بهترین پاوربانک های بازار

بهترین پاوربانک های 2021
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

پاوربانک می توانند ابزارهای قدرتمند و مناسبی برای هر فضای اداری باشند. هنگام بررسی بهترین پاوربانک های بازار، باید حداقل برای دخیره سازی سه دستگاه را در نظر داشته باشید.

بهترین پاوربانک های بازار

برخی از بهترین پاوربانک ها حداکثر 10 دستگاه را به طور همزمان تغذیه کنند. همچنین مدل هایی با ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم Qi مجهز هستند که شارژ سریع تری نسبت به نمونه های سیم دار خود ارائه می دهد. در همین حال، برخی از پاوربانک های سیم دار از فناوری Quick Charge 3.0 استفاده می کنند و 50 یا 80 درصد باتری را در کمتر از 30 دقیقه افزایش می دهند. ایستگاه های شارژ اندازه مسافرتی نیز برای قرار گرفتن در کیف لپ تاپ، کوله پشتی یا چمدان دستی مناسب هستند. در ادامه با ما باشید تا با بهترین پاوربانک های بازار آشنا شویم.

بهترین پاوربانک ها؛ USB 7 پورت Satechi

اگر چندین دستگاه با راه حل های مختلف شارژ دارید، پاوربانک 7 پورت Satechi ایده آل است. دارای پنج درگاه USB Type-A و دو ورودی USB-C است، بنابراین برای شارژ دستگاه های جدیدتر نیازی به آداپتورهای اضافی نخواهید داشت. هر یک از هفت شیار دارای یک پد سیلیکونی است تا از دستگاه در برابر خط و خش محافظت کرده و از سر خوردن آنها جلوگیری کند.

این پاوربانک همچنین به طور خودکار نوع دستگاه متصل شده را تشخیص می دهد و جریان برق را برای شارژ ایمن و کارآمد بهینه می کند. ابعاد این دستگاه 7.5 5. 5.5 2. 2.4 اینچ است و دارای شیارهای ذخیره عمودی برای صرفه جویی در فضای دسکتاپ و کاهش بی نظمی است.

پاوربانک Seneo 3 در 1؛ بهترین پاوربانک دستگاه های اپل:

ایستگاه شارژ Seneo 3 در 1 برای کاربران اپل مناسب است و می تواند به طور همزمان iPhone ، Apple Watch و AirPods (و کیس) شما را تغذیه کند. هر بخش از واحد دارای یک سطح اتصال مغناطیسی برای تنظیم آسان و جدا شدن است. با شارژ مجهز به Qi ، تلفن و فناوری پوشیدنی شما سریعتر از شارژ سیمی به باتری کامل می رسد. همچنین یک کابل Lightning to USB-C برای تغذیه کل دستگاه وجود دارد.

ضمیمه شارژ AirPods دارای یک محفظه مدیریت کابل مناسب است ، در حالی که ضمیمه شارژ تلفن امکان شارژ عمودی و افقی را می دهد. حتی بیشتر ، این ایستگاه شارژ می تواند تلفن ها را از طریق قاب هایی با ضخامت 5 میلی متر تغذیه کند.

پاوربانک Seneo 3 در 1؛ بهترین مارک پاوربانک دستگاه های اپل
بهترین پاور بانک

بهترین پاوربانک برای دستگاه های متعدد؛ Unitek 10-Port Charger Dock

این ایستگاه شارژ یونیتک می تواند همزمان 10 دستگاه را از جمله تلفن، تبلت ، فناوری پوشیدنی و حتی لپ تاپ تغذیه کند. هشت درگاه USB Type-A برای شارژ عمومی و همچنین یک پورت Quick Charge 3.0 وجود دارد که می تواند دستگاه ها را در مدت 35 دقیقه 80 درصد شارژ کند. پورت USB-C دارای قدرت 60 وات برای شارژ سریع لپ تاپ ها است. جداکننده ها نیز برای جا دادن دستگاه های بزرگ یا قاب های حجیم قابل جدا شدن هستند. 

این ایستگاه شارژ با ابعاد 9.4 4. 4.6 1 1 اینچ دارای یک کابل برق 4 پا برای قرار دادن دستگاه در هر کجا که می خواهید است. به علاوه، چراغ نشانگر LED به شما اطلاع می دهد که آیا دستگاه های شما در حال شارژ شدن هستند و آیا دستگاه برای عیب یابی سریع نیرو دریافت می کند.

بهترین پاوربانک حالت قابل تنظیم؛ Scosche BaseLynx

برای یک گزینه قابل تنظیم ، Scosche BaseLynx دارای یک طراحی کاملاً ماژولار است که می تواند تجزیه و در هر پیکربندی بازسازی شود. کیت پایه دارای یک پد شارژ بی سیم Qi ، یک شارژر مغناطیسی برای Apple Watch و سایر فناوری های پوشیدنی و یک پد شارژ عمودی سه شکاف است. 

شما می توانید اجزای جداگانه ای را برای افزودن یا تعویض در صورت نیاز خریداری کنید ، همچنین درپوش های پایانی را برای ظاهر شیک و تمیز به ایستگاه شارژ بدهید. دو درگاه USB Type-A و یک ورودی USB-C برای گوشی ها و رایانه های لوحی وجود دارد که Qi را فعال نمی کنند. کل سیستم نیز توسط یک کابل AC تغذیه می شود.

بهترین پاوربانک حالت قابل تنظیم؛ Scosche BaseLynx
بهترین پاوربانک 2021

بهترین پاوربانک از لحاظ ظاهری؛ پاوربانک GUS

این سیستم چند دستگاهی GUS، جایگزینی شیک برای اکثر ایستگاه های شارژ، در 10 الگو و رنگ متفاوت موجود است. سه شکاف عمودی می توانند سه لپ تاپ یا تبلت، یا یک تبلت، لپ تاپ و حداکثر سه گوشی هوشمند را در خود جای دهند. 

این پایه دارای بسته های مغناطیسی برای دسترسی آسان به کابل ها و وسایل کوچک اداری است که می خواهید در کنار آنها قرار بگیرید. همچنین دارای بندهای الاستیک داخلی برای مدیریت راحت کابل است. ایستگاه شارژ چهار پاور USB نوع A یا پنج پاوربانک USB Type-A با دو خروجی AC را ارائه می دهد، بنابراین می توانید همه دستگاه های خود را شارژ کرده یا با یک حرکت کلید همه چیز را قطع کنید. 

بهترین پاوربانک برای سفر؛ Zendure

ابعاد Zendure Wall Charger برای مسافرت بسیار مناسب است و فقط 2.3 2 2 1.2 1.2 اینچ دارد و دارای یک پلاگین تاشو برای طراحی جمع و جور است. دارای سه پورت USB Type-A و همچنین ورودی USB-C سازگار با لپ تاپ ها است. بهتر است شارژر دارای آداپتورهای دوشاخه دیواری اتحادیه اروپا و انگلستان باشد تا بتوانید دستگاه های خود را در سفرهای بین المللی تغذیه کنید. 

این شارژر با حفاظت یکپارچه از اضافه جریان و ولتاژ ، به عنوان محافظ موج برای دستگاه های شما عمل می کند. اگر به سرعت به برق نیاز دارید ، درگاه USB-C می تواند مک بوک را در عرض 2.5 ساعت به طور کامل شارژ کرده و تلفن هوشمند را در 30 دقیقه به 50 درصد برساند.

بهترین پاوربانک کامپکت؛ USB Xcentz

شارژر USB Xcentz یک ایستگاه شارژ عالی و با فرمت کوچک است. دارای طراحی مکعبی 2.5 اینچی (تقریباً به اندازه قوطی نوشابه)، بنابراین می توانید آن را پشت مانیتور کامپیوتر یا گوشه میز کار خود قرار دهید. بالای مکعب دارای سه پورت USB Type-A، یک پورت USB با قابلیت Quick Charge 3.0 و یک ورودی USB-C است. علاوه بر این، پورت Quick Charge می تواند تلفن هوشمند شما را تنها در 35 دقیقه به 80 درصد برساند.

بهترین مارک پاوربانک

پایه لاستیکی ضد لغزش به ثابت نگه داشتن شارژر کمک می کند و از آسیب رساندن به میز شما جلوگیری می کند. همچنین دارای مطابقت خودکار جریان برای بهینه سازی جریان برق به همه دستگاه های شما برای شارژ ایمن تر و کارآمدتر و همچنین محافظت در برابر گرمای بیش از حد و اضافه بار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *