لپ تاپ ایسوس ویوابوک پرو 14X

لپ تاپ ایسوس ویوابوک پرو 14X
زمان مطالعه مطلب 3 دقیقه

لپ تاپ ایسوس ویوابوک پرو 14X

ایسوس امروز Vivobook Pro 14X و Vivobook Pro 16X جدید را با پنل های OLED و داخلی ارتقا یافته معرفی کرد. اینها در کنار تازه کردن مدلهای Vivobook Pro 14 و Pro 15 نشان داده شد.

در رویداد Create the Uncreated ، ایسوس سری Vivobook خود را به روز کرد و دو مدل جدید اضافه کرد – Vivobook Pro 14X و Vivobook Pro 16X ، که نسخه مجازی DialPad در صفحه لمسی تعبیه شده است.

افزودن Vivobook Pro 14X و Pro 15X به همراه تازه سازی مدل های استاندارد Vivobook Pro 14 و Pro 15 ، مجموعه ای جامع از مشتریان را برای ایسوس در فصل تعطیلات ایجاد می کند.

ایسوس ویوا بوک
ایسوس ویوا بوک

Asus Vivobook Pro 14X :

 

 مشخصات ، ویژگی ها ، قیمت و موارد دیگر

جدیدترین افزودنی های ایسوس به سری Vivobook Pro خود میانه ای بین VivoBook مقرون به صرفه و Studiobook برتر ProArt ایجاد می کند. اولین چیزی که به آن توجه خواهید کرد طراحی آینده نگر است. از رنگ 0 درجه مشکی یا بافت بافت منحصر به فرد Meteor White گرفته تا کلید فرار نارنجی روشن ، همه چیز بسیار Cyberpunk به نظر می رسد.

Vivobook Pro 14x یا 16x را باز کنید و با یک پنل OLED با نسبت تصویر 16:10 روبرو خواهید شد. چه از گزینه 2.8K و چه از نوع 4K کامل استفاده کنید ، هر دو دارای اعتبار Pantone با 100٪ پوشش DCI-P3 و حاشیه های بسیار نازک هستند.

لپ تاپ ایسوس ویوابوک پرو 14X

با نگاه کردن به طبقه پایین و فراتر از طرح رنگ صفحه کلید منحصر به فرد ، ویژگی برجسته بعدی DialPad است که در گوشه بالای صفحه لمسی روشن می شود. این شماره گیری مجازی در مجموعه کامل برنامه های خلاق Adobe کار می کند تا کنترل بصری و دقیق تری را در اختیار شما قرار دهد. بله ، این یک قدم از صفحه سخت افزاری ProArt Studiobook است ، اما ایسوس امیدوار است که به شما طعم کنترل چرخشی را بدهد و شما را ترغیب به ارتقا در آینده کند.

 

اما مطمئناً یک نیروگاه قدرت محور نیاز به قدرت دارد ، ایسوس با مشخصات حداکثر CPU Ryzen 5900HX ، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 Ti ، 32 گیگابایت RAM DDR4 و 1 ترابایت SSD به همراه ظرفیت باتری تا 96Wh ارائه می کند به ایسوس هیچ اطلاعاتی درباره موجود بودن یا قیمت Vivobook Pro 14X در ایالات متحده به ما نداد و فقط گفت که این دستگاه در Q4 در کانادا در دسترس خواهد بود. در مورد Vivobook Pro 16X ، این دستگاه در Q4 در ایالات متحده با قیمت 1399 دلار در دسترس خواهد بود. در بریتانیا ، هر دو مدل در ماه دسامبر با قیمت هایی از 1099 پوند و 1.399 پوند شروع می شوند.

 

ایسوس ویوابوک
لپ تاپ ایسوس ویوابوک پرو 14X

 

خط استاندارد لپ تاپ ایسوس ویوابوک پرو 14X در نسل Asus طولانی است و این آخرین ارتقا به آن طراوت بصری جدید و دو لایه جدید رنگ می دهد – آبی آرام و نقره ای سرد.

در حالی که DialPad مجازی را در این مدل ها پیدا نمی کنید ، شباهت های زیادی با خط Vivobook Pro X وجود دارد ، از جمله همان I/O (USB-C ، USB-A ، 2x USB 2.0 ، HDMI ، جک ترکیبی صدا و MicroSD کارت خوان) ، بلندگوهای دارای مجوز Harman Kardon و Wi-Fi 6 اینتل.

 

اما برخی از تفاوت های کاهش هزینه در این مدل های غیر حرفه ای وجود دارد. این شامل گزینه های صفحه نمایش است که از پنل OLED 2.8K تا پنل های IPS ارزان تر متفاوت است. این تصمیم صفحه نمایش بر میزان باتری شما تأثیر می گذارد ، زیرا مدل های OLED 63 وات ساعت و IPS دارای باتری 50 وات ساعت هستند.

 

گزینه های ویژه شامل پردازنده های نسل 5 AMD یا نسل 11th Intel Core سری H ، گرافیک یکپارچه یا GPU های اختصاصی تا Nvidia RTX 3050 ، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت SSD است. Vivobook Pro 14 و Pro 15 در Q4 در ایالات متحده با قیمت های اولیه 749 دلار و 919 دلار به فروش می رسند. در انگلستان ، می توانید در ماه دسامبر دست خود را بگیرید.

ایسوس ویوابوک پرو 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *