مایکروسافت از طریق سرویس ابری

زمان مطالعه مطلب 3 دقیقه

 

مایکروسافت از طریق سرویس ابری «ویندوز 365» به هر دستگاهی ویندوز را جاری می کند

ویندوز 365 جایگزینی برای لپ تاپ های صادر شده توسط شرکت ها ارائه می دهد. این سرویس می تواند به شرکت ها اجازه دهد ویندوز 10 و ویندوز 11 را روی مک ، تلفن هوشمند یا دستگاه لینوکس خود کار کنند.

به زودی به لطف پلتفرم جدید رایانه ابری مایکروسافت ، می توانید ویندوز را بر روی هر دستگاهی ، از جمله Mac ، تلفن هوشمند Android/iOS یا دستگاه لینوکس اجرا کنید: ویندوز 365 ، اجرا کنید . 

 

این سرویس می تواند جلسه Windows 10 و ویندوز 11 آینده را پخش کند از طریق اینترنت پخش کند. این شرکت قصد دارد آن را در 2 آگوست برای مشاغل و سازمان ها در همه اندازه ها راه اندازی کند. 

به گفته مایکروسافت ، ویندوز 365 به گونه ای طراحی شده است که “یک تجربه بوت در لحظه” باشد ، همچنین همه برنامه ها ، داده ها و تنظیمات شما را ذخیره می کند. 

مایکروسافت از طریق سرویس ابری

 

 

کاربران قادر خواهند بود از طریق درگاه وب ویندوز 365 یا در یک برنامه اختصاصی دسکتاپ از راه دور به این سرویس دسترسی داشته باشند. اتصال به اینترنت روی دستگاه ، لپ تاپ ، رایانه لوحی یا تلفن ، به سادگی باید به اندازه کافی سریع باشد تا فیلم پخش شود. 

“تجربه ویندوز بدون توجه به دستگاه ثابت است. شما می توانید انتخاب کنید تا جایی که شما را ترک کردن، زیرا دولت از ابر کامپیوتر خود را یکسان باقی می ماند، حتی زمانی که شما تغییر دستگاه، “شرکت در روز چهارشنبه گفت: اعلام . این سرویس همچنین با برنامه های آفیس مایکروسافت 365 ادغام می شود . 

 

ردموند ویندوز 365 را برای شرکت هایی که سعی در ارائه راه های امن و از راه دور برای کار آنلاین دارند ، ایجاد کرد. به طور معمول ، یک شرکت به سادگی یک لپ تاپ صادر شده توسط شرکت را برای کارمند ارسال می کند.

 

 

مایکروسافت از طریق سرویس ابری

 اما با ویندوز 365 ، کارگر می تواند به طور بالقوه بر روی دستگاه های مختلف ، از جمله رایانه شخصی ، رایانه لوحی و تلفن هوشمند خود کار کند. 

مایکروسافت گفت: “می توانید همان کار را روی لپ تاپ در اتاق هتل ، رایانه لوحی از ماشین آنها بین قرارهای ملاقات یا دسکتاپ خود هنگام کار در دفتر انجام دهید.” 

“کارگران فصلی همچنین می توانند با توجه به نیازهای کسب و کار افزایش یافته و خاموش شوند و به سازمان این امکان را می دهند که برای دوره های شلوغ و بدون چالش های پیچیده لجستیکی و امنیتی در صدور سخت افزار جدید ، افزایش یابد.”

از طریق ویندوز 365 ، یک شرکت می تواند یک رایانه ابری با مشخصات خاصی از جمله تعداد هسته های پردازنده ، RAM و فضای ذخیره سازی ارائه دهد. رایانه ابری همچنین می تواند با برنامه های سفارشی و اتصال ایمن به سرور شرکتی از قبل نصب شود. 

 

علاوه بر این ، شرکت ها می توانند عملکرد ویندوز 365 را در دستگاه های مختلف کنترل و کالیبره کنند تا از بهترین عملکرد اطمینان حاصل شود. اگر تجربه رایانه ابری نتواند انتظارات را برآورده کند ، کارکنان فناوری اطلاعات شرکت می توانند توصیه هایی را ارائه دهند. 

 

ویندوز 365 همچنین وعده امنیت می دهد. تمام داده های ذخیره شده در سرویس رمزگذاری می شوند. کارکنان فناوری اطلاعات یک شرکت همچنین می توانند احراز هویت چند عاملی را ایجاد کنند برای دسترسی به کارکنان ایجاد کنند.

ویندوز 365 چقدر هزینه خواهد داشت ناگفته باقی ماند. اما این سرویس جدید به دو شکل ارائه می شود: Windows 365 Business و Windows 365 Enterprise. مایکروسافت قصد دارد در هفته های آینده جزئیات بیشتری را فاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *