بهترین تبلت ها برای کودکان در سال 2021

زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

بهترین تبلت ها برای کودکان در سال 2021

اما تبلت ها ابزارهای شکننده و گران قیمتی هستند که بالقوه دسترسی نامحدود به اینترنت دارند، هر دو مشکلی که والدین را به چالش می کشد. یک تبلت خوب برای بچه‌ها با یک تبلت خوب برای بزرگسالان متفاوت است: در حالی که شما می‌خواهید یک تبلت بزرگسال باریک، سبک و سریع باشد، تبلتی برای بچه‌ها ارزان ، ناهموار و محافظت شده می‌خواهید  .

انتخاب‌های ما در اینجا برخی از تبلت‌های مورد علاقه ما برای کودکان است که برای تعادل قیمت، دوام و ویژگی‌های مناسب سن انتخاب شده‌اند. هر تبلتی که می‌گیرید، حتماً یک قاب و هدفون مناسب برای کودکان بخرید . این سرمایه گذاری های کوچک هزینه خود را پرداخت خواهد کرد.

 

بهترین تبلت ها برای مدرسه

بهترین تبلت برای مدرسه احتمالاً یک iPad مدل پایه است. نقش غالب iPad در چشم انداز تبلت به این معنی است که اکثر مدارس از آن پشتیبانی می کنند، بسیاری از معلمان آنها را خواهند داشت و دریافت پشتیبانی فنی آسان خواهد بود. تبلت‌های دیگر ممکن است نتوانند برنامه‌های شخص ثالثی را که مدارس درخواست می‌کنند اجرا کنند یا حتی فرم‌های وب مناسب را پر کنند. بدترین متخلفان در اینجا تبلت های Fire آمازون هستند که ارزان و محبوب هستند، اما برای بهره وری طراحی نشده اند.

اگر آی‌پد برای مدرسه‌تان کار نمی‌کند، احتمالاً چیزی با سیستم‌عامل Chrome می‌خواهید. Lenovo Chromebook Duet در این جمع بندی مناسب است، اما به سختی می توان آن را در انبار پیدا کرد زیرا ارزش بسیار بالایی دارد. برای توصیه‌های بیشتر، به جمع‌بندی ما از بهترین دستگاه‌های Chromebook برای کودکان مراجعه کنی

 

بهترین تبلت

مشخصات 

تصور نکنید که تبلت برای یک بچه باید یک تکه آشغال باشد. مشخصات سخت افزاری به شما کمک می کند تبلتی را پیدا کنید که به اندازه کافی خوب کار کند تا از خرابی های ناامید جلوگیری کند. بیایید با اندازه و وضوح صفحه شروع کنیم. یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل برای خواندن کمیک و تماشای فیلم خوب است، بنابراین از آن به عنوان پایه خود استفاده کنید.

همچنین به مشخصات ذخیره سازی دقت کنید. ما فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی (یا بیشتر) را به جای 16 گیگابایت توصیه می کنیم. این به شما امکان می دهد برنامه های بیشتری را نصب کنید و عکس ها و ویدیوهای بیشتری بگیرید. اسلات کارت microSD هم نمی تواند ضرری داشته باشد، به خصوص اگر می خواهید فیلم هایی را برای تماشای سفرهای طولانی بارگیری کنید.

ببینید چگونه تبلت ها را آزمایش می کنیم

به دنبال رم 2 گیگابایتی یا بیشتر باشید. این به برنامه‌ها کمک می‌کند تا روان‌تر راه‌اندازی و اجرا شوند، به‌ویژه اگر چیز دیگری در پس‌زمینه در حال اجرا باشد. عمر باتری عامل دیگری است که باید در نظر داشته باشید—شما نمی خواهید تبلت در وسط یک ماشین سواری طولانی از بین برود. حمل  باتری پشتیبان  می تواند کمک کننده باشد. 

بهترین تبلت ها برای کودکان

آی پد برای کودکان

آی‌پدهای اخیر واقعاً قیمت پایین‌تری دارند و ارزش فوق‌العاده‌ای را برای هزینه‌ای که می‌پردازید، می‌دهند. یک آی‌پد همیشه  بهترین برنامه‌های تبلت را خواهد داشت، همراه با فرزندتان رشد می‌کند و می‌تواند به عنوان یک شبه لپ‌تاپ برای تکالیف مدرسه عمل کند. سیستم عامل اپل دارای ابزارهایی است که به شما امکان می دهد بر استفاده از تبلت کودکان خود نظارت داشته باشید و مراقب باشید که آنها از چه برنامه هایی و برای چه مدت استفاده می کنند. اپل همچنین دارای کنترل‌های والدین است که می‌تواند برنامه‌ها را مسدود کند، محتوا را فیلتر کند و از خرید جلوگیری کند، و شما باید از آن‌ها برای جلوگیری از خرج کردن فرزندانتان بدون اجازه شما استفاده کنید.

آی‌پد بهترین اکوسیستم لوازم جانبی را برای بچه‌های مولد و خلاق از هر مدل تبلتی دارد:  قاب‌ها ، صفحه‌کلیدها، و   قلم اپل Pencil . این همه کاره و قابل گسترش است.

بقیه این خلاصه در درجه اول برای افرادی است که یا دارای فرزندان بسیار کوچک هستند، افرادی که کاملاً در اکوسیستم اندروید هستند یا افرادی که نمی خواهند 300 دلار یا بیشتر برای iPad خرج کنند.

 

بهترین تبلت ها برای کودکان

بچه های خود را به آتش بکشید

تبلت‌های ارزان‌قیمت  Fire سال‌هاست که مورد استفاده خانواده‌ها بوده است. آنها ارزان هستند و دارای نسخه Kids Edition هستند که همراه با یک کیف لاستیکی و دو سال ضمانت بدون سوال ارائه می شود. مدل 8 اینچی Kids (بر اساس Fire HD 8 استاندارد) در حال حاضر 89.99 دلار قیمت دارد که قیمت بسیار خوبی است.

تبلت‌های آمازون دارای رابط کاربری ساده، کنترل‌های قوی والدین و Kids+ هستند که اساساً یک سطل عظیم از محتوا برای کودکان است. داشبورد والدین به شما امکان می‌دهد کارهایی را که فرزندانتان انجام می‌دهند پیگیری کنید و زمان نمایش آن‌ها را محدود کنید. همچنین می توانید چندین پروفایل کاربری را روی تبلت ها قرار دهید.

 

بازگشت به اندروید

برای چندین سال، خانواده من از iPad یا Fire استفاده نمی کردند. ما از تبلت اندرویدی استفاده کردیم  . در اینجا دلیل آن است.

خانواده ما همه کاره با خدمات Google بودند. ما از طریق Hangouts ارتباط برقرار کردیم و دخترم یک حساب ایمیل G Suite دارد که من بر آن نظارت دارم. اگر اساساً از سرویس‌های ابری Google و  برنامه‌های اندروید استفاده می‌کنید ، یک تبلت اندرویدی می‌تواند با پولی کمتر از iPad، آنچه را که نیاز دارید به شما برساند، و مانند تبلت Fire به سرویس‌های آمازون قفل نمی‌شود.

از نظر کنترل‌های والدین، اندروید پروفایل‌های کاربر را محدود کرده است که می‌تواند از خریدهای تصادفی جلوگیری کند و برنامه‌های Google Play را فیلتر کند. اما اگر قصد دارید به فرزندانتان اجازه دهید از یکی از این تبلت ها دور از چشم شما استفاده کنند، باید واقعاً به نصب  نرم افزار کنترل والدین فکر کنید .

بهترین تبلت ها برای کودکان

بهتر است از آنها اجتناب شود

شرکت‌هایی مانند Fuhu، Kurio، و Leapfrog با تبلت‌های بسیار محدودی که از قبل با نرم‌افزار مناسب برای بچه‌ها بارگذاری شده‌اند و به‌طور پیش‌فرض، دسترسی به اینترنت آزاد را ارائه نمی‌دهند، نام خود را به‌دست آورده‌اند. به‌طور کلی، این تبلت‌ها سال‌هاست که به‌روزرسانی نشده‌اند و نسخه‌های قدیمی و ناامن اندروید را اجرا می‌کنند که ما دیگر آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم، بنابراین قبل از خرید تحقیق کنید.

هنگامی که در حال خرید برای Junior هستید، گزینه‌های آزمایش‌شده ما را برای بهترین تلفن‌های کودکان و بهترین لپ‌تاپ‌های کودکان بررسی کنید . برای انتخاب گسترده‌تری از تبلت‌ها برای کودکان بزرگ‌تر و بزرگسالان، به بهترین تبلت‌هایی  که به طور کلی آزمایش کرده‌ایم نگاهی بیندازید.

برای تعمیر تبلت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *