ویژگی های آیفون 13

آیفون 13 پرو
زمان مطالعه مطلب 8 دقیقه

ویژگی های آیفون 13

آنچه باید در مورد آیفون های 2021 اپل بدانید

آیفون 13 اپل از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد ، اما طبق شایعات ، ظاهراً تغییرات بزرگی را در داخل خود ایجاد کرده است.

اپل تأیید کرده است که رویداد آیفون 13 در 14 سپتامبر برگزار می شود . ساعت 10 صبح PT / 1 بعد از ظهر ET آن روز در Apple.com تنظیم کنید. این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد ترکیب آیفون 2021 خود تأیید نکرده است. این داستان بر اساس نشت و پیش بینی های داخلی صنعتگران مشهور است. در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم تا کنون می دانیم.

 

ظاهر آیفون 13 چگونه است؟

در بیشتر موارد ، آیفون 13 بسیار شبیه به نسخه قبلی خود خواهد بود. اپل چند سال پیش اعلام کرد که برای ارتقاء عمده به یک چرخه سه ساله می رود و ما انتظار نداریم که این تغییر کند. با این اوصاف ، امسال چهار پرچمدار جدید آیفون را مشاهده کنید ، از جمله آیفون 13 مینی 5.4 اینچی ، آیفون 13 اینچی 6.1 اینچی ، آیفون 13 پرو 6.1 اینچی و آیفون 13 پرو مکس 6.7 اینچی.

آیفون 13 ممکن است دارای بریدگی کوچکتر و ماژول دوربین بزرگتری باشد.

 

در نگاه اول ، به نظر می رسد که مدل های آیفون 13 پرو امسال بیشترین ارتقا را داشته باشند. مکس واینباخ گزارش می دهد که مدل های آیفون پرو آینده در رنگهای مشکی مات و طلایی به روز شده در دسترس خواهند بود. اگر شایعات MacRumors را می توان باور کرد ، مدل های حرفه ای نیز دارای مقاوم در برابر اثر انگشت خواهند بود. Let’s Go Digital چندین ده رندر در سایت خود دارد که نماهای متعددی از تلفن را ارائه می دهد.

 

بر اساس شایعات خرده فروش آنلاین Peng ، گوشی ارزان قیمت iPhone 13 duo به رنگ صورتی در دسترس خواهد بود. ما شایعات متعددی را مشاهده کرده ایم مبنی بر اینکه آیفون صورتی صورتی تا ماه دسامبر در دسترس نخواهد بود ، اما ما کاملاً شک داریم که چراغ روز را ببیند.

 

صرف نظر از یک ماژول دوربین ارتقا یافته ، پشت مدل های آیفون 13 آینده ممکن است شبیه به نسخه های قبلی خود باشد. بر اساس گزارش GizChina ، ضخامت دوربین به روز شده ضخیم تر خواهد بود و iPhone 13 mini و iPhone 13 ارزان تر دارای لنزهای مورب هستند .

 

بدون شک آیفون 13 با دوام ترین گوشی اپل خواهد بود. اگرچه هنوز در مورد دوام در شایعه سازی چیزهای زیادی نشنیده ایم ، اما اپل چند سال پیش درخواست ثبت اختراع برای ارتقاء “روکش های دانه ای مارپیچ برای ساختارهای کلاسی در دستگاه های الکترونیکی” را ثبت کرد. این روکش از “مواد پلی کریستالی ساخته شده است که در آن دانه ها به شکل مارپیچی در هم تنیده رشد کرده اند.” به نظر می رسد اپل ممکن است از نسخه های مختلف این روکش برای محصولات مختلف استفاده کند ، که در صورت افتادن احتمال آسیب کمتری دارد.

 

اگر این روکش به آیفون 13 راه پیدا کند ، احتمالاً دارای چند لایه فرعی است که قسمت بالای آن از “یک ماده سخت مانند نیترید” ساخته شده است. همچنین سایش اضافی را کاهش می دهد ، محصولات را در برابر خط و خش مقاوم می کند و می تواند لایه های ضد لک و/یا ضد انعکاس داشته باشد.

 

اگر منتظر بودید که اپل سرانجام USB-C را به مدل های آیفون امسال معرفی کند ، ما خبر بدی داریم. به نظر می رسد بندر Lightning اینجاست که حداقل یک سال دیگر بماند. با این اوصاف ، ما امسال انتظار بهبود شارژ MagSafe و همچنین شارژ معکوس لوازم جانبی را داریم.

نسل بعدی شارژر MagSafe احتمالاً از AirPods و Apple Watch Charging پشتیبانی می کند.

یک پرونده FCC ، که اولین بار توسط 9To5Mac کشف شد ، ممکن است نکاتی را در مورد به روز رسانی اپل در سیستم شارژ iPhone 13 MagSafe ارائه دهد . با توجه به پرونده ، شارژر همچنان با قدرت 15 وات برای آیفون ها ادامه می یابد ، اما ایرپاد ها را نیز با 1 وات شارژ می کند . ما همچنین معتقدیم اپل واچ بعدی از شارژ MagSafe بر اساس چندین اختراع بین المللی که بررسی کرده ایم ، پشتیبانی می کند.

 

صفحه نمایش iPhone 13 چقدر بزرگ است؟

اندازه ای که در iPhone 13 تغییر نمی کند اندازه صفحه نمایش آن است. آیفون 13 مینی آخرین پرچمدار اپل با صفحه نمایش 5.4 اینچی خواهد بود. آیفون 13 و آیفون 13 پرو هر دو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی هستند و آیفون 13 پرو مکس دارای پنل 6.7 اینچی است.

به گفته مینگ چی کو و TheElec ، تحلیلگر اپل ، در حالی که ممکن است اندازه صفحه نمایش تغییر نکند ، مدلهای آیفون 13 پرو در حال ارتقاء بزرگ صفحه نمایش هستند . هر دو ادعا می کنند که نسل بعدی Pros دارای یک پنل LTPO است که از 120Hz Pro Motion اپل پشتیبانی می کند و یک صفحه نمایش همیشه روشن دارد .

ظاهراً همه مدل های آیفون 13 بعدی دارای سطح درجه یک عمیق تر اما گسترده تر هستند . اپل در قسمت های اخیر تد لاسو یک تخم مرغ عید پاک از یک آیفون بدون درجه پایین گذاشت ، اما ما فکر می کنیم درجه یک کمی بیشتر باقی خواهد ماند. دوربین های زیر صفحه نمایش هنوز در مراحل اولیه خود هستند و تمایل به گرفتن عکس های ضعیف دارند. اگر مدرکی می خواهید ، کافی است عکس های سلفی گرفته شده با Samsung Galaxy Z Fold3 5G را ببینید .

 

به نظر می رسد Touch ID برای سال 2021 نیز ممنوع است. کو ، تحلیلگر اپل در ماه ژوئن گزارش داد که امسال انتظار سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش را ندارد. از آن زمان ، اینترنت با شایعات Touch ID در حال افول است. ما با Kuo در مورد این شایعه صحبت می کنیم زیرا سنسورهای اثر انگشت در صفحه نمایش در چند سال گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته است ، اما هنوز هم بسیار آسیب دیده یا از دست رفته است.

 

آیفون 13 چند دوربین دارد؟

به نظر می رسد که اپل در مورد پشته دوربین آیفون 13 پیشرفت های نسبتاً کمی ارائه کرده است. مدل های ارزان تر آیفون 13 همچنان دارای دو دوربین عقب هستند ، در حالی که مدل های Pro دارای سه دوربین و یک سنسور LiDAR هستند. TechRadar Middle East رندرهای فوق العاده ای از تلفن آینده دارد و مارک گورمن از بلومبرگ می گوید که همه گوشی ها حداقل سه بار به روز رسانی نرم افزار را دریافت می کنند ، از جمله فیلتر به روز شده برای بهبود ترکیب عکس و رنگ ، افزودن ویدئوی ProRes – راهی برای ضبط ویدئوهای 8K. ، و ویدیوی حالت پرتره.

تحلیلگران اظهار داشتند که هر چهار مدل آیفون 13 دارای لنز فوق عریض ارتقا یافته با دیافراگم f/1.8 گسترده تر برای عملکرد بهتر در نور کم هستند. تثبیت کننده سنسور تغییر، که قبلا فقط بر روی آیفون 12 نرم افزار مکس در دسترس است، خواهد بنا به گزارش راه خود را به تمام مدل های آیفون 13.

همچنین ادعا می کند که هر چهار مدل آیفون 13 دارای دوربین بزرگتر و سنسور هستند. کو می گوید اندازه پیکسل در آیفون های جدید 2 میکرون در مقابل 1.7 میکرون در 12 مدل خواهد بود. این ، دوباره به معنای عکس های بسیار بهتر در کل است ، اما همچنین باعث پیشرفت چشمگیر در نور کم می شود.

 

مشخصات آیفون 13 چیست؟

Digitimes   می گوید که اپل از TSMC برای ایجاد چیپست A15 Bionic خود برای خط آیفون 13 آتی استفاده کرده است. بر اساس همان گزارش ، پلت فرم تلفن همراه A15 دارای 5 نانومتر پیشرفته ، عملکرد سریعتر و مصرف انرژی کمتر است.

برخی از مدل های iPhone 13 ارتقاء قابل ملاحظه ای در حافظه خواهند داشت. این سایت گزارش می دهد که برخی از مدل های iPhone 13 با حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهند بود. ما این شایعه را بعید می دانیم ، اما در هفته های آینده خواهیم دید.

ما معتقدیم که آیفون 13 و آیفون 13 مینی گزینه های ذخیره سازی 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت خواهند داشت. مدل های Pro با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شوند و گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایت و 512 گیگابایت نیز وجود دارد.

همه مدل های آیفون 13 نیز احتمالاً باتری قابل توجهی خواهند داشت. آیفون 12 پرو مکس دارای باتری 3.687 میلی آمپر ساعتی است و میزان جانشین آن تا 4.352 میلی آمپر ساعت افزایش می یابد. آیفون 13 و 13 پرو دارای باتری 3095 میلی آمپر ساعتی هستند ، در حالی که باتری های 2815 میلی آمپر ساعتی در نسخه های قبلی خود وجود داشت. و آیفون 13 مینی در مقایسه با باتری 2227 میلی آمپر ساعتی در نسخه قبلی خود به 2406 افزایش می یابد.

اگرچه هیچ تأییدی در مورد RAM وجود ندارد ، اما فکر نمی کنیم امسال چیز زیادی تغییر کند. این بدان معناست که مینی 13 و 13 با 4 گیگابایت رم عرضه می شود ، در حالی که آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس دارای 6 گیگابایت حافظه خواهند بود.

 

اپل همچنین قصد دارد مودم را در iPhone 13 بهبود بخشد. کو تحلیلگر اپل گزارش داد که آیفون های آینده هنگامی که از محدوده شبکه خارج هستند از سرویس ماهواره ای پشتیبانی می کنند. Sascha Segan ، تحلیلگر ارشد موبایل PCMag ، معتقد است که ممکن است در مورد مودم آینده ، که اساساً نسخه سفارشی Qualcomm x60 است ، سردرگمی ایجاد شود.

سگان ادعا می کند که Globalstar ، شرکت ماهواره ای در مرکز شایعات ، همچنین دارای طیف وسیعی از طیف زمینی در منطقه 2.4GHz (b53/n53) است. این شرکت در تلاش است تا از طیف مورد استفاده برای شبکه های خصوصی و استقرار LAA استفاده کند . مودم آینده Qualcomm x65 نیز از b53/n53 پشتیبانی می کند و Segan می گوید که برای بهبود اتصال زمینی LTE استفاده می شود.

مارک گورمن از بلومبرگ در اخبار ماهواره ای آیفون اظهار داشت که این فناوری برای دو ویژگی اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد. پیام اضطراری از طریق ماهواره در برنامه Messages ادغام می شود و به کاربران اجازه می دهد در صورت عدم وجود شبکه سلولی ، پیام های اضطراری را از طریق ماهواره ارسال کنند. از ویژگی دیگر برای گزارش بحران های بزرگ استفاده می شود و قبل از ارسال اطلاعات و کارت شناسایی کاربر در برنامه Health به پاسخگویان اورژانس و مخاطبین اورژانس ، س aboutالاتی را در مورد رویداد می پرسد.

ویژگی ها به ماهواره بستگی دارد و ممکن است در هر کشوری کار نکند. از آنجا که سرویس ماهواره بستگی به موقعیت مکانی و دید واضح دارد ، گزارش می شود که iOS دارای ویژگی هایی است که کاربران را وادار می کند تا زمانی که تلفن به سرویس ماهواره ای متصل نمی شود به خارج از منزل حرکت کرده و در جهت خاصی قدم بزنند. گورمن همچنین ادعا می کند که این ویژگی ها احتمالاً تا سال آینده در دسترس نخواهند بود و هنوز این احتمال وجود دارد که اپل بتواند این ویژگی را تغییر داده یا لغو کند.

 

قیمت آیفون 13 چقدر است؟

به دلیل کمبود جهانی زنجیره تامین ، افزایش هزینه های تولید و افزایش هزینه نیروی کار ، شایعات زیادی در مورد افزایش قیمت آیفون 13 وجود دارد. و در حالی که بدون شک اپل کمی از کمبودهای زنجیره تامین را احساس می کند ، طبق گزارشات این شرکت نیمه هادی های زیادی دارد. برای مدلهای آیفون 13 خود

اگرچه نمی توان مشخص کرد که اپل چقدر هزینه برای مجموعه آیفون 13 خود هزینه می کند ، اما ما معتقدیم که قیمت آیفون 13 و آیفون 13 مینی را حفظ خواهد کرد و ممکن است قیمت مجموعه Pro خود را کمی کاهش دهد. اگر بخواهیم کاملاً صادق باشیم ، ما معتقد نیستیم که قیمت در هیچ یک از مدل های آیفون 13 افزایش یابد ، اما این احتمال وجود دارد.

ما فکر می کنیم قیمت iPhone 13 mini از 699 دلار و iPhone 13 نیز 799 دلار قیمت خواهد داشت. قیمت مدل پایه آیفون 13 پرو 999 تا 1049 دلار است و قیمت اولیه آیفون پرو مکس 1099 دلار تا S1،149 است.

چه زمانی iPhone 13 عرضه می شود؟

صبر تقریبا تمام شده. با توجه به سایت تجارت الکترونیک چینی IT-Home و سایر اطلاعات لو رفته ، آیفون در 14 سپتامبر معرفی می شود و پیش خریدها در 17 سپتامبر آغاز می شود. انتظار می رود نمونه کاره آیفون 13 را در فروشگاه های اپل در 24 سپتامبر مشاهده کنید.

در حالی که اپل ممکن است آیفون 13 را در ماه سپتامبر عرضه کند ، اما باید منتظر بمانید تا یکی از آنها به دست آید. تحلیلگران پیش بینی می کنند که 43 درصد از دارندگان آیفون به آیفون 13 ارتقا می دهند ، اما فاکس کان در تلاش است تا 200 هزار کارگر دیگر را استخدام کند. بر اساس گزارش South China Morning Post ، اپل 90 میلیون یا 100 میلیون دستگاه در زمان عرضه در اختیار دارد و این شرکت قصد دارد امسال 130 تا 150 میلیون دستگاه به فروش برساند.

 

آیا شاهد ایرپاد ، مک بوک یا آیپد جدید خواهیم بود؟

اگر می توان به گزارش دیجی تایمز از طریق دیواره پول پرداخت ، پاسخ مثبت است! نشریه گزارش می دهد که اپل ممکن است چندین رویداد را در ماه سپتامبر برگزار کند. اگر اپل چندین رویداد برگزار کند ، ما معتقدیم که رویداد 14 سپتامبر بر روی آیفون های جدید خود ، اپل واچ سری 7 و به روزرسانی طولانی مدت AirPods متمرکز خواهد شد.

 

تعمیر آیفون 13

لینک آپارات 

 

لینک نماشا

 

لینک میهن ویدئو 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *