بهترین vpn برای اندروید 2023

بهترین vpn برای اندروید
زمان مطالعه مطلب 8 دقیقه

ویژگی های ضروری هر VPN اندروید سرعت، امنیت، تعداد سرورها و سهولت استفاده است که مورد دوم بیشترین نگرانی برای اکثر کاربران است. این ترکیبی از این ویژگی ها و همچنین شهرت طولانی مدت در کیفیت است که باعث می شود ExpressVPN به VPN مورد علاقه ما برای اندروید تبدیل شود. 

در میان سایر ویژگی ها، بهترین VPN برای اندروید دارای سوئیچ kill برای محافظت از شما در صورت عدم موفقیت اتصال شما است و شما را از خطرات هر شبکه ناامنی که ممکن است از آن استفاده کنید، نجات می دهد. همچنین باید به دنبال تونل زنی تقسیم شده باشید که ترافیک برنامه های مختلف را از هم جدا می کند. این به شما امکان می دهد برخی از VPN را مسیریابی کنید در حالی که به دیگران اجازه می دهید از اتصال استاندارد شما استفاده کنند.

بهترین vpn برای اندروید

در حالی که Express را به عنوان بهترین وی پی ان برای اندروید معرفی کردیم، ما چهار مدعی بسیار شایسته دیگر را جمع آوری کرده ایم که تجربه های متفاوتی را برای کاربران مختلف ارائه می دهند. وقت آن است که بهترین VPN اندروید را برای خود انتخاب کرده و حریم خصوصی اینترنت را بازیابی کنید.

vpn برای اندروید

بهترین VPN برای اندروید؛ Express VPN 

اگر می خواهید بهترین محافظت ممکن را برای دستگاه اندروید خود داشته باشید، ExpressVPN باید اولین انتخاب شما باشد. برنامه های آن هر دو ساده و بصری و در عین حال قدرتمند و قابل تنظیم هستند و با بیش از 3000 سرور از بین آنها می توانید یک اتصال عالی پیدا کنید.

بهترین وی پی ان برای اندروید؛ Hotspot Shield

اگر به دنبال پوشش ساده و موثری از VPN اندروید خود هستید، بهتر است نگاهی به Hotspot Shield بیاندازید. با رابط کاربری هوشمند و بصری در کنار سرعت اتصال فوق العاده، این یک انتخاب برتر است.

وی پی ان برای اندروید؛ Surfshark 

Surfshark درست مانند Hotspot Shield، وی پی ان اندرویدی مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که این کار را به طرز باور نکردنی خوب انجام می دهد. با پشتیبانی جریان عالی، سرعت مناسب و یک برنامه خوب طراحی شده است.

بهترین وی پی ان اندروید؛ ExpressVPN

مشخصات فنی

  • موجود در ویندوز : مک ، اندروید ، iOS ، لینوکس
  • اتصالات همزمان5
  • پشتیبانی شبانه روزیبله
  • امتیاز فروشگاه Play: 4.0
  • وب سایت های پخش بدون انسدادنتفلیکس، آی پلیر، یوتیوب، آمازون، هولو

دلایل خرید

بدون مشکل+پیکربندی عالی +پروتکل جدید Lightway+Netflix و بقیه را مسدود می کند.

دلایل عدم خرید

اتصالات همزمان چند دستگاه کمتر

بهترین وی پی ان برای اندروید را به شما معرفی کرده ایم.
بهترین vpn برای اندروید

ExpressVPN بهترین VPN اندروید است به لطف سرعت اتصال سریع، امنیت فوق العاده و پشتیبانی کامل مشتری 24/7. با این حال، نه تنها قوی ترین VPN در اندروید است، بلکه یکی از ساده ترین ها برای استفاده است. با رابط کاربری ساده و تمیز و تعداد زیادی سرور در تمام مکان هایی که می خواهید، تعجب آور نیست که ما آن را به عنوان وی پی ان برتر اندروید در بازار رتبه بندی کنیم.

هنگامی که در حال حرکت هستید می توانید به هر کتابخانه نتفلیکس که می خواهید و همچنین حساب های آی پلیر، هولو و آمازون پرایم خود دسترسی پیدا کنید. گرچه اکسپرس به همین جا متوقف نمی شود.

اگر می خواهید به جرات برنامه بپردازید و آن را به گونه ای که دوست دارید پیکربندی کنید، قدرت بسیار خوبی در زیر کاپوت وجود دارد. درست مانند سرویس گیرنده دسکتاپ، می توانید بین مجموعه ای از پروتکل ها جابجا شوید، برای محافظت از شما یک سوئیچ kill را فعال کنید و در صورت خرابی اتصال خود، حتی اگر می خواهید برنامه هایی را که از طریق وی پی ان مسیر یابی می شوند انتخاب کنید، tunneling را نیز تقسیم کنید.

یک پیشرفت جالب از سپتامبر 2020، معرفی پروتکل Lightway خود ExpressVPN است. این وی پی ان از ابتدا که ساخته شده است، فوق العاده سبک و نوید سرعت عالی را می دهد. برای اکثر برنامه ها در حال حاضر در بتا خصوصی است، اما کاربران اندروید می توانند قبل از هر شخص دیگری در بتا عمومی ثبت نام کرده و به Lightway دسترسی پیدا کنند.

اگرچه محدودیت پنج دستگاه را دارد، اما برای راه اندازی کافی است که همه دستگاه های تلفن همراه شما به علاوه رایانه رومیزی و تلویزیون هوشمند شما را پوشش دهد و اگر با هر یک از آنها مشکل دارید، پشتیبانی آنلاین و چت زنده در کلاس در صورت نیاز به شما در چند دقیقه کمک می کند.

در حالی که هیچ محاکمه ای وجود ندارد، تعداد کمی وی پی ان ارائه می دهد. در صورتی که متوجه شوید این وی پی ان برای شما مناسب نیست، ضمانت 30 روزه بازگشت صنعت به صورت استاندارد وجود دارد. 

بهترین vpn رایگان برای اندروید؛ هات اسپات شیلد

سریع، ساده و موثرتر

مشخصات فنی

  • موجود در ویندوز : مک، اندروید، iOS، لینوکس
  • اتصالات همزمان5
  • پشتیبانی شبانه روزیبله
  • امتیاز فروشگاه Play: 4.1
  • وب سایت های پخش بدون انسدادنتفلیکس، آی پلیر، یوتیوب، آمازون، هولو

دلایل خرید

به همان سرعتی که می شود+ساده و آسان برای استفاده+برای پخش عالی است.

دلایل عدم خرید

شاید برای کاربران قدرتمند بسیار ساده باشد.

اگر سرعت و امنیت برای شما بسار مهم است، Hotspot Shield می تواند بهترین وی پی ان اندروید برای شما باشد و در حالی که به دلیل کیفیت VPN رایگان آن مشهور است، نسخه پولی آن را به سطح پیشرفته تری می برد.

نسخه اندروید از پروتکل Catapult Hydra مشابه سرویس گیرندگان دسکتاپ استفاده می کند و در بررسی Hotspot Shield ارائه دهنده سرعت اتصال تقریبا 400 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. اگر قبلاً به 5G رسیده اید، سرعت شما توسط وی پی ان شما در اینجا کاهش نمی یابد.

از نظر برنامه، شروع کار بسیار ساده است. شما قادر خواهید بود با یک تماس متصل شوید و لیستی از سرورهای مختلف جهانی تنها با یک ضربه فاصله دارند. اگر پیکربندی عمیق را دنبال می کنید، اما شانس شما را از دست خواهد داد. ارائه وی پی ان موبایل Hotspot بسیار موثرتر است، اما به کاربر اجازه نمی دهد تغییرات زیادی انجام دهد.

با این حال، این ممکن است برای بسیاری از کاربران مناسب باشد و سرعت های باورنکردنی بیش از این عدم وجود قابلیت های پیشرفته را جبران می کند. اگر وی پی ان می خواهید که حداکثر استفاده را از سرعت 5G ورودی ببرد، Hotspot Shield می تواند یک گزینه عالی باشد و افت قیمت اخیر آن را جذاب تر می کند.

بهترین وی پی ان رایگان برای اندروید؛ Betternet

یکی از ساده ترین وی پی ان هاست که نیازی به ورود به سیستم و یا ثبت نام ندارد. با کاربری لمسی راحت خود به راحتی می توانید با فشار دادن یک دکمه به فیلتر شکن متصل شوید.

مشخصات فنی

قابل نصب روی سیستم های ندرویدی سرعا اتصال بالا کاربری راحت

 

بهترین vpn رایگان برای آندروید؛ Surfshark

مقرون به صرفه و درعین حال وی پی ان به طور کامل دارای اندروید وی پی ان است

مشخصات فنی

موجود در ویندوز : مک ، اندروید ، iOS ، لینوکس

اتصالات همزماننامحدود

پشتیبانی شبانه روزیبله

امتیاز فروشگاه Play: 4.2

وب سایت های پخش بدون انسدادنتفلیکس ، آی پلیر ، یوتیوب ، آمازون ، هولو

دلایل خرید

ارزش عالی+برنامه اندروید جذاب و م effectiveثر+سرعت اتصال عالی+اتصالات نامحدود

دلایل عدم خرید

برنامه فاقد ویژگیهای عمیق است.

وقتی صحبت از ارائه وی پی ان اندروید آنها می شود، جدا کردن Surfshark و Hotspot Shield و اجرای موضوع در بررسی Surfshark دشوار است. با این حال، چند دلیل وجود دارد که چرا شما می توانید Surfshark را انتخاب کنید.

در ابتدا، Surfshark تعداد شگفت انگیزی از ویژگی های اضافی را ارائه می دهد، با اصول اولیه مانند سوئیچ kill و تقسیم تونل که توسط گزینه های پیشرفته تر مانند HackLock و BlindSearch پشتیبانی می شود. 

عملکرد جریان Surfshark در مرحله دوم ExpressVPN و همچنین تعداد زیادی کتابخانه نتفلیکس در دسترس و همچنین آی پلیر و موارد دیگر. در کنار سرعتهای ستودنی (به ویژه هنگام استفاده از WireGuard)، هنگام بیرون رفتن و بیرون آمدن، منتظر هیچ چیز برای بافر شدن نخواهید بود.

با این حال، ویژگی برجسته آن سیاست اتصال نامحدود است. اگر کشوی پر از موبایل دارید، می توانید Surfshark را روی هر یک از آنها نصب کنید و همچنان قادر خواهید بود هر گونه لپ تاپ، رومیزی و روتر را بدون هیچ مشکلی پوشش دهید. 

بنابراین، اگر شما ExpressVPN را دوست ندارید، انتخاب خود را از بین این دو انتخاب کنید. آنها تقریباً به هم وابسته هستند.

بهترین وی پی ان اندروید؛ NordVPN

بزرگترین نام هنوز یکی از بهترین است

مشخصات فنی

موجود در ویندوز مک ، اندروید ، iOS ، لینوکس

اتصالات همزمان6

پشتیبانی شبانه روزیبله

امتیاز فروشگاه Play: 4.2

وب سایت های پخش بدون انسداد :نتفلیکس ، آی پلیر ، یوتیوب ، آمازون ، هولو

دلایل خرید

+اعتبارنامه خصوصی خوب+اسم بزرگ+تنوع ویژگی در اندروید

دلایل عدم خرید

طراحی برنامه ناخوشایند

اگر قبلاً فقط درباره یک وی پی ان شنیده اید، احتمالاً NordVPN است. با بیش از 10 میلیون بارگیری در Play Store و بررسی های عالی، وی پی ان یک پیشنهاد وسوسه انگیز است و عملکرد فوق العاده ای در بررسی NordVPN ما ارائه داد.

بدیهی است که NordVPN امنیت مشتریان خود را در اولویت قرار داده است. در صورت تمایل به تغییر پروتکل های دوگانه VPN و Onion over VPN و انتخاب خوبی از پروتکل ها، همچنین از بدافزار CyberSec Nord و حفاظت از فیشینگ نیز برخوردار خواهید شد. Nord اخیراً توسط دومین حسابرسی مستقل تأیید شده است که ورود به سیستم صفر است، بنابراین اگر حریم خصوصی در اولویت باشد، یک تیک بزرگ خواهد بود.

این برنامه قدرتمند است و اگر وارد تنظیمات شوید پیکربندی زیادی در دسترس است. با این حال، یک اشکال طراحی ناخوشایند آن است وی پی ان .در اندروید طرح مشتری دسکتاپ را منعکس می کند و با یک رابط مبتنی بر نقشه باز می شود. در حالی که این کار روی یک مانیتور یا رایانه لوحی بزرگتر کار می کند، اما املاک محدود در تلفن به این معنی است که پیدا کردن سرور دقیق مورد نظر شما دشوار است. یک لیست سرور موجود است، اما ما دوست داریم آن را مستقیماً ببینیم.

با توجه به این موضوع، NordVPN به همان دلیل موفق است. برنامه های امن و کاملاً برجسته، یک شبکه پشتیبانی عالی و قیمت فوق العاده خوب به این معنی است که مطمئناً یکی از مواردی است که باید در رادار خود نگه داشته شود.

بهترین وی پی ان برای اندروید؛ IPVanish

معیوب معتبر مستقر در ایالات متحده هنوز خوب کار می کند

مشخصات فنی

موجود در ویندوز مک ، اندروید ، iOS ، لینوکس

اتصالات همزماننامحدود

پشتیبانی شبانه روزیبله

امتیاز فروشگاه Play: 4.0

مسدود کردن سایتهای مسدود شدهنتفلیکس ، یوتیوب ، هولو

دلایل خرید

+برنامه اطلاعات زیادی را ارائه می دهد+پیکربندی عمیق+قیمتهای مقدماتی ارزان+اتصالات همزمان نامحدود

دلایل پرهیز از

می تواند برای مبتدیان بسیار پیچیده باشد

IPVanish طولانی مدت یک VPN قدرتمند اندروید را در اختیار کاربران قرار می دهد که بار زیادی از عملکرد مشتری دسکتاپ خود را حفظ می کند. اولین چیزی که به آن توجه می کنید میزان اطلاعاتی است که به شما داده می شود – برای مبتدیان VPN ممکن است کمی زیاد باشد ، اما برای کسانی که دوست دارند سرورها، آدرس های IP و موارد دیگر را دنبال کنند، همه چیز خوب است.

یک نکته خوب این است که چگونه وی پی ان در اندروید نمودار پیمایش سرعت اتصال را از سرویس گیرنده دسکتاپ حفظ کرده است. باز هم ممکن است بیش از حد باشد، اما ما از کمی استعداد زیبایی شناختی قدردانی می کنیم. برای مطابقت با این داده های عمیق ، گزینه های زیادی در اختیار کاربران قرار می گیرد، از جمله انتخاب پروتکل، سوئیچ kill، تقسیم تونل و ‘Scramble’، که این واقعیت را که شما به طور کلی از وی پی ان استفاده می کنید پنهان می کند.

IPVanish همچنین قیمتهای عالی را در برنامه های یک ماهه و 12 ماهه ارائه می دهد ، بنابراین این یک راه فوق العاده مقرون به صرفه برای ارائه وی پی ان خوب اندروید است. با این حال، توجه داشته باشید که قیمت ها پس از آن افزایش می یابد و ذخیره سازی ابری SugarSync که قبلاً رایگان بود، اکنون مبلغ اضافی است (اگرچه هنوز بسیار ارزان تر از خرید آن به تنهایی است).

در ژوئیه 2020، IPVanish تغییر در خط مشی اتصال خود را اعلام کرد و از محدوده 10 دستگاه به تعداد نامحدود دستگاههای موجود با هر برنامه ای تغییر کرد. همراه با Surfshark ،IPVanish یکی از معدود ارائه دهندگان وی پی ان است که این را ارائه می دهد.

در حالی که در عمل VPN اندرویدی IPVanish ممکن است به اندازه رقابت برتر (و سرعت نیز تا حدی کندتر است) شیک نباشد، اما اگر به دنبال یک تجربه تکنیکی به علاوه توانایی پوشش هر یک از دستگاه های خود هستید، مطمئناً یکی باید در نظر گرفته شود.

اگر وی پی ان کار نکند؟
در صورتی که هیچ یک از وی پی ان های بالا در گوشی شما فعال نمیشود، میتوانید به تعمیرات موبایل رایان دل کوک با شماره 02145102 تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.
در این مقاله به بررسی بهترین vpn برای اندروید پرداختیم. در صورتی که قصد استفاده از بهترین وی پی ان برای اندروید را دارید، میتوانید یکی از وی پی ان برای اندروید که در بالا معرفی کردیم را انتخاب کرده و استفاده کنید.وی پی ان Betternet

یکی از ساده ترین وی پی ان هاست که نیازی به ورود به سیستم و یا ثبت نام ندارد. با کاربری لمسی راحت خود به راحتی می توانید با فشار دادن یک دکمه به فیلتر شکن متصل شوید.

سوالات متداول

بهترین وی پی ان اندروید چیست؟

از انجا که vpn های اندروید و iphone متفاوت هستند، Express VPN بهترین وی ان اندروید و NordVPN بهترین برای ایفون شناخته شده است.