تبلت لنوو  Lenovo Yoga Tab 13

تبلت yoga
زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

تبلت لنوو  Lenovo Yoga Tab 13

 مدت طولانی است که در سری Yoga Tab Lenovo با سیلندر باتری نمادین و کیک استند داخلی خود آرام است ، اما اکنون دوباره بازگشته است. آیا یوگا تب 13 می تواند شعله قدیمی جذابیت تبلت های چند رسانه ای Lenovo را با اندروید دوباره زنده کند؟

 

چندین سال پیش ، Lenovo بازار تبلت ها را که کمی قدیمی شده بود ، با تب های یوگا غیرمعمول خود برانگیخت. در نگاه اول ، شکل منحصر به فرد با سیلندر باتری آن در لبه پایین غیر عملی به نظر می رسید ، اما در استفاده روزمره ایده ای عالی به نظر می رسید. اول ، راهی عالی برای نگه داشتن تبلت ارائه داد ، و دوم ، محلی برای اتصال لولاها به لنوو برای پایه ضربه ای داخلی ایجاد کرد.

چندین مدل حتی شامل یک پروژکتور داخلی بودند که به نظر می رسید یک جایگزین عجیب و غریب اما خوب اندیشیده شده برای iPad همه کاره است.

تبلت یوگا

مدتی است که Lenovo Yoga Tab 13 یک تبلت جدید است که سنت طراحی را ادامه می دهد و مخصوصاً برای کارهای چند رسانه ای تعیین شده است. Lenovo با 4 بلندگوی JBL ، صفحه نمایش 2K و پردازنده قدرتمندی که برای بازی نیز مناسب است ، سعی می کند طرفداران سرگرمی را متقاعد کند.

از طرف دیگر ، شما نیز باید هزینه سنگینی برای این کار بپردازید: Lenovo برای تبلت خود 749 یورو (878 دلار پوند) درخواست می کند. آیا ارزش این را دارد؟

 

Lenovo Yoga Tab 13 سری Tab Yoga 

پردازنده

Qualcomm Snapdragon 870 5G 8 x 2.4 – 3.2 گیگاهرتز ، Cortex -A77 / A55 (Kryo 585)

آداپتور گرافیکی

کوالکام آدرنو 650

حافظه

8192 مگابایت  

نمایش دادن

13.00 اینچ 16:10 ، 2160 x 1350 پیکسل 196 PPI ، صفحه لمسی خازنی ، پشتیبانی از قلم بومی ، IPS ، براق: بله ، 60 هرتز

ذخیره سازی

فلش 128 گیگابایتی UFS 3.0 ، 128 گیگابایت  

وزن

830 گرم (= 29.28 اونس / 1.83 پوند) (= 0 اونس / 0 پوند)

تبلت یوگا

غیر معمول و ارگونومیک

شکل خاص مورد ، ویژگی متمایز سری Yoga Tab است. در یکی از اضلاع بلند برجستگی استوانه ای قرار دارد که فضا را برای چندین ویژگی ارائه می دهد. این لولا برای پایه لگد استیل یکپارچه از جنس استنلس استیل است که به شما امکان می دهد تبلت را نگه دارید یا حتی آن را به دیوار آویزان کنید و ثبات خوبی را ارائه می دهد. و سپس Lenovo همچنین از فضای اضافی برای بلندگوهای بیشتر ، پورت micro-HDMI و ظرفیت بیشتر باتری استفاده می کند.

 

این از نظر ارگونومی چیست؟ در حقیقت ، برآمدگی استوانه ای نیز در اینجا به یک مزیت تبدیل می شود. این یک چسب خوب برای نگه داشتن قرص با خیال راحت در یک دست ارائه می دهد. در عملکرد چشم انداز ، همچنین به عنوان ایمنی بیشتر بر روی انگشتان اشاره قرار می گیرد. اگر رایانه لوحی را روی میز بگذارید ، صفحه نمایش همیشه کمی کج خواهد بود ، که باعث می شود تایپ روی صفحه کلید مجازی راحت تر شود. 

تبلت یوگا

تنها عیب آن فضای اضافی است که تبلت به دلیل طراحی غیر معمول در کیف شما نیاز دارد. همچنین وزن آن به طور قابل توجهی بیشتر از مدل های مشابه است. 830 گرم (8 1.83 پوند) قابل توجه است ، و با توجه به این ، وزن واحد آزمایش ما دیگر چندان دور از یک نوت بوک فوق موبایل مانند  Lenovo ThinkPad X1 Nano نیست ، که عملکرد و ظرفیت باتری را به میزان قابل توجهی به ارمغان می آورد.

از نظر مواد ، Lenovo از Gorilla Glass 3 در جلو استفاده می کند. اگرچه این محافظتی در برابر شکستن صفحه نمایش ارائه می دهد ، اما چندین سال از عمر آن می گذرد. با توجه به قیمت و اندازه صفحه نمایش ، ما دوست داریم که شیشه محافظ کمی قوی تر و قوی تر باشد. جنس بدنه از آلومینیوم است و قسمت بالایی و پشتی آن با پارچه آلکانترا پوشانده شده است. این سطح جذابی را ارائه می دهد اما گرد و غبار را نیز جذب می کند.

 

برای چنین تبلت بزرگی مانند یوگا تب 13 ، البته ثبات بسیار مهم است. در حالی که فشار به صفحه نمی رسد ، تبلت می تواند پیچ ​​خورده باشد ، و در قسمت تنظیم کننده صدا در پایین سمت راست ، قاب را می توان به راحتی در فاصله چند میلی متری از صفحه نمایش جدا کرد ، و با نرمی قابل توجهی همراه شد . این امر در کار روزمره چندان مهم نیست ، اما تصور ما از کیفیت را کاهش می دهد.

 

تبلت یوگا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *