بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021

بهترین لپ تاپ دانش آموزی و مدرسه
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

در حال حاضر همانطور که از خانه یاد می گیریم داشتن رایانه یک ضرورت است و سایر لوازم جانبی مانند وب کم، صفحه کلید و ماوس از همیشه مهمتر هستند. در این مقاله، ما به شما در یافتن بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 کمک می کنیم زیرا نمی خواهید تمام روز جلوی میز کار بنشینید، درست است؟ با استفاده از بهترین لپ تاپ دانشجویی می توانید کارهای روزمره و ساده را به راحتی انجام دهید.

بنابراین، چه تمام امتیازات UCAS مورد نیاز برای رفتن به دانشگاه یا مدرسه را داشته باشید، یا والدینی هستید که به دنبال یک بهترین لپ تاپ برای دانشجویان برای فرزندان خود هستید، این گزینه های عالی برای شما هستند!

به جای اینکه شما را با چیزی که خوب به نظر می رسد اما در واقع برای نیازهای شما مناسب نیست متقاعد کنیم، ما تمام موارد احتمالی استفاده را تجزیه کرده و بهترین محصول را برای هر کدام نشان می دهیم.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021

برای نوشتن مقالات، تحقیقات مرورگر وب و تماشای فیلم این گزینه ها برای دانش آموزان با حجم کار سنتی تر شامل برنامه های اداری و مرورگر وب ایده آل است. در ادامه ما لیستی بهترین لپ تاپ های دانشجویی را گرد اوری کرده ایم؛

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 را در اینجا معرفی کرده ایم.
بهترین لپ تاپ دانش آموزی

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021؛ Asus Vivobook 14-inch

با استفاده از این Vivobook، پوسته ای با دوام و شیک به دست می آورید که نسبت به قیمت آن قدرت قابل توجهی دارد. مشخصات شامل Intel Celeron N4020 ،4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه eMMC است. در کنار این صفحه نمایش رنگی و HD، صفحه لمسی به عنوان یک صفحه شماره عمل می کند و یک سال کامل Microsoft Office را به صورت رایگان دریافت می کنید!

بهترین لپ تاپ دانشجویی؛ Asus E410MA

با 30 پوند تخفیف، این گزینه خوبی برای هر دانش آموزی است که به کمی فضای اضافی نیاز دارد. پردازنده و RAM مشابهی در بالا دریافت می کنید، اما در عوض 128 گیگابایت eMMC. به علاوه، هنگامی که ویندوز 11 در دسترس است، به آن دسترسی رایگان خواهید داشت.

بهترین لب تاپ برای دانشجویان؛ Lenovo V14

Lenovo به لطف گنجاندن Windows Hello برای امنیت بیشتر و صفحه کلید راحت، برخی از تخصص های ThinkPad خود را در ساخت این لپ تاپ به ارمغان می آورد. علاوه بر این، یک صفحه لمسی زنده در بالا، یک پردازنده AMD Athlon Gold ،8 گیگابایت RAM DDR4 و 256 گیگابایت SSD دریافت می کنید.

بهترین لپ تاپ دانشجویی را  در این مقاله معرفی کرده ایم.
بهترین لپ تاپ دانشجویی

بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان؛ Dell Inspiron 15 3000

یکی دیگر از لپ تاپ های اینتل Celeron، Inspiron است که ممکن است تحت فشار زیاد پردازنده عالی نباشد، اما صادق باشیم، باز کردن Word با Spotify و چند زبانه Chrome بر آن تأثیر نمی گذارد. ترفند مهمانی Dell Inspiron 15 3000 هارد دیسک بزرگ 1 ترابایتی داخل و اترنت گیگابیتی برای اتصالات سریع داده است.

برای خانواده نیز تبلیغات لپ تاپ هایی که نه تنها برای تحصیل خوب هستند، بلکه برای استفاده همه خانواده نیز مناسب هستند. یکی از چیزهایی که ما در طول همه گیری فرا گرفتیم این است که چگونه بسیاری از خانواده ها یک لپ تاپ جداگانه برای هر کسی تقسیم می کنند. اگر این شخص شما هستید، برای موارد چند منظوره و دوام نیز به قدرت بیشتری نیاز دارید.

در صورتی که هنگام استفاده از لپ تاپ خود دچار مشکل شده اید، میتوانید تعمیرات لپ تاپ خود را به رایان دل کوک با شماره تماس 02145102 بسپارید.

بهترین لپتاپ دانشجویی؛ Apple MacBook Air (M1) 

همانطور که می توانید در بررسی MacBook Air با M1 بخوانید، تغییر به پردازنده مبتنی بر ARM با عمر باتری فوق العاده، تحولی بنیادین را ارائه می دهد. همه اینها در یک شاسی بسیار براق قرار گرفته است که بسیار خوب کار می کند و نیازی به فن ندارد.

بهترین های دانشجویی؛ Asus Flip 2-in-1 Chromebook

با کمی جهش قیمت از IdeaPad Flex 5i Lenovo ، طراحی باریک تر و براق تر، عمر باتری بهتر و USB Type-C ارائه می شود. علاوه بر این، صفحه نمایش دارای طیف رنگی 100٪ sRGB برای دقت حداکثر است.

بهترین لب تاپ های دانشجویی؛ Acer Swift 3

Swift 3 دارای صفحه نمایش زنده 14 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 ،8 گیگابایت RAM DDR4 و 1 ترابایت SSD است. این یک ویژگی بسیار انباشته است که در این نقطه قیمت تنظیم شده است!

اگر به بیشتر از لپ تاپ دانشجویی نیاز دارید؛

بنابراین شما انتخاب کردید که یک موضوع خلاقانه تر انجام دهید؟ تبریک می گویم! شما در لپ تاپ خود به اسب بخار نیاز دارید. نرم افزاری مانند مجموعه Creative Cloud Adobe یا Pro Tools نیاز به برخی از ویژگی های خوب دارد تا بتواند به طور مسر اجرا شود و صادقانه بگویم، هیچ کس واقعاً نمی خواهد از رایانه های موجود در کتابخانه استفاده کند. شما فضای خلاقانه خود را در خوابگاه خود ایجاد می کنید. بعلاوه، شما به پورت نیاز دارید .

MacBook Pro (M1/8GB/256GB) 

اگر به اپل بپردازیم، ما مک بوک پرو M1 را به خاطر عملکرد فوق العاده و افزایش عمر باتری به لطف سیلیکون مبتنی بر ARM خود اپل، معرفی میکنیم. اگر شما یک کاربر حرفه ای خلاق هستید و به دستگاهی نیاز دارید که بتواند همه چیز را در حین کار انجام دهد، این بهترین گزینه است.

Dell XPS 13 2-in-1 

یک دستگاه همه کاره با طراحی زیبا برای قابلیت حمل همراه با یک صفحه نمایش لمسی UHD خیره کننده بر روی لولا 360 درجه، پردازنده Intel Core i7-1065G7،16 گیگابایت رم داخلی و 512 گیگابایت SSD NVMe ارائه می دهد. علاوه بر این، با دو درگاه USB-C و شکاف کارت microSD، این سازگاری زیادی با لوازم جانبی دارد.

HP Envy x360 

HP و Dell در رده های کلیدی از جمله ماشین های 13 اینچی 2 در 1 رقبای نزدیکی هستند. Envy x360 دارای صفحه نمایش لمسی رنگی در بالای صفحه، پردازنده AMD Ryzen 7 4700U ،16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت SSD، همراه با عمر باتری 13 ساعته و طراحی فوق العاده است.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 پرداختیم. در صورتی که دانشجو هستید و به دنبال بهترین لپ تاپ دانشجویی هستید، توصیه میکنیم حتما قبل از خرید در مورد مناسب ترین لپ تاپ ها تحقیق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *