از VPN اندروید چه میدانید ؟

زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

از VPN اندروید چه میدانید ؟

سوالات متداول در خصوص VPN اندروید

 

آیا به VPN اندروید نیاز دارم؟

داشتن VPN اندروید بر روی دستگاه شما ضروری است ، به خصوص اگر تا به حال به شبکه های Wi-Fi عمومی متصل شده اید. 

این شبکه ها غالباً محافظت نشده هستند و ممکن است سایر افراد در همان شبکه به دستگاه شما دسترسی داشته باشند. رمزگذاری VPN تلفن همراه از شما و داده های شما در برابر هکرهای احتمالی محافظت می کند ، و ما فقط می گوییم هزینه ماهانه کمی ارزش آن را دارد.

 

با این حال ، یکی از بزرگترین دلایلی که کاربران ثبت نام می کنند تا از وی پی ان خود برای جریان استفاده کنند . اگر خارج از کشور هستید ، به احتمال زیاد نمی توانید به برنامه هایی که در خانه تماشا می کنید بدون VPN دسترسی داشته باشید – حتی اگر اشتراک را پرداخت کرده باشید. 

 

این امر به این دلیل است که سرویس های تلویزیونی آنلاین کتابخانه های خود را به دلایل مجوز (به عنوان مثال ، نتفلیکس و آی پلیر ، به عنوان یک زن و شوهر) مسدود می کنند. با استفاده از وی پی ان می توانید دستگاه خود را در کشوری انتخاب کنید که به نظر می رسد ، و بنابراین می توانید به همان رسانه ای دسترسی پیدا کنید که هر شخص دیگری در آن کشور می تواند از آن استفاده کند.

 

هر یک از بهترین خدمات وی پی ان باید دارای یک VPN درجه یک باشند ، اما در حقیقت تنوع قابل توجهی در کیفیت وجود دارد. اگر ابتدا تلفن همراه دارید ، داشتن VPN اندروید ضروری است ، اما فیلتر کردن هزاران تقلید ضعیف در فروشگاه Play دشوار است-بنابراین این چیزی است که ما در اینجا به آن کمک می کنیم.

 

اگر اغلب خارج از خانه هستید ، دستگاه اندرویدی شما ممکن است راه اصلی اتصال شما به وب باشد و همچنین به احتمال زیاد از آن در Wi-Fi عمومی استفاده خواهید کرد-خواه بازدید روزانه از کافی شاپ شما یا چه زمانی خارج از کشور به همین دلیل داشتن بهترین وی پی ان برای اندروید بسیار مهم است ، زیرا ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید به آن متکی هستید.

 

در کنار محافظت از Wi-Fi عمومی ، وی پی ان در اندروید همچنین می تواند به شما اجازه دهد نتفلیکس را تماشا کرده و به بانکداری تلفن همراه خود در خارج از کشور دسترسی داشته باشید ، از هدف گذاری بر اساس موقعیت مکانی جلوگیری کرده و ردیابی تبلیغات Google را متوقف کنید. دلایل قانع کننده زیادی برای بدست آوردن یکی وجود دارد – سخت ترین قسمت این است که بدانید بهترین VPN اندروید برای شما کدام است.

 

آیا VPN های اندروید قانونی هستند؟

وی پی ان ها به دلیل ارتباط با هکرها ، دزدان دریایی و دیگر جنایتکاران آنلاین شهرت تا حدی مخدوش شده اند. با این حال ، داشتن وی پی ان بر روی همه و همه دستگاه های شما 100 legal قانونی است – و اکثریت قریب به اتفاق کاربران نیز به طور کامل از کنترل خارج می شوند.

در حالی که حریم خصوصی ارائه شده توسط وی پی ان ممکن است گهگاه به نفع شخصیت های مبهم باشد ، شهروندان برجسته می توانند از این آزادی ها برای استفاده شخصی و قانونی خود نیز برخوردار شوند.

 

VPN های اندروید چه کار دیگری می توانند انجام دهند؟

در حالی که روی تلفن خود هستید ، احتمالاً از VPN اندروید خود استفاده نمی کنید – شاید کمی از نتفلیکس خارج از کشور – اما خوشبختانه هر یک از این لیست به شما امکان می دهد از اشتراک خود در چندین دستگاه استفاده کنید. 

این بدان معناست که شما می توانید وی پی ان خود را بر روی رایانه شخصی یا مک خود نصب کنید ، و اغلب بر روی تلویزیون هوشمند ، کنسول بازی یا روتر خود نیز نصب کنید. در آنجا ، می توانید از حداکثر توان وی پی ان هایی که ارائه می دهند استفاده کنید.

 

ایمن ماندن با استفاده از وی پی ان تورنت یکی از مزایای اصلی است ، زیرا اشتراک گذاری P2P فعالیتی است که خطری واقعی برای کسانی است که بدون حفاظت درگیر آن می شوند. 

 

دلیل دیگر این است که از هرگونه محدودیت در سرویس اینترنت خود اجتناب کنید – مخصوصاً برای دانش آموزان ، کسانی که در محل اقامت اجاره ای یا کسانی که در محل کار هستند – مفید است و به این معنی است که می توانید در وب گشت و گذار کنید بدون اینکه کسی جلوی آنچه شما می خواهید را بگیرد.

 

چگونه VPN اندروید را تنظیم می کنید؟

نصب VPN در اندروید به آسانی نصب هر برنامه دیگری است.

ابتدا باید برنامه را از Play Store یا مستقیماً از وب سایت ارائه دهنده بارگیری کنید. از آنجا می توانید برنامه را به طور معمول نصب کنید ، و پس از باز شدن برنامه از شما خواسته می شود که وارد حساب خود شوید.

پس از ورود به سیستم ، دستگاه شما برای راه اندازی اتصال VPN از شما اجازه می گیرد. این مهم نیست که وی پی ان که برای آن ثبت نام کرده اید ظاهر می شود. پس از اجازه آن مجوزها ، وی پی ان شما راه اندازی شده و آماده کار است.

همه وی پی ان های این صفحه دارای شبکه های پشتیبانی عالی هستند ، بنابراین اگر با مشکلی روبرو شدید ، آنها همیشه خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

آیا VPN اندروید امن است؟

اگر یکی از پنج وی پی ان اندروید موجود در این لیست (یا حتی هر کدام که در بهترین راهنمای VPN ما ذکر شده است) را انتخاب کنید ، می توانید مطمئن باشید که آنها یک ارائه دهنده معتبر و امن هستند. مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه اطمینان می دهد که شما در مکان مناسب هستید یا می توانید آنها را در فروشگاه Play جستجو کنید.

با این حال ، وی پی ان به شما ایمنی مطلق نمی دهد – اگر جزئیاتی را در یک سایت جعلی وارد کنید یا بدافزار را بارگیری کنید ، وی پی ان شما نمی تواند از شما محافظت کند. شما هنوز باید آنلاین بصیرت داشته باشید ، اما اگر باهوش باشید ، وی پی ان محافظت شما را به سطح بعدی افزایش می دهد و از نشت اطلاعات شما در صورت عدم تقصیر شما جلوگیری می کند.

از گوگل پلی مینوید انواع vpn رو دانلود کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *