تمیز کردن گوشی اپل

تمیز کردن گوشی اپل
زمان مطالعه مطلب 3 دقیقه

تمیز کردن گوشی اپل

 

اپل: استفاده از دستمال های ضدعفونی کننده Clorox در iPhone شما اشکالی ندارد

اپل پیشتر به مصرف کنندگان هشدار داده بود که از استفاده از “حلال های مایع” در iPhone خودداری کنند. اما در بحبوحه شیوع ویروس کرونا ، این شرکت اکنون می گوید استفاده از دستمال مرطوب ضدعفونی کننده روی محصول خوب است

در بحبوحه شیوع ویروس کرونا ، اپل در حال حاضر به مصرف کنندگان می گوید مشکلی ندارد که از دستمال مرطوب ضدعفونی کننده برای تمیز کردن آیفون خود استفاده کنند.

 

تمیز کردن گوشی ایفون

در راهنمای اپل آمده است: “با استفاده از دستمال مرطوب کننده ایزوپروپیل 70 درصدی یا دستمال مرطوب ضد عفونی کننده Clorox ، می توانید سطوح سخت و غیر متخلخل محصول اپل خود را مانند صفحه نمایش ، صفحه کلید یا سایر سطوح بیرونی به آرامی پاک کنید .” 

پیش از این ، این شرکت به مصرف کنندگان گفته بود که هنگام تمیز کردن محصولات شرکت “فقط از پارچه نرم و بدون خط استفاده کنید” . اپل همچنین به مصرف کنندگان گفته است که از استفاده از “حلال ها” که شامل ایزوپروپیل الکل به همراه آلکیل دی متیل بنزیل کلرید آمونیوم ، ماده فعال در دستمال های Clorox و Lysol است ، خودداری کنند. 

تمیز کردن اپل

دلیل اینکه اپل قبلاً حلال ها را فراخوانده بود ، بیش از حد نگران است که مواد شیمیایی می توانند به پوشش oleophobic مقاوم در برابر اثر انگشت در جلو و عقب آیفون آسیب برسانند. 

“این پوشش با استفاده معمولی با گذشت زمان فرسوده می شود. تمیز کردن محصولات و مواد ساینده بیشتر کاهش می یابد پوشش و ممکن است آی فون خود را خراش، “پشتیبانی تمیز کردن آیفون جداگانه صفحه گوید.

اما روز دوشنبه ، اپل کلمه “حلال ها” را از توصیه های رسمی تمیز کردن این شرکت حذف کرد. در عوض ، به طور خاص به مصرف کنندگان می گوید که از سفید کننده ها خودداری کنند. 

 

این دستورالعمل می افزاید: “از جذب رطوبت در هر دریچه ای خودداری کنید و محصول اپل خود را در هیچ ماده شوینده فرو نبرید.” (از ضدعفونی کننده) روی سطوح پارچه یا چرم استفاده نکنید. “

تمیز کردن گوشی اپل

اپل همچنین توصیه می کند که از “پاک کردن بیش از حد” آیفون خود برای جلوگیری از آسیب جلوگیری کنید. با این حال ، Journa l آزمایشی را انجام داد که شامل پاک کردن 1095 بار آیفون جدید با دستمال های ضد عفونی کننده Clorox بود و دریافتند پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت هنوز سالم است. 

این که آیا واقعاً می توانید دستمال مرطوب ضدعفونی کننده بگیرید ، موضوع دیگری است. شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مصرف کنندگان دستمال های ضدعفونی کننده ، ضدعفونی کننده دست و ماسک را ذخیره کنند. 

در نتیجه ، آمازون ، Target و Walmart دستمال های ضدعفونی کننده Colorox را به طور موقت در وب سایت های اینترنتی خود فروخته اند ، که باعث افزایش قیمت تجار شخص ثالث شده است. 

تعمیر موبایل 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *