اکانت دوم برای ویندوز

اکانت دوم برای ویندوز
زمان مطالعه مطلب 7 دقیقه

اکانت دوم برای ویندوز

چگونه  یک حساب ویندوز جداگانه فقط برای مدرسه ایجاد کنیم ؟

چه دانش آموزی باشید که به دنبال مرز بین مدرسه و زندگی شخصی خود هستید و چه والدینی هستید که می خواهند محیطی بدون حواس پرتی برای بچه های سنین مدرسه ی شان وجود داشته باشد. یک حساب جداگانه فقط برای تحصیل در رایانه ویندوزی می تواند از برخورد این جهان ها جلوگیری کند.

ما به شما نحوه راه اندازی یک حساب ثانویه و انتخاب نوع حساب را که بیشترین نیازها را دارد انتخاب می کنیم . ما همچنین نکاتی را درباره نحوه سازماندهی نمایه کاربری جدید که مناسب تربیت است ارائه می دهیم .

 

حساب های جداگانه می توانند عقل شما را نجات دهند

اگر دانش آموز هستید ، می دانید که تمرکز بر کارهای مدرسه در محیطی پر از حواس پرتی های زندگی چقدر دشوار است. این امر چه در مورد آموزش از راه دور یا در تلاش برای انجام تکالیف در کلاس های حضوری صادق است. برعکس ، اگر دوره تحصیلی شما به صورت شما خیره شده باشد ، فشرده سازی بعد از یک روز طولانی مطالعه می تواند سخت تر باشد. هر کس به مرزهایی بین دو زندگی دیجیتالی خود نیاز دارد.

همه ما این امکان را نداریم که یک لپ تاپ یا دسکتاپ دوم در اطرافمان قرار داشته باشد و فقط برای مدرسه استفاده شود. دسترسی به کتابخانه ها و منابع مدرسه شما نیز احتمالاً گزینه ای نیست ، تا زمانی که    COVID-19 تهدیدی جدی برای سلامتی شما (و دیگران) باشد.

 

بهترین راه حل بعدی ایجاد حساب های جداگانه برای استفاده شخصی در مدرسه و رایانه است. در مورد نحوه استفاده از هر یک سختگیرانه و عمدی عمل کنید. هنگامی که نیاز به انجام تکالیف مدرسه دارید یا به صورت مجازی در کلاس درس شرکت می کنید ، تنها زمانی که به حساب مدرسه خود وارد شده اید این کار را انجام دهید. در اوقات فراغت ، فعالیت های خود را به حساب شخصی خود محدود کنید. اگر مدرسه شما به شما رایانه می دهد ، فقط از آن برای فعالیتهای مرتبط با مدرسه استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید چه نوع نرم افزارهای جاسوسی یا نرم افزارهای نظارت بر ترافیک در رایانه ای که توسط موسسه ارائه شده است از پیش تنظیم شده است.

 

حساب های جداگانه خطرات را کاهش می دهد

در مرحله ای از یادگیری مجازی ، ممکن است مجبور شوید صفحه خود را به اشتراک بگذارید. ممکن است برای کارهای گروهی کوچک از طریق Zoom Meeting ، گپ زدن با مربی یا خطاب به کل کلاس باشد. این برخی مشکلات بالقوه جدی (یا حداقل شرم آور) را ایجاد میکند. کاری که در رایانه خود به وقت خود انجام می دهید ، کار شماست. اگر صفحه نمایش خود را به اشتراک می گذارید ، ناگهان کار دیگران نیز می شود. شما نمی خواهید پیام های خصوصی ، اعلان ها ، اسناد یا برگه های مرور آشکار برای همه همکلاسی ها و معلمان شما پخش شود.

 

والدین نیز باید نگران به اشتراک گذاری صفحه باشند. اگر والدین بچه ای را در نمایه شخصی خود تنظیم کنند و کودک با کلاس به اشتراک بگذارد ، چه کسی می داند که چه چیزی ممکن است از حساب والدین نشان دهد.

 

نه والدین و نه دانش آموزان نمی دانند چه کسانی ممکن است در تماس ویدیویی در کمین باشند. اگرچه Zoom-Bombing ممکن است موضوع داغ سال گذشته نباشد ، اما هیچ نرم افزاری کامل نیست و همه هنگام راه اندازی تماس ویدیویی از بهترین روش ها استفاده نمی کنند.

 

یک حساب اختصاصی دوم ، یک صفحه خالی است. بعلاوه ، راه اندازی آن رایگان و آسان است. از یکی برای کاهش خطر به اشتراک گذاری تصادفی اطلاعات شخصی یا گرفتار شدن با گذراندن وقت در فعالیت های نامناسب مدرسه استفاده کنید. هر کس چیزهایی دارد که می خواهد خصوصی نگه دارد ، اگرچه ممکن است تا زمانی که فاش نشود ندانید که چیست. هم اکنون اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

 

نحوه تنظیم حساب جدید در ویندوز 10

فقط سرپرستان می توانند حساب های جدید روی رایانه Windows ایجاد کنند. اگر سرپرست رایانه خود نیستید ، از هر کسی که دستگاه شما را اداره می کند بخواهید تا یک حساب جدید ایجاد کند. برای شروع ، به برنامه تنظیمات بروید ، بخش Accounts را انتخاب کرده و سپس برگه Family & other users را در منوی سمت چپ انتخاب کنید.

 

در اینجا ، دو گزینه وجود دارد: اعضای خانواده یا کاربر دیگر. اگر والدین فرزند کوچکتر هستید ، اضافه کردن یک عضو خانواده را انتخاب کنید. با این انتخاب ، بین نقش های عضو و سازمان دهنده انتخاب می کنید. اگر در حال ایجاد نمایه برای فرزند خود هستید و Organizer برای پیکربندی حساب برای والدین یا سرپرست ، عضو را انتخاب کنید. سازمان دهندگان می توانند گروه و سایر تنظیمات ایمنی را ویرایش کنند. هر دو نوع حساب نیاز به ورود به حساب Microsoft دارند.

 

اگر نه شما و نه کاربر مورد نظر حساب مایکروسافت ندارید ، می توانید از صفحه راه اندازی یک حساب ایجاد کنید. اگر مایل به ایجاد حساب مایکروسافت نیستید ، به بخش بعدی بروید. فقط به خاطر داشته باشید که حساب های غیر مایکروسافت (در غیر این صورت به عنوان حساب های کاربری محلی شناخته می شوند) مشمول حمایت های والدین مایکروسافت نیستند. مایکروسافت ایمنی خانواده می تواند به شما در تعیین محدودیت زمان صفحه ، فیلتر کردن محتوا و نظارت بر فعالیت ها و مکان فرزندتان کمک کند.

 

 

اگر دستگاه خود را مدیریت می کنید یا تمایلی به ایجاد حساب Microsoft جدید برای فرزند خود ندارید ، افزودن شخص دیگری به این رایانه را انتخاب کنید. مجدداً ، مایکروسافت شماره تلفن یا آدرس رایانامه ای را که به حساب مایکروسافت مرتبط است درخواست می کند. فقط روی اعلان اطلاعات ورود به سیستم این شخص ندارم و سپس روی گزینه افزودن کاربر بدون حساب Microsoft کلیک کنید.

 

در مرحله بعد ، یک نام کاربری ، یک رمز عبور اختیاری اضافه کنید و سه سواال امنیتی را پر کنید. برای این حساب جدید نیازی به گذرواژه نیست ، اما ما به طور جدی توصیه می کنیم که یک حساب کاربری ایجاد کنید. به طور پیش فرض ، ویندوز کاربر جدید را با یک حساب استاندارد تنظیم می کند ، اما می توانید آن را در حساب خانواده و سایر کاربران به حساب سرپرست تغییر دهید.

برای دانشجویانی که دارای رایانه شخصی خود هستند ، توصیه می کنیم حقوق سرپرست حساب جدید را بدهید. در غیر این صورت ، در هر بار که قصد نصب برنامه یا دسترسی به فایل ها در پوشه های دیگر کاربر را دارید ، باید رمز عبور خود را تایپ کنید. از سوی دیگر ، اگر والدینی هستید که برای کودک حساب جدیدی ایجاد می کنند ، آن را به عنوان یک حساب استاندارد رها کنید. به این ترتیب ، فرزند شما نمی تواند بدون گذرواژه شما این اقدامات را انجام دهد.

 

پس از شروع تنظیمات ، ویندوز نمایه جدید را به عنوان گزینه ورود به سیستم در صفحه ورود اضافه می کند. برای ورود به سیستم ، کافی است روی نماد نمایه کلیک کنید. متناوبا ، اگر قبلاً به حساب Windows وارد شده اید ، منوی Start را باز کنید ، روی نام حساب کلیک کنید و سپس حسابی را که می خواهید به آن تغییر دهید انتخاب کنید. با فشردن کلیدهای Windows + X ، سپس کلید U و سپس کلید I شما را از حساب جاری خارج کرده و به صفحه ورود به سیستم ویندوز منتقل می کنید.

 

نحوه بهینه سازی حساب Windows 10 برای آموزش

اکنون که یک نمایه دوم ایجاد کرده اید ، چگونه می توانید آن را برای یادگیری بهینه کنید؟ دانش آموزان می توانند در مورد کارهایی که معمولاً باید برای مدرسه انجام دهند فکر کنند.

برنامه هایی که استفاده می کنید ، فایل هایی که ایجاد می کنید و نحوه کار خود را در نظر بگیرید. والدین باید در نظر بگیرند که نمی خواهند فرزندشان در ساعات مدرسه چه کار کند. قبل از شروع به اعمال محدودیت ها ، راهنمای ما را در مورد آنچه والدین بچه های وابسته باید بدانند بخوانید. و ابتدا با فرزند خود صحبت کنید.

نحوه تمیز نگه داشتن دسکتاپ و فایل اکسپلورر

یک میز کار شلوغ باعث ایجاد ذهن درهم و برهم می شود. به این عادت بد نپردازید که همه چیز را روی دسکتاپ ذخیره کنید. انجام این کار فقط یافتن چیزهایی را که نیاز دارید دشوارتر می کند.

در واقع ، ممکن است دانش آموزان با پاک نگه داشتن میز کار از همه چیز ، سود بی نظیری ببرند. به این ترتیب ، هر جلسه را با در نظر گرفتن هر زمینه آرامش بخش ، الهام بخش یا مدیتیشن رومیزی که انتخاب کرده اید شروع می کنید.

اگر حتی نمی خواهید نماد سطل بازیافت را روی دسکتاپ ببینید (بله ، این افراد را آزار می دهد) ، به تنظیمات> شخصی سازی> تم ها بروید و سپس روی آیتم منوی تنظیمات نماد دسکتاپ در سمت راست کلیک کنید. هر گونه نمادی را که نمی خواهید ظاهر شود ، لغو انتخاب کنید.

 

اگر نمی توانید خود را از ذخیره فایل ها در دسکتاپ باز دارید ، می توانید با کلیک راست در هر نقطه روی میز کار ، انتخاب View و تغییر حالت Show icons به حالت خاموش تقلب کنید. هر چیزی که روی میز کار شما است از دید پنهان می شود.

 

با File Explorer به همین ترتیب رفتار کنید. برای همه کلاس های خود پوشه هایی ایجاد کنید تا تکالیف ، اسناد جاری و یادداشت ها را سازماندهی کنید. قراردادهای نامگذاری نیز مهم هستند. اگر در حال نوشتن چندین پیش نویس مقاله هستید ، ممکن است وقتی دیر است و پنجره تسلیم کار بسته می شود ، تمایز بین FinalRealOne.doc و ActualRealOne.doc را ندانید. برای متمایز کردن پیش نویس ها از نام و تاریخ فایل های توصیفی استفاده کنید.

 

برای والدینی که برای فرزند خود حساب ایجاد می کنند ، اهمیت سلسله مراتب فایل های سازمان یافته را به او بیاموزید. این کار را با افزودن یک پوشه برای هر یک از موضوعات خود شروع کرده و به آنها بگویید که هرگونه مواد مرتبط را در آن پوشه ذخیره کنند. برای کمک به خود در به روز بودن ، همه چیز را در فواصل منظم به پوشه های مربوطه منتقل کنید ، تا همه بدانند شرایط تکلیف را کجا باید جستجو کنند.

 

اکانت دوم برای ویندوز

 

برای والدین و دانش آموزانی که نمی خواهند فایل ها را محلی نگه دارند ، از سرویس ذخیره سازی و همگام سازی ابری مانند OneDrive یا Google Drive استفاده کنید. همان قوانین سازماندهی فایل را در هر پلتفرمی که استفاده می کنید حفظ کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *