پاوربانک بی سیم Magnetic Wireless

پاوربانک بی سیم
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

 پاوربانک بی سیم 

سری آیفون 13 به عنوان نسل دوم دستگاه های تلفن همراه پرچمدار اپل با شارژ MagSafe معرفی شد. بنابراین ، مشتریان احتمالی به دنبال لوازم جانبی شارژ جدید سازگار با این عملکرد هستند. RAVPOWER می سازد یک پاوربانک با ادعای شارژ بی سیم با سرعت بیشتر از حد معمول منتشر شده است.

 پاوربانک بی سیم Magnetic Wireless

لوازم جانبی آیفون گوشی های هوشمند تبلت فبلت

 

تعدادی از تولیدکنندگان نسخه ای از سیستم شارژ مغناطیسی MagSafe اپل را منتشر کرده اند و بعید است که در حال حاضر سری آیفون 13 بالاخره رونمایی شود. شاید برای RAVPOWER این که پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی خود را منتشر کرده است ، که برای کار با دستگاه هایی مانند iPhone 12 (و جانشین جدید آن) طراحی شده است تا تنها با قرار دادن آن در پشت تلفن تا 7.5 وات شارژ ارائه دهد. به بنابراین ، نصب شده با این محصول MagSafe Battery Pack را هدف قرار می دهد. آیا می تواند جایگزین مناسبی باشد؟   

بر خلاف محصول اول شخص اپل که به وضوح می خواهد از آن تقلید کند ، پاوربانک بی سیم RAVPOWER (یا RP-PB234) با رنگ مشکی مات ارائه شده است و یک نوار مشکی براق در خط وسط دستگاه قرار دارد. این چراغ نشانگر LED لوازم جانبی و همچنین چهار چراغ نقطه ای دیگر را نشان می دهد تا میزان شارژ باقی مانده را نشان دهد. این محصول در بسته بندی امضای OEM عرضه می شود که دارای کابل USB نوع C تا C نیز می باشد.

پاوربانک به صورت لبه های صاف و گوشه های گرد ارائه می شود ، با یک پد بی سیم در مات اصلی اصلی و بالاتر از همه اطلاعات نظارتی آن.

بنظر می رسد که از جنس پلاستیک بوده و بر اساس بافت مواد و وزن آن ساخته شده است.

با این وجود ، ظاهر آن ممکن است برای بسیاری از مشتریان جذاب باشد. همچنین با آیفون 12 – نوع وانیلی ، مانند دستگاهی که من دارم ، بسیار مناسب است. این مدل به خوبی با مدل پایه متناسب است و از 3 طرف کمی همپوشانی از طرف پرچمدار سابق دارد. بر این اساس ، پاوربانک ممکن است در مدل Pro یا Pro Max کمی کوتاه تر به نظر برسد و شاید در نسخه Mini کمی بزرگتر باشد.

صادقانه بگویم ، من نیز این تصور کلی را از تصاویر Apple MagSafe Battery Pack دریافت می کنم.

این همه خوب است – با این حال ، چیزی که بسیاری از مردم از آن شگفت زده می شوند این است: آیا می توانید آیفون را تنها با این پاوربانک بردارید؟ پاسخ این است: بله ، می توانید. آهنرباهای لوازم جانبی RAVPOWER به اندازه کافی قوی هستند که می تواند آن را نگه دارد و آیفون 12 را در یک دست نگه دارد. با بیان این مطلب ، بهتر است پاوربانک را به وسیله تلفن بردارید ، زیرا اگر انگشتان دست بین وسیله جانبی و دستگاه تلفن همراه فرو رود ، احتمال کمی وجود دارد که از بین برود. همچنین یک شبح کم و بیش یادآور قاب های قدیمی باتری اپل برای آیفون ها هنگام استفاده است.

چند رسانه ای ، بودجه چند رسانه ای ، بازی ، بودجه بازی ، سبک بازی ، کسب و کار ، دفتر بودجه ، ایستگاه کاری ، Subnotebooks ، اولترابوک ، Chromebook ها

 

این کار را فقط در یک جهت انجام می دهد: به طوری که پورت USB نوع C خود با پورت Lightning 12 مطابقت دارد. تلاش در غیر این صورت باعث می شود که LED نشانگر آن به طور معمول قرمز قرمز چشمک بزند تا سبز.

پاوربانک بی سیم Magnetic Wireless ممکن است به طور خودکار متصل شود ، اما کاربر هنوز باید دکمه پاور را که روی آن نصب شده است فشار دهد تا شارژ بی سیم را آغاز کند. RAVPOWER ادعا می کند که می تواند این کار را تا 7.5 وات انجام دهد ، برخلاف سرعت عادی 5 واتی.

پاوربانک بیسیم
پاوربانک بیسیم

تست شارژ بی سیم

دریافتم که پاوربانک بی سیم Magnetic Wireless می تواند آیفون 12 را بی عیب شارژ کند. سپس ، برای شارژ دستگاه از 0 تا 100 need باید 25 or یا کمتر تخلیه شود (توصیه نمی شود ، اما هنگام آزمایش لازم است). این کار تقریباً 2 ساعت و 20 دقیقه طول کشید ، به طور قابل تکرار.

سامسونگ گلکسی A13 5G از دوربین 50 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی می کند

پشتیبانی Google Pay به بانک های جدید در نه کشور مختلف ارائه می شود

سامسونگ گلکسی M52 تاریخ عرضه خود را از دست داده است ، اما هنوز در راه است

تحلیلگر اپل انتظار دارد iPad Pro و AirPods Pro 2 جدید در سال 2022 رونمایی شوند

نظرات کاربران :

دوباره ، من هنوز نتوانستم قاب مخصوص این iPhone را تهیه کنم و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند هنگام استفاده از MagSafe (یا سایر جایگزین ها) یک مورد را روشن کنند. با استفاده از بدنه – یک Spigen Neo Hybrid بسیار ضخیم – برای OnePlus 3 من نشان داد که در حالی که پاور بانک هنوز از طریق پلاستیک کار می کند ، جاذبه مغناطیسی بسیار ضعیف تر می شود. آیفون و لوازم جانبی دیگر نمی توانند به عنوان یکی انتخاب شوند – حتی اگر کمی آن را بلند کنید باعث جدا شدن آن از آیفون و خاموش شدن چراغ ها شد. 

روی هم رفته ، بانک قدرت مغناطیسی RAVPOWER ممکن است فقط با ظرفیت معمولی 3000 میلی آمپر ساعتی خود مطابقت داشته باشد ، اهمیتی به ظرفیت نامشخص 5000 میلی آمپر ساعت ندارد. این نتایج ممکن است با یک آزمایش تصویربرداری حرارتی توضیح داده شود ، که به طور کلی پتانسیل گرمای ناشی از شارژ بی سیم را نشان می دهد.

این نتایج پس از نیم ساعت شارژ به دست آمد. استفاده از پاوربانک نیز آیفون را بسیار لمس کرد.

 

پاوربانک بی سیم

تست شارژ

بدیهی است که این  پاوربانک بی سیم Magnetic Wireless باید مانند سایر دستگاهها پس از چنین عملکردی دوباره پر شود. این کار را از طریق پورت تک نوع C خود انجام می دهد ، این همان چیزی است که کابل موجود در جعبه برای آن است. این می تواند پاور بانک را در حدود 9 وات (W) شارژ کند و تقریباً 2 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد تا این کار انجام شود.

معمولاً فقط تا 2818 میلی آمپر ساعت شارژ می شود ، اگرچه زمانی بیش از 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشت: شاید شارژ بیش از حد.

تقریباً شگفت آور است که یکی از مواردی که این پاوربانک شارژ بی سیم انجام نخواهد داد شارژ بی سیم (از طریق استاندارد Qi یا موارد دیگر) است. در حقیقت ، هرگونه تلاش برای انجام این کار به این نتیجه می رسد:

تست شارژ USB نوع C

RAVPOWER RP-PB234 همچنین دارای منبع تغذیه برای سایر دستگاهها از طریق درگاه نوع C است. اتصال آیفون به این ترتیب نشان داد که در واقع می تواند آن را از 0 تا 100 at در 10W شارژ کند. با این حال ، انجام این کار پاور بانک را کاملاً تخلیه کرد و نشان داد که – مانند مرحله آزمایش شارژ بی سیم – با تحویل 2818 میلی آمپر ساعت به تلفن هوشمند ، تقریباً خشک شد. مسلماً این موضوع در مورد ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن چیزی نمی گوید.

 

تست شارژ عبور

RAVPOWER همچنین ادعا می کند که این پاوربانک می تواند هنگام شارژ همزمان دستگاهی مانند iPhone ، خود را شارژ کند. این درست بود ، اگرچه دریافتم که نمی تواند این کار را انجام دهد مگر اینکه قبل از آن به میزان 25 درصد از شبکه اصلی دوباره پر شود.

پاوربانک بی سیم اپل

نتیجه

بر اساس آزمایشاتی که انجام دادم ، به این نتیجه رسیدم که این یک روش مقرون به صرفه برای کاربران سری آیفون 12 است تا بتوانند از فناوری بی سیم مغناطیسی استفاده کنند (هرچند اگر از نوعی باشند که ترجیح می دهند از قاب استفاده نکنند ، بهتر است!) ، به ویژه در برابر معادل شخص اول ، که 99 دلار آمریکا قیمت دارد و برای هر بار استفاده از وانیل 12 حدود 60 درصد هزینه دارد. از طرف دیگر ، هر دو دستگاه ممکن است به عنوان یک راه حل مفید در مواقع اضطراری شارژ م effectiveثرتر باشند. من شخصاً اعتقاد ندارم که شارژ بی سیم باید صادق باشد و استفاده مداوم از پاوربانک سیمی ممکن است باتری آن را در طول زمان خراب کند.

در غیر این صورت ، من واقعاً از داشتن این لوازم جانبی بسیار لذت بردم. چسباندن آن به پشت آیفون باعث سهولت در نگه داشتن آن شده است (که من معمولاً به دلیل لبه های صاف دستگاه دوست ندارم این کار را انجام دهم) و استفاده از آن ، اگرچه ممکن است به لطف حجم بیشتر نیاز به تغییر حالت دو دستی باشد. گرفتار. در واقع ، تنها انگیزه من برای ارتقاء به 13 این است که آزمایش کنم این پاور بانک با آن مدل چقدر خوب کار می کند. ممکن است مصرف کنندگان کنجکاو یکی را از وب سایت OEM با قیمت 36 دلار آمریکا سفارش دهند ، اگرچه به نظر می رسد در حال حاضر موجودی آن تمام شده است.

پاوربانک بی سیم

    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *