هدفون بی سیم  Anker Soundcore Liberty 3 Pro

زمان مطالعه مطلب 9 دقیقه

هدفون بی سیم  Anker Soundcore Liberty 3 Pro

Soundcore’s Liberty 3 Pro ارزش چندانی ندارد

Soundcore Liberty 3 Pro یک جفت هدفون مناسب است اما دارای برخی مشکلات است. مشکل سازترین آنها این است که آنکر خود گزینه های بهتری با قیمت کمتر از اینها ارائه می دهد.

  • کیفیت صدای چشمگیر
  • عمر باتری خوب
  • لغو سر و صدای فعال فعال
  • اتصال مناسب بلوتوث

در برابر

  • بیس می تواند خیلی سنگین شود
  • کنترل های لمسی می توانند مشکل ساز باشند
  • کیفیت تماس متوسط
  • گران

پرش به:

  • در دسترس بودن و قیمت
  • طرح
  • کنترل و دستیار دیجیتال
  • حذف نویز فعال و گوش دادن به محیط
  • کیفیت صدا
  • برنامه و ویژگی های خاص
  • عمر باتری
  • کیفیت تماس و قابلیت اتصال

هدفون بی سیم

ما روزانه بیش از 250 میلیون محصول را با بهترین قیمت بررسی می کنیم

تلاش برای تعیین ارزش پول در بازار واقعی هدفون بی سیم عجیب است ، اما آنکر کار شایسته ای را برای کشف آن انجام داده است. این چیزی نیست که با نگاه کردن به یک برگه مشخصات مشخص شود. به عنوان مثال ، Sennheiser Momentum True Wireless 2 دارای درایور 6 میلی متری در داخل است ، در مقایسه با درایورهای فوق العاده 10.6 میلی متری که در Soundcore Liberty 3 Pro جدید پیدا خواهید کرد. و در عین حال قیمت سابق بالاتر است و کیفیت صدا برتر است.

شما فقط می توانید با استفاده از آنها ارزش خوب را تشخیص دهید و ارزش آن را ندارید. به نظر می رسد که Liberty 3 Pro به قطعات اصلی مفقود شده در Liberty 2 Pro – یعنی حذف فعال سر و صدا و طراحی 30٪ کوچکتر – با 20 دلار اضافی (30 پوند) اشاره می کند ، اما آیا آنها به یک به طور مداوم خوب است؟

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO:

در دسترس بودن و قیمت

شما می توانید یک جفت Soundcore Liberty 3 Pro با رنگ مشکی نیمه شب ، سفید یخی ، خاکستری مه و بنفش غروب سفارش دهید. قیمت ها 169.99 دلار آمریکا ، 139.99 پوند پوند ، 199.99 دلار کانادا و 159.99 یورو تعیین شده است. 

این 40 دلار بیشتر از Soundcore Liberty Air 2 Pro است ، بیش از دو برابر قیمت Soundcore Life P3 و 70 دلار بیشتر از Ear Ear (1) ، که آنها را در بالاترین سطح قیمت میان رده قرار می دهد.

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO: DESIGN

در ابعاد 0.7 1.1 1.1 1.1 1.1 اینچ ، Soundcore Liberty 3 Pro از برداشتن ساقه موجود در گوشواره های معمولی مانند Liberty Air 2 Pro (1.4 0. 0.9 0. 0.9) و هیچ چیز (1) (1.1 0. 0.8 0. 0.9) سود می برد. به خوشبختانه این جوانه های جدید 30 درصد کوچکتر از Liberty 2 Pro هستند و با 0.2 اونس ، آنها نیز سبک تر هستند. آنها هنوز کمی سنگین تر از رقبا هستند (Soundcore Liberty Air 2 Pro 0.18 اونس وزن دارد و Ear Ear (1) 0.16 اونس وزن متوسط ​​دارد) ، اما با ساختار مستقل بدون ساقه ، چنین مشکلی نیست. 

با نگاهی به این اعداد و کلمات پر سر و صدا مانند “Fusion Comfort” ، طراحی جدید سبک وزن به یک جفت گوشواره شیک تبدیل می شود که پوشیدن آن راحت است. تنوع اندازه نوک و بال بال باعث می شود بدون توجه به اینکه گوش های شما مانند گوش من بیشتر از نظر اندازه گری لاینکر هستند ، محکم و محکم باشند و مقاومت در برابر آب IPX4 آنها را حتی در هنگام ورزش مقاوم می کند.

این کیف یک سنگریزه باریک و سبک در ابعاد 2.8 2. 2.2 1.1 1.1 اینچ با وزن 1.6 اونس است – کوچکتر از هیچ گوش (1) (2.3 2. 2.3 0. 0.9 اینچ) و سبک تر از Soundcore Liberty Air 2 Pro (1.8 اونس) به بعلاوه ، به نظر می رسد که Anker روی مکانیزم درهای کشویی خود کار کرده است ، با این حس قوی تر از قاب Liberty Air 2 Pro. 

به زبان ساده ، آنها به راحتی قابل جیب زدن هستند و به خوبی در گوش جا می شوند.

 

هدفون بی سیم

 

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO:

کنترل و دستیار دیجیتال

شما از چهار ورودی مختلف ضربه در هر طرف استفاده می کنید ، از ضربه های تک تا سه ضربه ای و یک ضربه و نگه داشتن که می تواند میزان صدا را تغییر داده ، آهنگ ها را رد کرده و بین حالت ANC و حالت شفافیت جابجا شود. هنگامی که سرعت ضربه را بفهمید ، این سرعت به اندازه کافی آسان است ، اما به طرز عجیبی ، تعاملات نگه داشتن ضربه و از دست دادن است-برخی از حرکات به هیچ وجه قابل تشخیص نیستند. امیدوارم این چیزی باشد که با به روز رسانی سیستم عامل برطرف می شود.

و البته ، می توانید کنترل ها را تغییر دهید تا دستیار دیجیتال دلخواه خود را فعال کنید ، که درخواست های من را در داخل و خارج از من بسیار خوب دریافت کرد. این با توجه به کیفیت پایین تماس بسیار گیج کننده است ، اما بعداً بیشتر در مورد آن.

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO:

حذف نویز فعال و گوش دادن به محیط

بزرگترین به روز رسانی Liberty 3 Pros در مقایسه با نسخه قبلی خود ، حذف نویز فعال است ، که از شش میکروفون داخلی استفاده می کند تا حواس پرتی های پس زمینه را خنثی کرده و شما را در هر چیزی که گوش می دهید غوطه ور کند.

این به خوبی با تناسب عایق جوانه ها برای جداسازی موثرتر نویز جفت می شود. علاوه بر این ، آزمایش HearID فشار داخل گوش شما را تجزیه و تحلیل می کند و سطح ANC را متناسب با آنچه می توانید بدون ناراحتی انجام دهید-مانند زمانی که در هواپیما در حال بلند شدن هستید ، تنظیم می کند.

و هنگامی که شما نیاز دارید همه چیز را در اطراف خود بشنوید ، حالت شفافیت چشمگیر است ، و از طریق صداهای بیرونی جزئیات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که آنچه را که گوش می دهید مخلوط و تحریف نمی کند. وقتی همسرم در حال چیدن چند ظرف بود ، با خیال راحت از طرف یک اتاق 15 فوتی شنیدم.

 

هدفون بی سیم

 

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO:

کیفیت صدا

Soundcore Liberty 3 Pro صدای خوبی دارد. در واقع ، واقعاً خوب است ، پس از یک تغییر سریع در EQ درون برنامه ، اما بعد از تجربه گوش دادن خارج از جعبه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

همچنین به لطف پشتیبانی از کدک LDAC ، Liberty 3 Pro دارای گواهی بی سیم hi-res خواهید بود. اما از آنجا که تقریباً هیچ یک از شما در دستگاه هایی که از این استاندارد پشتیبانی می کنند به موسیقی گوش نخواهید داد (حتی در دنیای کدک های صوتی بی سیم شروع نکنید) ، خود را بیشتر در حال شنیدن صدای SBC ، AAC یا ALAC خواهید دید ، بنابراین اجازه دهید در مورد آن قضاوت کنید

 

با شروع روی جلد مورد علاقه جدیدم ، تفسیر عصبانی تر “سمفونی تلخ” توسط Four Year Strong ، بخشهای بلندتر هیچ چیز را تحریف نکرد. صدای ضربات طبل باس راضی کننده بود ، گیتارهای چنگ کننده سطح لمسی تقریباً لمسی دارند و آوازهای بلند پرواز می درخشند. شما تجربه مشابهی با Liberty Air 2 Pro و Nothing ear (1) خواهید داشت ، اما ترکیبات کامل مانند این جایی است که Life P3s با کمی اعوجاج شروع به عقب نشینی می کند.

اکنون ، به چیزی در آن سوی طیف: “گمشده” نوشته فرانک اوشن. جزئیات ظریف تر این ترکیب به خوبی از طریق ساختار دو راننده مشخص شده است ، زیرا صدای مختلف اکتاو صدای فرانک در سراسر گروه کر به گونه ای شما را احاطه کرده است که حتی ایرپادز پرو را نیز به سود خود می رساند. با توجه به اندازه کامل راننده 11 میلی متری و تنظیم توسط مهندسی نوجوانان ، هیچ چیز (1) موفق به ارائه شخصیت بیشتر در ترکیب نسبت به Liberty 3 Pro می شود ، اما به اعتبار آنها ، آنها از Liberty Air 2 Pro جلوتر می روند. و Life P3s برای جادار بودن.

 

و با درنظر گرفتن استاندارد “یک روز در زندگی” توسط آزمون بیتلز ، Liberty 3 Pro بیش از آنکه بتواند در مقابل هجوم 50+ ساز در بخش خیزش ارکستر کاکوفونیک مقاومت کند. به هر عنصر فضایی داده می شود تا بتواند تنفس کرده و خود را به گونه ای بیان کند که تنوع این جوانه ها را ثابت کند. این چیزی است که Soundcore Liberty 2 Pros ارزان تر نیز در ارائه آن برتری داشت و شما نمی توانید تفاوت واقعی را متوجه شوید.

بنابراین ، از کیفیت صدای ارائه شده ناامید نخواهید شد ، اما می توانید صدایی را که به همان اندازه با قیمت پایین تر از رقبای آن خوب است دریافت کنید.

 

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO:

برنامه و ویژگی های ویژه

من قبلاً آن را گفته ام و دوباره می گویم (تا زمانی که یک رقیب قانونی ظاهر شود): Anker با نرم افزار Soundcore رایگان برای بارگیری در iOS و Android برخی از بهترین نرم افزارهای همراه گوش را در بازار امروز می سازد.

 

رابط کاربری تمیز است و به راحتی می توانید به مجموعه وسیعی از ویژگی های موجود با Liberty 3 Pro دسترسی پیدا کنید ، از EQ کاملاً قابل تنظیم گرفته تا آزمایش HearID که باعث حذف نویز به شکل گوش شما می شود و ناراحتی ناشی از فشار را از بین می برد. با برخی از جوانه های ANC دریافت کنید

سایر ویژگی های ویژه شامل گزینه ای برای روشن کردن صدای فراگیر سه بعدی برای تجربه فضایی بیشتر ، سفارشی سازی کنترل لمسی و دسترسی به L partnerm شریک پخش کننده Soundcore ، یک سرویس پخش موسیقی جالب با طعم مناسب برای نشان دادن به شما هنرمندان پایه است.

 

هدفون بی سیم

 

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO:

عمر باتری

Anker وعده شش ساعت گوش دادن با ANC را می دهد که با قاب شارژ به 24 ساعت افزایش می یابد. ANC را خاموش کنید و این اعداد به ترتیب به هشت و 32 برسد ، اما صادق باشیم ، شما به ندرت از این موارد بدون روشن بودن این ویژگی استفاده می کنید.

(اعتبار تصویر: Laptop Mag)

خوشحالم که می گویم این اعداد را راحت زدم ، که از زمان گوش دادن چهار ساعته هیچ (1) بیشتر است و با شش ساعت Soundcore Liberty Air 2 Pro مطابقت دارد. علاوه بر این ، به لطف فناوری شارژ سریع در قاب شارژ بی سیم ، می توانید سه ساعت بیشتر از زمان پخش را با 15 دقیقه شارژ فشار دهید.

این چیزی نیست که من آن را عمر باتری بدون نگرانی می نامم. این جایزه متعلق به 10 ساعت زمان گوش دادن به Master & Dynamic MW08 است . اما برای متوسط ​​استفاده روزانه از گوش دادن چند ساعت صبح ، قرار دادن آنها در ناهار در جعبه و گوش دادن به بعد از ظهر و رفت و آمد ، اینها به اندازه کافی خوب بودند.

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO: کیفیت تماس و قابلیت اتصال

بیایید با خبرهای خوب شروع کنیم. بلوتوث 5.2 یک اتصال قوی را تضمین می کند ، هنگامی که روی iPhone 13 Pro ، Xiaomi 11T Pro و M1 MacBook Pro من آزمایش می شود ، تا 30 فوت فاصله دارد . داشتن این فاصله برای شخصی مثل من بسیار عالی است ، هنگامی که در تماس های کنفرانسی زیاد در اطراف تخت راه می رود!

با این حال ، این همان تماس هایی است که همه چیز شروع به سقوط می کند. اشتباه نکنید ، استفاده از آنها در داخل خانه مناسب است. کاهش نویز خروجی هوش مصنوعی شش میکروفنی به حداقل رساندن نویز زمینه مانند شریک من روی ماشین ظرفشویی یا هنگام تست کلاسیک شیر ضربه می زند. 

اما وقتی بیرون می آیید ، با مشکلاتی روبرو می شوید. من مطمئن نیستم که فقدان ساقه میکروفون را به دهان شما نزدیک می کند یا هوش مصنوعی نتواند سر و صدای شما را منزوی کند ، اما در لحظه ای که آن را در مقابل هر چیزی غیر از یک خیابان بسیار آرام قرار می دهید ، شنیدن آن برای شما سخت می شود. شخص در طرف دیگر تقریباً در 50 درصد مواقع ، مجبور می شدم به تلفنم برگردم.

برای یک جفت گوشواره بسیار ارزان تر ، این چیزی است که می توانید از گذشته به آن نگاه کنید ، اما نه تنها اینها گران قیمت هستند ، بلکه جوانه های صدا هستند. Liberty Air 2 Pro یکی از بهترین هدفون ها برای کیفیت تماس است که من تا به حال استفاده کرده ام. چه چیزی روی زمین اشتباه کرده است؟

 

هدفون بی سیم

 

ANKER SOUNDCORE LIBERTY 3 PRO: VERDICT

وقتی فهمیدم که آیا از Soundcore Liberty 3 Pro خوشم می آید یا نه ، ذهنم مدام به این جمله به یاد ماندنی باز می گشت: “کل از مجموع اجزای آن بزرگتر است.”

این چیزی بود که من در مورد Soundcore Life P3 بسیار دوست داشتم و چیزی که همکارم Alex Bracetti در مورد Liberty Air 2 Pro دوست داشت: آنها به شما یک تجربه گوش دادن شگفت انگیز ارائه دادند که ارزش آن بیش از آنچه Anker در واقع شارژ می کرد بود.

اما این شجره نامه است که Liberty 3 Pro را ناامید کننده می کند. مطمئناً آنها مسائل قبلی خود را مطرح می کنند و هنوز هم خوب به نظر می رسند ، اما در خلاء وجود ندارند. کیفیت تماس متوسط ​​است ، کنترل های لمسی سخت هستند و MSRP آنها را در رده متوسط ​​بالا قرار می دهد. شما می توانید جوانه های Soundcore بهتر را با قیمت ارزان تر دریافت کنید. 

این مشکل احتمالاً با تخفیف بزرگی که این مبلغ را به 100 پوند کاهش می دهد ، از بین می رود ، اما با هزینه فعلی آنها ، من به جای آن گزینه های با ارزش تر را انتخاب می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *