بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت در سال 2021 (بخش دوم)

لپ تاپ های ارزان قیمت
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 

 

در ادامه مقاله گذشته در مورد بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت  

  1. Acer Swift 3 (2020 ، AMD Ryzen 7 4700U)

بهترین لپ تاپ ارزان با کارایی بالا

مشخصات فنی

پردازندهAMD Ryzen 7 4700U

پردازنده گرافیکیRadeon Graphics

RAM: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی512 گیگابایت SSD

صفحه نمایش14 اینچ ، 1920 در 1080

اندازه12.7 8. 8.6 0. 0.63 اینچ

وزن2.6

دلایل خرید

عملکرد وحشیانه+CPU شگفت انگیز نسبت به قیمت+عمر باتری عالی+اسکنر اثر انگشت

دلایل پرهیز از

صفحه نمایش کم نور

Acer Swift 3 ، با پردازنده AMD Ryzen 7 4700U ، با عملکرد کلی خود در بنچمارک Geekbench 5.0 ما را خیره کرد. Acer Swift 3 نه تنها در محدوده قیمتی خود از لپ تاپ ها پیشی گرفت ، بلکه از برخی لپ تاپ های درجه یک و برتر مانند Dell XPS 13 نیز بهتر عمل کرد .

Acer Swift 3 همچنین عمر باتری خوبی دارد. شما بیش از 11 ساعت از Acer Swift 3 دریافت خواهید کرد ، که یک روز کامل برای شما دوام خواهد آورد. Acer Swift 3 مجهز به پردازنده قدرتمند و عمر باتری عالی ، تنها 649 دلار برای شما بازپرداخت می کند که امروزه کاملاً شنیده نشده است. با این حال ، برای قیمت ، شما باید داشتن یک صفحه نمایش درخشان را فدا کنید زیرا Acer Swift 3 دارای صفحه نمایش کم نور است.

با این وجود ، Acer Swift 3 به شما پول زیادی می دهد. ما به شدت آن را توصیه می کنیم.

اگر به دنبال یک لپ تاپ مقرون به صرفه با عملکرد قوی و عمر باتری طولانی مدت هستید ، Lenovo Yoga 7i (14 اینچی) بیش از این ارزش آن را دارد. 

 

لپ تاپ ارزان

  1. Lenovo Yoga 7i (14 اینچ)

طولانی ترین عمر باتری در لپ تاپ ارزان قیمت 2 در 1

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i5-1135G7

پردازنده گرافیکیIntel Iris Xe Graphics

RAM: 12 گیگابایت

فضای ذخیره سازی512 گیگابایت SSD

صفحه نمایش14 اینچ ، 1920 در 1080

اندازه12.6 8 8.5 0. 0.6 ~ 0.7 اینچ

وزن3.1

دلایل خرید

عملکرد قوی+عمر باتری حماسی+بلندگوهای قدرتمند+صفحه نمایش زنده

دلایل پرهیز از

صفحه کلید و صفحه لمسی متوسط ​​هستندصفحه نمایش می تواند روشن تر باشد

Lenovo Yoga 7i (14 اینچی) نه تنها مقرون به صرفه است ، بلکه قدرتمند است. با 649 دلار ، می توانید انتظار عملکرد فوق العاده ، عمر باتری طولانی مدت و نمایشگر رنگی 14 اینچی را داشته باشید که در نمای بیرونی آلومینیومی زرق و برق دار پیچیده شده است. با این حال ، صفحه نمایش 266 نیت آنچنان که انتظار می رود روشن نیست ، و آن را بسیار پایین تر از میانگین رده خود قرار می دهد.

همچنین می خواهید برای صفحه کلید ناراضی و صفحه لمسی نادرست آماده شوید. ما همچنین تحت تأثیر تعداد محدودی از پورت ها قرار نگرفتیم. در سمت راست یک پورت USB Type-A و جک هدفون و در سمت چپ دو پورت Thunderbolt 3 وجود دارد.

با این حال ، اگر بتوانید به این مسائل بپردازید ، می توانید از یک جفت بلندگوی قدرتمند با صدای کامل و رضایت بخش ، عملکرد باورنکردنی که در برابر رقبا می ایستد و تقریبا 13 ساعت عمر باتری انتظار دارید.

لنوو یوگا 7i

  1. Lenovo Chromebook Duet

بهترین Chromebook ارزان قیمت زیر 300 دلار

مشخصات فنی

پردازندهMediaTek Helio P60T

پردازنده گرافیکیARM G72 MP3

RAM: 4 گیگابایت

فضای ذخیره سازی64 گیگابایت eMMC

صفحه نمایش10.1 اینچ ، 1920 در 1200

اندازه9.6 6. 6.7 0. 0.7 اینچ

وزن2

با شارژ طولانی دوام می آورد+همراه با صفحه کلید/ضربه گیر+نمایش رنگی+عملکرد شایسته

دلایل پرهیز از

صفحه کلید کوچیک

در نگاه اول ، Lenovo Chromebook Duet (با بررسی 279 دلار) به نظر می رسد یک مجله بی خطر است ، اما آن پسر بد را باز کنید و یک لپ تاپ کوچک با صفحه نمایش رنگی 10.1 اینچی است. 

اما قابلیت تحول این دستگاه تنها ویژگی جذاب آن نیست-Lenovo Chromebook Duet تقریباً 13 ساعت در آزمایش باتری ما دوام آورد ، که از میانگین زمان اجرای 10 ساعته برای Chromebook ها بیشتر است. قیمت یکی دیگر از نقاط مهم فروش Lenovo Chromebook Duet است. با قیمت کمتر از 300 دلار ، می توانید صاحب یک دستگاه سبک وزن باشید که می تواند تمام وظایف وب چند منظوره شما را تحمل کند.

Lenovo Chromebook Duet دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 است که بسیار رنگارنگ است. با این حال ، صفحه نمایش تبلت دارای حاشیه های ضخیم است که اگر به دنبال ظاهر مدرن تری هستید ممکن است شما را خاموش کند. اما Duet یک Chromebook مقرون به صرفه است ، بنابراین می توان فقدان حاشیه های باریک را به عنوان یک معامله منطقی پذیرفت.

لنوو کروم بوک

  1. HP Chromebook 14 (اینتل)

بهترین HP Chromebook ارزان قیمت زیر 300 دلار

مشخصات فنی

پردازندهIntel Celeron N3350

GPU: پردازنده گرافیکی Intel HD 500

RAM: 4 گیگابایت

ذخیره سازی32 گیگابایت eMMC

صفحه نمایش14 اینچ ، 1920 در 1080

اندازه13.3 8. 8.9 0. 0.7 اینچ

وزن3.3

دلایل خرید

عمر طولانی باتری+صفحه نمایش 1080p+شاسی جذاب

دلایل پرهیز از

عملکرد زیر متوسطصفحه نمایش می تواند پر جنب و جوش تر باشد

نسخه اینتل HP Chromebook 14 پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه AMD خود دارد و آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 300 دلار تبدیل می کند. با قیمتی کمتر از 300 دلار ، یک لپ تاپ جذاب با صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 تهیه می کنید که در این قیمت ترکیبی فوق العاده نادر است. Chromebook 14 HP دارای صفحه کلید راحت و باتری است که در تمام طول روز کار می کند. لپ تاپ در آزمایش باتری ما 9 ساعت و 18 دقیقه بسیار خوب دوام آورد. 

Chromebook 14 مجهز به پردازنده Intel Celeron N3350 و 4 گیگابایت رم ، از قدرت کافی برای کارهای ساده روزانه برخوردار است ، اما سعی نکنید برنامه های سخت افزاری را در این دستگاه ارزان قیمت اجرا کنید. اگر به دنبال Chromebook هستید که در مدرسه ابتدایی فریاد نزند ، HP Chromebook 14 موردی است که باید آن را دریافت کنید.

کروم بوک 14

چگونه بهترین لپ تاپ های ارزان را آزمایش می کنیم 

برای ارزیابی اینکه آیا یک لپ تاپ ارزش پول سختی را دارد ، ما معیارهای استاندارد صنعت مانند Geekbench و 3DMark و همچنین انواع آزمایشات واقعی را که در آزمایشگاه های خود توسعه داده ایم اجرا می کنیم. این شامل تست باتری Laptop Mag است ، که تا زمانی که لپ تاپ تمام نشود ، با سرعت 150 نیت روشن می شود ، و همچنین یک آزمایش صفحه گسترده سفارشی که قدرت پردازش لپ تاپ را اندازه گیری می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد روند کار ، به این صفحه در مورد نحوه آزمایش لپ تاپ ها مراجعه کنید .

 

چگونه بهترین لپ تاپ ارزان را پیدا کنیم 

هنگام خرید بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه ، چیزهای زیادی باید در نظر گرفته شود. در اینجا به تفکیک نحوه یافتن بهترین لپ تاپ برای خود می پردازیم.

 

بودجه شما چقدر است؟

مطمئنا شما می توانید پیدا کردن برخی از الماس-در-خشن، لپ تاپ های ویندوز مناسب و معقول و با کیفیت بالا  Chromebook ها  برای  زیر 500 $ ، اما ممکن است شما را برای مقابله با یک پردازنده کم انجام و یا multitasker که ضعیف است. اگر شما یک کاربر سبک لپ تاپ هستید ، همه چیز خوب است ، اما اگر به چیزی قدرتمندتر نیاز دارید ، ممکن است هدف خود را بالاتر نبرید – بهترین لپ تاپ های معمولی معمولاً بیش از 700 دلار قیمت دارند. اگر می توانید ، پیشنهاد می کنیم محدوده 700 تا 900 دلار را هدف بگیرید.

 

آیا شما یک 2 در 1 می خواهید یا یک تاشو؟

اگر از جذابیت تبدیل لپ تاپ به تبلت لذت می برید ، لپ تاپ های 2 در 1 انتخاب خوبی هستند. اما به خاطر داشته باشید که اغلب اوقات ، شما می توانید با یک لپ تاپ سنتی قیمت پایین تر و ویژگی های قوی تری را دریافت کنید.

چقدر طول عمر باتری نیاز دارید؟

اگر در حال حرکت هستید ، باید مطمئن شوید که یک لپ تاپ را نگه دارید که بیش از 10 ساعت کار می کند. اما اگر یک خانه نشین هستید یا تمام روز به میز خود بسته اید ، شاید بتوانید عمر باتری خود را قربانی کنید و در این راه مقداری پول ذخیره کنید. طولانی ترین لیست لپ تاپ های ما را بررسی کنید  .

به چه مشخصاتی نیاز دارید؟ 

اگر می خواهید عملکرد مناسبی داشته باشید ، به دنبال یک CPU Core i5 باشید. حافظه و ذخیره سازی ، شما باید 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD را هدف بگیرید. از نظر صفحه نمایش ، چیزی کمتر از صفحه نمایش 1080p دریافت نکنید – چشمان شما بعداً از شما تشکر می کند.

شما می توانید زمان زیادی را صرف بررسی جزئیات کنید ، اما در اینجا اجزای اصلی مورد نیاز است. اگر می خواهید عملکرد اصلی واقعا خوبی داشته باشید ، از CPU Core i5 ، 8 گیگابایت رم ، 256 گیگابایت SSD و صفحه 1080p استفاده کنید.

گیمرها و سازندگان محتوا باید در بازار لپ تاپی با گرافیک محرمانه حضور داشته باشند ، اما یافتن پردازنده گرافیکی با کارایی بالاتر از 1000 دلار ممکن است کار آسانی نباشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *