بهترین برنامه های سازنده برند

بهترین برنامه های سازنده برند
زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

بهترین برنامه های سازنده برند

خواه به دلایل تجاری یا شخصی آنجا هستید ، اگر در رسانه های اجتماعی هستید ، می خواهید فید شما ویروسی شود یا حداقل بیش از 10 لایک دریافت کند. بسیاری از ما آنچه دیگران انجام می دهند را مطالعه می کنیم و سعی می کنیم بفهمیم که محتوای آنها چه چیزی را متمایز می کند و چرا پاسخی را که به دنبال آن هستیم دریافت نمی کنیم. 

 

بیشتر اوقات ما فکر می کنیم این رویکرد ماست که باید پول بیشتری را در برنامه رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنیم تا مورد توجه قرار گیرد. با این حال ، بیشتر آن مربوط به ابزارهایی است که شما نه تنها برای ایجاد محتوا بلکه برای توزیع استفاده می کنید. 

 

ابزارهایی که به شما در ایجاد محتوای جذاب مانند Lalal.ai ، Qoob Stories ، Combin Growth ، Combin Scheduler کمک می کنند ، در دسترس همه قرار می گیرد. هدف نهایی این است که توانایی خود را برای ارتقاء کیفیت محتوا و رشد نام تجاری شخصی یا تجاری خود افزایش دهید. در اینجا چند برنامه وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. 

 

Lalal.ai 

Lalal.ai به کاربران اجازه می دهد تا آهنگهای صوتی و دستگاهی را از هر صوتی استخراج کنند که می توانید از آنها برای مخلوط کردن یک آهنگ جدید استفاده کنید. هوش مصنوعی قدرتمند که توسط تیمی از متخصصان در زمینه های هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، بهینه سازی ریاضی و پردازش سیگنال دیجیتال ایجاد شده است ، به روند خلاقیت شما کمک می کند.

 

 اگر شما یک DJ ، تهیه کننده یا خالق محتوا هستید ، توانایی دستیابی سریع به این جداسازی یکپارچه فرصت های بی پایان را برای ترکیب آهنگ های مختلف با آوازهای مختلف ایجاد می کند و برعکس به شما امکان می دهد بی پایان خلق کنید. 

 

به آسانی می توانید به وب سایت Lalal.ai بروید و فایل های صوتی خود را به قسمت مورد نظر در صفحه اصلی بکشید و رها کنید و بقیه کار را AI انجام می دهد. از همه بهتر ، می توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید زیرا می توانید حداکثر سه آهنگ یا 10 مگابایت صدا را بارگیری کنید. 

 

داستان های Qoob 

 

یکی دیگر از ابزارهای عالی برای جمع آوری محتوا و ایده های خلاقانه ، برنامه Qoob Stories است . Qoob Stories یک راه سریع و آسان است نه تنها برای مشاهده اینستاگرام بلکه همچنین بارگیری داستانها ، فیلمها و عکسها از Gram بر روی رایانه مک ، ویندوز یا لینوکس شما برای مشاهده و الهام بعدی.

با استفاده از Qoob Stories ، می توانید ببینید افراد و مارک های دیگر چه کار می کنند و هنگام تلاش برای افزایش حضور اینستاگرام خود ، درباره آنچه کار می کند ، بینش پیدا کنید. 

با استفاده از Qoob Stories ، می توانید اینستاگرام را بدون توجه به تبلیغات مرور کنید ، در حالی که گرامهای مورد علاقه خود را برای مشاهده و بایگانی مواردی که مایل به مشاهده و به روز رسانی در آنها هستید ، فیلتر کنید. راه اندازی سریع و آسان است و سپس Qoob Stories بقیه کارها را برای شما انجام می دهد. 

 

ترکیب رشد 

بیایید بر افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی کار کنیم. با استفاده از برنامه رشد Combin ، می توانید از ابزارهای قدرتمند این شرکت برای جمع آوری اطلاعات ، تجزیه و تحلیل مخاطبین مورد نظر و پیدا کردن نوع مشارکت که باید بر آن تمرکز کنید تا فالوورهای جدیدی را که به برند شما وفادار هستند ، بدست آورید. 

با Combin Growth ، اطلاعات تخصصی که اینفلوئنسرها برای توسعه مارک های خود استفاده می کنند به شما داده می شود. آمارهایی از افرادی که شما را دنبال می کنند و شما را دنبال نمی کنند ، تعداد لایک ها ، نظرات و توانایی جستجوهای روی هشتگ ها برای اطلاع از محبوب ترین آنها. 

به شما این امکان داده می شود تا گروه های خاصی را بر اساس زبان ها و جنسیت ها مورد بررسی قرار دهید و به شما جمعیت شناسی دقیقی را برای هدف گیری و دستیابی به دنبال کنندگان جدید ارائه میدهد. 

با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند Combin ، نام تجاری شما یاد می گیرد که آیا سایر تأثیرگذاران دنبال کننده های کم کیفیت ، با کیفیت و فعال دارند. این معیارها در رشد برند شما کلیدی هستند زیرا به شما در تصمیم گیری خلاقانه مبتنی بر واقعیت کمک می کنند که به شما در مدیریت بهتر محتوا و دنبال کنندگان کمک می کند. 

با انبوهی از ابزارهای پیشرفته در اختیار شما ، واقعاً می توانید بازی رسانه های اجتماعی خود را در سطح بالایی قرار دهید. 

 

برنامه زمانبندی ترکیبی 

برای موفقیت در رسانه های اجتماعی ، باید دائماً محتوا اضافه کنید – البته خود شما به تنهایی. اگر Combin Scheduler دارید ، می توانید زمان انتشار محتوای رسانه های اجتماعی خود را مطابق با زمانی که اکثر کاربران فعال هستند ، برنامه ریزی کنید. این برنامه رایگان به شما این قدرت را می دهد که تمام اطلاعاتی را که از Combin Growth جمع آوری کرده اید ، بگیرید . پست ها ، فیلم ها و داستان های خود را زمانی برنامه ریزی کنید که بیشترین توجه و بیشترین تعامل را از طرفداران شما جلب کنند.   

 

Combin Scheduler به معنای واقعی کلمه به شما امکان می دهد آن را تنظیم کرده و فراموش کنید. استفاده از Combin Scheduler اجازه می دهد تا تمرکز بر ایجاد محتوای هدفمند برای پیروان شما ، قدیمی و جدید باشد. این آزاد می شود که بهترین کاری را انجام دهید ، یعنی لذت بردن و خلق کردن. در همین حال ، Combin Scheduler کار انتشار محتوای شما را در مناسب ترین زمان انجام می دهد که بیشترین دنبال کننده و توجه مثبت را برای شما و برند شما به ارمغان می آورد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *