تبلت سرفیس گو 3 (surface go)

زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

(surface go)

 ممکن است تبلت سرفیس گو 3 مایکروسافت به تازگی رونمایی شود

مایکروسافت در پاییز امسال فقط بر روی نسخه اصلی نرم افزار کار نمی کند – این شرکت همچنین سخت افزار جدیدی را برای اجرای نرم افزار فوق در جعبه معرفی می کند. 

 

ویندوز 11 در ماه های آینده در اختیار کاربرانی قرار می گیرد که دارای شرایط ارتقا هستند ، هر چند این سیستم عامل بلافاصله در نسخه بتا در دسترس است. افرادی که برای اجرای سیستم عامل جدید مایکروسافت باید رایانه های شخصی خود را ارتقا دهند ، گزینه های زیادی خواهند داشت ، که ممکن است شامل لپ تاپ های سرفیس جدید مایکروسافت باشد. 

 

شایعه ای چند روز پیش گفته بود که مایکروسافت ممکن است سری Surface Book خود را تغییر نام دهد ، زیرا پرچمدار جدید Surface طراحی مجدد قابل توجهی خواهد داشتبه گزارش جدیدی می گوید که مایکروسافت ممکن است به زودی دستگاه های سرفیس مقرون به صرفه تری را عرضه کند. این تبلت های جدید Surface Go 3 2 در 1 است که ممکن است مشخصات اصلی آن به تازگی فاش شده باشد.

  

تبلت سرفیس گو 3

 

مایکروسافت نسل Surface Go 2 را در ماه مه سال 2020 عرضه کرد ، بنابراین مطمئناً باید به روز رسانی شود. تبلت ویندوز 10.5 اینچی به لطف نوع صفحه کلید جلد که به طور جداگانه فروخته می شود ، تبدیل به لپ تاپ می شود. با شروع قیمت 400 دلار ، ارزان ترین Surface Go ممکن است همان چیزی باشد که پزشک برای مشتریان خاص سفارش داده است.

دارای قیمت ورودی عالی است و ممکن است یک رایانه شخصی عالی برای زرادخانه دستگاه های شخصی و خانگی شما باشد. Surface Go یک دستگاه عالی برای مدرسه ، وبگردی و مصرف محتوا است. این سیستم عامل ویندوز 10 را به طور کامل اجرا می کند و حتی می تواند دستگاه کاملی برای پخش محیط کار جدید ویندوز 365 Cloud PC با نام تجاری مایکروسافت در خانه باشد.

تبلت سرفیس گو 3

مشخصات Surface Go 3 فاش شد

با گذشت بیش از یک سال از Surface Go 2 ، برای مایکروسافت منطقی است که نسل جدیدتری را عرضه کند ، به ویژه با توجه به راه اندازی قریب الوقوع ویندوز 11.

طبق گفته WinFuture ، مشخصات اصلی Surface Go 3 ممکن است به لطف لیست Geekbench 4 فاش شده باشد. این وبلاگ توضیح می دهد که در آزمون های بنچ مارک نام واقعی محصول Surface Go 3 ذکر نشده است. اما این دستگاه دارای یک کد رمز است که مربوط به نام های رمز سخت افزاری نسل قبلی Surface است.

در فهرست Geekbench دو تراشه جداگانه اینتل وجود دارد که ممکن است Surface Go 3 را تغذیه کند. هر دو بخشی از سری Amber Lake Y سری Intel هستند و هر دو آنها تنها 7 وات برق نیاز دارند. این بدان معناست که Surface Go 3 برای خنک کننده فعال نیازی به فن ندارد.

مدل اصلی Surface Go 3 دارای تراشه دو هسته ای Intel Pentium Gold 6500Y است. این تراشه با سرعت 1.1 گیگاهرتز در حالت Turbo Boost به 3.4 گیگاهرتز می رسد.

خریدارانی که به دنبال مشخصات بهتر Surface Go 3 هستند ممکن است تراشه Intel Core i3-10100Y را انتخاب کنند. وبلاگ توضیح می دهد که در واقع یک تراشه Core i3 واقعی نیست. در عوض ، این یک تراشه سری Amber Lake Y کم مصرف با مصرف انرژی پایین است. این پردازنده دارای چهار هسته بوده و با سرعت 1.3 گیگاهرتز یا 3.9 گیگاهرتز در Turbo Boost کار می کند.

تبلت سرفیس گو 3

بهبود عملکرد مورد انتظار است

فهرست بنچمارک نشان می دهد که نسخه اصلی Surface Go 3 ممکن است با 4 گیگابایت رم عرضه شود ، در حالی که مدل قوی تر 8 گیگابایت دارد. این مشخصات مطابق با مدل قبلی است. لیست Geekbench 4 همچنین نشان می دهد که هر دو تراشه نسبت به نسخه قبلی خود بهبود عملکرد را ارائه می دهند.

قابل توجه ترین دستاوردها مربوط به مدل سطح ابتدایی است. 6500Y 62٪ سریعتر از 4425Y است که در آزمایشات تک هسته ای قبل از آن بود. این 47٪ بهبود عملکرد در آزمایشات چند هسته ای است.

Core i3-10100Y در آزمایشات تک و چند هسته ای 4 and و 11 faster سریعتر از Core i3-8100Y است. Core i3-8100Y به مدل سطح بالا Surface Go 2 قدرت می دهد.

با این حال ، مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی از سری Surface Go 3 رونمایی می کند. با توجه به اینکه سرفیس گو 2 در کنار پرچمدار سرفیس بوک 3 در ماه مه 2020 سقوط کرد ، انتظار می رود جایگزین جدید Go و Book در کنار هم عرضه شود. و به طور اتفاقی اتفاق می افتد که هر دوی این دستگاه ها اخیراً درز کرده اند.

تبلت سرفیس گو 3

تبلت سرفیس گو 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *