جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت

جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

امروزه استفاده از لپ تاپ در همه جای دنیا بسیار مرسوم بوده و البته کاربردی نیز می‌باشد. وجود لپ تاپ و یا همان کامپیوتر متحرک کار بسیاری از افراد را راحت تر کرده است. در گذشته کامپیوترها به صورت ثابت در یک مکان مانده و حرکت نمی‌کردند این یکی از معایب بزرگ کامپیوترها بوده است. رفته رفته کارخانه ها به ساخت کامپیوترهای متحرک و یا همان لپ تاپ پرداختند تا بتوانند گره بزرگی از کار مردم باز کنند. شرکت های مختلفی در این زمینه وارد بازار شدند. یکی از این شرکت ها، کارخانه مایکروسافت می باشد. ما در ادامه راجع به این شرکت و جدید ترین لپ تاپ مایکروسافت صحبت می کنیم. 

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت یک شرکت بزرگ در کشور آمریکا می‌باشد که بسیاری از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری را تولید می کند و باید گفت که این شرکت بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی است. محصولات مایکروسافت همواره برای راحت تر کردن عملکرد مردم ساخته شده اند. باید گفت که شرکت مایکروسافت فعالیت خود را از سال 1975 شروع کرده است اما تولید لپ تاپ را  در سال  2012 از سر گرفته است. شرکت مایکروسافت خدمات پشتیبانی ویژه و گارانتی مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتریان این شرکت تحت پشتیبانی فنی 90 روزه و ضمانت یک ساله برای سخت افزار و لپ تاپهای خود می‌باشند. جدید ترین لپ تاپ های مایکروسافت بیشتر با نام Surface شناخته شده اند.  لپ تاپ های سرفیس پرو 7 مایکروسافت، سرفیس گو 2، سرفیس لپ تاپ گو، سرفیس پرو 7، سرفیس پرو 6 مایکرو سافت، سرفیس پرو 2017 مایکروسافت و….  بهترین ها در بازار هستند.

 

جدیدترین لپ تاپ های مایکرو سافت

گفتیم که شرکت مایکرو سافت یکی از بهترین شرکت هایی است که به تولید لپ تاپ و یا همان سرفیس پرداخته است. ما در ادامه راجع به بهترین و جدید ترین این لپ تاپ ها صحبت می کنیم. جدید ترین محصولات لپ تاپ این شرکت عبارتند از:

 

  1. سرفیس پرو 7 مایکروسافت

وزن این لپ تاپ کاربردی هفتصد و هفتاد و پنج گرم است. این لپ تاپ حافظه پردازنده گرافیکی ندارد. حافظه رم این محصول 16 گیگ بوده و حافظه ذخیره سازی آن دویست و پنجاه و شش گیگا بایت می باشد. اندازه صفحه نمایش این محصول دوازده و سه اینج است و به راحتی می توان با آن کار کرد. این لپ تاپ بلوتوث داشته و قابلیت اتصال به شبکه بی سیم را دارد. باید گفت که عمر باتری این محصول ده ساعت مفید است. لپ تاپ سرفیس پرو 7 مایکروسافت که از جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت است، سیستم عامل آن ویندوز 10 است.

 

  1. سرفیس گو 2

باید بگوییم که ابعاد این لپ‌تاپ دویست و چهل و پنج در صد و هفتاد و پنج میلی متر است. فرکانس کاری پردازنده این لپ تاپ یک و هفت گیگاهرتز می باشد. این محصول ویژه حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی نداشته و پردازنده گرافیکی آن اچ دی 615 اینتل می‌باشد. حافظه رم این لپ تاپ که جدید ترین لپ تاپ مایکروسافت میباشد، ۸ گیگابایت است. حافظه ذخیره سازی لپ تاپ گو 2، 128 گیگابایت است. اندازه صفحه نمایش این محصول ده و نیم اینچ بوده و پوشش صفحه نمایش آن مات است. باید گفت که این لپ تاپ به پورت شبکه متصل نمی باشد اما از شبکه بی‌سیم و بلوتوث پیروی می کند و البته جک هدفون و میکروفون نیز ندارد. در مورد سیستم عامل به کار رفته در این لپ تاپ  نیز باید بگوییم که این سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو می‌باشد.

 

 

  1. سرفیس پرو 6 مایکرو سافت

باید بگوییم که لپ تاپ سرفیس پرو ۶ مایکروسافت،  هفتصد و هفتاد و پنج گرم وزن دارد. پردازنده مرکزی این لپ‌تاپ هشتصد و بیسست و پنج اینتل است و  باید گفت که این محصول حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی ندارد.  حافظه رم لپ تاپ مایکروسافت، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره دارد. اندازه صفحه نمایش این محصول ۱۲ و ۳ اینچ است. رزولوشن این محصول ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل است که تراکم پیکسل این رزولوشن ۲۶۷ در هر اینچ می‌باشد. این لپ‌تاپ ویژه از پورت شبکه پیروی نمی‌کند ولی بلوتوث بی سیم و شبکه بی‌سیم دارد. عمر باتری لپ تاپ پرو 6 مایکرو سافت، سیزده ساعت مفید می باشد. سیستم عامل موجود در این لپ تاپ، ویندوز ۱۰ نسخه هوم است. باید بگوییم که این محصول حسگر اثر انگشت، کیبورد با نور پس زمینه و درایو نوری ندارد.

 

  1. سرفیس پرو 2017 مایکرو سافت

در ابتدا باید بگوییم که لپ‌تاپ پرو ۲۰۱۷ که از جدید ترین لپ تاپ مایکرو سافت می باشد، دویست و نود و دو در دویست و دو میلیمتر ابعاد دارد. فرکانس کاری پردازنده لپ تاپ  سه و نیم گیگاهرتز می باشد. حافظه رم این محصول ۸ گیگابایت است و حافظه ذخیره سازی آن ۲۵۶ گیگابایت می باشد. اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ مایکروسافت، ۱۲ اینچ است و صفحه نمایش آن نیز لمسی می باشد. این محصول ویژه جک هدفون و میکروفون دارد. حجم باتری این محصول  ۱۳.5 ساعت مداوم است. باید گفت که این محصول وبکم، اسپیکر و کارت خوان دارد اما از درایو نوری، کیبورد با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت پیروی نمی کند. در ضمن باید بگویم که سیستم عامل این لپ تاپ ویندوز ۱۰ پرو می باشد.

 

  1. سرفیس بوک 3 مایکرو سافت

ابعاد لپ تاپ سرفیس بوک 3 شرکت مایکرو سافت، 345 در 251 می باشد.  گفتنی است که وزن این محصول یک کیلوگرم است. فرکانس کاری پردازنده این لپ تاپ 4.20 گیگاهرتز می باشد. حافظه کش این لپ تاپ هشت مگابایت است. باید گفت که حافظه رم لپ تاپ سرفیس بوک 3، سی و دو گیگابایت است و حافظه ذخیره سازی آن یک ترابایت می باشد. اندازه صفحه نمایش این محصول پانزده اینج است. در مورد اتصالات این محصول باید بگوییم که این کالا از پورت شبکه، اچ دی ام آی پیروی نکرده اما شبکه بی سیم، بلوتوث و هدفون را دارا است.

 

  1. سرفیس بوک 2 مایکرو سافت

این لپ تاپ که از جدید ترین لپ تاپ شرکت مایکرو سافت می‌باشد، بسیار کاربردی و زیبا است.

باید بگویم که ابعاد این محصول ۳۴۳ در ۲۵۱ میلیمتر می باشد و وزن آن یک کیلوگرم است. این محصول درگاه قفل امنیتی ندارد و سیستم عامل آن نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ خود شرکت مایکروسافت می باشد. حجم باتری این لپ تاپ ۲۳ وات ساعت است. برخلاف دیگر محصولات شرکت مایکروسافت این لپ تاپ کیبورد با نور پس زمینه دارد. وبکم به کار رفته در این لپ تاپ باعث می‌شود تا افراد به راحتی بتوانند به کار خود بپردازند و با تماس های ویدیویی کار خود را به خوبی پیش ببرند. نوع اتصالات این لپ تاپ از نوع بی سیم است اما به پورت شبکه متصل نمی شود. در ضمن بر خلاف دیگر محصولات این شرکت لپ تاپ بوک 2 مایکرو سافت، بلوتوث ندارد اما درگاه یو اس پی داشته و قابل استفاده می باشد. گفتنی است که حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی این لپ تاپ نیز شش گیگابایت است.

 

  1. سرفیس لپ تاپ گو مایکرو سافت

سرفیس لپ تاپ گو  1.110گرم وزن دارد. سیستم عامل به کار رفته در این لپ تاپ ویندوز ۱۰ home می باشد. باید بگوییم که لپ‌تاپ اسکنر، اثر انگشت، کیبورد با نور پس زمینه و  وبکم دارد اما از درایو نوری و کارت خوان پیروی نمی‌کند. عمر باتری این محصول ۱۳ ساعت مفید است. نوع اتصالات سرفیس لپ تاپ مایکروسافت شبکه بی سیم، بلوتوث و در درگاه یو اس پی هم می‌باشد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱۲ و ۴ اینچ است و به صورت لمسی نیز کار می کند. حافظه رم این محصول ۸ گیگابایت است و حافظه ذخیره سازی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت می باشد.

 

در آخر باید بگوییم که شرکت مایکرو سافت یکی از موفق ترین شرکت‌های تولید محصولات الکترونیکی و از جمله لپ تاپ می باشد. این شرکت موفق شده است تا لپ تاپ های خود را با نام سرفیس در بین مردم جای دهد و مشتریان خودش را داشته باشد. لپ تاپ های تولیدی این شرکت بسیار کارآمد می باشد و همواره و در طول شبانه روز توانسته است همراه خوبی برای مصرف کننده اش بوده و مشکلات او را حل کند. ما در این نوشته لپ تاپ های کاربردی و جدید این شرکت را معرفی کرده ایم . هر کس که قصد خرید لپ تاپ از برند مایکرو سافت را دارد می تواند از نوشته ما کمک بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *