بهترین کروم بوک Chromebook در سال 2021

زمان مطالعه مطلب 12 دقیقه

بهترین کروم بوک Chromebook 

“بهترین Chromebook چیست؟” ممکن است بپرسید خوب ، قبل از اینکه به این پاسخ بپردازیم ، باید بدانید که شما تنها کسی نیستید که در مورد دستگاه های سیستم عامل Chrome پرس و جو می کنید. در حقیقت ، تقاضا برای Chromebooks به میزان قابل توجهی 122٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. وای! واضح است که بسیاری از مردم به دنبال دستیابی به بهترین Chromebook هستند.

 

بهترین Chromebook ها دیگر فقط برای دانش آموزان نیستند. بیشتر سازندگان لپ تاپ در حال ساخت Chromebook هایی هستند که برای کاربران معمولی و زنبورهای شلوغ و متمرکز بر کار است. بهترین Chromebook ها نیز به دلیل حساسیت کم در برابر بدافزارها شناخته می شوند. این بدان معناست که Chromebook ها در مقایسه با سایر سیستم عامل های آسیب پذیر (به عنوان مثال ویندوز) کمتر احتمال دارد به ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی آلوده شوند.

 

 

بهترین Chromebook ها ایمن و ساده اند. همچنین خوشحال خواهید شد بدانید که بهترین Chromebook ها معمولاً عمر باتری بالایی دارند. حتماً Chromebook های ما را با طولانی ترین لیست عمر باتری نیز بررسی کنید.

 

بهترین Chromebook ها نیز در حال تکامل هستند و از ظاهر سنتی تاشو دور می شوند. در حال حاضر بسیاری از آنها دارای طراحی زیبا و صفحه نمایش لمسی هستند. برخی از طرح های ورزشی 2 در 1 حتی یک بازار Chromebook ممتاز نیز وجود دارد که عاشقان سیستم عامل Chrome را که لپ تاپ های درجه یک می خواهند هدف قرار می دهد. بهترین Chromebook ها همچنین استقامت شگفت انگیزی را ارائه می دهند ، به همین دلیل است که ما تست افتادگی Chromebook خود را طراحی کرده ایم .

ما سالانه ده ها دستگاه Chromebook را مرور می کنیم و آنهایی که بهترین لیست Chromebooks ما را ارائه می دهند ، ترکیب نهایی ارزش ، کارایی و راحتی رایانه را ارائه می دهند. برخی از آنها بسیار خوب هستند و در لیست بهترین لپ تاپ های ما قرار می گیرند. همچنین باید بهترین Chromebook های ما را با طولانی ترین صفحه عمر باتری بررسی کنید .

 

بهترین Chromebook چیست؟

بهترین Chromebook Acer Chromebook Spin 713 است. هیچ Chromebook به نتایج آزمایش فوق العاده ای که از Chromebook Spin 713 بدست آورده ایم نزدیک نمی شود. عمر باتری آن تقریباً 12 ساعت است ، صفحه نمایش QHD آن رنگارنگ و خیره کننده است و این یک همه کاره 2 در 1 است. در آزمایشات عملکرد ما ، Chromebook Spin 713 از Google Pixelbook Go عبور کرد ، که اغلب به عنوان یکی از بهترین Chromebook هایی که می توانید خریداری کنید تبلیغ می شود. با این حال ، Pixelbook Go مدتی است که به روز نشده است و برای دستگاهی با سیستم عامل Chrome گران است. آن را از من بگیرید: با Chromebook Spin 713 نمی توانید اشتباه کنید.

 

یکی دیگر از بهترین دستگاه های Chromebook ، Lenovo Chromebook Duet است. این دستگاه برای کاربران معمولی و دانشجویان در حال حرکت که به دنبال وسیله ای کوچک هستند که بتواند به راحتی در کیف مسافرتی روزمره آنها قرار گیرد ، مناسب است. شکل کوچک آن برای مسافرانی که به برنامه های Google مانند Google Chrome و Google Docs متکی هستند بسیار ایده آل است. همچنین برای افرادی که به دنبال یک دستگاه قابل حمل هستند تا فیلم های YouTube را تماشا کنند ، از Netflix لذت ببرند و وب را مرور کنند ، بسیار عالی است.

 

همچنین خوشحال خواهید شد بدانید که Lenovo Chromebook Duet نیز با طولانی ترین لیست عمر باتری در Chromebook های ما قرار دارد.

Lenovo Chromebook Duet همچنین مجهز به صفحه کلید جدا شونده و روکش کیبورد است – دو وسیله جانبی که به تبدیل تبلت به یک لپ تاپ کوچک مناسب کمک می کند. با این حال ، یکی از نقاط ضعف Duet این است که اگر شما فردی با دستان بزرگ هستید ، ممکن است متوجه شوید که شکل فرم Duet بسیار کوچک است.

 

بهترین کروم بوک

  1. Acer Chromebook Spin 713

بهترین Chromebook با عمر باتری طولانی

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i5-10210U

RAM: Intel UHD

فضای ذخیره سازی128 گیگابایت SSD

صفحه نمایش13.5 اینچ ، 2256 در 1504

ابعاد11.8 9. 9.3 0. 0.7 اینچ

وزن3

 

دلایل خرید

صفحه لمسی روشن و رنگارنگ+عمر باتری شگفت انگیز+اجرای سریع+مقرون به صرفه

دلایل پرهیز از

صفحه کلید کم عمق

Acer Chromebook Spin 713 به دلیل عمر باتری 11 ساعته یکی از بهترین Chromebook های بازار است. ما ترجیح می دهیم لپ تاپ ها حداقل 8 ساعت دوام بیاورند تا یک روز کامل را در مدرسه یا محل کار تحمل کنند ، اما Acer Chromebook Spin 713 از حداقل 8 ساعت ما بیشتر است.

Acer Chromebook Spin 713 به دلیل صفحه نمایش رنگارنگ و روشن ، عملکرد سریع و عملکرد چند منظوره در لیست بهترین Chromebook ها قرار گرفت. و این را دریافت کنید ، چنگ زدن به این Chromebook بیش از 700 دلار برای شما هزینه ندارد.

 

برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج هایی که به دنبال یک لپ تاپ ارزان ، قابل حمل و بادوام هستند ، Acer Chromebook Spin 713 یکی از بهترین Chromebook هایی است که می توانند برای دستگاه روزمره خود انتخاب کنند.

acer-chromebook-spin-713

  1. Asus Chromebook قابل جدا شدن CM3

بهترین Chromebook با روکش پارچه ای

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core m3-8100Y

RAM: 4 گیگابایت

ذخیره سازی128 گیگابایت eMMC

صفحه نمایشصفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی با رزولوشن 1900×1200 پیکسل

ابعاد12.7 8. 8.9 0. 0.68 اینچ

وزن2

 

دلایل خرید

روکش پارچه ای راضی کننده+عمر باتری چشمگیر+طراحی فوق العاده قابل حمل+قلم داخلی

دلایل پرهیز از

عملکرد مختلط

Asus Chromebook Detachable CM3 دیگران را فریب می دهد که فکر می کنند شما یک مجله با توییت دارید ، اما در حقیقت ، یک لپ تاپ دیدنی 2 در 1 در دست دارید. Chromebook Detachable CM3 در واقع به عنوان یک گیلاس در بالا دارای قلم داخلی است ، بنابراین مطمئناً می توانید با دست خطی با تکنولوژی بالا به روزنامه نگاری بپردازید.

 

ما همچنین نمی توانیم درباره Chromebook Detachable CM3 صحبت کنیم بدون اینکه درباره عمر باتری آن صحبت کنیم. با توجه به تست عمر باتری ما ، ممکن است هرگز نیازی به همراه داشتن شارژر خود نداشته باشید زیرا این Asus Chromebook می تواند نزدیک به 12 ساعت دوام بیاورد. همچنین نیازی نیست نگران حمل CM3 قابل جدا شدن در همه جای کیف خود باشید زیرا با استانداردهای MIL-STD810H ایالات متحده  مطابقت دارد . این بدان معناست که می تواند ضربه ها ، ضربه ها و تغییرات دما را کنترل کند. با محافظ و صفحه کلید ، از محافظت کاملی برخوردار است و اگر نگران پوشش پارچه ای هستید ، ضد لک است.

asus-chromebook-cm3

  1. Samsung Chromebook 3

بهترین Chromebook برای دانش آموزان

مشخصات فنی

پردازندهIntel Celeron N3060 1.6 گیگاهرتز

RAM: 4 گیگابایت

ذخیره سازی32 گیگابایت eMMC

صفحه نمایش11.6 اینچ ، 1366 در 768 پیکسل

ابعاد11.4 8 8 0. 0.7 اینچ

وزن2.5

 

دلایل خرید

صفحه نمایش روشن و دقیق+عمر باتری فوق العاده+عملکرد قوی

دلایل پرهیز از

بلندگوهای گل آلودطرح دکمه ناخوشایند

به راحتی بهترین ارزش Chromebook ، لپ تاپ 11.6 اینچی و 2.5 پوند سامسونگ به قدری سبک است که می توان آن را در هر مکانی حمل کرد. و با 4 گیگابایت رم ، Chromebook 3 مجهز به Celeron N3060 می تواند چند وظیفه را با aplomb انجام دهد. و برای یک دستگاه ارزان قیمت ، واقعاً درجه یک به نظر می رسد. مطمئناً پلاستیکی است ، اما پوشش مشکی فلزی برای هر محیطی به اندازه کافی درجه یک است. در آزمایش باتری Laptop Mag ، Chromebook 3 به مدت 9 ساعت و 44 دقیقه کار کرد ، که برای کار و بازی در طول روز بیش از حد کافی است. این به راحتی یکی از ارزان ترین و بهترین Chromebook هایی است که می توانید خریداری کنید.

samsung-chromebook-3

  1. Google Pixelbook Go

بهترین عمر باتری Chromebook

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i5-8200Y

RAM: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی128 گیگابایت SSD

صفحه نمایشصفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی ، رزولوشن 1080p

ابعاد12.2 8. 8.1 0.5 0.5 اینچ

وزن2.3

 

طراحی فوق العاده+صفحه نمایش روشن و رنگارنگ+عمر باتری عالی

دلایل پرهیز از

بلندگوهای لاکلاستربندرهای کمیاب

Pixelbook Go به راحتی یکی از بهترین Chromebook هایی است که می توانید خریداری کنید. لپ تاپ گوگل فوق العاده باریک و سبک است و فقط 2 پوند وزن دارد و از طرحی آسان برای گرفتن استفاده می کند. قابلیت حمل فوق العاده به عمر باتری این Chromebook نیز می افزاید ، زیرا در آزمایش باتری موج سواری وب ما 11 ساعت و 29 دقیقه بسیار چشمگیر به طول انجامید. از دیگر ویژگی های برجسته می توان به صفحه نمایش پر جنب و جوش 13.3 اینچی و عملکرد خوب از پردازنده Core m3 آن اشاره کرد (Core i5 موجود است). بلندگوها ستاره ای نیستند ، اما در کل Pixelbook Go یک گزینه عالی است.

google-pixelbook-go

  1. Lenovo ThinkPad C13 Yoga Chromebook

بهترین Chromebook 13 اینچی

مشخصات فنی

پردازندهAMD Ryzen 5 Pro 3500C

RAM: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی128 گیگابایت SSD PCIe

صفحه نمایش13 اینچ ، 1920 در 1080

ابعاد12.1 x 8.4 x 0.6 اینچ

وزن3.2

 

دلایل خرید

طراحی بادوام و سبک+نمایش رنگی+اجرای شاد

دلایل پرهیز از

بلندگوهای کوچک

Chromebook Lenovo ThinkPad C13 Yoga Chromebook براق ، محکم و سکسی است و دارای صفحه نمایش 13 اینچی است. بعلاوه ، این یکی از معدود لپ تاپ هایی است که در این نقطه قیمت با قلم عرضه می شود. و با نام ThinkPad ، دوام و امنیت را نیز ارائه می دهد. آنقدر به دنبال آن است که به طور بالقوه می تواند وفادار ویندوز را به تبدیل Chromebook تبدیل کند. 

هنگامی که ما Chromebook ThinkPad C13 Yoga را مرور کردیم ، از نمایش رنگارنگ ، عملکرد عالی و شاسی مقاوم آن خشمگین شدیم. این شاسی دارای آزمایش نظامی است ، به این معنی که اگر از نوع دست و پا چلفتی هستید ، این Chromebook Lenovo می تواند برخی از ضربه ها و ضربه ها را (البته در دلایل منطقی) تحمل کند. این لپ تاپ همچنین می تواند بیش از 8 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد ، به این معنی که باید کل کار یا روز مدرسه را تحمل کند.

lenovo-thinkpad-c13-yoga-ghromebook

  1. ایسر Chromebook 715

بهترین Chromebook Acer

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i5-8350U

RAM: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی64 گیگابایت eMMC

صفحه نمایش15.6 اینچ ، 1920 در 1080 پیکسل

ابعاد14.4 9. 9.8 0. 0.7 اینچ

وزن3.8

 

شاسی درجه یک و مقاوم+عملکرد عالی+بیش از 10 ساعت عمر باتری

دلایل پرهیز از

گرانصفحه نمایش کسل کننده و کم نور

Acer Chromebook 715 یک Chromebook ممتاز است که یک شاسی آلومینیومی مقاوم با عملکرد عالی و بیش از 10 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. پردازنده Intel Core i5-8350U با 8 گیگابایت رم در تست کلی عملکرد Geekbench 4 به 14،088 رسید و از میانگین Chromebook 6100 عبور کرد. شماره شمع یکپارچه آن نیز برای دانش آموزان مفید است. و با وجود اینکه صفحه نمایش 15.6 اینچی آن کمی کسل کننده است ، وضوح تصویر 1920 در 1080 دارد. اگر خرید از ایسر را دوست دارید ، این یکی از بهترین کروم بوک های آن است.

acer-chromebook-715

  1. Lenovo Chromebook Duet

بهترین Chromebook با قابلیت حمل بالا

مشخصات فنی

پردازندهMEDIATEK Helio P60T

RAM: 4 گیگابایت

ذخیره سازیتا 128 eMMC

صفحه نمایش15.6 اینچ ، 1920 در 1080 پیکسل

ابعاد9.6 6. 6.6 0. 0.7 اینچ

وزن2

 

دلایل خرید

همراه با صفحه کلید/ضربه گیر+نمایش رنگی+فوق العاده مقرون به صرفه+عمر باتری بیش از 12 ساعت

دلایل پرهیز از

فاقد جک هدفون

Lenovo Chromebook Duet یکی از بهترین Chromebook ها است زیرا یک تبلت ارزان قیمت 2 در 1 است ، اما همچنین می تواند به یک لپ تاپ با یک روکش لبه دار و صفحه کلید جدا شونده تبدیل شود. 

جذاب ترین ویژگی Lenovo Chromebook Duet عمر باتری آن است – شما می توانید تقریباً 13 ساعت باتری را در Duet دریافت کنید. صفحه نمایش آن رنگارنگ است ، بنابراین تماشای Netflix ، Disney Plus+ و Amazon Prime Video در این Chromebook برای چشم ها خوشایند خواهد بود.

همچنین دارای طراحی فوق العاده قابل حمل است. می توانید آن را به شکل کتابی ببندید ، و هیچ کس هرگز نمی داند که لپ تاپ دارید-آنها تصور می کنند که دفترچه یادداشت یا روزنامه دارید. 

lenovo-chromebook-duet

  1. HP Pro C640 Chrome Enterprise

بهترین Chromebook برای مشاغل

مشخصات فنی

پردازندهntel Core i5-10210U

RAM: Intel UHD

فضای ذخیره سازی128 گیگابایت SSD

صفحه نمایش13.5 اینچ ، 2256 در 1504

ابعاد11.8 9. 9.3 0. 0.7 اینچ

وزن3

 

دلایل خرید

دوام درجه نظامی+ویژگی های امنیتی عالی+صفحه کلید راحت+تعداد زیادی پورت

دلایل پرهیز از

صفحه نمایش کم نور

HP Pro C640 با Chrome Enterprise بهترین Chromebook برای کاربران و کارکنان تجاری است. HP Pro C640 دارای دوام عالی درجه نظامی است. این بدان معناست که اگر شما یا یکی از کارکنان خود این Chromebook را روی زمین بیندازید ، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که دست نخورده باقی بماند. 

 

یکی دیگر از دلایلی که HP Pro C640 در بهترین صفحه Chromebooks ما قرار گرفت ، ویژگی های امنیتی فوق العاده آن است. امنیت برای بسیاری از صاحبان مشاغل مهم است و HP Pro C640 با اسکنر اثر انگشت خود خیال شما را راحت می کند. و با Chrome Enterprise که بر روی Pro C640 اجرا می شود ، احتمال نقض امنیت و خرابی های به روز رسانی سیستم پایین است ، به ویژه در مقایسه با سیستم های  ویندوز 10 . 

hp-pro-c640-chrome-enterpris

  1. Chromebook Lenovo ThinkPad C13 Yoga

بهترین Chromebook برای یک تجربه سبک وزن

مشخصات فنی

پردازندهAMD Ryzen 5 Pro 3500C

RAM: یکپارچه AMD Radeon Graphics

فضای ذخیره سازی128 گیگابایت SSD PCIe

صفحه نمایش13 اینچ ، FHD

ابعاد12.1 x 8.4 x 0.6 اینچ

وزن3.2

 

اجرای شاد+طراحی بادوام و سبک+عمر باتری جامد

دلایل پرهیز از

بلندگوهای کوچک

بهترین کروم بوک دیگری که می توان آن را بهترین بهترین کروم بوک سال 2021 دانست ، Chromebook Lenovo ThinkPad C13 Yoga است. ما ThinkPad C13 Yoga Chromebook را به دلیل عملکرد فوق العاده ، شاسی مقاوم ، طراحی سبک و صفحه نمایش رنگارنگ تحسین کردیم. 

این همچنین 2 در 1 است ، بنابراین می تواند در راحتی شما خم شود و به حالت های مختلف تبدیل شود. Lenovo ThinkPad C13 Yoga Chromebook تنها 0.6 اینچ ضخامت دارد و 3.2 پوند وزن دارد ، و اطمینان حاصل می کند که سفرهای شما با این Chromebook سبک وزن نسیمی است. طبق آزمایش و تجربه ما در دنیای واقعی ، Lenovo ThinkPad C13 Yoga Chromebook 4 از 5 ستاره را کسب کرد. 

chromebook-lenovo-thinkpad-c13-yoga

 چگونه می توان بهترین Chromebook را برای خود انتخاب کرد

انتخاب بهترین بهترین کروم بوک برای شما بستگی به این دارد که چه کسی هستید و امیدوارید Chromebook بعدی شما چه نیازهایی را برآورده کند. آیا دانش آموزی هستید که بیشتر به برنامه های بهره وری Google متکی هستید؟ آیا شغلی هستید که به دنبال ارائه Chromebook برای کارکنان خود هستید؟ آیا مدرسه ای هستید که امیدوار هستید سیستم های کامل Chrome OS را برای دانش آموزان خود بچسبد؟ در اینجا راهنمای خرید من در مورد نحوه خرید Chromebook مناسب برای شما آسان است.

 

هزینه Chromebook چقدر است؟

خوشبختانه برای شما ، بهترین کروم بوک ها به دلیل مقرون به صرفه بودن شهرت دارند. برخی از Chromebook های ممتاز مانند Google Pixelbook Go وجود دارند که به دلیل عمر طولانی باتری و صفحه نمایش باریک قیمت بالاتری دارند. اما در بیشتر موارد ، می توانید کیفیتی با قیمت کمتر از 500 دلار مانند Dell Chromebook 3189 پیدا کنید. 

همچنین می توانید یک Chromebook 2 در 1 ، که یک لپ تاپ با سیستم عامل Chrome است ، به حالت زیر تغییر دهید ، از جمله حالت رایانه لوحی ، مانند HP Chromebook x360 12b با قیمت کمتر از 400 دلار. یک لپ تاپ ویندوز 2 در 1 می تواند دو یا سه برابر این قیمت باشد.

 

آیا بهترین کروم بوک ها قابل حمل هستند؟

وقتی صحبت از قابلیت حمل می شود ، باید اندازه و وزن صفحه نمایش را بررسی کنیم. سقف اکثر Chromebook ها بین 11 تا 13 اینچ است ، بنابراین جابجا کردن بهترین کروم بوک ها در مدرسه یا دفتر کار بسیار خوبی خواهد بود. 

 

عملکرد Chromebook چقدر خوب است؟

بیشتر اوقات ، Chromebook ها دستگاه های سبک هستند. سیستم عامل Chrome اصول اولیه ارائه برنامه های کاربردی مورد علاقه Google را با چند مورد اضافی (بر خلاف سیستم عامل های Windows که می توانند جهنم باشند) رعایت می کند. اگر به برنامه های اضافی نیاز دارید ، می توانید آنها را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید. از آنجا که بسیاری از برنامه های کاربردی در سیستم عامل Chrome با استفاده از ابر کار می کنند ، این بدان معناست که فضای بیشتری برای لپ تاپ شما و عملکرد سریعتر وجود دارد. 

 

آیا Chromebook ها عمر باتری خوبی دارند؟

Chromebook ها عمر باتری بسیار خوبی دارند. ما آزمایش خانگی Laptop Mag Battery خود را در دستگاه های Chromebook اجرا می کنیم و به طور متوسط ​​، آنها 10 ساعت دوام می آورند. یک Chromebook معمولاً هشت ساعت لازم برای یک روز پربار در محل کار یا مدرسه را تحمل می کند. 

 

آیا بهترین کروم بوک ها ایمن هستند؟

بله ، بهترین کروم بوک ها بسیار امن هستند. اگر مشاغلی هستید که به دنبال یک لپ تاپ مطمئن برای کارمندان خود هستید یا موسسه ای که به دنبال دستگاه های مناسب دانش آموزان است که تقریباً در برابر بدافزارها مصون هستند ، Chromebooks راهی است. برخی از Chromebook ها حتی می توانند احراز هویت بیومتریک را مانند اسکنرهای اثر انگشت اضافه کنند تا سطح جدیدی از امنیت را به لپ تاپ های خود اضافه کنند – برای مثال Acer Chromebook 715 دارای سنسور اثر انگشت است.

 

چگونه بهترین بهترین کروم بوک ها را آزمایش می کنیم

یکی از روشهای منحصر به فرد ما برای آزمایش Chromebook این است که دستگاه ها را برای آزمایش دوام آن رها کنیم. نه شوخی نمی کنیم Laptop Mag دارای تست افتادگی Chromebook داخلی خود است تا میزان عملکرد Chromebook ها در برابر ضربه ها را اندازه گیری کند. از آنجایی که Chromebook اغلب توسط دانش آموزان در حال حرکت و زنبورهای کارگر استفاده می شود ، به راحتی می توان دستگاه را از طریق انگشتان دست در حالی که از دفتر به دفتر یا از کلاس به کلاس دیگر حرکت می کنید ، حرکت داد.

 

ما همچنین عملکرد Chromebooks ، عمر باتری ، روشنایی صفحه ، عضلات چند وظیفه ای و موارد دیگر را آزمایش می کنیم.

همانطور که سردبیر ما شری ال اسمیت توضیح می دهد ، هنگامی که ما یک لپ تاپ را به آزمایشگاه خود می آوریم ، هدف ما این است که ببینیم اگر آن را به خانه یا محل کار خود بیاورید چگونه کار می کند. در حالی که ما از تعدادی از معیارهای استاندارد صنعت مانند Geekbench استفاده می کنیم ، تمرکز ما بیشتر بر روی آزمایشات در دنیای واقعی است.

برای اندازه گیری مدت زمان کارکرد باتری ، تست Laptop Mag Battery در وب با سرعت 150 نیت روشن می شود تا Chromebook تمام شود. برای آزمایش قدرت پردازشی Chromebook ، از آزمون ترکیبی Geekbench استفاده می کنیم. 

 

ما از یک رنگ سنج برای اندازه گیری روشنایی صفحه نمایش و طیف رنگ استفاده می کنیم در حالی که ابزارهای دیگر به ما در تعیین میزان حرکت کلیدی و حرارت محیط لپ تاپ کمک می کنند.  برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های معیار سنجی خود ، این صفحه را در مورد نحوه آزمایش لپ تاپ ها مشاهده کنید  .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Chromebook ها ، راهنمای خرید Chromebook ما و روبرو بودن Windows 10 vs Chromebook ما را ببینید . و بهترین صفحه معاملات لپ تاپ ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قبل از خرید بهترین قیمت را دریافت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *