بهترین گوشی های سال 2021

بهترین گوشی های سال 2021
زمان مطالعه مطلب 8 دقیقه

ما سالانه صدها تلفن همراه را آزمایش و رتبه بندی می کنیم. چه به دنبال سیستم عامل Android  iOS یا یک تلفن ساده هستید، اینها بهترین گزینه های ما برای بودجه ها و قابلیت های مختلف در سراسر مخابرات اصلی بی سیم ایالات متحده هستند. در ادامه بهترین گوشی های موبایل را معرفی کرده ایم.

بهترین گوشی های موبایل

Google Pixel 5a با 5G

عملکرد قدرتمند ، صفحه نمایش OLED همه جانبه ، باتری بزرگ و یک دوربین باورنکردنی باعث می شود Google Pixel 5a با 5G بهترین گوشی میان رده ای باشد که می توانید خریداری کنید.

آیفون با ارزش

آیفون 12 مینی اپل

آیفون 12 مینی اپل بهترین نسبت قیمت به قدرت را در بین آیفون های 2020 ارائه می دهد و ویژگی های برتر را برای گوشی به ارمغان می آورد که به راحتی در دستهای کوچکتر قرار می گیرد.

بهترین تلفن بودجه 5G

سامسونگ گلکسی A32 5G

عمر باتری عالی Samsung Galaxy A32 5G ، اتصال شبکه محکم و طراحی چشمگیر ، ترکیبی برنده برای خریداران گوشی های ارزان قیمت است.

بهترین دوربین فوق عریض

 

گوگل پیکسل

وان پلاس 9 پرو

وان پلاس 9 پرو با دوربین فوق عریض فوق العاده ، عملکرد روان و شارژ بی سیم فوق العاده سریع خود را در برابر سایر پرچمداران نگه می دارد.

Samsung Galaxy S21 Ultra

Galaxy S21 Ultra یک دوربین فوق العاده با کیفیت عالی ارائه می دهد که واقعاً کار می کند ، از S Pen عالی سامسونگ پشتیبانی می کند و نوار ویژگی های گوشی های هوشمند را در سال 2021 تعیین می کند.

Apple iPhone 12 Pro

اگر شما یک خلاق جدی هستید که نمی خواهید یک گوشی بزرگ داشته باشید ، iPhone 12 Pro قابلیت تصویربرداری و فیلمبرداری برتر را در بدنه ای با اندازه مناسب و با طراحی زیبا قرار می دهد.

TCL 20S

تا زمانی که به 5G احتیاج ندارید ، TCL 20S یک تلفن مقرون به صرفه با صفحه نمایش همه جانبه ، بلندگوهای عالی و باتری طولانی مدت است.

Samsung Galaxy Z Fold3 5G

صفحه نمایش غول پیکر سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G به آن قدرت بهره وری می دهد که هیچ گوشی دیگری نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد.

 

Sunbeam F1

Sunbeam F1 به قطع کننده های دیجیتالی کمک می کند تا دقیقاً سطح ارتباطی را که می خواهند هدف قرار دهند.

 Unihertz Titan

Pocket Unihertz Titan تلفن دستی QWERTY را با نرم افزار مدرن و اتصال 4G به ارمغان می آورد.

جوانب مثبت منفی 

مشخصات را مقایسه کنید

برای اکثر ما ، تلفن های همراه در مرکز جهان ما قرار دارند. مجموعه ویژگی های معمول این شگفتی های اندازه نخل حیرت انگیز است. این تلفن ، دستگاه پیام رسانی ، مرورگر وب ، دوربین ، پخش کننده موسیقی ، GPS و موارد دیگر است. تلفن انتخابی شما به طرق مختلف بر زندگی شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم دقیقاً گزینه مناسب را انتخاب کنید.

بهترین ها در قفل تلفن

همانطور که شرکت های مخابراتی به سراغ برنامه های گیج کننده سرویس و قیمت می روند، ارزش گوشی های قفل شده نیز بر این اساس افزایش می یابد.

تلفن های بدون قفل از یک فروشگاه شخص ثالث یا مستقیماً از سازنده خریداری می شوند و به یک حامل خاص گره نمی خورند. معمولاً می توانید از آنها با AT&T یا T-Mobile استفاده کنید. اما برخی از تلفن های قفل شده محبوب در هر سه حامل اصلی کار می کنند. اگر می خواهید بهترین انعطاف پذیری را داشته باشید، به دنبال آیفون اپل ، گوگل پیکسل ، پرچمدار سامسونگ یا تلفن موتورولا باشید.

در گذشته ، تلفن های قفل شده معمولاً روی همه حامل های اصلی کار می کردند ، اما تلفن های 5G داستان متفاوتی دارند. تلفن های 5G اپل ، گوگل و سامسونگ در هر شرکت مخابراتی ایالات متحده کار می کنند ، اما بسیاری از مارک های دیگر یا دارای محدودیت پشتیبانی از باند هستند یا فقط برای شرکت های خاص تأیید شده اند. مشتریان AT&T باید قبل از خرید گوشی 5G بدون قفل احتیاط بیشتری کنند ، زیرا بسیاری از تلفن هایی که از لحاظ نظری در شبکه آن کار می کنند هنوز توسط شرکت مخابراتی تأیید نشده اند.

Google Pixel 5a با 5G عملکرد باورنکردنی و بهترین دوربین در کلاس را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

بهترین گوشی هوشمند چیست؟

با عادت بیشتر افراد به ایمیل ، وب ، موسیقی و دسترسی به پیام ها در تمام ساعات روز ، صرف نظر از مکان آنها ، تلفن های هوشمند تقریباً ضروری شده اند. با این اوصاف ، تنوع زیادی وجود دارد – چه برسد به طرفداران سیستم عامل های خاص سیستم عامل. گاهی اوقات ، رابط کاربری یا انتخاب برنامه یک پلت فرم فقط با شما صحبت می کند و این همه چیز است. با در نظر گرفتن این موضوع و در معرض خطر جذب شعله های آتش ، بیایید تا آنجا که می توانیم آن را برای کسانی که کاملاً واجد شرایط نیستند تجزیه کنیم.

در واقع تنوع کمتر در سیستم عامل ها و طرح های تلفن های هوشمند نسبت به چند سال پیش وجود دارد. در حال حاضر ، Android و iOS دو پلتفرم برتر تلفن های هوشمند هستند ، هم در فروش ایالات متحده و هم در دسترس بودن برنامه های شخص ثالث. آیفون دارای بهترین فروشگاه برنامه و بهترین ویژگی های رسانه است. اما اکوسیستم سختگیرانه اپل می تواند برای برخی خسته کننده باشد و شخصی سازی یا تغییر iOS به راحتی امکان پذیر نیست. تنوع بسیار بیشتری در بین گوشی های اندرویدی وجود دارد و منبع باز بودن اندروید آن را به یک رویای توییتر تبدیل می کند. اما این همچنین به معنای سازگاری قطعات برنامه شخص ثالث ، اشکالات گاه به گاه ، نرم افزارهای ضد نفوذ نصب شده توسط حامل که نمی توانید آنها را حذف کنید و به روزرسانی های پراکنده و اغلب پراکنده سیستم عامل است.

تلفن ها در طیف گسترده ای از اندازه ها و اشکال ، متناسب با انواع مختلف دست ها موجود هستند. Galaxy S21 سامسونگ و آیفون 12 مینی باریک تر از سایر گوشی ها هستند ، به راحتی در یک دست نگه داشته می شوند و همچنان دارای املاک صفحه نمایش زیادی هستند. از سوی دیگر ، Galaxy S21 Ultra غول پیکر است ، بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند پنجره ای بزرگ به دنیای آنلاین خود داشته باشند. 

به شدت به اندروید علاقه دارید؟ به  سراغ بهترین خلاصه تلفن های Android ما بروید  . از انواع گوشی های آیفون گیج شده اید؟ در اینجا نحوه تصمیم گیری برای خرید آیفون ذکر شده است . و اگر می خواهید جهان خود را با تلفن خود ثبت کنید ، ما  بهترین گوشی های دوربین دار را  نیز جمع آوری کرده ایم.  

بهترین تلفن های ویژه

بخش قابل توجهی از مردم ایالات متحده هنوز از تلفن های ساده تر استفاده می کنند ، اما به طور شگفت انگیزی گزینه های فعلی کمی وجود دارد. هنوز دلایلی برای تهیه یک دستگاه ساده و ارزان قیمت وجود دارد: استفاده از آنها راحت تر است و هزینه های ماهانه بسیار کمتری دریافت می کنند زیرا داده ها درگیر نیستند. برخی از معاملات قاتل برای استفاده فقط از طریق صدا در حامل های مجازی مانند TracFone و Consumer Cellular وجود دارد.

Sonim XP3 یکی از بهترین گزینه های ما برای گوشی های با قابلیت است.

تلفن صوتی مورد علاقه ما در حال حاضر Sunbeam F1 است ، یک تلفن ساده که در سه مدل با ویژگی محدود عرضه می شود. ما همچنین Sonim XP3 را برای AT&T ، Kyocera DuraXV Extreme را برای Verizon و Nokia 6300 4G را برای T-Mobile دوست داریم. اگر بودجه شما محدود است ، کم هزینه ترین تلفن صوتی که قفل آن 49.99 دلار نوکیا 225 4G است .

برخلاف تلفن های هوشمند ، تلفن های دارای ویژگی “آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید” هستند. آنها ارتقاء نرم افزاری دریافت نمی کنند و هزاران برنامه اضافی را اجرا نمی کنند. برای کیفیت صدا ، ویژگی ما را در مورد نحوه ایجاد صدای بهتر تماس های تلفن همراه خود بخوانید . پوشش شبکه بی سیم همیشه بزرگترین عامل است ، اما تلفن های جداگانه می توانند در دریافت ، کیفیت هدفون ، کیفیت انتقال از طریق میکروفون و صدای جانبی متفاوت باشند (انعکاس صدای خود شما که به شما در جلوگیری از فریاد زدن به طرف مقابل کمک می کند). استفاده از تلفن با کیفیت متوسط ​​و ضعیف تقریباً غیرممکن است در محدوده پوشش حاشیه ای ، در حالی که تلفن با دریافت عالی می تواند از سیگنال کمی که در دسترس است بهترین استفاده را بکند. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد: برخی از گوشی ها دارای بلندگوی بسیار بلندتری نسبت به سایرین هستند.

برای اطلاعات بیشتر ، گزینه های ما را برای بهترین تلفن ها برای سالمندان ببینید . ما همچنین مجموعه ای از بهترین تلفن ها برای کودکان داریم .

 

بهترین زمان برای خرید گوشی جدید

بهترین زمان برای خرید گوشی جدید زمانی است که به آن نیاز دارید. اگر تلفن شما در حوضچه یک سربرگ گرفت یا در پیاده رو با مرگ روبرو شد ، هر آنچه در دسترس است که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند تهیه کنید. اما اگر مراقب بودجه خود هستید یا در حال پیشرفت هستید ، کمی دانش و برنامه ریزی می تواند شما را از خرید گوشی ای که قصد تخفیف دادن یا جایگزینی با چیزی جدیدتر و خنک تر دارد ، باز دارد.

شایعات و اطلاعیه های مربوط به گوشی های آینده سال جاری در ماه های ژانویه و فوریه و پیش از کنگره جهانی موبایل در اوایل بهار ظاهر می شود. ده ها تلفن جدید در MWC یا حول آن معرفی شده اند که اغلب شامل پرچم دارانی مانند سری G موتورولا و سری گلکسی S سامسونگ است. نوکیا و TCL معمولاً رویدادهایی را در اطراف MWC برگزار می کنند ، اما چند ماه طول می کشد تا گوشی ها در ایالات متحده در دسترس قرار گیرند. برخی از تلفن های دیگر ممکن است هرگز به ایالات متحده نرسند ، بنابراین مطمئن شوید که امید خود را به گوشی ای که قادر به دریافت آن نیستید ، متصل نمی کنید.

سالانه ده ها تلفن در کنگره جهانی موبایل معرفی می شوند.

سخت گیرهای اپل باید تا سپتامبر متوقف شوند. اگرچه Covid-19 اعلام آیفون 12 را یک ماه در سال 2020 به تأخیر انداخت ، اما اپل معمولاً جدیدترین آیفون های خود را در رویداد ویژه سپتامبر خود معرفی می کند.

اکتبر برای طرفداران گوگل پیکسل یک شرط کاملا مطمئن است. باز هم به استثنای سال 2020 ، غول فناوری پرچمداران پیکسل خود را در ماه اکتبر معرفی کرد.

آیا می خواهید کمتر هزینه کنید؟

عنوان اصلی این داستان گوشی های بسیار گران قیمت است ، اما می توانید با قیمت زیر 300 دلار یک تلفن هوشمند کاملا خوب تهیه کنید.

آخرین تلفن های ارزان قیمت OnePlus واقعاً ما را مجذوب خود کرده است ، اما آنها فقط در اپراتورهای مبتنی بر T-Mobile در دسترس هستند. در AT&T و Verizon، احتمالاً Samsung Galaxy A32 5G بهترین خرید شما در حال حاضر است.

در سال 2020 ، اپل iPhone SE جدید خود را با قیمت 399 دلار عرضه کرد. این در این لیست نیست زیرا توسط مدلهای جدید iPhone 12 جایگزین شده است، اما هنوز هم نسبت به قیمت آن یک دستگاه فوق العاده است. اگر می خواهید یک آیفون حتی ارزان تر داشته باشید ، می توانید از یک مدل استفاده شده استفاده کنید ، اما پیشنهاد نمی کنیم چیزی زیر iPhone XR بخرید ، زیرا تلفن های قدیمی در سالهای آینده سریعتر پشتیبانی نرم افزاری خود را از دست می دهند. ما در توضیحات خود در مورد اینکه کدام آیفون را باید خریداری کنید ، توضیح می دهیم .

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید گوشی با قیمت کمتر ، لیست بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت را مشاهده کنید. ما هر بار که یک تلفن جدید را که ارزش آن در لیست است بررسی می کنیم ، این داستان را به روز می کنیم ، بنابراین اغلب تغییر می کند. مطمئن شوید که به زودی برای آخرین توصیه های ما دوباره بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *