تبلت مایکروسافت سورفیس Duo 2

زمان مطالعه مطلب 12 دقیقه

تبلت مایکروسافت سورفیس Duo 2

هیچ دستگاه دستی دیگری مانند مایکروسافت سرفیس دوو 2 دو صفحه‌نمایش چند وظیفه‌ای را انجام نمی‌دهد، اما در دسته‌بندی خاص خود زندگی می‌کند. این کاملاً تلفن نیست، نه کاملاً تبلت.

طرفداران

  • توانایی های چندوظیفه ای منحصر به فرد
  • صفحه نمایش تیغه ای
  • دریافت 4G و 5G جامد

منفی

  • دوربین های ضعیف نسبت به قیمت
  • عمر باتری فلانی
  • نرم افزار غیر قابل پیش بینی

مشخصات MICROSOFT SURFACE DUO 2

سیستم عامل اندروید 11
CPU کوالکام اسنپدراگون 888
ابعاد 5.75 در 3.62 در 0.43 اینچ

 

همه مشخصات 

Surface Duo 2 1499.99 دلاری مایکروسافت کار می کند و مانند هیچ چیز دیگری کار نمی کند. Duo 2 یک فبلت اندرویدی دو صفحه‌نمایش دستی ، به نام خود عمل می‌کند: عملاً باید به دو پنجره در آن واحد نگاه کنید. بدون نمایشگر خارجی واقعی و با قاب بین صفحه‌نمایش، شبیه گوشی‌های تاشوی دیگر مانند Samsung Galaxy Z Flip3 1800 دلاری نیست . فاکتور فرم برای اکثر افرادی که می خواهند برای تماس تلفنی را روی سر خود نگه دارند و روی یک صفحه نمایش پیامک بفرستند، عکس بگیرند یا بازی کنند، احتمالاً خیلی رادیکال است. اما اگر می‌خواهید جایگزینی برای استفاده همیشه از Task Switch در تلفن اندرویدی خود داشته باشید، Duo 2 ممکن است برای شما مناسب باشد.

 

سخت افزار تصفیه شده

Surface Duo 2، همانطور که از نامش مشخص است، دومین محصول از خط تولید خود است. مدل اول یک فاجعه بود، فاقد ویژگی های اساسی مانند دوربین عقب اولیه و راه اندازی با نرم افزار غیر قابل قبولی حشره دار. این خیلی مایکروسافت است، درست است؟ مانند Windows 1.0 یا PC DOS 1.0، مایکروسافت اگر سازگار نباشد چیزی نیست. اما مایکروسافت نیز همیشه تکرار می کند. بنابراین اکنون Duo 2 را داریم که مشکلات Duo اصلی را در حالی که هنوز در کلاس خودش قرار دارد، برطرف می کند.

به زبان ساده، Surface Duo 2 هنوز شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نیست. وقتی بسته است، بسته است، بدون صفحه یا نمایش بیرونی واقعی. این دستگاه از دو پانل باریک و گرد ساخته شده است که توسط یک لولای قابل اعتماد به هم وصل شده اند، که در هر حالتی که می خواهید در آن قرار بگیرید باز می ماند. با عرض 3.6 اینچ، در جیب شلوار راحت نیست. می خواهید آن را در جیب ژاکت یا کیف داشته باشید. و در 10 اونس، وزن زیادی دارد، بنابراین بار دیگر برای کیف بهتر از جیب است. برای سیستم دوربین سه گانه جدید، قسمت پشتی دارای یک ضربه قابل توجه است.

برای نمایش اعلان‌های شما بدون باز کردن گوشی، مایکروسافت یک «نوار نگاه» در لبه Duo معرفی کرده است که اعلان‌ها را نشان می‌دهد. هنگامی که گوشی را شارژ می کنید، نوار نگاه تا سطح شارژ پر می شود. اگر روی دکمه روشن/خاموش ضربه بزنید، زمان را با حروف کوچک (بسیار کوچک) و همچنین تعداد تماس ها و پیامک های از دست رفته را نشان می دهد.

 

تبلت مایکروسافت سورفیس Duo 2

 

یک دکمه پاور برجسته در لبه سمت راست، درست زیر دکمه‌های تنظیم صدا، شامل حسگر اثر انگشت است. یک پورت USB-C برای شارژ و/یا هدفون در قسمت پایینی وجود دارد که با هدفون های سامسونگ USB-C من کار می کرد. تلفن همراه با کابل است، اما نه هدفون و نه آداپتور برق.

 

ببینید چگونه گوشی ها را تست می کنیم

Duo دارای دو صفحه نمایش 5.8 اینچی با ابعاد 1892 در 1344 پیکسل است که به صورت مستقل یا به صورت یک پنل 8.3 اینچی کار می کنند. یک استراحت در وسط وجود دارد. اگرچه کوچک‌تر از نمونه اصلی Duo است، زیرا مایکروسافت اکنون از صفحه‌های خمیده استفاده می‌کند که به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند، همچنان شکاف قابل‌توجهی در یک تصویر کشیده ایجاد می‌کند. برخلاف صفحه‌نمایش صاف Galaxy Z Fold3، واقعاً نمی‌خواهید بازی کنید یا ویدیو تماشا کنید. شما واقعاً می خواهید از یکی یکی استفاده کنید یا دو پنجره باز کنید.

صفحه نمایش ها کاملاً زیبا هستند: آنها با وضوح 401 پیکسل در هر اینچ، با حداکثر روشنایی 800 نیت و نرخ تجدید 90 هرتز، فوق العاده واضح هستند. خواندن متن‌های کوچک روی آن‌ها لذت بخش است، اگرچه به چشمانی تیز نیاز دارید—من متوجه شدم که تجربه آفیس در Duo برای کسانی که دید مبهم دارند، ترحم نمی‌کند.

من نتوانستم قلم جدید Surface Slim Pen 2 (130 دلار) را آزمایش کنم، که هنگام استفاده با یک پوشش شارژ اضافی 65 دلاری، به صورت القایی از تلفن شارژ می شود. چهار پوشش دیگر سپر در رنگ‌های مشکی، آبی، نارنجی یا سفید با قیمت 39 دلار موجود است. هر چند آن ها قلم را شارژ نمی کنند (در غیر این صورت قلم با داک USB کوچک خود برای شارژ ارائه می شود).

نسخه پایه 1499 دلاری Duo 2 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین می توانید آن را با 256 گیگابایت با قیمت 1599 دلار یا 512 گیگابایت با قیمت 1799 دلار دریافت کنید. اسلات کارت microSD وجود ندارد، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

 

Duo دارای شش حالت اصلی است:

  • حالت تاشو، تک صفحه
  • دو صفحه نمایش، با دو پنجره، دو کار را انجام می دهند
  • یک برنامه هوشمند با استفاده از دو صفحه نمایش برای نشان دادن چیزهای مختلف
  • یک پنجره بزرگ روی هر دو صفحه قرار داشت
  • حالت “چادر میز” که در آن به شکل V قرار گرفته است
  • بسته است، جایی که تمام چیزی که می بینید نوار نگاه است زیرا صفحه نمایش خارجی وجود ندارد

حالت چادر میز برای من مکاشفه واقعی است. این برای انجام بازی در حالی که با کنترلر بلوتوث به عقب تکیه داده اید، تماشای فیلم یا برقراری تماس با بلندگو عالی است، و هیچ گوشی دیگری وجود ندارد که بتواند این کار را بدون قاب پایه محکم انجام دهد.

برنامه های نسبتا کمی از دو صفحه نمایش هوشمند استفاده می کنند. برنامه Kindle آمازون، وقتی روی هر دو صفحه کشیده می‌شود، دو صفحه را نشان می‌دهد، مانند این که دستگاه یک کتاب باشد. برنامه Kobo Books این کار را نمی کند. دارای یک صفحه و دو صفحه است که قابل خواندن نیست. مایکروسافت آفیس در حالت دو صفحه نمایش به خوبی کار می کند. به عنوان مثال، می توانید OneDrive را در سمت چپ مرور کنید و اسناد انتخاب شده را در سمت راست پیش نمایش کنید. برنامه دوربین داخلی گالری شما را در یک صفحه و منظره یاب را در صفحه دیگر نشان می دهد. Asphalt 9 از یک صفحه برای مینی مپ خود استفاده می کند در حالی که گیم پلی اصلی در صفحه دیگر است.

اما به طور کلی، دو صفحه نمایش برای دو چیز است. من آن را برای وارد کردن نتایج معیار (در سمت راست) در صفحه‌گسترده اکسل (در سمت چپ)، یا پیمایش در فهرستی از مقالات خبری (در سمت راست) هنگام باز کردن و خواندن آنها (در سمت چپ) مفید یافتم.

 

یک پیچ و تاب وجود دارد که مدام مرا به هم می زند. اگر برنامه‌ای را کنار بگذارید اما در حافظه بماند، با همان حالت قبلی باز می‌شود. این بدان معناست که اگر مدتی پیش با تنظیمات روی صفحه سمت چپ بازی می‌کردید، فراموش کرده‌اید و دوباره آن را باز کنید و انتظار داشتید در صفحه سمت راست باشد، در صفحه سمت چپ باز می‌شود.

این به برخی از کاربردهای پنجره ثانویه ادامه می دهد که کمی گیج کننده است. من اغلب می خواستم دو پنجره Edge را باز کنم و یک پیوند را در صفحه دیگر باز کنم، اما گاهی اوقات ضربه زدن روی “open in other window” فقط باعث می شود که پیوند در همان صفحه باز شود، نه پنجره Edge دیگر. مایکروسافت می‌گوید این به سیستمی مربوط می‌شود که سعی می‌کند به فعالیت‌های غیر Edge روی صفحه دیگر احترام بگذارد، اما من آن را غیرقابل پیش‌بینی غیرقابل اعتماد دیدم. من همان کلیک را می خواهم تا همیشه همان کار را انجام دهد.

 

Galaxy Z Fold3 (سمت چپ) می‌خواهد صاف باشد و یک پنجره را روی صفحه نمایش بزرگ خود نشان دهد، در حالی که Surface Duo 2 (سمت راست) می‌خواهد دو کار را انجام دهد 

 

هنوز هم گاه باگ‌ها و خرابی‌ها وجود دارد، اما چیزی شبیه آنچه در Duo اصلی دیدم وجود ندارد. گاهی اوقات با باز شدن دو پنجره Edge، ضربه زدن روی “open on the other screen” در یکی باعث می شود که پنجره دیگر خارج شود. اکسل چند بار خراب شد. با این حال، همه اینها نسبت به نمایش‌ها آزاردهنده‌تر است.

این نرم افزار همچنین می تواند از برخی تنظیمات استفاده کند. گاهی اوقات صفحه‌ها در زمانی که من انتظار داشتم نمی‌چرخند، یا وقتی می‌خواستم آن را بکشم تا روی هر دو بچرخد، پنجره‌ای به یک صفحه بازمی‌گردد. مایکروسافت می‌گوید درک این موضوع واقعاً دشوار است که یک تلفن با این همه حالت می‌خواهد بچرخد، و من متوجه شدم.

 

این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا فرم فاکتور عجیب و غریب Duo را به اندازه کافی برای تایپ کردن آسان کند. به طور کلی، شما از صفحه‌کلید لمسی استفاده می‌کنید که در یک طرف صفحه‌ای که در حال استفاده از آن استفاده می‌کنید شلوغ است، که من آن را به گزینه‌های صفحه‌کلید تقسیم یا وسط صفحه سامسونگ در Z Fold3 ترجیح می‌دهم. با این حال، اگر تلفن مانند یک لپ‌تاپ نگه داشته می‌شود، در حالی که شما کارها را روی صفحه‌کلید بالایی انجام می‌دهید، اغلب یک صفحه‌کلید تمام‌صفحه در پایین صفحه ظاهر می‌شود. اگر انگشتان ضخیم دارید، این می تواند عالی باشد، اما زمانی که با دو صفحه وب کار می کنید، روی یک فیلد وارد کردن متن در صفحه پایین کلیک کنید، و سپس صفحه پایین به بالای صفحه نمایش داده می شود، می تواند کمی سردرگم کننده باشد. فضایی برای صفحه کلید در پایین ایجاد کنید.

Duo 2 هنگام اجرای برنامه های مختلف بر روی دو صفحه نمایش خود بیشتر در خانه است 

اوه، یک چیز دیگر – اگر آن را به یک مانیتور USB-C وصل کنید، آن مانیتور را بدون هیچ شکایتی هدایت می کند، و حالت پنجره “spanned” نسبت تصویر مناسبی است که در یک مانیتور خارجی عجیب به نظر نمی رسد (بر خلاف اکثر صفحه نمایش های تلفن آینه ای، که یا خیلی عمودی یا خیلی افقی هستند). این حالت کاملاً دسکتاپ مانند DeX سامسونگ نیست، اما یکی دیگر از ترفندهای زیبا در کیف Duo است. همچنین می‌توانید صفحه‌نمایش را از طریق Chromecast و Miracast به‌صورت بی‌سیم هدایت کنید.

تبلت مایکروسافت سورفیس Duo 2

 

ایکس باکس قابل حمل شما

Duo به عنوان یک دستگاه بازی بسیار وحشی است. با کنترلرهای بلوتوث Xbox جفت می شود، با Xbox Game Pass کار می کند پخش جریانی بازی ، و دارای برخی ترفندهای دقیق دو صفحه‌نمایش است که وقتی در اکوسیستم مایکروسافت هستید ظاهر می‌شوند.

اگر فقط بازی‌های Google Play را انجام می‌دهید، بهتر است آن‌ها را روی یک صفحه بازی کنید. در تلاش برای گسترش هر دو صفحه، برای من، محتوای بیش از حد روی قاب قرار می گیرد. به خصوص Genshin Impact معمولاً شخصیت شما را دقیقاً نزدیک مرکز صفحه نمایش قرار می دهد و این خیلی عجیب است. Genshin نرم‌ترین بازی‌ای نیست که تا به حال اینجا بازی کرده‌ام، با چند پرش، اما خوب است.

 

بازی‌هایی که برای گستردگی صفحه‌نمایش طراحی نشده‌اند، مانند Genshin Impact، وضعیت را به خوبی مدیریت نمی‌کنند

قدرت Duo با شروع بازی با Xbox Game Pass Ultimate (14.99 دلار در ماه) یا یک کنترلر بلوتوث اختصاصی آشکار می شود. با یک کنترلر، حالت چادر رومیزی به شما امکان می دهد تا گوشی را برای یک تجربه بازی راحت نگه دارید. بدون کنترلر، صفحه پایین یکی می شود، بنابراین شما همه دکمه ها و ماشه های مناسب را دارید.

پخش جریانی Xbox Game Pass ناقص است، اما من آن را به طرز شگفت انگیزی خوب یافتم. شما قطعا به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارید و هر بازی برای دستگاه ایده آل نیست. شبه آرپی جی احمقانه The Good Life به زیبایی بازی کرد و Halo با صدای بلند به صدا درآمد. اما کنترل‌های بازی Need for Speed: Heat برای لذت‌بخش بودن بیش از حد چسبناک بودند. بچه های سرکش لوکس از مورتا به خوبی بازی می کردند، اما برخی از متن ها برای خواندن آنقدر کوچک بود.

Asphalt 9 از دو صفحه نمایش هوشمندانه استفاده می کند، اما بسیاری از بازی های دیگر این کار را نمی کنند

این دستگاه دارای دو بلندگو برای بازی، موسیقی و ویدئو است. آن‌ها به‌خصوص خاطره‌انگیز نیستند، نه بی‌صدا و نه بی‌صدا و نه با صدای بلند فضای اتاق را پر می‌کنند، و تقریباً به اندازه اکثر بلندگوهای تلفن امروزی کوچک هستند.

 

قدرت فراوان

Surface Duo دارای همان پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 است که در سایر گوشی های هوشمند اندرویدی پیشرو در حال حاضر وجود دارد. این نسخه شخصی سازی شده اندروید 11 را اجرا می کند که برای سخت‌افزار غیرمعمول مایکروسافت باید به شدت تغییر می‌کرد. گفته می شود، مایکروسافت وعده به روز رسانی های مکرر ویژگی ها و امنیتی را می دهد. برای نسخه اصلی بعدی سیستم عامل، اندروید 12، مایکروسافت می گوید که “روی آن کار می کند”.

از نظر معیارها، قانون سرفیس اعمال می شود: وقتی خوب است، خیلی خوب است، اما وقتی بد است، خراب می شود. معیار PCMark Work ما بارها و بارها خراب شد، اما سایر بنچمارک‌ها امتیازات مشابه (Geekbench) یا بهتر (Basemark Web و GFXBench) را نسبت به آنچه در Samsung Galaxy S21 Ultra و Galaxy Z Fold3 مشاهده کردیم، می‌دهند.

با این حال باتری یک ضعف بزرگ است. با هر دو صفحه فعال، یکی در حال پخش ویدیو و دیگری در حال پیمایش یک صفحه وب، من فقط 5 ساعت و 25 دقیقه استفاده کردم. خاموش کردن یک صفحه نمایش باعث شد تا 10 ساعت پخش ویدئو با تک صفحه نمایش داده شود، اما همچنان احساس می کنم که عمر باتری کمتری نسبت به سایر گوشی های تک صفحه نمایش بزرگ مانند Galaxy S21 Ultra (11 ساعت و 20 دقیقه) و اپل آیفون 13 پرو مکس (18 ساعت). Galaxy Z Fold3 همچنین دارای بیشترین عمر باتری نیست (11 ساعت و 25 دقیقه).

Duo 2 وعده شارژ سریع 18 واتی را می دهد، اما من در آزمایش آن را پیدا نکردم که سریع شارژ شود. با اتصال به یک شارژر 20 واتی سامسونگ USB-C، پر کردن مخزن آن سه ساعت کامل طول کشید.

 

تبلت مایکروسافت سورفیس Duo 2

 

قابلیت اتصال قابل اعتماد

Surface Duo 2 دارای همان مودم Qualcomm X60 است که امسال در سایر گوشی های هوشمند پیشرو از جمله Samsung Galaxy S21 و iPhone 13 خواهید یافت. این باعث می شود که آن را دو سال جلوتر از Duo اصلی قرار دهید.

Duo دارای یک اسلات نانو سیم کارت و یک eSIM است. شما می توانید هر دو را به طور همزمان استفاده کنید و آن را به یک تلفن دو سیم کارت تبدیل کنید. این دستگاه از تمامی شبکه های 4G و 5G پشتیبانی می کند باندهای که در حال حاضر در ایالات متحده استفاده می شود، هر دو زیر 6 و mmWave، و همچنین باند C آینده را پشتیبانی می کند. اگر 4G پوشش بهتری به شما می دهد، می توانید 5G را خاموش کنید.

کار آنتن دهی مایکروسافت در اولین Duo محکم بود و من در شبکه Verizon با این مدل همان استقبال قوی را دیدم. من به طور مداوم 3 تا 4dBm دریافت LTE بهتری را در شبکه Verizon با Duo نسبت به Samsung Galaxy Z Fold3 دریافت کردم، و در ناحیه سیگنال ضعیف 4G، که می‌توانست بین اتصال و عدم وجود تفاوت ایجاد کند.

تا شده، Z Fold3 (چپ) با یک دست قابل استفاده تر از Duo 2 (راست) است (عکس: ساشا سگان)

Duo که در چندین مکان با Verizon آزمایش شد، عموماً از Fold پیشی گرفت (اگرچه نه همیشه). در اتصال موج میلی متری، Duo و Fold هر دو در حدود 2.6 گیگابیت در ثانیه به اوج خود رسیدند، در حالی که در 5G “در سراسر کشور” Verizon، Duo به 304 مگابیت در ثانیه رسید. این دو گوشی از نظر برد موج میلیمتری تفاوت چندانی از خود نشان ندادند.

Wi-Fi 6 پشتیبانی می شود، اما Wi-Fi 6E پشتیبانی نمی شود . این دستگاه همچنین دارای بلوتوث 5.1 و NFC برای پرداخت های موبایلی است.

نگه داشتن Duo 2 روی صورت خود برای برقراری تماس کمی عجیب است. خیلی شلخته است هدست بلوتوث شرط خوب است (هیچ جک هدفون 3.5mm وجود دارد). برای تماس‌های بلندگو در یک اتاق ساکت، حالت چادر رومیزی Duo 2 بسیار قانع‌کننده است، اگرچه کیفیت تماس قابل توجه نیست.

 

دوربین های ضعیف

Surface Duo اصلی اصلاً دوربین پشتی نداشت. این یکی دارای سه دوربین است: دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی f/1.7. 12 مگاپیکسل، f/2.4 زوم 2 برابر؛ و 16 مگاپیکسل، f/2.2 110 درجه فوق عریض. همچنین یک لنز 12 مگاپیکسلی f/2.0 در جلو وجود دارد.

وقتی برنامه دوربین به درستی کار می‌کند، عالی است که بتوانید تصویر تازه‌گرفته شده خود را در زیر منظره یاب پیش‌نمایش کنید 

متأسفانه دوربین ها خیلی خوب نیستند و من با چندین باگ در اپلیکیشن دوربین مواجه شدم. برنامه قرار است به طور پیش‌فرض روی حالت فوق‌العاده قابل استفاده باشد که در آن منظره یاب را در صفحه سمت راست و گالری خود را در سمت چپ می‌بینید. وقتی عکسی می‌گیرید، می‌توانید آن را به‌صورت تمام‌صفحه در نمایشگر سمت چپ ببینید، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی قضاوت کنید که آیا عکس در فوکوس است یا باید عکس دیگری بگیرید.

در نور خوب، Galaxy Z Fold 3 (سمت چپ) تصاویر کمی واضح‌تر از Surface Duo 2 (راست) می‌گیرد 

این حالت گاهی اوقات راه اندازی می شود. اما در مواقع دیگر برنامه دوربین را روی صفحه سمت راست/بالا قرار می‌دادم و نمایشگر دیگر صفحه اصلی را نشان می‌داد، نه گالری. یک بار، منظره یاب روی صفحه بالا ظاهر شد و تصویر وارونه بود. نه عناصر UI – این یک مشکل چرخش صفحه نبود – فقط تصویر منظره یاب. و در نور کم، بین دوربین ها جابه جا می شود، زوم می کند و بسیار کند فوکوس می کند.

در 2x، عکس های Fold (سمت چپ) به وضوح روشن تر و واضح تر از Duo (راست) هستند 

از نظر کیفیت، نرم افزار مایکروسافت به نظر نمی رسد کاملاً مطابق با استانداردهای سامسونگ باشد. من Duo 2 را با Samsung Galaxy Z Fold3 مقایسه کردم. عکس‌هایی که با Duo گرفته می‌شوند، به‌طور کلی کم‌نورتر هستند، با رنگ‌های خاموش‌تر و جزئیات ملایم‌تر. Duo یک حالت شب برای موقعیت‌های بسیار کم نور دارد و قطعاً به شما کمک می‌کند، اما بار دیگر تصاویری به وضوح یا روشنایی Fold ایجاد نمی‌کند.

تفاوت بین Fold (چپ) و Duo (راست) در نور پایین ادامه دارد 

در نور خوب، دوربین جلوی Duo برای تماس ویدیویی ایده آل است. این تصاویر بسیار یکنواخت ارائه می کند که بر خلاف ظاهر دراماتیک تر Fold، سایه های روی صورت شما را به حداقل می رساند. در نور کم، Duo فوکوس را روی صورت من حفظ کرد و تقریباً همه چیز پشت سرم را سیاه کرد، در حالی که Fold هنوز هم می‌توانست جزئیاتی را از پس‌زمینه بیرون بکشد.

Galaxy S21 Ultra (سمت چپ) در نور کم سلفی بهتری نسبت به Fold (مرکز) یا Duo (راست) می گیرد 

تبلت مایکروسافت سورفیس Duo 2

 

به دنبال یک تلفن منحصر به فرد هستید؟ شما آن را پیدا کرده اید

ضربه زدن به اولین Surface Duo آسان بود زیرا در سطح اولیه کار نمی کرد. Duo 2 کار می کند. واقعاً عجیب است.

Surface Duo 2 ولورین مولتی تسکینگ موبایل است. می‌گوید: «من در کاری که انجام می‌دهم بهترین هستم، اما گاهی اوقات کاری که انجام می‌دهم خیلی خوب به نظر نمی‌رسد». بله، مطمئناً امکان انجام تقسیم صفحه در سایر گوشی‌های اندرویدی مانند Galaxy Z Fold3 وجود دارد، اما تقریباً به این آسانی و یا واضح نیست. اگر گردش کار تلفن ایده آل شما شامل کپی و چسباندن مقدار زیادی از یک پنجره به پنجره دیگر است، Duo یک ابزار منحصر به فرد قابل استفاده است. اما در حالی که Duo 2 کارهایی را انجام می دهد که سایر تلفن های 1500 دلاری نمی توانند انجام دهند، کارهایی را انجام نمی دهد که سایر تلفن های 1500 دلاری می توانند انجام دهند، مانند ارائه کیفیت تصویر برتر کلاس یا احساس راحتی در هنگام تماس تلفنی. این واقعا یک تبلت در حال باز شدن مانند Z Fold3 نیست. خیلی چیز خودشه

اگر به Duo 2 علاقه مند هستید، با چشمان باز، کنجکاوی زنده و کارت اعتباری خود که به خوبی تأمین مالی شده است، وارد این تجربه شوید. جایزه انتخاب ویراستاران ما را دریافت نمی کند، اما برای نوع خاصی از چند وظیفه ای تلفن همراه، موهبت الهی خواهد بود.

 

طرفداران

  • توانایی های چندوظیفه ای منحصر به فرد
  • صفحه نمایش تیغه ای
  • دریافت 4G و 5G جامد

منفی

  • دوربین های ضعیف نسبت به قیمت
  • عمر باتری فلانی
  • نرم افزار غیر قابل پیش بینی

 

خط پایین

هیچ دستگاه دستی دیگری مانند مایکروسافت سرفیس دوو 2 دو صفحه‌نمایش چند وظیفه‌ای را انجام نمی‌دهد، اما در دسته‌بندی خاص خود زندگی می‌کند. این کاملاً تلفن نیست، نه کاملاً تبلت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *