بهترین گوشی های اندرویدی برای سال 2021

بهترین گوشی های اندروید
زمان مطالعه مطلب 8 دقیقه

بهترین گوشی های اندرویدی برای سال 2021

 از آیفون اپل خارج شده اید یا به سادگی طرفدار iOS نیستید؟ یک جایگزین مجهز به Google دریافت کنید. در اینجا نحوه پیدا کردن دستگاه مناسب برای شما ، همراه با بهترین تلفن های Android که آزمایش کرده ایم ، آورده شده است.

تلفن های همراه مرتبط:

  • بهترین گوشی ها
  • بهترین گوشی های 5G
  • بهترین گوشی های دوربین دار
  • بهترین گوشی های ارزان قیمت
  • بهترین گوشی های بدون قفل
  • بهترین تلفن برای سالمندان

10 مورد برتر ما از 160 محصول بررسی شده

Samsung Galaxy S21 Ultra

Galaxy S21 Ultra یک دوربین فوق العاده با کیفیت عالی ارائه می دهد که واقعاً کار می کند ، از S Pen عالی سامسونگ پشتیبانی می کند و نوار ویژگی های گوشی های هوشمند را در سال 2021 تعیین می کند.

بهترین تلفن Android میان رده

 

بهترین گوشی اندروید
بهترین گوشی اندروید

Google Pixel 5a با 5G

عملکرد قدرتمند ، صفحه نمایش OLED همه جانبه ، باتری بزرگ و یک دوربین باورنکردنی باعث می شود Google Pixel 5a با 5G بهترین گوشی میان رده ای باشد که می توانید خریداری کنید.

 

سامسونگ گلکسی A32 5G

عمر باتری عالی Samsung Galaxy A32 5G ، اتصال شبکه محکم و طراحی چشمگیر ، ترکیبی برنده برای خریداران گوشی های ارزان قیمت است.

بهترین اندروید 2021
بهترین اندروید 2021

بهترین دوربین فوق عریض

وان پلاس 9 پرو

وان پلاس 9 پرو با دوربین فوق عریض فوق العاده ، عملکرد روان و شارژ بی سیم فوق العاده سریع خود را در برابر سایر پرچمداران نگه می دارد.

 

OnePlus Nord N100

OnePlus Nord N100 عملکرد قابل توجه و عمر باتری تمام روز را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

بهترین گوشی های اندروید
بهترین گوشی های اندروید

بهترین گزینه برای استفاده یک دست

سامسونگ گلکسی S21

سامسونگ گلکسی S21 قدرت زیادی در قد کوچک خود دارد و زمینه را برای عملکرد بهتر تلفن 5G در آینده فراهم می کند.

 

بهترین تلفن تاشو

Samsung Galaxy Z Fold3 5G

صفحه نمایش غول پیکر سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G به آن قدرت بهره وری می دهد که هیچ گوشی دیگری نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد.

 

تلفن قلم اندروید با ارزش

موتورولا Moto G Stylus 5G

Moto G Stylus 5G تمام چیزی است که Moto G Stylus باید باشد. با عملکرد فوق العاده ، اتصال 5G و قلم درجه یک ، آن را در خط تولید موتورولا در سری G 2021 برجسته می کند.

 

نمایش عالی در بودجه

OnePlus Nord N200 5G

OnePlus Nord N200 5G یک تلفن مقرون به صرفه با صفحه نمایش بزرگ 90 هرتز ، اتصال 5G و باتری است که شما را در طول روز راهنمایی می کند.

 

بهترین تلنگر اندروید

Samsung Galaxy Z Flip3 5G

Galaxy Z Flip3 دارای پردازنده قدرتمند و طراحی تاشو زیبا است ، اما قابلیت حمل و سبک آن به قیمت عمر باتری تمام می شود.

جوانب مثبت منفی 

بهترین گوشی اندروید
بهترین گوشی اندروید

این که آیا شما به دنبال یک تلفن بزرگ یا کوچک ، سطح ابتدایی یا برتر هستید ، Android گزینه هایی را برای همه ارائه می دهد. و بر خلاف چرخه انتشار سفت و سخت اپل ، شرکای سخت افزاری گوگل در طول سال جریان جدیدی به ظاهر بی پایان از دستگاه های جدید را راه اندازی می کنند. اما مشکل در اینجا نهفته است: با وجود گزینه های بسیار زیاد ، چگونه می توانید از گزینه مناسب استفاده کنید؟ خوشبختانه برای شما ، ما تقریباً همه تلفن های هوشمند موجود در همه شرکت های اصلی ایالات متحده را آزمایش و بررسی می کنیم.

 

به خاطر داشته باشید که اگرچه نظرات بالا ممکن است حامل انتخابی شما را نشان ندهد ، اما اکثر تلفن های موجود در اینجا قفل هستند و می توانند با چندین مخابر کننده آمریکایی استفاده شوند. در مورد مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، و همچنین انتخاب های برتر ما برای گوشی های Android را بخوانید.

 

بهترین گوشی های اندرویدی

زمان خرید گوشی اندروید جدید

چرخه انتشار Android دائمی شده است. هر ماه مجموعه جدیدی از گوشی های پرچمدار در این مرحله عرضه می شود. با این حال ، اکنون زمان خوبی برای خرید است ، مگر اینکه منتظر Google Pixel 6 باشید ، که به زودی عرضه می شود. سامسونگ به تازگی Galaxy Z Flip3 و Z Fold3 خود را معرفی کرد. دور بزرگ بعدی آن احتمالاً در فوریه 2022 خواهد بود. ما شنیده ایم که OnePlus ممکن است یک گوشی سری T پاییزی انجام ندهد و OnePlus 9 Pro را تا اوایل سال 22 به عنوان پرچمدار خود باقی بگذارد. موتورولا نیز به نظر می رسد در این سال بسیار خوب کار کرده است. و LG از تجارت تلفن خارج شده است .

با وجود رقابت شدید ، Samsung Galaxy S20 FE همچنان یک گوشی اندرویدی برجسته است.

 

گوشی های اندرویدی 5G

تقریباً هر گوشی با رده بالاتر که اکنون بخرید دارای 5G خواهد بود. اگر در حال خرید یک دستگاه رده پایین هستید ، زیاد به آن استرس ندهید. سیستم های 5G کنونی AT & T و Verizon در مقایسه با 4G عملکرد چندانی ندارند و حتی گوشی های جدید اندرویدی T-Mobile جدید نیز از 5G میان رده استفاده کرده اند ، این چیزی است که به T-Mobile پیروز شد. 

 

اگر می خواهید بهترین سرعت شبکه در آینده وجود داشته باشد ، به دنبال یک تلفن دارای باند C (باند N77) باشید. شبکه های C-band که از اواخر سال 2021 یا اوایل سال 2022 عمدتا به Verizon و AT&T می آیند ، به طور بالقوه چندین برابر سرعت سیستم های 4G و 5G با باند کم را ارائه می دهند. تعداد تلفن هایی که قابلیت اتصال به باند C را دارند به سرعت در حال افزایش است ، اما شما باید تأیید کنید که تلفن خاصی که در نظر دارید از آن پشتیبانی می کند. ما پشتیبانی از باند C را در همه بررسی های تلفن خود لیست می کنیم تا روند کار آسان تر شود.

 

روندهای قیمت گذاری

این لیست دارای تلفن های زیر 200 دلار تا حدود 2000 دلار است. در سطح پایین ، OnePlus Nord N200 و Samsung Galaxy A32 5G ارزش بسیار خوبی برای این پول دارند. یک نکته در انتهای بسیار پایین: تلفن های دارای مارک حامل (که نام سازنده آنها را ذکر نمی کنند) اغلب چندان خوب نیستند.

 

اکثر تلفن های فروخته شده در ایالات متحده 600 دلار یا بیشتر قیمت دارند ، زیرا در برنامه های پرداخت ماهانه به فروش می رسند که هزینه آن را در 24 یا 30 ماه پنهان می کند. اما بازار پررونقی نیز وجود دارد که عمدتا پیش پرداخت می شود و 300 دلار یا کمتر قیمت دارد. نگاهی به گوشی های وان پلاس رده پایین ، گوشی های نوکیا یا مدل های ZTE که توسط اپراتورهای پیش پرداخت با کیفیت مناسب و قیمت پایین فروخته می شود ، بیندازید.

 

این همه گیری باعث شد تا سازندگان تلفن قیمت های اصلی گوشی های پرچمدار را که در اوایل امسال شاهد بودیم دوباره ارزیابی کنند. Galaxy S20 FE ، Galaxy S21 کوچکتر و OnePlus 9 قیمت گوشی “پرچمدار” را از 1000 دلار به 600-700 دلار تغییر می دهند ، تغییری تازه در شرایط سخت اقتصادی.

 

سیستم 5G موج میلی متری Verizon همچنان بر مالیات موج میلی متر بر روی دستگاه های خود اعمال می کند. تلفن های سازگار با Verizon 5G اغلب 50 تا 100 دلار گرانتر از تلفن های 5G برای دو شرکت مخابراتی دیگر هستند. هنگامی که یک استثنا وجود دارد ، معمولاً به این دلیل است که Verizon یا سازنده به طور بی سر و صدا به تلفن یارانه می دهند.

 

برای اطلاعات بیشتر ، داستانهای ما را در مورد بهترین تلفن های ارزان قیمت ، بهترین برنامه های ارزان قیمت تلفن همراه و 9 نکته برای دریافت بهترین قیمت در تلفن همراه مشاهده کنید .

 

بهترین گوشی های اندرویدی

چه سایزی تلفن مناسب شماست؟

در چند سال گذشته تغییر چشمگیری در شکل و اندازه گوشی های اندروید ایجاد شده است. بسیاری از تولیدکنندگان شروع به بلند و باریک شدن گوشی های خود کرده اند ، در نتیجه مدل های یک دست با اندازه صفحه نمایش غیر قابل باور بزرگ تولید شده است. ما در مورد چگونگی اندازه گیری صفحه نمایش تلفن در حال حاضر به جزئیات بیشتری در مورد عوامل شکل جدید در قطعه خود می پردازیم .

می توانید گوشی های اندرویدی با اندازه صفحه نمایش از 3 اینچ (Unihertz Jelly 2) تا بیش از 7 اینچ (Samsung Galaxy Z Fold3) پیدا کنید. با وجود فاکتورهای شکل جدید ، توجه به عرض گوشی و همچنین عرض صفحه نمایش بسیار مهم است. کار با یک تلفن بلند و باریک بسیار راحت تر از چیزی گسترده تر است.

پیکسل 5a با 5G دارای صفحه نمایش OLED بزرگ است.

 

بهترین نسخه اندروید کدام است؟

همه اندرویدها برابر نیستند. مدتی است که سازندگان دستگاه هایی مانند ایسوس و سامسونگ دیدگاه های خود را بر روی اندروید اعمال کرده اند. اگر می خواهید یک تجربه خالص در Google داشته باشید ، می خواهید به سراغ دستگاه Pixel بروید. آنها مدلهای توسعه دهنده هستند که در آنها گوگل مطمئن می شود ابتدا ارتقاء را به کار می گیرد. موتورولا و وان پلاس همچنین دارای رابط های کاربری بسیار تمیز هستند ، اگرچه تمایل دارند ویژگی های نامرئی بیشتری را به اندروید اضافه کنند.

اندروید 11 جدیدترین نسخه است ، اگرچه اندروید 12 باید در ماه های آینده منتشر شود. بسیاری از گوشی ها هنوز اندروید 10 دارند . گوشی ای را که مجهز به اندروید 9 یا پایین است خریداری نکنید ، زیرا نسخه نرم افزاری اندروید قدیمی تر است ، به احتمال زیاد نقص امنیتی جدی تری دارد. همچنین بررسی کنید که چند دور از به روز رسانی سیستم عامل سازنده امیدوار است.

چرا Oppo ، Vivo یا Xiaomi وجود ندارد؟

سه نفر از پنج تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در ایالات متحده تلفن نمی فروشند و ما در درجه اول به مصرف کنندگان آمریکایی خدمت می کنیم. در مورد Oppo و Vivo ، به این دلیل است که آنها بازار ایالات متحده را به پسر عموی خود OnePlus واگذار کرده اند. شیائومی چندین بار گفته است که مدل تجاری آن ، که به شدت بر درآمد تبلیغات و خدمات اشتراک متکی است ، در ایالات متحده کار نخواهد کرد. هواوی ، زمانی که در بالای لیست قرار داشت ، تحت تحریم هایی قرار گرفته است که این شرکت را از استفاده از قطعات یا نرم افزارهای آمریکایی در تلفن های هوشمند خود منع می کند.

ما توصیه نمی کنیم گوشی های خارجی را برای استفاده در ایالات متحده وارد کنید ، زیرا اغلب در شبکه های حامل آمریکایی عملکرد ضعیفی دارند.

 

آیا باید از طریق حامل خریداری کنید یا قفل نشده؟

بازار ایالات متحده هنوز تحت سلطه تلفن های مخابراتی حامل است ، اما خرید مستقیم و قفل گوشی شما به شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل به تغییر شرکت مخابراتی بپردازید.

تلفن های بدون قفل فاقد هرگونه نرم افزار حامل و برنامه پرداخت مداوم هستند ، بنابراین می توانید به اپراتور دیگری بروید یا به دلخواه آنها را در eBay بفروشید. یک تلفن قفل است که در واقع چیزی است که شما خود را . هر گوشی موجود در این لیست را می توان مستقیم خریداری کرد ، بدون دخالت شرکت مخابراتی. 

اما اکثر مردم همچنان تلفن های خود را از طریق اپراتورهای تلفن همراه خریداری می کنند ، که برای خدمات و پشتیبانی یک امتیاز ارائه می دهد ، و همچنین برنامه های پرداخت ماهانه که به طور چشمگیری قیمت های اولیه تلفن ها را کاهش می دهد. حاملان همچنین گاهی اوقات ویژگی های تماس Wi-Fi را به تلفن هایی که توسط فروشگاه های خود فروخته می شوند محدود می کنند.

 

با این حساب ، انتخاب اندروید به عنوان سیستم عامل موبایل تنها نیمی از راه است. اگر هنوز در حصار هستید ، بدون در نظر گرفتن سیستم عامل ، لیست بهترین تلفن های ما را بررسی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *