تعویض صفحه نمایش سامسونگ اس 20 اولترا 

تعویض صفحه نمایش سامسونگ اس 20 اولترا 
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

تعویض صفحه نمایش سامسونگ اس 20 اولترا 

برای قطعات، به یک صفحه نمایش جایگزین نیاز دارید، و اگر قبلاً استفاده نشده است، مقداری چسب برای نگه داشتن صفحه نمایش جدید در جای خود نیاز دارید. همچنین هنگام بستن گوشی به چسب برای قاب پشتی نیاز خواهید داشت. ما همچنین توصیه می‌کنیم که از تشک مغناطیسی خود استفاده کنید تا بتوانید پیچ‌ها را پیگیری کنید و یادداشت‌های خود را در حین تعمیر یادداشت کنید و از راهنمای شرکت رایان دل کوک پیروی کنید . در راهنما می توانید نکات و ترفندهایی را بخوانید که در طول تعمیر به شما کمک می کند.

 

قبل از شروع مطمئن شوید که باتری شما کمتر از 25 درصد خالی شده است. این امر خطر آتش سوزی را در صورت آسیب دیدن باتری در حین تعمیر کاهش می دهد.

هشدار

اگر باتری شما متورم شده است، اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید و گوشی خود را گرم نکنید. ما پیوندی با دستورالعمل‌های باتری متورم در توضیحات زیر خواهیم گذاشت.

 

برداشتن قاب پشتی

با گرم کردن iOpener شروع کنید و آن را در لبه پایین قاب پشتی گوشی قرار دهید. بگذارید حدود دو دقیقه آنجا بماند. سپس یک دسته مکش را روی نقطه‌ای که به‌تازگی گرم کرده‌اید بمالید و با نیروی ثابت قوی بالا بکشید. این باعث ایجاد شکاف بین پوشش و قاب برای مرحله بعدی می شود. 

 

هشدار

در حین بریدن چسب در مراحل بعدی، نیروی زیادی به پیک وارد نکنید، در غیر این صورت ممکن است شیشه درب پشتی را ترک کنید.

وقتی شکاف را دیدید، یک بازشو بگیرید و نقطه را داخل شکاف قرار دهید تا چسب به جایی نرسد. این ممکن است بیش از یک بار تلاش کند به دلیل تحمل‌های سخت. اگر چنین است، حرارت بیشتری اعمال کنید. 

هنگامی که انتخاب خود را وارد کردید، پین را در امتداد لبه پایینی به جلو و عقب بکشید و مطمئن شوید که تمام چسب را برش داده اید. یک پیک در درز بگذارید تا چسب دوباره بسته نشود. 

 

s20 ultra

 

دوباره iOpener خود را بگیرید و این بار لبه سمت چپ قاب پشتی را گرم کنید و یک پیک را در وسط گوشی قرار دهید و آن را به سمت پایین بکشید. هنگامی که برش تمام چسب را در آنجا تمام کردید، پین را در لبه پایینی بگذارید و سپس یکی دیگر را بگیرید و آن را به لبه بالایی بلغزانید. 

حالا همین کار را در لبه سمت راست تکرار کنید. 

 

پس از انجام این کار، از iOpener خود برای گرم کردن لبه بالایی استفاده کنید و از انتخاب خود برای برش دادن چسب در آنجا استفاده کنید. هنگام برش دادن گوشه های بالا مراقب باشید زیرا لبه منحنی بسیار مستعد ترک خوردن است. خیلی ملایم باش 

هنگامی که تمام چسب را آزاد کردید، می توانید پوشش پشتی را جدا کنید.

 

برداشتن سیم پیچ شارژ بی سیم

اکنون ادامه دهید و از اسپاجر خود برای جدا کردن کانکتور سیم پیچ شارژ بی سیم استفاده کنید. با استفاده از یک موچین سیم پیچ شارژ بی سیم را به آرامی جدا کرده و از گوشی جدا کنید.

 

برداشتن براکت مادربرد

درایور خود را بگیرید و پنج پیچ فیلیپس را که براکت مادربرد را محکم می‌کنند بردارید. سپس با موچین خود گیره را باز کرده و براکت را بردارید.

 

s20 ultra

جدا کردن باتری و برداشتن براکت بلندگو

با اسپادگر خود کانکتور باتری را جدا کنید و سپس از درایور خود برای باز کردن 5 پیچ فیلیپس دیگر که بلندگو و فریم میانی پایین را محکم می‌کنند استفاده کنید. موچین خود را در بریدگی گوشه سمت چپ بالای قاب میانی پایین قرار دهید و به سمت بالا بکشید تا گیره هایی که آن را در جای خود نگه داشته اند آزاد کنید. باید درست بیرون بیاید

 

کانکتور نمایشگر

با spudger خود جلو بروید و کابل نمایشگر مادربرد را جدا کنید.

هشدار

هنگام بریدن چسب در چند مرحله بعدی، نیروی بیش از حد به پیک وارد نکنید، در غیر این صورت خطر ترک خوردن صفحه نمایش وجود دارد.

اگر صفحه نمایش شما ترک خورده است، در اینجا مکث کنید و راهنمای ما را در مورد نحوه چسباندن نوار روی صفحه نمایش گوشی ترک خورده که در توضیحات زیر پیوند داده شده است، دنبال کنید. نوار، تکه های شیشه را در جای خود نگه می دارد و سطحی یکنواخت برای دسته مکش ایجاد می کند. 

سپس iOpener خود را بردارید و شروع به گرم کردن لبه بالایی نمایشگر برای حدود دو دقیقه کنید. وقتی خوب و داغ شد یک دسته مکش را تا حد امکان نزدیک به مرکز لبه بالایی قرار دهید. 

 

شروع به کشیدن دسته مکش با نیروی قوی و ثابت کنید تا جایی که شکافی را مشاهده کنید. اگر مشکلی دارید، مطمئن شوید که یک iOpener داغ را دوباره اعمال کنید. هنگامی که شکاف را مشاهده کردید، نقطه یک بازشو را وارد کنید و سپس آن را در آنجا رها کنید تا چسب دوباره بسته نشود. 

انتخاب دیگری بگیرید و در همان شکاف قرار دهید و آن را در گوشه بالا سمت چپ بلغزانید. اطمینان حاصل کنید که چسب را برش داده اید و سپس پیک را در گوشه بگذارید. حالا یک انتخاب دیگر بگیرید و همین کار را به سمت راست بالا انجام دهید.

 

وسط گوشی را بیشتر در بالای گوشی بلغزانید و مطمئن شوید که چسب را بریده اید. سپس در صورت تمایل می توانید پیک را بردارید، اما ما تصمیم گرفتیم آن را رها کنیم تا مطمئن شویم که چسب دوباره بسته نمی شود.

 

دوباره iOpener داغ خود را دریافت کنید و لبه سمت راست نمایشگر را کمی گرم کنید و سپس یک پیک باز را در شکاف گوشه بالا سمت راست قرار دهید. شروع به بلغزاندن پیک به سمت پایین به سمت چسب تمام برش در مسیر خود کنید و پیک را در گوشه پایین سمت راست رها کنید. سپس یک پیک را در مرکز قرار دهید تا از چسبیدن چسب جلوگیری شود.

 

این کار را در لبه سمت چپ گوشی تکرار کنید. با تمام کارهای انجام شده، اکنون می خواهیم مقداری ایزوپروپیل الکل را برداریم و آن را در پشت صفحه نمایش از پایین گوشی استفاده کنیم. این کار باعث آزاد شدن چسب شفاف زیر صفحه می شود. گوشی را به اطراف کج کنید تا الکل پخش شود و تمام چسب آن شل شود. اگر پیک را در مرکز بالایی گوشی گذاشته اید، اکنون آن را بردارید و سپس اسپادر خود را بگیرید و به آرامی انتهای صاف آن را زیر صفحه قرار دهید و چسب باقی مانده را جدا کنید. 

با تمام کارهای انجام شده، اکنون می توانید صفحه نمایش را حذف کنید.

 

s20 oltra

تمیز کردن گوشی و زدن چسب جدید

قبل از نصب نمایشگر جدید، مطمئن شوید که تمام چسب قدیمی را تمیز کرده و چسب جدید را روی گوشی خود نصب کنید. این مهم برای نگه داشتن صفحه نمایش در جای خود و حفظ مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. ما یک ویدیو در مورد نحوه انجام این کار در توضیحات داریم.

 

تست نمایشگر جدید

با نصب چسب، صفحه نمایش جدید خود را بیاورید و کابل نمایشگر را از سوراخ قاب وارد کنید. سپس صفحه نمایش خود را دراز بکشید اما هنوز پوشش چسب را جدا نکنید. 

گوشی را برگردانید و کابل نمایشگر را وصل کنید و سپس باتری را وصل کنید. اکنون زمان خوبی است تا تلفن خود را روشن کنید و مطمئن شوید که صفحه نمایش جدید شما به درستی کار می کند.

 

در حال نصب نمایشگر جدید 

اگر چنین است، ابتدا تلفن خود را خاموش کنید، سپس باتری و کابل های نمایشگر را جدا کنید. صفحه نمایش خود را بردارید و سپس پوشش چسب را بردارید تا چسب ظاهر شود. اکنون می توانید صفحه نمایش خود را دوباره نصب کنید و سپس گوشی را برگردانید تا کابل نمایشگر را وصل کنید

 

اتصال نمایشگر و نصب براکت بلندگو

حالا جلو بروید و بلندگو را دوباره نصب کنید و آن را به جای خود بپیچید.

 

تعویض ال سی دی

اتصال باتری و نصب براکت مادربرد

اکنون می توانید با خیال راحت باتری را دوباره وصل کنید.

سپس براکت مادربرد را در جای خود قرار دهید و دوباره پیچ‌هایی را که آن را روی گوشی محکم می‌کند، نصب کنید.

 

نصب سیم پیچ شارژ بی سیم

سیم پیچ شارژ بی سیم خود را بردارید و ابتدا آن را وصل کنید تا به درستی تراز شود و سپس بتوانید آن را در جای خود فشار دهید. 

 

در حال بستن گوشی

قبل از اینکه گوشی خود را ببندید، حتماً چسب جدیدی به قاب پشتی خود بزنید. ما ویدیویی داریم که شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند که در توضیحات زیر لینک شده است.

درب پشتی را روی گوشی خود قرار دهید و آن را محکم در جای خود فشار دهید. سپس مطمئن شوید که مقداری وزن مانند کتاب یا جعبه ابزار را به مدت حداقل 30 دقیقه روی گوشی قرار دهید تا چسب محکم شود.

تعویض صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *