گوشی مویابل موتورلا edge

زمان مطالعه مطلب 2 دقیقه

گوشی مویابل موتورلا edge

موتورولا اج برای سال 2021 یک تعمیر اساسی می کند

آخرین نسخه موتورولا اج دارای پشته دوربین بهبود یافته، صفحه نمایش 144 هرتز و اتصال جهانی 5G است.

اگرچه موتورولا اج 699 دلاری شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد ، اما پرچمدار میان رده جدید با نمایشگر 144 هرتزی، چیپست سریعتر و دوربین های بهبودیافته، با تغییرات اساسی روبرو شده است.

 

گوشی مویابل موتورلا edge

 

در جلوی گوشی، یک پنل LCD 6.8 اینچی خواهید دید. و در حالی که موتورولا اج جدید همان وضوح و پشتیبانی از HDR10 نسخه سال گذشته را دارد، به روز رسانی آن از 90 هرتز به 144 هرتز افزایش می یابد. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در Edge اصلی نیز با یک سنسور جدید 32 مگاپیکسلی با چهار پایه جایگزین شده است.

موتورولا همچنین ماژول دوربین عقب را در Edge 2021 به طور کامل بازسازی کرد. یک سنسور 108 مگاپیکسلی با فرمت اپتیکال 1/1.52 اینچی و باندینگ پیکسلی 3×3 جایگزین سنسور 64 مگاپیکسلی موجود در گوشی سال گذشته می شود. یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 119 درجه و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه را دور می‌زند.

گوشی مویابل موتورلا edge

موتورولا اج بدون قفل مانند نسل قبلی خود از باند پشتیبانی از LTE جهانی و اتصال 5G زیر 6 گیگاهرتز برخوردار است . باید روی شبکه‌های LTE و شبکه‌های ۵G میان‌باند هر اپراتور آمریکایی کار کند و همچنین از باند C نیز پشتیبانی می‌کند . همچنین از Wi-Fi 6E ، بلوتوث 5.2 و NFC پشتیبانی می کند.

اگر می خواهید چند ماه دیگر صبر کنید، نسخه Verizon از Edge در دسترس خواهد بود که روی شبکه فوق سریع mmWave اپراتور کار می کند اما بسیاری از پشتیبانی باند جهانی خود را از دست می دهد.

گوشی مویابل موتورلا edge

پلتفرم موبایل Qualcomm Snapdragon 778G به موتورولا اج به روز شده نیرو می دهد. مدل پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت رم عرضه می شود. موتورولا نسخه 256/8 گیگابایتی Edge را نیز به فروش خواهد رساند اما جزئیات قیمتی ارائه نکرده است.

موتورولا اج دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند . متأسفانه شارژ بی سیم وجود ندارد.

گوشی مویابل موتورلا edge

گوشی مویابل موتورلا edge برای خرید موبایل 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *