بهترین چاپگر بی سیم 2021

 بهترین چاپگر بی سیم
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

 بهترین چاپگر بی سیم 2021

در هر مکان و هر زمان چاپ کنید

با انتخاب یک چاپگر بی سیم مقرون به صرفه از بهم ریختن خانه یا محل کار خود با سیم و سیم جلوگیری کنید. فناوری بی سیم راه زیادی را طی کرده است ، ارزان تر و قابل اطمینان تر شده است ، بنابراین استفاده از پرینتر بی سیم دیگر قربانی سابق نیست. چند گزینه بی سیم ، از جمله بلوتوث ، NFC و Wi-Fi وجود دارد و مهم است که قبل از خرید چاپگر بی سیم نیازهای اتصال خود را ارزیابی کنید. آیا باید بتوانید از طریق تلفن ، رایانه لوحی یا دستگاه خانه هوشمند خود چاپ کنید؟

 آیا در دفتری خواهید بود که چندین نفر به طور همزمان به آن نیاز دارند یا در خانه هستید و برای اتصال فقط به یک دستگاه نیاز دارید؟ با انتخاب برترین های ما که در زیر ذکر شده است ، آیا می توانید به صورت بی سیم چاپ کنید ، آیا به چاپگر همه کاره ، چاپگر رنگی ، چاپگر اصلی سیاه و سفید یا حتی چاپگر تخصصی عکس نیاز دارید.

 Canon TS9120

بهترین دستگاه همه کاره

مقرون به صرفه ، همه کاره و آسان برای استفاده ، پرینتر بی سیم همه کاره Canon TS9120 با اسکنر و دستگاه کپی تغییرات بزرگی را در خانه یا محل کار شما ایجاد می کند. با وجود این که این چاپگر آسان است ، به لطف یک سیستم جوهر فردی شش رنگ ، می تواند انواع کارهای چاپ را از اسناد سیاه و سفید گرفته تا عکسهای واقعی انجام دهد. حتی می توانید با استفاده از صفحه نمایش لمسی LCD پنج اینچی با روشنایی زیاد ، فیلترهای خلاقانه ای به عکس های خود اضافه کنید. در محیط اداری ، اتصال ضروری است و TS9120 شما را پوشش می دهد. تقریباً از هر دستگاهی با استفاده از Wi-Fi ، بلوتوث ، اترنت یا حتی منابع مبتنی بر ابر چاپ کنید و به شما امکان می دهد مستقیماً از تلفن هوشمند ، رایانه لوحی ، لپ تاپ یا دسکتاپ خود چاپ کنید. صفحه لمسی 5 اینچی LCD حرکت در منوهای چاپگر را آسان می کند .

HP OfficeJet 250

بهترین برای مشاغل کوچک

این چاپگر HP all-in-one یک راه حل بی سیم فوق العاده برای مشاغل کوچک است. با استفاده از این دستگاه می توانید از رایانه های رومیزی ، لپ تاپ ها یا حتی دستگاه های تلفن همراه به صورت بی سیم اسکن ، کپی یا چاپ کنید. با استفاده از برنامه رایگان HP ePrint از هر نقطه با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود چاپ کنید. کاربران Android حتی می توانند OfficeJet 250 را شناسایی کرده و به آن متصل شوند و با استفاده از Wi-Fi Direct چاپ کنند.

 این چاپگر با دوام و جمع و جور در ماشین ، کوله پشتی و موارد دیگر برای چاپ راحت در هر مکانی مناسب است. با تشکر از باتری طولانی مدت ، دیگر نگران وقفه های زیاد شارژ نخواهید بود. می توانید تقریباً از هر کجا با منبع تغذیه AC شارژ کنید و در صورت عدم استفاده از چاپگر در 90 دقیقه شارژ کامل دریافت کنید.

 

 از صفحه لمسی 2.65 اینچی رنگی برای حرکت سریع و آسان منوهای چاپگر استفاده کنید. به علاوه ، با تغذیه کننده خودکار سند 10 صفحه ای ، می توانید کپی کنید ، چاپ و اسکن بدون دست این چاپگر جمع و جور از چندین اندازه مختلف کاغذ از جمله نامه ، حقوقی ، بیانیه ، اجرایی ، پاکت (شماره 10 ، پادشاه ، 6 3/4 اینچ) ، کارت (3×5 اینچ ، 4×6 اینچ ، 5×8 اینچ) و حتی کاغذهای عکس (8×10 اینچ) پشتیبانی می کند. ، 5×7 اینچ ، 4×6 اینچ ، 3.5×5 اینچ) بنابراین بدون توجه به آنچه کسب و کار کوچک شما نیاز دارد تحت پوشش قرار خواهید گرفت. 

 

 Epson WorkForce WF-100

قابل حمل ترین

شاید دفتر شما یک دفتر غیر سنتی باشد ، مانند کتابخانه ، کافی شاپ یا ساختمان کار. یا شاید شما یک جنگجوی جاده ای هستید ، هر هفته با مشتری متفاوت یا در تور از تلاش های خلاقانه خود پشتیبانی می کنید. در هر شرایطی که هستید ، اگر نیاز به چاپ در حین حرکت دارید ، Epson WorkForce WF-100 قابل حمل ترین چاپگر بی سیم موجود است.

 فاکتورها ، ارائه ها ، قراردادها یا سایر اسناد مهم را تقریباً از هر نقطه چاپ کنید. این چاپگر اپسون تنها با وزن 3.5 پوند سبک ترین و کوچکترین چاپگر موجود در بازار است. به لطف اتصال بی سیم داخلی و Wi-Fi Direct ، مستقیماً از iPad ، iPhone ، رایانه لوحی ، تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود چاپ کنید. طراحی شده برای متخصصان در حال حرکت ، این چاپگر دارای یک باتری داخلی است که از طریق آداپتور USB یا AC شارژ می شود (هر دو شامل می شوند) بنابراین هنگام جستجوی پریز یا منبع تغذیه دیگر انعطاف پذیر هستید. صفحه LCD 1.4 اینچی بسیار ریز است اما هنوز امکان تنظیم و استفاده آسان را فراهم می کند.

Canon PIXMA Pro-100

بهترین رنگ

چاپگر جوهرافشان حرفه ای رنگی بی سیم Canon PIXMA Pro-100 با در نظر گرفتن چاپ های رنگی پررنگ و روشن طراحی شده است. نازل جوهر افشان Canon دارای یک سر چاپ ثبت شده است که امکان چاپ با قطرات میکروسکوپی را برای چاپ رنگی با وضوح بالا فراهم می کند. با هشت جوهر رنگی ، که سه تای آنها مخصوص سیاه و سفید است چاپ ، عکس ها را می توان بدون از بین بردن وفاداری رنگ یا وضوح تصویر تکثیر کرد.

 حتی با استفاده از فناوری 4800 24 2400 نقطه در اینچ ، جزئیات بسیار ظریفی را برای چاپ عالی و با کیفیت حرفه ای تا ابعاد 13 19 19 اینچ ایجاد کنید. Canon PIXMA PRO-100 دارای یک سینی کاغذ عقب ایده آل برای هنرهای زیبا و کاغذهای براق و همچنین یک اسلات دستی برای کار با وسایل چاپ بزرگتر یا ضخیم تر است. علاوه بر این ، با Wi-Fi داخلی می توانید چاپگر را در یک مکان مناسب در دفتر خود قرار دهید و اجازه دهید چندین کاربر در خانه یا محل کار شما بدون درهم ریختن دفتر با سیم یا طناب های نامطلوب روی آن چاپ کنند.

 

HP OfficeJet 3830

بهترین بودجه

با HP OfficeJet 3830 این هزینه را به دست آورید. این چاپگر جوهر افشان رنگی همه کاره می تواند از طریق برنامه هوشمند HP کپی ، اسکن ، فکس و چاپ بی سیم کند-به شما این امکان را می دهد تا از سرویس های ابری در تلفن خود راه اندازی و چاپ کنید. یا رایانه لوحی شامل iCloud ، Dropbox و Google Drive. چاپگر با تغذیه کننده خودکار اسناد 35 برگ ، از پاکت نامه ، قانونی و شماره 10 پشتیبانی می کند ، اسناد را تا 8.5 برگ در دقیقه چاپ می کند و تا 60 برگ را وارد می کند. چاپگر جمع و جور 14.3 17 17.7 8 8.5 اینچی فشرده نیز دارای یکسال ضمانت محدود بوده و از حالت آرام آرام اختیاری برای کاهش نویز به حداقل برخوردار است.

 

HP Envy 5055

بهترین برای عکس

اگر کار شما مربوط به عکس است ، HP Envy 4520 را انتخاب کنید. این چاپگر همه کاره به شما امکان می دهد تصاویر و اسناد بدون حاشیه و با کیفیت بالا را همراه با افزودن متن چاپ ، اسکن و کپی کنید. از طریق برنامه HP Smart ، می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی یا خدمات ابری ، مانند iCloud ، Google Drive و Dropbox ، تلفن خود را راه اندازی ، متصل و چاپ کنید. از چاپ دو طرفه و طیف وسیعی از گزینه های اندازه کاغذ ، از جمله عکس های 4 * 6 ، 5 * 7 و 8 * 10 اینچ استفاده کنید. Wi-Fi دو بانده و بلوتوث هوشمند همچنین سرعت چاپ سریع و پایدار را تضمین می کنند ، با سرعت 10ppm برای جوهر سیاه و 7ppm برای رنگ. این چاپگر بی سیم دارای یکسال ضمانت محدود نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *