بررسی تبلت HP Pavilion x2

زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

بررسی تبلت HP Pavilion x2

بدنه جمع و جور و سفید از جنس پلی کربنات Pavilion x2 ظاهری زیبا به سیستم می بخشد.

ابعاد HP Pavilion x2 0.78 در 10.39 در 6.81 اینچ (HWD) است و وزن آن با پایه صفحه کلید 2.55 پوند است. حذف داک باعث ضخامت این تبلت تا 0.39 اینچ ضخامت و 1.33 پوند می شود.

 

صفحه نمایش 10.1 اینچی تعویض هواپیما (IPS) در HP Pavilion x2 دارای رزولوشن 1280 در 800 است که کمی کمتر از رزولوشن 1،366 در 768 است که بسیاری از لپ تاپ های مقرون به صرفه از آن استفاده می کنند.

 

این به معنای واقعی کلمه یک ضربه محکم و ناگهانی است برای حذف صفحه ، استفاده از آن مانند یک تبلت و سپس اتصال مجدد آن به پایه صفحه کلید بدون نیاز به قفل کشویی.

 

فاکتور فرم جمع و جور سیستم به این معنی است که صفحه کلید کوچکتر از حد معمول است و دارای کلیدهای نسبتاً کوچکی است.

راهنماهایی در لولا تعبیه شده اند که اتصال الکتریکی صفحه کلید را تراز می کند.

آهنرباهای موجود در لولا به اندازه کافی قوی هستند که اگر سیستم را با یک دست از صفحه نمایش بردارید ، ترکیبی متصل به آن باقی بماند ، اما همچنین به سادگی قابل جدا شدن با کشیدن دو دست ساده است (یک دست روی پایه ، دست دیگر در دست صفحه نمایش 

در سمت چپ HP Pavilion x2 فقط جک هدفون وجود دارد.

این سیستم دارای یک کانکتور USB-C در سمت راست آن است ، به همراه یک پورت USB 2.0 و یک پورت micro-HDMI.

اگر به دنبال یک تبلت هیبریدی جداشونده هستید اما بودجه محدودی دارید ، HP Pavilion x2 با طراحی جذاب ، صفحه نمایش IPS روشن و عمر باتری طولانی خرید خوبی است.

 

مزایا

  • قیمت خوب
  • طراحی زیبا و متعادل.
  • مکانیزم اتصال مغناطیسی
  • صفحه نمایش IPS روشن
  • پورت USB-C.
  • عمر باتری تقریباً 11 ساعته.

معایب

  • 2 گیگابایت حافظه
  • صفحه کلید کوچک
  • بلندگوهای نرم
  • Bloatware

HP Pavilion x2 (با تست 329.99 دلار) یک تبلت ویندوز جداگانه ترکیبی با قیمت مناسب است. این ویژگی از نظر ویژگی ها و سرعت کمی روشن است ، اما با طول عمر طولانی باتری و قابلیت اضافه شدن صفحه لمسی قابل جدا شدن در هواپیما (IPS) این اشکالات را جبران می کند.

استفاده از آن از نظر ویرایشگران Asus Transformer Book T100HA (888.00 دلار در آمازون) راحت تر است ، اما از نظر جهاتی راحت تر است ، اما از نظر مشخصات و ویژگی ها کاملاً اندازه گیری نمی شود. با این وجود ، این یک جایگزین بسیار توانا است ، به ویژه اگر قصد دارید از سیستم خود در تمام طول روز ، بدون دستکاری استفاده کنید.

طراحی و ویژگی های ظاهری

بدنه جمع و جور و سفید از جنس پلی کربنات Pavilion x2 ظاهری زیبا به سیستم می بخشد. سایر گزینه های رنگی شامل نقره ای یا قرمز نارنجی است. ابعاد این تبلت 0.78 در 10.39 در 6.81 اینچ (HWD) و وزن 2.58 پوند با اتصال صفحه کلید به آن است. حذف داک باعث ضخامت این تبلت تا 0.39 اینچ ضخامت و 1.36 پوند می شود.

 این دستگاه به اندازه Asus T100HA قابل حمل است و فقط یک جرم سبک تر از Acer Aspire Switch 10 E (SW3-013-11N8) (313.99 دلار در Office Depot® & OfficeMax®) دارد .

 

قفل مغناطیسی بسیار شبیه به Acer Switch 10E است. برداشتن رایانه لوحی و سپس اتصال مجدد آن به پایه صفحه کلید بدون نیاز به استفاده از قفل کشویی ، بسیار آسان است ، همانطور که در کتابچه قدیمی Asus Transformer T100 (463.69 دلار در آمازون) انجام می دهید . 

 

راهنماهایی در لولا تعبیه شده اند که اتصال الکتریکی صفحه کلید را تراز می کند. آهنرباها به اندازه کافی قوی هستند که اگر صفحه را با یک دست از صفحه نمایش بردارید ، تبلت و صفحه کلید را متصل نگه دارند ، اما به سادگی می توان آنها را با کشیدن دو دست ساده جدا کرد (یک دست روی صفحه کلید ، دست دیگر در حال چسبیدن به تبلت )

 

همچنین می توانید رایانه لوحی را به صفحه کلید وصل کنید و صفحه آن در جهت مخالف قرار گیرد و به شما این امکان را می دهد که صفحه نمایش لمسی را در حالی که صفحه کلید دور از چشم است ، استفاده کنید. حالت های سیستم شامل نوت بوک ، تبلت (یا با رایانه لوحی جدا شده یا توسط صفحه کلید بسته پشتیبانی می شود) ، ایستاده و بلند است.

 

 در کل ، نسبت به تبلت های ترکیبی جدا شونده با زوایای صفحه کلید ثابت ، مانند Lenovo Miix 2 (10 اینچی)  بسیار امن تر و قابل استفاده تر است .

در حالت نوت بوک ، Pavilion x2 نسبت به Asus T100HA متعادل تر به نظر می رسد ، که اگر فشار زیادی به صفحه وارد کنید ، تمایل به واژگونی دارد. 

صفحه نمایش 10.1 اینچی دارای رزولوشن 1280 در 800 است که کمی کمتر از صفحه نمایش های رزولوشن 1،366 در 768 است که بسیاری از لپ تاپ های مقرون به صرفه مانند Lenovo S21e-20 (191.99 دلار در Office Depot® & OfficeMax®) ارائه می دهند ، اما شما به سختی متوجه تفاوت می شوید ، حتی اگر این دو در کنار هم نشسته باشند. 

 

از آنجا که از پنل IPS استفاده می کند ، زاویه دید در Pavillion x2 گسترده است. بلندگوهای مارک Bang & Olufsen سیستم را در کنار صفحه قرار داده اند ، اما زاویه آنها به سمت صورت شما کمک چندانی به کیفیت صدا نمی کند. بلندگوها به سختی برای یک اتاق کوچک و آرام به اندازه کافی بلند هستند.

 

فاکتور فرم جمع و جور سیستم به این معنی است که صفحه کلید کوچکتر از حد معمول است و دارای کلیدهای نسبتاً کوچکی است. این در ردیف یک چهارم ارتفاع کلیدهای عملکرد در ردیف بالا مشهود است. در حالی که صفحه کلید کمی تنگ است ، من به راحتی می توانم برای جلسات تایپ سریع عادت کنم. اگر می خواهید یک صفحه کلید با اندازه کامل داشته باشید ، به یک سیستم بزرگتر 11 یا 12 اینچی نیاز دارید. صفحه لمسی یک تکه گسترده و آسان برای استفاده است.

 

در سمت راست تبلت یک کانکتور USB-C برای شارژ و همچنین اتصال لوازم جانبی مجهز به USB-C وجود دارد ، هرچند نه به طور همزمان. همچنین می توانید دستگاه های USB 3.0 را با آداپتور شخص ثالث به پورت USB-C وصل کنید (شامل نمی شود). 

لبه سمت راست همچنین دارای یک پورت micro HDMI ، یک اسلات micro SD و یک پورت USB 2.0 است. من یک پورت HDMI با اندازه کامل را ترجیح می دهم ، زیرا استفاده از micro HDMI به طور کلی ناخوشایند است زیرا به کابل آداپتور نیاز دارد (همچنین شامل نمی شود). اتصالات بی سیم شامل بلوتوث و Wi-Fi 802.11ac است.

 

این سیستم دارای 64 گیگابایت حافظه فلش eMMC است که در هنگام حساب سیستم عامل ( ویندوز 10 ) و نرم افزار از پیش بارگذاری شده به 45.6 گیگابایت محدود می شود . مورد دوم شامل برنامه ها و پیوندهایی برای Amazon ، Candy Crush ، Flipboard ، Minecraft ، Netflix ، Next Issue ، Photoshop Express ، Priceline ، Snapfish ، Wild Tangent Games و Weather Channel است که همه آنها قابل جدا شدن هستند. این تبلت یکسال گارانتی دارد.

 

عملکرد
Pavilion x2 مجهز به پردازنده Intel Atom x5-Z8300 با Intel HD Graphics و 2 گیگابایت حافظه است. این امر برای کارهای محاسباتی ساده روزمره کافی است ، همانطور که میانگین امتیاز سیستم 1478 امتیاز در آزمون PCMark 8 Work Conventional نشان می دهد. این نسبت به Lenovo Miix 2 (1.392) 10 اینچی ، اما پشت Asus T100HA (1.698) ، که دارای 4 گیگابایت حافظه است ، جلوتر است.

 

Pavilion x2 به دلیل 2 گیگابایت حافظه سیستم نتوانست آزمایش Adobe Photoshop CS6 را اجرا کند ، اما تست ترمز دستی را در 7 دقیقه و 38 ثانیه به پایان رساند و در آزمون CineBench 54 امتیاز کسب کرد. این سرعت تا حدی سریعتر از Asus T100HA در Handbrake است ، اما در CineBench بسیار کندتر است. می توانید ویدئوهای گاه به گاه را در Pavilion x2 کدگذاری کنید ، اما اگر به فکر ویرایش عکس یا کارهای چند رسانه ای دیگر هستید ، سیستم قوی تری را توصیه می کنیم.

آزمایش  باتری 

در آزمایش تجزیه و تحلیل باتری ، Pavilion x2 10 ساعت و 39 دقیقه عالی طول کشید ، که فقط از ساعت 10:32 Acer T100HA جلوتر بود. این بدان معناست که شما می توانید از سیستم در تمام طول روز و سپس برخی از آنها استفاده کنید. این تبلت ها مانند E-Fun Nextbook 10.1 (161.10 دلار) (5:52) و Lenovo Miix 2 (7:47) از رده خارج شدند ، اگرچه Acer Aspire Switch 10 E در همان آزمایش 13:30 حتی بیشتر چشمگیر بود.

نتیجه گیری

اگر شما به دنبال یک تبلت ارزان قیمت ترکیبی جداگانه هستید HP Pavilion x2 یک انتخاب مناسب است ، به خصوص اگر بیشتر روز از آن بدون برق استفاده می کنید. همچنین نسبت به سایر تبلت های هیبریدی جداشدنی که آزمایش کرده ایم ، در دامان شما تعادل بهتری دارد. Asus Transformer Book T100HA همچنان به عنوان ویرایشگر ما برای تبلت های ترکیبی جداگانه انتخاب می شود ، اما به دلیل پورت های اضافی و حافظه سیستم بزرگتر ، با قیمت لیست 30 دلار کمتر از Pavilion x2.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *