گران ترین گوشی های موجود در بازار

گران ترین گوشی های موجود در بازار
زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

گران ترین گوشی های موجود در بازار

هنگامی که برای اولین بار وارد بازار شدند، تلفن های هوشمند یک کالای لوکس بودند که کمتر کسی می توانست خرید آن را توجیه کند. این فناوری هنوز به اندازه کافی به بلوغ نرسیده بود، بنابراین این رایانه های جیبی کوچک فقط به عنوان یک اسباب بازی برای ثروتمندان و کسانی که آرزوی ثروتمند شدن داشتند دیده می شد.

اگرچه این خیلی سریع تغییر کرد و امروزه ما تقریباً برای همه چیز از تلفن های هوشمند استفاده می کنیم. آنها یک ابزار ارتباطی مهم هستند که به ما کمک می کنند تا با دوستان، همکاران و عزیزان خود در ارتباط باقی بمانیم، مهم نیست که آنها در یک اتاق هستند یا در یک قاره کاملاً متفاوت.

 

تلفن‌های هوشمند همچنین به یکی از پرکاربردترین وسایل تفریحی ما تبدیل شده‌اند و به ما کمک می‌کنند تا با دسترسی به کتابخانه‌های تقریباً نامحدود موسیقی، کتاب، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی در حال حرکت سرگرم باشیم. بازی‌های موبایلی همچنین به یک سرگرمی بسیار محبوب تبدیل شده است، زیرا میلیاردها بازیکن از سراسر جهان از همه چیز لذت می‌برند، از بازی‌های پازلی مانند Mini Metro تا تیراندازی اول شخص پیچیده مانند Call of Duty.

در برخی از نقاط جهان، بازی‌های کازینو آنلاین نیز به‌طور باورنکردنی محبوب شده‌اند، زیرا گوشی‌های هوشمند بازی‌های سنتی مانند رولت را در دسترس مخاطبان بسیار بیشتری قرار داده‌اند. آنها این کار را با ایجاد انواع مختلفی از این عناوین بسیار دوست داشتنی و با ارائه راهنماهایی که مکانیک و قوانین اساسی آنها را توضیح می دهد، انجام داده اند .

 

با توجه به اینکه 80.76 درصد از مردم جهان اکنون صاحب یک گوشی هوشمند هستند، به جرات می توان گفت که آنها دیگر یک کالای لوکس نیستند. این امر مانع از آن نشده است که برخی از شرکت ها خطوط انحصاری و محصولات نسخه ویژه ای را توسعه دهند که دور از دسترس مصرف کننده عادی است. برخی مسیر طراحی قاب‌های لوکس برای آیفون‌ها را طی کرده‌اند، اما برخی فراتر رفته‌اند و برخی از گران‌ترین گوشی‌های ساخته شده را ساخته‌اند.

 

گوشی هوشمند رم

 

زنگاری الماس

اجازه ندهید این نام شما را گیج کند، تلفن هوشمند Diamond Crypto هیچ ارتباطی با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال ندارد. ذکر رمزنگاری اشاره ای به این واقعیت است که این تلفن هوشمند حاوی فناوری رمزگذاری است که برای محافظت از اطلاعات مالک در صورت گم شدن یا سرقت آنها طراحی شده است.

در بازار امروز، این به تنهایی چیز خاصی نیست. اکثر آیفون ها و دستگاه های اندرویدی به طور پیش فرض فضای ذخیره سازی خود را رمزگذاری می کنند، اما زمانی که در سال 2006 به فروش رسید، انقلابی بود.

 

15 سال پیش، Engadget این تلفن را برای ” پولدارها و پارانوئیدها ” توصیف کرد و به نظر می رسد توصیف بسیار مناسبی باشد.

ببینید، رمزگذاری ضروری بود زیرا 50 الماس موجود در کیس احتمالاً آن را برای سارقان جذاب می کند.

زمانی که گوشی هوشمند Diamond Crypto به فروش رسید، 1.3 میلیون دلار برای شما بازگردانده بود.

گرون ترین گوشی جهان

 

دکمه Kings iPhone 3G

آیفون 3G یک گوشی هوشمند انقلابی بود زیرا برای اولین بار 3G و ضبط ویدئو را به گوشی پرچمدار اپل اضافه کرد. برای افراد فوق ثروتمند، فقط داشتن فناوری پیشرفته کافی نبود، بنابراین دکمه Kings iPhone 3G ایجاد شد.

این دستگاه که توسط پیتر آلیسون طراحی شده بود، دارای یک قاب از طلای زرد، سفید و رز طلای 19 عیار با 138 الماس بود که در لبه جلویی قرار داشت.

از آنجایی که این زمان قبل از TouchID بود، دکمه جلویی فقط به عنوان یک دکمه عمل می کرد. بنابراین آلیسون آن را با الماس تک تراش 6.6 قیراطی جایگزین کرد تا مجلل ترین راه را برای جابه جایی بین برنامه های مختلف ایجاد کند.

هنگامی که در ابتدا به فروش رفت، دکمه Kings iPhone 4G 2.5 میلیون دلار برای شما بازگردانده بود.

خرید موبایل 

 

گرون ترین گوشی جهان

 

فالکون سوپرنوا آیفون 6 الماس صورتی

چندین طراح ایده آلیسون را با مدل‌هایی که از iPhone 3G پیروی می‌کردند کپی کردند، اما بیشتر آنها همان رویکرد را در جایگزینی دکمه هوم یا تزئین بیرون با فلزات و الماس‌های گرانبها اتخاذ کردند.

Falcon Supernova iPhone 6 Pink Diamond کاری کمی متفاوت انجام می دهد. این قاب از طلای 24 عیار ساخته شده است و یک الماس صورتی بزرگ به پشت آن متصل شده است. برخلاف دکمه پادشاه، این الماس هیچ هدفی جز این ندارد که به دنیا بگوید مالک 48.5 میلیون دلار برای گوشی هوشمند خود خرج کرده است.

مانند تلفن هوشمند Diamond Crypto، فالکون سوپرنوا آیفون 6 الماس صورتی نیز با “فناوری پیشگیری از هک” عرضه می شود. اگرچه جزئیات کمی در مورد اینکه این چیست، در دسترس است، می‌توانیم فرض کنیم که این رمزگذاری بالاتر و فراتر از رمزگذاری استاندارد آیفون 6 است.

گوشی فالکون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *