مک بوک پرو 2021 14 اینچی

مک بوک پرو 2021 14 اینچی
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه


مک بوک پرو 2021 14 اینچی:

تاریخ انتشار ، قیمت ، مشخصات و موارد دیگر

MacBook Pro 2021 14 اینچی همچنان یکی از مورد انتظارترین لپ تاپ های اپل در حافظه اخیر است. مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچی با اپل M1 پردازنده فقط خدمت به تشدید علاقه.

16 اینچی MacBook Pro 2021 بدون شک خواهد هنوز هم اسب کاری از صف باشد، لپ تاپ 14 اینچی به نظر می رسد نقطه شیرین برای بسیاری از . شایعه طراحی مجدد و ارتقاء مشخصات 14 اینچی مک بوک پرو برای طرفداران قدیمی MacBook Pro که اخیراً از این محصول هیجان زده نشده اند ، مانند یک رویا به نظر می رسد.

در اینجا نگاهی داریم به آنچه که ما تا کنون در مورد MacBook Pro 2021 14 اینچی می دانیم ، از جمله جزئیات مربوط به قیمت مورد انتظار و در دسترس بودن همراه با تغییرات طراحی داخلی و خارجی که ممکن است این لپ تاپ را به انتظار طولانی بکشد.

مک بوک پرو 2021 14 اینچی

قیمت و در دسترس بودن MacBook Pro 2021 14 اینچی 

اعتقاد عمومی این است که مک بوک پرو 14 اینچی هنوز در کنار نمونه 16 اینچی خود تا قبل از پایان سال عرضه خواهد شد. این بر اساس ادعاهای دو منبع معتبر در حوزه اپل است: تحلیلگر TF International Securities مینگ چی کو و مارک گورمن از بلومبرگ. 

مینگ چی کو تاریخ انتشار را در سه ماهه سوم سال 2021 تعیین کرد . برای اپل ، این ماه ژوئیه ، آگوست یا سپتامبر خواهد بود ، بنابراین زمان برای داشتن این حق در حال اتمام است. 

گورمن یک بازه زمانی کمتر مشخص را انتخاب کرد ، پیش بینی اولیه او از اکران “وسط سال” بدیهی است که عقب افتاده است ، اما آخرین ادعای او تا نوامبر منتشر شد . مک بوک ایر مجهز به اپل M1 و مک بوک پرو 13 اینچی در 17 نوامبر معرفی شدند ، اما اکثر تصور می کردند که اپل اوایل امسال خواهد بود.

شایعات قیمت گذاری ویژه برای MacBook Pro 2021 14 اینچی هنوز منتشر نشده است ، اما شایعات اخیر نشان می دهد که این مدل بسیار بیشتر از مدلهای قبلی به MacBook Pro 16 اینچی نزدیک است . این بر اساس نشتی از dylandkt است که ادعا می کند این دو لپ تاپ دارای پردازنده های M1X یکسان هستند ، معمولاً 16 اینچی پیکربندی بالاتری را ارائه می دهد. با در نظر گرفتن همه این عوامل ، ممکن است MacBook Pro 14 اینچی با قیمت اولیه 1،999 دلار یا بیشتر به فروش برسد.

مک بوک پرو 2021 14 اینچی

طراحی و ویژگی های 14 اینچی مک بوک پرو 2021 

ظاهراً مک بوک پرو 2021 14 اینچی به غیر از تغییر اندازه آشکار برای صفحه نمایش 14 اینچی بازطراحی جدی را دریافت می کند ، که از سال 2010 اولین تغییر اساسی در طراحی اصلی لپ تاپ اپل خواهد بود. 

بار دیگر ، ما به مینگ چی کو می پردازیم ، وی اظهار داشت که طراحی جدید مک بوک پرو قصد دارد برخی از طراحی های لبه آیفون 12 ، آیپد پرو و آیپد ایر (2020) را به کار گیرد . هیچ گونه نشت سخت افزاری واقعی وجود ندارد که به ما نشان دهد ظاهر آن چگونه خواهد بود ، اما مطمئناً منطقی است که اپل به ادغام حول یک زبان طراحی واحد در ترکیب محصولات خود ادامه دهد.

هرچند تعمیرات اساسی بصری بخشی از تغییرات است. همچنین گفته می شود که اپل تعدادی از ویژگی های معرفی شده در پنج سال گذشته را پس می گیرد. ظاهراً نوار لمسی روی بلوک خردکن نیز قرار دارد و در حالی که مدافعان خود را دارد ، تعداد کمی استدلال می کنند که از ابزاری که اپل وعده داده یا امیدوار بود برخوردار است. بنابراین اپل دکمه های عملکرد فیزیکی را باز می گرداند.

MagSafe همچنین برای بازگشت به MacBook Pro مورد استفاده قرار گرفته است ، که با عرضه MagSafe برای iPhone 12 شوکه کننده نیست ، اما این ویژگی است که بسیاری از آن صرف نظر کرده بودند. نشت نقشهها اخیر نشان می دهد که آن را نگاه کنید کاملا شبیه به اطمینان MagSafe قدیمی در پیش 2016 مک بوک مزایا.

مطابق با موضوع بازگشت ، گفته می شود که اپل برخی از پورت های اضافی را که حداقل از مک بوک پرو 2015 استفاده شده است ، باز می گرداند . همان نشت شماتیک به طور کامل با پورت HDMI ، USB Type-C/Thunderbolt و کارت خوان SD در سمت راست ارائه شد. در سمت چپ ، دو پورت USB Type-C/Thunderbolt دیگر و شکاف شارژ MagSafe وجود دارد. ممکن است همه چیز را پوشش ندهد ، اما اگر فقط برای درگاه HDMI یا کارت خوان SD به هاب USB Type-C مراجعه کرده باشید ، می توانید با MacBook Pro 2021 14 اینچی به زندگی بدون دانگل بازگردید. 

صفحه نمایش 14 اینچی مک بوک پرو 2021 

نمایش داده نمی شود از سرگرم کننده طراحی مجدد با اپل در نهایت مجموعه برای کاهش ناهنجاری در مک بوک پرو به عنوان آن را به حرکت به سمت چپ یا با نام تجاری جدید مینی صفحه نمایش LED دارای نور پس زمینه . این فناوری باعث بهبود چشمگیری در زمینه روشنایی ، کنتراست ، سطوح سیاه و بهره وری قدرت می شود. 

اعلام اپل 2021 طرفدار با پانل LED مینی در مدل 12.9 اینچی به ما در نگاه اول چیزی است که ما به طور بالقوه باید انتظار داشت. این تبلت همان مارک XDR را با Pro Display XDR اپل دریافت کرد که نشان می دهد ما می توانیم در MacBook Pro های جدید نیز همین را ببینیم. به نظر می رسد نسبت کنتراست یک میلیون به یک و روشنایی پیک بالا (1600 نیت برای iPad Pro 12.9) دو فاکتور اصلی هستند.

در حالی که نمایشگرهای مینی LED به اندازه OLED یا microLED چشمگیر نیستند ، اما مطمئناً از نسخه موجود اپل ارتقاء استقبال می کنند. جالب است که شایعه اخیر DigiTimes نشان می دهد که اپل در MacBook Pro در سال 2022 به نمایشگرهای OLED منتقل می شود و این به طور بالقوه یک راه حل یک ساله است ، اما این احتمال وجود دارد که این پروژه در مقایسه با پروژه های DigiTimes بسیار دورتر باشد.

مک بوک پرو 2021 14 اینچی

مشخصات 14 اینچی مک بوک پرو 2021 

این باید گام بعدی در انتقال اپل به Apple Silicon خود باشد ، زیرا شایعات نشان می دهد CPU مبتنی بر ARM در MacBook Pro 2021 14 اینچی با نام Apple M1X یا M2 شناخته می شود.

نشت معیارها نشان داده است که Apple M1X دارای 12 هسته CPU و 16 هسته GPU است که از پیکربندی های نخ 8 هسته ای/8 هسته ای اپل M1 بسیار چشمگیر است. گزارش اخیر بلومبرگ کمی متفاوت بود زیرا دو نوع Jade C-Chip و Jade C-Die با 10 هسته پردازشی و 16 هسته GPU در قبلی و 32 هسته GPU در دومی وجود داشت. 

Apple M1 اصلی در مک بوک پرو 13 اینچی می تواند از برخی جهات خود را در برابر MacBook Pro 16 اینچی نگه دارد و گزارش بلومبرگ نشان می دهد که این تراشه جدید “عملکرد و قابلیت های” تراشه Apple M1 را بسیار بالاتر می برد. در حالی که مشخصات دقیق آن مبهم است ، نشت فوق الذکر نشان می دهد که این پردازنده با پردازنده 16 اینچی مک بوک پرو مطابقت دارد ، خبر خوبی برای طرفداران قابل حمل است که هنوز هم عملکرد بالا را می خواهند.

چشم انداز 14 اینچی مک بوک پرو 2021 

MacBook Pro 2021 14 اینچی با توجه به استقبال لپ تاپ های سال گذشته اپل M1 تا حد زیادی پیشرفت می کند ، اما بر اساس همه شایعات ، مطمئناً به نظر می رسد که وظیفه یکسانی دارد. 

اگر نشتی هایی که تا به امروز دیده ایم ثابت شود ، مدل 14 اینچی تقریباً تمام چیزی خواهد بود که طرفداران مک بوک پرو از بازطراحی سال 2016 درخواست کرده اند. با ارائه تصمیم اپل مبنی بر تغییر مسیر در مورد تعدادی از انتخاباتی که پنج سال پیش انجام داده بود ، اپل ارائه می دهد. این امر همچنین می تواند برخی از زمان های انتظار جدی را به محض در دسترس بودن افزایش دهد ، زیرا تقاضای منسجم با مشکلات عرضه روبرو می شود که همچنان بخش اعظمی از صنعت را درگیر خود کرده است . 

در عین حال ، ما همچنان آخرین اخبار مربوط به MacBook Pro 14 اینچی 14 اینچی را در اینجا به روز می کنیم.

 

مک بوک پرو 2021 14 اینچی

 

ویدیو آنباکسینگ مک بوک پرو

 

 

لینک نماشا 

 

لینک میهن ویدیو 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *