چرا Wi-Fi بخریم ؟

زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

چرا Wi-Fi بخریم ؟

آیا به افزاینده Wi-Fi احتیاج دارید؟

اگر در پوشش Wi-Fi خانه خود با نقاطی مرده مواجه شدید ، خواه اتاقی باشد که در آن نمی توانید اتصال پایدار برقرار کنید ، یا اگر با بالا رفتن به طبقه بعدی خانه چند طبقه خود سیگنال خود را از دست بدهید ، پس شما کاندید مناسبی برای توسعه دهنده Wi-Fi هستید. توسعه دهنده های Wi-Fi بسیار عالی هستند که به شما سیگنال بیشتری با برد کمی بیشتر می دهند ، به اندازه ای که بتوانید به آن اتاق دور برسید یا Wi-Fi خود را کمی خوشحال کنید تا به طبقه بعدی برسید.

 

با این حال ، اگر بخش بزرگی از خانه یا دارایی خود را دارید که از Wi-Fi کافی برخوردار نیست ، ممکن است لازم باشد یکی از بهترین سیستم های Wi-Fi مش را انتخاب کنید ، که از چندین دستگاه برای ایجاد یک شبکه مشترک بزرگتر استفاده می کند. اگر چندین اتاق با پوشش لکه دار یا انتهای خانه دارید که روتر شما نمی تواند به آن برسد ، یا می خواهید پوشش خود را تا حیاط پشتی یا گاراژ گسترش دهید ، کیت مش بهترین انتخاب است.

چگونه می توان بهترین افزونه Wi-Fi را برای خود انتخاب کرد

هزینه یک افزونه Wi-Fi چقدر باید باشد؟

  • ارزان ترین تکرارکننده های Wi-Fi اغلب کمتر از 50 دلار فروخته می شود و بودجه فعلی ما نصف آن را می فروشد. دستگاههای جدیدتر تقویت کننده سیگنال از جدیدترین استانداردهای بی سیم پشتیبانی می کنند و فناوری هایی مانند تشکیل پرتو و Mu-MIMO برای عملکرد بیشتر اغلب هزینه بیشتری خواهند داشت ، اما حتی بهترین تقویت کننده ها را می توان با کمتر از 200 دلار خریداری کرد.
  •  مراقب تمدید کننده های تخفیف ارزان قیمت باشید ، مانند موردی که در بررسی Super Boost Wireless-N Wi-Fi Repeater ما مشاهده می کنید . قیمت بسیار جذاب نیز عملکرد بسیار ضعیفی را به همراه دارد.

 

افزونه یا رومیزی؟

  • در حالی که بیشتر تقویت کننده های سیگنال از طرح های پلاگین کوچکی استفاده می کنند که مستقیماً به پریز دیواری متصل می شوند ، آنها تنها گزینه نیستند. برخی از بهترین توسعه دهنده های Wi-Fi از طرح های بزرگتری استفاده می کنند که روی میز یا قفسه قرار دارند ، بیشتر شبیه یک روتر سنتی. این دستگاه های بزرگتر محدودیت اندازه و وزن واحدهای پلاگین ندارند ، که باعث قرارگیری بهتر آنتن و سخت افزار داخلی بهتر می شود. از طرف دیگر ، مدلهای پلاگین اغلب ارزان تر و راحت تر نصب می شوند.

 

مطابقت با استانداردهای

  • Wi-Fi:اگرچه ممکن است توجه چندانی به استاندارد بی سیم روتر خود نداشته باشید ، اما قطعاً بر میزان مفید بودن برنامه توسعه دهنده شما تأثیر می گذارد. اگر روتر بی سیم شما از استاندارد فعلی 802.11ac استفاده می کند ، باید مطمئن شوید که توسعه دهنده شما نیز استفاده می کند. استاندارد قدیمی تر 802.11n کندتر است و اغلب فقط به یک باند محدود می شود ، که باعث ایجاد تنگنا در پوشش Wi-Fi شما می شود و سرعت مرور و جریان را کاهش می دهد. اما این تنها در صورتی مشکل ساز است که روتر شما سرعت بهتری ارائه می دهد. اگر یک روتر بی سیم N قدیمی تر دارید ، یک افزونه منطبق کار را به خوبی انجام می دهد.

مکان یابی همه چیز است:

  • هم روترهای بی سیم و هم توسعه دهنده های Wi-Fi از امواج رادیویی برای به اشتراک گذاشتن داده ها با اتصال به اینترنت شما استفاده می کنند. شما باید جایی را پیدا کنید که به اندازه کافی نزدیک به روتر باشد تا یک سیگنال قوی برای پخش مجدد دریافت کند ، اما به اندازه کافی دور تا دامنه شبکه را تا جایی که مورد نیاز است گسترش دهید. به کمک بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای ما برای قرار دادن توسعه دهنده Wi-Fi را بررسی کنید .

ارتقاء را در نظر بگیرید

:اگر روتر بی سیم شما سرعت یا پوشش مورد نظر شما را ارائه نمی دهد ، ممکن است بهتر باشد از توسعه دهنده Wi-Fi به طور کامل صرف نظر کرده و یک روتر جدید تهیه کنید . مدلهای جدیدتر عملکرد بهتری ارائه می دهند و روترهای مش به شما امکان می دهند پوشش بی سیم خود را حتی در بزرگترین خانه گسترش دهید. (یکی از سردبیران ما در ترکیب روتر و توسعه دهنده خود با سیستم مش Netgear Orbi معامله کرد. ببینید چرا می گوید ” این روتر مش بهترین چیزی است که من در طول همه گیری خریدم .”)

 

نحوه آزمایش توسعه دهنده های Wi-Fi

هر توسعه دهنده Wi-Fi که ما بررسی می کنیم بر اساس ترکیبی از تست های عملکرد عمیق و استفاده عملی در یک خانه واقعی ارزیابی می شود. این ترکیب استفاده در دنیای واقعی و آزمایش معیارهای کنترل شده ، تصویری واضح از عملکرد خوب هر دستگاه به ما می دهد.

ما از نرم افزار تست IxChariot Ixia برای اندازه گیری توان در فواصل مختلف و شرایط محیطی استفاده می کنیم. این شامل آزمایش با توسعه دهنده در 50 فوت و 75 فوت فاصله از روتر است. این نرم افزار ترافیک را در یک شبکه بی سیم شلوغ شبیه سازی می کند در حالی که جریان داده ها را به جلو و عقب اندازه گیری می کند. نتایج بر حسب مگابیت بر ثانیه (مگابیت بر ثانیه) در فاصله ای از افزاینده نشان داده می شود که اعداد بالاتر نشان دهنده عملکرد بهتر است.

 

اندازه گیری توان خروجی در فواصل مختلف نیز به ما اجازه می دهد تا محدوده موثر افزاینده را تعیین کنیم و درک بهتری از عملکرد دستگاه در پوشش دادن دورترین گوشه های خانه به شما می دهد.

ما همچنین از هر محصول در یک خانه واقعی استفاده می کنیم که دارای دیوارهای آجری و سیگنال های مخرب و نوع ساختار محکمی است که روترهای اصلی برای مبارزه با آن تلاش می کنند. در آن محیط ما از شبکه برای همه چیز استفاده می کنیم ، از گوش دادن به موسیقی و پخش ویدیو گرفته تا انجام آزمایشات اضافی و حتی نوشتن نظر.

 

همه بررسی های ما شامل جزئیات اضافی در مورد روند راه اندازی ، ویژگی ها و جنبه های جالب طراحی ، و همه تنظیمات و عملکردهای دستگاه است. 

 در این قسمت دو نمونه Wi-Fi همراه با جزییات برای شما معرفی میکنیم :

Linksys RE7000 Max-Stream AC1900+ Wi-Fi Range Extender

یک توسعه دهنده Wi-Fi عالی با مشخصات کم

مشخصات فنی

آنتن/قابل جدا شدن4 خارجی/شماره

مشخصات Wi-Fi: باند دوگانه 802.11ac

پورت ها1 گیگابیت اترنت

اندازه4.9 3. 3.2 1. 1.7 اینچ

دلایل خرید

+طراحی ساده + عملیات دو باند+نرم افزار کاربردی

دلایل عدم خرید

عملکرد غیرمعمول

آیا باید پوشش و محدوده شبکه Wi-Fi خود را تقویت کنید ، اما آیا برنامه توسعه دهنده ای برجسته نمی خواهید؟ توسعه دهنده Linksys RE7000 Max-Stream AC1900+ Wi-Fi جمع و جور و کم مشخصات است ، با طرحی که دیگر خروجی ها را مسدود نمی کند و به عنوان یک محصول پر زرق و برق متمایز نمی شود. این به راحتی بهترین توسعه دهنده Wi-Fi است که برای افرادی که خواهان یک طراحی بی نظیر هستند ، به جای یک آجر با آنتن که خروجی های مجاور را مسدود می کند ، دیده ایم.

 

 

اما جدای از طراحی ظریف ، Linksys RE7000 Max-Stream AC1900+ سرعت عملکرد قوی و کمک راه اندازی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند مکان مناسب را برای عملکرد مطلوب پیدا کنید. عملکرد کلی بسیار خوب است ، اما این دستیار راه اندازی آن را برای کسانی که کمی کمک می خواهند تا به درستی تنظیم شوند ، انتخابی عالی می کند.

D-Link DAP-1720 Wi-Fi AC1750 Range Extender

برای خانه های دو طبقه مناسب است

مشخصات فنی

آنتن/قابل جدا شدن3 خارجی/شماره

مشخصات Wi-Fi: باند دوگانه 802.11ac

پورت ها1 گیگابیت اترنت

اندازه6.4 3. 3.3 1.5 1.5 اینچ

دلایل خرید

دوشاخه دو شاخه + عملکرد چند طبقه خوب + راه اندازی آسان با برنامه تلفن همراه

دلایل عدم خرید

می تواند خروجی مجاور را مسدود کند عملکرد لکه دار

راه اندازی DAP-1720 D-Link آسان است ، یک برنامه تلفن همراه مناسب برای مدیریت تنظیمات دستگاه را ارائه می دهد و می تواند به پر کردن خانه با Wi-Fi کمک کند. ویژگی های مفید مانند یک درگاه اترنت داخلی که می تواند سرعت گیگابیت را کنترل کند ، و یک سوئیچ فیزیکی روشن/خاموش آن را به ابزاری برای افزایش دسترسی روتر شما تبدیل می کند ، اما عملکرد نازک را ارائه می دهد و آنقدر بزرگ است که خطر مسدود شدن مجاور آن را دارد.

خروجی های AC 

با وجود برخی عملکردهای نامنظم ، D-Link DAP-1720 هنگامی که سیگنال را به طبقه بالا یا پایین فشار می دهد ، بسیار خوب عمل می کند. این حالت عمودی آن را به یکی از بهترین توسعه دهنده های Wi-Fi موجود برای رساندن سیگنال به هر طبقه از یک خانه چند طبقه تبدیل کرده است ، و آن را برای کسانی که سیگنال Wi-Fi خود را هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها قطع می کنند ، انتخابی عالی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *