تعویض باتری سامسونگ اس 20 اولترا

تعویض باتری سامسونگ
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

تعویض باتری سامسونگ اس 20 اولترا

 مقداری ایزوپروپیل الکل با غلظت بالا. ما بیش از 90٪ را توصیه می کنیم! و برای قطعات، به یک باتری جایگزین و اگر قبلاً استفاده نشده است، مقداری چسب برای نگه داشتن باتری جدید نیاز دارید. همچنین هنگام بستن گوشی به چسب برای قاب پشتی نیاز خواهید داشت.

 

ما همچنین توصیه می‌کنیم که از تشک مغناطیسی خود استفاده کنید تا بتوانید پیچ‌ها را پیگیری کنید . در راهنما می توانید نکات و ترفندهایی را بخوانید که در طول تعمیر به شما کمک می کند. قبل از شروع، مطمئن شوید که باتری شما کمتر از 25 درصد خالی شده است. این امر خطر آتش سوزی را در صورت آسیب دیدن باتری در حین تعمیر کاهش می دهد.

 

هشدار: اگر باتری شما متورم شده است، اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید و تلفن خود را گرم نکنید .

 

برداشتن قاب پشتی

با گرم کردن iOpener شروع کنید و آن را در لبه پایین قاب پشتی گوشی قرار دهید. بگذارید حدود دو دقیقه آنجا بماند. سپس یک دسته مکش را روی نقطه‌ای که به‌تازگی گرم کرده‌اید بمالید و با نیروی ثابت قوی بالا بکشید. این باعث ایجاد شکاف بین پوشش و قاب برای مرحله بعدی می شود.

اخطار: هنگام بریدن چسب در مراحل بعدی، نیروی بیش از حد به پیک وارد نکنید، در غیر این صورت ممکن است شیشه درب پشتی را ترک کنید.

وقتی شکاف را دیدید، یک قاب بازشو بگیرید و نقطه را داخل شکاف قرار دهید تا چسب دوباره نچسبد. این ممکن است بیش از یک بار تلاش کند به دلیل تحمل‌های سخت. اگر چنین است، حرارت بیشتری اعمال کنید.

هنگامی که پیک خود را وارد کردید، پین را در امتداد لبه پایینی به جلو و عقب بکشید و مطمئن شوید که تمام چسب را برش داده اید. یک پیک در درز بگذارید تا چسب دوباره بسته نشود.

 

دوباره iOpener خود را بگیرید و این بار لبه سمت چپ قاب پشتی را گرم کنید و یک پیک را در وسط گوشی قرار دهید و آن را به سمت پایین بکشید. هنگامی که برش تمام چسب را در آنجا تمام کردید، پین را در لبه پایینی بگذارید و سپس یکی دیگر را بگیرید و آن را به لبه بالایی بلغزانید.

حالا همین کار را در لبه سمت راست تکرار کنید.

 

پس از انجام این کار، از iOpener خود برای گرم کردن لبه بالایی استفاده کنید و از انتخاب خود برای برش دادن چسب در آنجا استفاده کنید. هنگام برش دادن گوشه های بالا، مراقب باشید زیرا لبه منحنی بسیار مستعد ترک خوردن است – بسیار ملایم باشید.

هنگامی که تمام چسب را آزاد کردید، می توانید پوشش پشتی را جدا کنید.

باتری s20 اولترا

برداشتن سیم پیچ شارژ بی سیم

اکنون ادامه دهید و از اسپاجر خود برای جدا کردن کانکتور سیم پیچ شارژ بی سیم استفاده کنید. با استفاده از یک موچین سیم پیچ شارژ بی سیم را به آرامی جدا کرده و از گوشی جدا کنید.

 

برداشتن براکت مادربرد

درایور خود را بگیرید و پنج پیچ فیلیپس را که براکت مادربرد را محکم می‌کنند بردارید. سپس با موچین خود گیره را باز کرده و براکت را بردارید.

با اسپاجر خود، کانکتور باتری را جدا کنید، و سپس با استفاده از درایور، 5 پیچ فیلیپس دیگر را که بلندگو و فریم میانی پایین را محکم می‌کنند، بردارید. موچین خود را در بریدگی گوشه سمت چپ بالای قاب میانی پایین قرار دهید و به سمت بالا بکشید تا گیره هایی که آن را در جای خود نگه داشته اند آزاد کنید. باید درست بیرون بیاید

در مرحله بعد، کابل های اصلی و کمکی را از تخته دختر جدا کنید. و این کار را برای دو کابل روی مادربرد تکرار کنید. اکنون می توانید با خیال راحت آن ها را جدا کنید.

کابل آنتن 5G را از مادربرد سمت چپ جدا کرده و جدا کنید. و در نهایت کابل فلکس نمایشگر اصلی را جدا کنید. به آرامی کابل صفحه نمایش و کابل های آنتن 5G را جدا کرده و از مادربرد و باتری دور کنید.

 

اس 20 اولترا

در حال برداشتن باتری

حالا روی باتری. ایزوپروپیل الکل خود را بردارید و آن را روی شکاف های بین باتری و قاب از هر طرف بمالید. مطمئن شوید که گوشی را به جهات مختلف کج کرده اید تا الکل تا حد امکان زیر باتری پخش شود. این حدود دو تا سه دقیقه طول می کشد تا الکل شروع به نرم شدن چسب کند.

یک دسته مکش را به مرکز باتری بکشید و روی بالا و پایین گوشی نگه دارید. اکنون دسته مکش را محکم به سمت بالا بکشید. اگر باتری حرکت نمی کند، ایزوپروپیل الکل بیشتری اضافه کنید و دوباره امتحان کنید. وقتی باتری شروع به بلند شدن کرد، به بلند کردن آن ادامه دهید تا از تلفن جدا شود.

 

تمیز کردن و آماده سازی گوشی برای مونتاژ مجدد

قبل از نصب باتری جدید، در صورت نیاز، باید چسب قدیمی را با استفاده از مقداری ایزوپروپیل الکل و لبه صاف یک اسپاجر جدا کنید.

 

نصب باتری جدید

برای نصب باتری جدید، مقداری چسب را در چاه قرار دهید، سپس باتری را روی آن قرار دهید و آن را در جای خود فشار دهید. اگر باتری شما دارای چسب از قبل استفاده شده است، می توانید فقط آستر را بردارید و آن را در چاه قرار دهید.

 

اتصال کابل های مادربرد و تست تلفن

کابل نمایشگر و کابل آنتن 5G را برگردانید و هر دو را دوباره به مادربرد وصل کنید. سپس کابل‌های اصلی و کمکی مادربرد و مادربرد را دوباره وصل کنید و مطمئن شوید که جهت‌گیری درستی دارند. ادامه دهید و کابل باتری را وصل کنید، اما قبل از حرکت، مطمئن شوید که تلفن روشن است و همه چیز به درستی کار می کند. اگر اینطور است، گوشی خود را خاموش کنید و دوباره باتری را جدا کنید.

 

اس 20 اولترا

نصب مجدد بلندگو، اتصال باتری، نصب براکت مادربرد و شارژ بی سیم

حالا جلو بروید و بلندگو را دوباره نصب کنید و آن را به جای خود بپیچید. اکنون می توانید با خیال راحت باتری را دوباره وصل کنید. سپس، براکت مادربرد را در جای خود قرار دهید و دوباره پیچ‌هایی را که آن را به گوشی متصل می‌کند، نصب کنید. سیم پیچ شارژ بی سیم خود را بردارید و ابتدا آن را وصل کنید تا به درستی تراز شود و سپس بتوانید آن را در جای خود فشار دهید.

 

در حال بستن گوشی

قبل از اینکه گوشی خود را ببندید، حتماً چسب جدیدی به قاب پشتی خود بزنید. ما ویدیویی داریم که شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند که در توضیحات زیر لینک شده است.

درپوش پشتی را روی گوشی خود قرار دهید و آن را محکم فشار دهید، سپس مطمئن شوید که مقداری وزن مانند کتاب یا جعبه ابزار را به مدت حداقل 30 دقیقه روی گوشی قرار دهید تا چسب محکم شود. هنگامی که تلفن شما مهر و موم شده باشد . 

جهت تعویض باتری گوشی خود می توانید به یکی از شعبات شرکت رایان دل کوک مراجعه نمایید .

تعویض باتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *