به طور کلی ، ایسر با TravelMate P6 امسال چیزهای زیادی را به دست آورده است ، هرچند هنوز زمینه زیادی برای پیشرفت وجود دارد. امیدوارم برخی از مسائل مشکلی که در طول بررسی مشاهده کرده بودیم ، پس از شروع به کار گسترده واحدهای خرده فروشی ، با رانندگان رسمی حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *