لپ تاپ HP ZBook Power G8

لپ تاپ HP ZBook Power G8
زمان مطالعه مطلب 12 دقیقه

لپ تاپ HP  

یک ایستگاه کاری قدرتمند با نقاط ضعف بسیار زیاد

HP ZBook Power G8 قدرت را با عملکرد عالی و عمر باتری ارائه می دهد ، اما از جهات زیادی کوتاه می آید.

برای

  • عملکرد فوق العاده
  • مجموعه ای عالی از پورت ها
  • صفحه نمایش 4K روشن و واضح
  • ساخت مقاوم

در برابر

  • گرافیک نسبتا ضعیف
  • صدای طرفداران می تواند بلند شود
  • گران
  • خیلی داغ می دوید

قیمت: 1،899 دلار (شروع) ؛ 5،990 دلار (بررسی شده در)
پردازنده: Intel Core i7-11850H vPro
GPU: Nvidia RTX A2000
RAM: 64 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی: 2 ترابایت SSD
صفحه نمایش: 15.6 اینچ ، 4K UHD
باتری: 7:48
اندازه: 14.8 9. 9.9 1.2 1.2 اینچ
وزن: 4.4 پوند

 

HP ZBook Power G8 عملکرد ایستگاه کاری را در یک بسته نسبتاً جمع و جور و مقرون به صرفه به ارمغان می آورد. 

پردازنده یازدهم نسل Core i7-11850H اینتل لپ تاپ ، پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A2000 و 64 گیگابایت رم می تواند وظایف مختلف را خرد کند ، اما در صورت فشار دادن می تواند کمی تندتر به نظر برسد. در حالی که عملکرد به راحتی می تواند انواع کارهای خلاقانه را انجام دهد ، عدم وجود رنگ و دقت رنگ صفحه نمایش باعث می شود فروش خوبی برای کارهای ویدیویی داشته باشد مگر اینکه به صفحه نمایش خارجی متکی باشید.

HP ZBook Power G8 ممکن است برای برخی از کاربران یک ایستگاه کاری عالی باشد ، اما گام های اشتباه زیادی وجود دارد تا بتواند در بین بهترین صفحه ایستگاه های کاری ما قرار گیرد .

قیمت و گزینه های پیکربندی لپ تاپ HP ZBook Power G8

HP ZBook Power G8 مقرون به صرفه در مجموعه ایستگاه های کاری HP است. مقرون به صرفه در دنیای لپ تاپ های ایستگاه کاری یک مفهوم نسبی است ، اما قیمت پایه 1899 دلار ZBook Power G8 مطمئناً با این تعریف مطابقت دارد. فقط توجه داشته باشید که مشخصات در آن نقطه بدون GPU مجزا ، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD ناامید کننده است.

مانند بسیاری از ایستگاه های کاری ، قیمت ها می تواند به صورت نجومی افزایش یابد. واحد بررسی من یک پیکربندی پیشرفته با پردازنده نسل 11th Intel Core i7-11850H vPro ، پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A2000 با 4 گیگابایت VRAM ، 64 گیگابایت رم ، SSD 2 ترابایتی و صفحه نمایش IPS UHD (3840 21 2160) است. این مدل با قیمت 5،990 دلار به فروش می رسد ، اما یکی دیگر از ویژگی های رایج ایستگاه های کاری تخفیف های دائمی است و حتی می توانید آن را مستقیماً از HP با قیمت 4،013 دلار خریداری کنید.

حداکثر مشخصات فنی ZBook Power G8 شما را به یک نسل 11th Intel Core i9-11950H vPro ، Nvidia RTX A2000 GPU با 4 گیگابایت رم ، 64 گیگابایت RAM ، دو SSD 2 ترابایتی و یک صفحه نمایش IPS UHD (3840 x 2160) می برد. این امر قیمت خرده فروشی 7،613 دلار را برای شما به همراه دارد ، اما باز هم انتظار پرداخت این مبلغ را ندارید. تا زمان نگارش این مقاله ، این محصول با قیمت 5100 دلار در HP موجود است.

طراحی لپ تاپ HP ZBook Power G8

HP ZBook Power G8 برای یک ایستگاه کاری که از لبه های مخروطی در همه طرف کمک می کند ، دارای نازکی و نور کاملی است که ظاهری کمی عمیق تر به آن می بخشد. طراحی آن به هیچ وجه برجسته نیست ، با منیزیم خاکستری تیره که با بسیاری از لپ تاپ های دیگر ترکیب می شود.

امضای “Z” که پشت لپ تاپ را با رنگ نقره ای منعکس کننده برش می دهد ، کمی استعداد بیشتری در طراحی قدیمی دارد. با باز کردن درب ، همه چیز تقریبا غیرقابل توصیف باقی می ماند. به استثنای لبه براق صفحه لمسی درخشان ، چیزهای زیادی در ZBook Power G8 وجود ندارد.

من حروف بزرگ روی صفحه کلید را دوست دارم ، به ویژه با توجه به اینکه کلیدهای اصلی توسط صفحه شماره جابجا می شوند. زیباست که حروف آنقدر برجسته باشند. یک حسگر اثر انگشت با رنگ اختیاری در سمت راست زیر صفحه شماره قرار دارد. با توجه به قرار دادن دست مورد انتظار شما ، این مکان ناخوشایند است.

مشبک بلندگوی بزرگ در بالای لپ تاپ کمی گمراه کننده است ، همانطور که در قسمت صوتی مشاهده می کنید ، اما از فضای داخلی ساده آن فاصله می گیرد. پوشش مات اطراف صفحه نمایش هیچ لطفی به ZBook Power G8 نمی کند زیرا توجه بیشتری به حاشیه ها نسبت به سطح براق مورد علاقه اکثر دارد. 

HP ZBook Power G8 با وزن 4.4 پوند و 14.2 9 9.2 0. 0.9 اینچ نه تنها در کیف لپ تاپ شما ناپدید نمی شود ، بلکه مانند برخی از ایستگاه های کاری باعث کمردرد فوری نمی شود. 

در انجام این حرکت تنها نیست ، هر چند. ZBook Create G7 خود HP (13.9 9. 9.3 0. 0.7 ، 4.3 پوند) کمی کوچکتر است و رقبایی مانند MSI WS66 10TMT (14.2 9. 9.7 0. 0.7 اینچ ، 4.6 پوند) و Asus ProArt StudioBook 15 (14.2 9. 9.9 0. 0.8 اینچ ، 4.4 پوند) از نظر اندازه تقریباً یکسان هستند. 

HP ZBook Power G8 در طراحی خود به هیچ وجه نمی تواند برجسته شود. هیچ چیز به خصوص در مورد آن ناراحت کننده نیست ، اما چیزی نیست که شما را نیز مجذوب خود کند. صادقانه بگویم ، این در مورد لپ تاپ های ایستگاه کاری تا حدودی برابر است ، اما این باعث نمی شود که من بیشتر بخواهم.

ایمنی و دوام لپ تاپ HP ZBook Power G8

HP ZBook Power G8 دارای ویژگی های امنیتی کاملی است و باید بتواند سختی اکثر محیط های کاری را تحمل کند.

واحد بررسی من آن را شامل نمی شود ، اما شما یک دوربین IR اختیاری برای تشخیص چهره Windows Hello دارید و من اسکنر اثر انگشت اختیاری داشتم . من اکنون با یک لپ تاپ بدون اسکنر اثر انگشت مشکل دارم زیرا من عادت کرده ام که برای ورود و رمز ورود به آن اعتماد کنم. قفل امنیتی نانو شما ارائه می دهد یک گزینه امنیتی فیزیکی اگر شما مجبور به ترک لپ تاپ خود را در یک فضای عمومی است.

TheZBook Power G8 دارای یک تراشه گسسته TPM 2.0 است تا از رمزگذاری فایل های شما اطمینان حاصل شود. همچنین دارای ایستگاه کاری HP برای ویندوز 11 است . کارت خوان هوشمند اختیاری نیز برای کسانی که به آن نیاز دارند در دسترس است. 

حس محکم HP ZBook Power G8 توسط گواهینامه MIL-STD 810G پشتیبانی می شود. این بدان معناست که می تواند در محیط های سخت با محافظت در برابر افت و ضربه و همچنین درجه حرارت شدید کار کند. اگر شدیدترین خطری که لپ تاپ شما با آن روبرو می شود ، نوشیدنی نشت شده باشد ، صفحه کلید نیز مقاوم است. 

پورت های لپ تاپ HP ZBook Power G8

افزایش تعداد پورت ها چیزی است که شما در ایستگاه کاری انتظار دارید و HP ZBook Power G8 ارائه می دهد. تنها شکایت من این است که فقط یک درگاه Thunderbolt 4 وجود دارد ، در غیر این صورت ، آن را به خوبی پوشش می دهد همه پایگاه ها.

در سمت چپ آن سه پورت وجود دارد: یک پورت HDMI 2.0 ، یک پورت USB Type-A 3.2 Gen 1 و یک پورت اترنت RJ-45. همچنین یک کارت خوان هوشمند اختیاری و یک شکاف قفل امنیتی خواهید یافت. 

در سمت راست پورت برق ، دو پورت USB Type-A 3.2 Gen 1 دیگر (1 همیشه روشن) ، پورت Thunderbolt 4 و جک ترکیبی هدفون/میکروفون اضافه شده است.

اگر نیازهای شما برطرف نشد ، پورت Thunderbolt 4 شما را باز می کند تا یک هاب USB Type-C اضافه کنید .

صفحه نمایش لپ تاپ HP ZBook Power G8

ZBook قدرت G8 است 15.6 اینچی، 4K (3840 X 2160 پیکسل) صفحه نمایش نا امید نمی کند که آن را به گردش ترین بهره وری است که نیاز به رندر تصویر روشن و تیز می آید. وضوح اولیه 1080p بدیهی است که این مزیت را از دست می دهد. 

HP ZBook Power G8 در حالی که هیچ مسابقه ای با قاب باریک برنده نخواهد شد ، می تواند هر چهار طرف را برای یک لپ تاپ در کلاس ایستگاه به طور منطقی نگه دارد. قاب بالایی کمی بزرگتر به نظر می رسد زیرا جلد لپ تاپ زاویه دار کمی از بالای آن بیرون زده است.

با تماشای تریلر 4K برای بازی Eternals ، ZBook Power G8 تصویری واضح را ارائه می دهد که با وفاداری تمام جزئیات را بازتولید می کند ، اما رنگ ها به طور مشخص کمی خاموش هستند. در صحنه ای با یک دیوار کریستالی سبز کم رنگ و بزرگ که تمام صفحه را فرا می گیرد ، نمی تواند سرزندگی لازم را ارائه دهد. من همان تریلر را در Samsung Galaxy Z Fold 2 تماشا کرده ام ، و شما برخی از سبزه های عمیق دیوار را به همراه سنگ طلای درخشان که بین کریستال ها قرار دارد از دست می دهید.  

رنگ سنج ما تأیید کرد که ZBook Power G8 کمی از رقبا عقب است. پنل آن 78 درصد از طیف رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد . که با MSI WS66 10TMT (78) مطابقت دارد ، اما فاصله بسیار کمی پس از HP ZBook Create G7 (148)) ، Asus ProArt StudioBook 15 (121)) و میانگین لپ تاپ ایستگاه کاری 141 دارد.

تست روشنایی برای HP ZBook Power G8 با حداکثر 394 نیت بسیار بهتر انجام شد. این امر از همه نزدیکترین رقبای خود مانند HP ZBook Create G7 (357 نیت) ، WS66 10TMT (346 نیت) و Asus ProArt StudioBook 15 (339 نیت) جلوتر است. با این حال ، هنوز از میانگین 409 نیت برای ایستگاه های کاری خجالت می کشد. 

صفحه کلید و صفحه لمسی لپ تاپ HP ZBook Power G8

تجربه تایپ در HP ZBook Power G8 بسیار خوب است. کلیدها دارای پاسخ بهاری دلپذیری هستند و در عین اینکه بازخورد کافی را ارائه می دهند ، بی صدا هستند. بسته به نیاز شما ، صفحه کامل شماره در سمت راست صفحه کلید ممکن است نعمت باشد. اگر نه ، این بدان معناست که صفحه کلید استاندارد و صفحه لمسی در سمت چپ جابجا شده اند ، که در ابتدا کمی خاموش می شوند. 

من هنگام تایپ کردن ZBook Power G8 با مشکل ارگونومی مواجه شدم. من عادت کرده ام که برخی از شیب ها را در اختیار شما قرار دهند تا تجربه تایپ زاویه دار را برای شما به ارمغان بیاورند که در کنار سایر موارد ، هنگام تایپ طولانی مدت بر مچ دست شما آسان تر می شود. برای افراد خلاق ، مخاطبان مورد نظر برای این لپ تاپ ، احتمالاً نگران کننده نیست ، اما بسته به نوع استفاده شما ارزش توجه دارد. برای کاهش این مشکل ، من مچ دست را از صفحه کلید خارجی خود ربودم و این به طور قابل توجهی کمک کرد.

من در تست سرعت تایپ خود ، به طور متوسط ​​در تست تایپ 10fastfingers.com 90 کلمه در دقیقه با 96 درصد دقت ، کمی سریعتر از میانگین 86 wpm در دقیقه ، به دست آوردم. این لپ تاپ به استثنای نگرانی ارگونومی ، که به صفحه کلید مربوط نمی شود ، تجربه تایپ عالی را ارائه می دهد.

سطح 4.5 2. 2.8 اینچی صفحه لمسی ZBook Power G8 به اندازه ای بزرگ است که می تواند حرکات ویندوز 10 را به راحتی انجام دهد و به اندازه کافی پاسخگو بود تا بتواند در صفحه نمایش 4K حتی در وضوح اصلی خود حرکت کند. 

صدا لپ تاپ HP ZBook Power G8

شما نمی توانید بلندگوهای پر قدرت HP ZBook Power G8 را از دست بدهید. آنها بر بخش بالای لپ تاپ بالای صفحه کلید تسلط دارند. در نتیجه امید زیادی به تجربه صوتی داشتم ، اما به سرعت از بین رفت. بلندگوها برای پر کردن فضای گوش دادن 18 12 12 پا به سختی تلاش کردند و حتی از نظر استانداردهای لپ تاپ نیز تیز بودند. 

من به “Mood” توسط WizKid گوش دادم ، و در حالی که آهنگ آرام و با صدای بلند کمبود بیس موجود در بلندگوهای HP ZBook Power G8 را تحت فشار قرار نداد ، باز هم به نظر می رسید. من به HP اعتبار می دهم که هیچ لرزش یا اعوجاج حتی در بالاترین میزان صدا وجود ندارد ، اما چه برای لذت و چه برای کار گوش می دهید ، می خواهید یک جفت هدفون سیمی یا بی سیم از اتکا به این بلندگوها اجتناب کنید. 

عملکرد لپ تاپ HP ZBook Power G8

در نهایت ، عملکرد انگیزه اصلی خرید ایستگاه کاری است و در اینجا ، HP ZBook Power G8 آن را خرد می کند. پردازنده Intel Core i7-11850H پردازنده با 64GB حافظه RAM و یک SSD 2TB در برابر هر کار که من در آن انداخت خندید. من 40 برگه Google Chrome را بارگذاری کردم ، از جمله سه ویدیوی YouTube با کیفیت 4K و یک جفت جریان Twitch ، و HP ZBook Power G8 همه را مانند کره تکان داد. 

عملکرد روی صفحه هرگز متوقف نمی شود ، لکنت زبان ندارد و کوچکترین نشانه ای را نشان نمی دهد که حتی متوجه معادل محاسبه گوزن ها شده است که من سعی می کنم آن را تحریک کنم. با این حال ، این بدان معنا نیست که همیشه در مورد آن ساکت است. از طریق روال معمول کاری من ، طرفداران بیشتر اوقات خاموش هستند ، و سپس با صدای متوسط ​​30 تا 45 ثانیه وارد می شوند. اما من گاهی اوقات سیستم را تحت فشار قرار می دهم و این باعث می شود موتور معمول جت کامل شود. اگر به بحث هدفون برگردیم ، اگر می خواهید با ZBook Power G8 کار فشرده ای انجام دهید ، می خواهید صدای فن را از بین ببرد. و با توجه به اینکه یک ایستگاه کاری است ، امیدوارم که قصد دارید از آن مالیات بگیرید. 

با توجه به کاربردهای پیشرفته تر ، ما HP ZBooker Power G8 را در معیار خود قرار می دهیم که شامل تعدادی آزمایش واقعی و مصنوعی است. 

این یکی از بالاترین نتایج تست عملکرد کلی Geekbench 5.4 را که مشاهده کردیم ، با نمره چند هسته ای 9،176 ، مدیریت کرد. این امر از هر رقیبی که آزمایش کرده ایم و میانگین سلسله مراتب آن 6575 است ، جلوتر است. این شامل ZBook Create G7 (8،003 ، Core i9 10885H) HP ، MSI WS66 10TMT (6،735 ، Core i9-10980HK) و Asus ProArt StudioBook 15 (6،076 ، Core i7 9750H) می شود.

تست کدگذاری تصویری Handbrake ما به لپ تاپ نیاز دارد تا فیلم 4K را به وضوح 1080p تبدیل کند و در اینجا نیز عملکرد خوبی داشته است. ZBook Power G8 در 7 دقیقه و 49 ثانیه به پایان رسید. این سریعترین زمانی نیست که دیده ایم. ZBook Create G7 (7:21) آن را در اینجا نشان داد ، اما بسیار بهتر از MSI WS66 10TMT (8:28) و Asus ProArt StudioBook 15 (10:25) بود.

SSD 2 ترابایت HP ZBook Power G8 به همان اندازه سریع و بزرگ است و تست انتقال فایل 25 گیگابایتی ما را با سرعت انتقال 1،788 مگابیت بر ثانیه خرد می کند. این عملکرد ZBook Create G7 (640 مگابیت بر ثانیه) و MSI WS65 9TM (727 مگابیت بر ثانیه) را از بین برد. حتی موفق شد یکی از رهبران قبلی در این دسته را شکست دهد: MSI WS66 10TMT (1،254 مگابیت بر ثانیه).

گرافیک لپ تاپ HP ZBook Power G8

HP ZBook Power G8 دارای یک پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A2000 با 4 گیگابایت VRAM است ، که بنچمارک گرافیکی مصنوعی 3DMark Fire Strike ما نشان می دهد با امتیاز 9،404 قوی ترین نیست. این امر پشت سر HP ZBook Create G7 (14،260، RTX 2070 Max-Q)، MSI WS66 10TMT (16،788، Quadro RTX 5000) و Asus ProArt StudioBook 15 (13،767، GeForce RTX 2060) قرار می گیرد. با این حال ، میانگین رده 4،341 را شکست می دهد.

این یک ایستگاه کاری نیست که بتواند به عنوان لپ تاپ بازی شما دو برابر عمل کند. اگر این چیزی است که شما نیاز دارید ، باید به یکی از گزینه ها نگاه کنید یا یکی از بهترین لپ تاپ های بازی را در نظر بگیرید. اگر این فقط کاری است که گاه به گاه انجام می دهید و ذائقه بازی نسبتاً کمی دارید ، به احتمال زیاد کافی خواهد بود. در فرمت Sid Meier’s Civilization VI: Gathering Storm در 4K ، فراتر از آستانه پخش 30 فریم در ثانیه ، اما زیر میانگین رده 58 فریم در ثانیه ، 42 فریم در ثانیه مدیریت کرد. فقط انتظارات خود را برای عناوین AAA فعلی در حداکثر تنظیمات قرار ندهید. 

عمر باتری لپ تاپ HP ZBook Power G8

در حال حاضر عمر باتری در HP ZBook Power G8 تمام روز دوام نمی آورد ، اما با توجه به قدرت و صفحه نمایش 4K UHD در واحد بررسی من ، من کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم.

زمان تست باتری ما 7 ساعت و 48 دقیقه بود ، که شامل وب گردی مداوم از طریق Wi-Fi با 150 نیت روشنایی می شود. این امر در مقایسه با سایر ایستگاه های کاری 4K بسیار محکم است ، ZBook Create G7 (5:57) تقریباً دو ساعت کوتاه تر بود و Asus ProArt StudioBook 15 (3:39) در پشت هر دو قرار دارد. همچنین از متوسط ​​ساعت کار 6 ساعت و 23 دقیقه جلوتر است.

MSI WS66 10TMT (10:10) با صفحه نمایش 1080p بر همه آنها تسلط دارد. با این حال ، من فکر می کنم اگر شما مدل 1080p ZBook Power G8 را نیز انتخاب کنید ، چیزی بسیار نزدیک تر به این خواهید داشت. 

به طور طبیعی ، صفحه نمایش 1080p MSI WS66 10TMT (10:10) در اینجا امتیاز قابل توجهی به آن می بخشد. احتمالاً کاربران از ایستگاه کاری خود وصل شده استفاده می کنند ، اما اگر استفاده حین حرکت مهم است ، عاقلانه است که از گزینه نمایش 1080p در ThinkPad P15 Gen 1 استفاده کنید. 

وب کم HP ZBook Power G8 

وب کم 720p در ZBook Power G8 نتایج میانی را ارائه می دهد. حتی در دفتر کارم که کنترل قابل توجهی روی نورپردازی دارم ، من مقدار زیادی از عکس را برای عکس و فیلم دریافت کردم.

این را در مورد اکثر لپ تاپ های موجود در بازار می گویم ، بنابراین ZBook Power G8 نباید زیاد سخت بگیرد. اگر ویدئو کنفرانس یا چت ویدیویی زیادی انجام می دهید و به کیفیت تصویر اهمیت می دهید ، باید یک وب کم خارجی انتخاب کنید . 

همانطور که در قسمت امنیت اشاره کردم ، یک دوربین IR اختیاری برای پشتیبانی از Windows Hello وجود دارد. من آن را در واحد بررسی خود نداشتم تا آزمایش کنم ، اما یک برنامه اضافی بسیار راحت است.

گرمای HP ZBook Power G8

HP ZBook Power G8 دارای یک دریچه بزرگ در قسمت پایین است که تقریباً به عرض لپ تاپ می رسد و دیگری در پشت لولا مخفی شده است. همانطور که در بخش عملکرد اشاره کردم ، آنها در حین انجام وظایف کم شدت سکوت می کنند ، اما وقتی سیستم تحت فشار قرار می گیرد ، می توانند به طرز مظلومانه ای بلند شوند. 

پس از آزمایش ما ، که شامل پخش یک فیلم 15 دقیقه ای با وضوح 1080p و اندازه گیری دما در قسمت های مختلف لپ تاپ است ، متوجه شدم چرا طرفداران به اندازه آنها سخت کار می کنند. ما متوجه شدیم که پایین لپ تاپ برای راحتی بیشتر از آستانه 95 درجه فارنهایت بالا می رود. صفحه لمسی خنک خود را در 83 درجه مناسب نگه داشت. صفحه کلید تا 96 درجه بالا می آید و قسمت زیر آن 110 درجه می سوزد. در حال حاضر ، احتمالاً باید گفت که یک ایستگاه کاری لپ تاپ ها دور از دسترس نیست ، اما در این مورد ، قطعاً از چنین وضعیتی اجتناب کنید.

نرم افزار و ضمانت HP ZBook Power G8 

HP ZBook Power G8 با ویندوز 10 پرو عرضه می شود و از نفوذپذیری جلوگیری می کند . برنامه های خود HP اضافه می شوند ، اما اینها ابزارهای مفیدی هستند و باعث نمی شوند سیستم بیش از حد به هم ریخته باشد. 

اگر در سیستم خود مشکلی دارید ، HP Support Assistant به طور کلی مفید است. این یک داشبورد برای مشاهده عملکرد سیستم شما و ابزارهای تشخیصی ارائه می دهد تا به شناسایی و رفع هرگونه مشکل کمک کند. در صورتی که نتوانید مشکلی را به تنهایی حل کنید ، در اینجا نیز به پشتیبانی مشتری دسترسی خواهید داشت.

HP ZBook Power G8 دارای سه سال ضمانت محدود است ، اما می توانید تا 5 سال از سطوح بالاتر حفاظت استفاده کنید. می توانید نحوه عملکرد HP در این زمینه را در گزارش های ویژه پشتیبانی فنی و بهترین و بدترین مارک های تجاری ما مشاهده کنید . 

خط پایین

عملکرد فوق العاده HP ZBook Power G8 ممکن است برای نادیده گرفتن مشکلات لپ تاپ کافی باشد – به هر حال این یک ایستگاه کاری است. اما با تعدادی جایگزین جامد در بازار ، نباید اولین انتخاب شما باشد.

برای اکثر کاربران ، معاملات زیادی در یک لپ تاپ وجود دارد که در صورت پیکربندی صحیح می تواند چندین هزار دلار باشد. به ویژه افراد خلاق باید به دنبال جای دیگری باشند. صفحه نمایش به سادگی برای کارهای ویدئویی یا عکس مناسب نیست.

حتی برای کسانی که نگران صفحه نمایش نیستند ، گرما به حدی افزایش می یابد که من را نگران می کند زیرا 110 درجه بطور قابل توجهی از آستانه ما فراتر رفته و برای عملکرد کلی حرارتی این لپ تاپ نگران کننده است. 

HP ZBook Power G8 یک ایستگاه کاری توانمند است که قادر به انجام اکثر کارهای محاسباتی است ، اما مگر اینکه در اصل از آن به عنوان دسکتاپ استفاده کنید و تحت تأثیر بسیاری از اشکالاتی که اشاره کردم قرار نگیرید ، گزینه های بهتر موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *