بهترین رایانه رومیزی 2021

زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

 بهترین رایانه رومیزی 2021

با استفاده از این گزینه ها در طول روز کار کنید

بهترین رایانه های رومیزی به شما قدرت پردازش و ذخیره حافظه زیادی می دهند. بسیاری از مدلها به شما امکان می دهند RAM بیشتری برای دسترسی سریعتر و مطمئن به فایلهای خود اضافه کنید ، در حالی که سایر مدلها دارای درایوهای اضافی برای افزودن هارد دیسکهای سنتی یا درایوهای حالت جامد هستند.

 

همچنین دسکتاپ های پیش ساخته ای با قیمت کمتر از 500 دلار خرده فروشی وجود دارد که هنوز قدرت و فضای ذخیره سازی عالی را ارائه می دهند ، و همچنین دسکتاپ های درجه یک که دفتر شما را از نیاز به تعویض قطعات جداگانه در آینده مطمئن می کند. از گزینه های حرفه ای های خلاق گرفته تا مدل های جمع و جور ، در اینجا بهترین رایانه های رومیزی برای هر نیازی وجود دارد.

 

Dell XPS 8930

بهترین در مجموع

دسکتاپ Dell XPS 8930 Special Edition بهترین تجربه را برای رایانه های اداری ارائه می دهد: می توان آن را با یک هارد دیسک 1 یا 2 ترابایتی برای ذخیره تمام فایل های کاری خود و همچنین یک SSD 512 گیگابایتی برای زمان بوت بسیار سریع پیکربندی کرد. همچنین می توانید تا 64 گیگابایت رم داشته باشید ، که این گزینه را برای کامپایل و نمایش انیمیشن و فیلم های سه بعدی عالی می کند. علاوه بر کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2070 Super ، دسکتاپ دارای پردازنده نسل نهم Intel Core i9-9900 است.

 

جلو و عقب برج PC تعداد زیادی پورت USB-C و USB Type-A برای اتصال حافظه خارجی و لوازم جانبی ارائه می دهد. همچنین می توانید حافظه داخلی را با دو جای HDD اضافی افزایش دهید. به علاوه ، این رایانه آماده VR است.

 

لپ تاپ دل

 

  Microsoft Surface Studio 2

بهترین برای افراد خلاق

Microsoft Surface Studio 2 با 13.5 میلیون پیکسل در صفحه نمایش لمسی 28 اینچی ، جزئیات بی سابقه ای را برای هنر دیجیتال ، عکاسی و فیلمسازی ارائه می دهد. صفحه نمایش از طیف رنگی DCI-P3 و sRGB پشتیبانی می کند و همچنین می توانید صفحه نمایش 4K UHD دیگری را برای تنظیم چند مانیتور متصل کنید. حتی بیشتر ، صفحه نمایش بر روی پایه لولایی نصب شده است که می تواند به راحتی تقریباً در هر زاویه ای تنها با یک دست تنظیم شود.

 

بلندگوهای دوگانه از فناوری Dolby Audio برای تولید صدای عمیق و غنی پشتیبانی می کنند ، در حالی که دوربین جلو با وضوح 1080p HD ضبط و پخش می شود. یک آرایه میکروفون دوگانه تضمین می کند که صدای شما را می توان در هر نقطه ای دریافت کرد ، و همچنین با دستیار مجازی Cortana برای کنترل هندزفری روی رایانه شما کار می کنند. دسکتاپ از یک درایو حالت جامد با حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی استفاده می کند تا زمان بوت سریع و دسترسی سریع به فایل ها را به شما ارائه دهد.

 

لپ تاپ سورفیس

Acer Aspire TC

بهترین بودجه

Acer Aspire TC رومیزی مقرون به صرفه ای است که هنوز تمام نیروی مورد نیاز برای یک روز کاری معمولی را ارائه می دهد. از پردازنده اینتل Core i5-9400 و 8 گیگابایت RAM برای دسترسی سریع به پرونده ها و زمان بارگذاری سریع استفاده می کند-برای حافظه بیشتر ، RAM را تا 32 گیگابایت افزایش دهید. همچنین دارای یک هارد دیسک 1 ترابایتی است تا فضای زیادی برای اسناد Word ، ورق های Excel و سایر فایل ها در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این ، گرافیک یکپارچه Intel UHD 630 به شما امکان ضبط و پخش ویدئو را می دهد.

 

جلوی برج کامپیوتر دارای کارت خوان SD برای انتقال سریع فایل ها از دستگاه های تلفن همراه یا دوربین ها و همچنین درگاه USB-C برای انتقال سریعتر فایل ها از جدیدترین دستگاه ها است. پشت برج دارای هفت پورت USB 3.1 برای اتصال به لوازم جانبی ، حافظه خارجی و سایر دستگاه ها است.

لپ تاپ ایسر

 

Corsair One Pro i200

بهترین Splurge

اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک دسکتاپ سطح بالا هستید ، Corsair One Pro i200 را انتخاب کنید-این دستگاه طوری طراحی شده است که سالها بدون نیاز به ارتقاء سخت افزاری کار کند. این رایانه دارای یک پردازنده Intel Core i9-10940X و 64 گیگابایت رم DDR4 برای یک تن قدرت پردازشی و دسترسی بسیار سریع به فایل ها است. درایو حالت جامد 2 ترابایتی نیز زمان بوت سریع و فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. بهتر از این ، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX می تواند از چهار مانیتور برای تنظیم چند صفحه پشتیبانی کند. 

 

با Wi-Fi 6 داخلی و بلوتوث 5.0 ، می توانید دستگاه های تلفن همراه و لوازم جانبی خود را به صورت بی سیم به هم متصل کرده و همچنین سرعت اینترنت را به سرعت بالا ببرید. ابعاد این برج تنها 15 6. 6.8 7. 7.9 اینچ است و اندازه مناسب برای قرار گرفتن در زیر میز است. رایانه همچنین دارای سیستم خنک کننده مایع است تا همه اجزای داخلی شما در دمای مطلوب کار کنند.

 

بهترین لپ تاپ

 HP Envy All-in-One

بهترین همه در یک

رایانه HP Envy All-In-One دارای صفحه نمایش 32 اینچی است که وضوح تصویر 4K خیره کننده ای را ایجاد می کند و به شما امکان ضبط و پخش فیلم با کیفیت بالا را می دهد. شیشه لبه به لبه نیز دارای روکش ضد انعکاس است که به کاهش تابش خیره کننده و خستگی چشم کمک می کند. با اتصال Wi-Fi و بلوتوث داخلی ، می توانید لوازم جانبی را به صورت بی سیم متصل کرده و رایانه را در شبکه خانگی یا تجاری خود ادغام کنید. 

 

برای ذخیره سازی ، از هارد دیسک معمولی یا درایو حالت جامد تا 1 ترابایت ، با HDD ثانویه تا 2 ترابایت برای ذخیره سازی بیشتر انتخاب کنید. همچنین می توانید ویندوز 10 هوم یا ویندوز 10 پرو را متناسب با نیازهای خود نصب کنید. این رایانه دارای پردازنده Intel Core i5-9400 برای قدرت زیاد است.

لپ تاپ envy

 Lenovo IdeaCentre 310S

بهترین فشرده

ابعاد Lenovo IdeaCentre 310S تنها 11.7 3.5 3.5 13 13.5 اینچ است ، بنابراین اگر کمبود فضا دارید می توانید آن را به صورت عمودی قرار دهید و آن را زیر میز خود قرار دهید. این دستگاه از پردازنده AMD A9-9425 و 8 گیگابایت رم استفاده می کند تا بتواند کارهای روزانه را انجام دهد. رومیزی دارای اتصال Wi-Fi و بلوتوث و همچنین هارد دیسک 1 ترابایتی برای ذخیره سازی است.

 

حتی بیشتر ، یک درایو نوری DVD برای خواندن برنامه های CD-ROM یا ایجاد کپی دیسک پروژه ها وجود دارد. کارت خوان SD داخلی همچنین به شما امکان می دهد فایل ها را به سرعت به دستگاه های تلفن همراه و دوربین های DSLR منتقل کنید. علاوه بر این ، می توانید حداکثر دو صفحه نمایش برای تنظیم چند مانیتور داشته باشید.

iMac  

بهترین برای کاربران اپل

iMac 27 اینچی اپل دارای صفحه نمایش Retina 5K است که تا یک میلیارد رنگ را پشتیبانی می کند و هنگام کار با هنرهای دیجیتال ، مدل سازی سه بعدی ، عکاسی و فیلمسازی ، تصاویری واقعی به شما می دهد. همراه با Magic Mouse 2 و Magic Keyboard برای راه اندازی بی سیم واقع شده است. با اتصال Wi-Fi و بلوتوث ، می توانید به صورت بی سیم به اینترنت متصل شوید و دستگاه های مورد علاقه خود را ادغام کنید.

 

این رایانه همه جانبه دارای یک هارد دیسک 1 ترابایتی (که ترکیبی از یک هارد دیسک سنتی و درایو حالت جامد است) ، به همراه پردازنده نسل هشتم Intel Core i5 است. گرافیک یکپارچه Radeon Pro 575X به این معنی است که برای استفاده بیشتر از صفحه نمایش نیازی به دریافت کارت گرافیک جداگانه نخواهید داشت. پشت صفحه نمایش دارای شکاف کارت SD ، چهار درگاه USB 3.1 و دو ورودی Thunderbolt 3 است.

بهترین رایانه رومیزی مک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *