بهترین پایه لپ تاپ 2021

بهترین پایه لپ تاپ 2021
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

 بهترین پایه لپ تاپ 2021

برای زاویه دید بهتر

برای کسانی که عمدتا روی لپ تاپ خود کار می کنند ، پایه لپ تاپ طوری طراحی شده است که رایانه شما را تقریباً تا سطح چشم بالا می برد و فشار کار بر گردن و پشت شما را در روزهای کاری طولانی کاهش می دهد. آنها همچنین لپ تاپ شما را برای تایپ راحت تر در زاویه قرار می دهند. 

برخی از پایه های لپ تاپ دارای طراحی قاب باز هستند یا دارای فن های یکپارچه برای جریان بهتر هوا و دفع گرما هستند تا رایانه شما در دمای مطلوب کار کند و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند. برخی دیگر دارای شیارهای نگهدارنده برای تبلت ها و تلفن های هوشمند ، سینی های ذخیره سازی برای لوازم اداری و ماوس پد یکپارچه هستند. این که آیا برای کار راحت تر به پایه لپ تاپ نیاز دارید یا به دنبال چیزی با ویژگی های اضافی هستید ، در اینجا بهترین گزینه ها برای هر نیاز ارائه شده است.

 

پایه لپ تاپ آلومینیومی Soundance

بهترین در مجموع:

شیک ، کاربردی و مقرون به صرفه ، پایه لپ تاپ Soundance کاملاً از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است ، بنابراین سبک است و در عین حال بسیار بادوام است. طراحی قاب باز اجازه می دهد تا جریان هوا بیشتر در اطراف و زیر لپ تاپ شما برای خنک نگه داشتن آن در زیر بارهای سنگین کار کمک کند. بازوها و پاها دارای پد لاستیکی ضد لغزش هستند تا همه چیز را در جای خود محکم نگه دارد. 

پاها همچنین دارای شکاف هایی برای عبور سیم های برق و سیم های جانبی هستند و میز شما را منظم و منظم نگه می دارند. این پایه را می توان با لپ تاپ هایی با ابعاد 10 اینچ تا 15.6 اینچ استفاده کرد ، در حالی که خود پایه وزن 2.2 پوند قابل حمل دارد. به علاوه ، نقره ای مات جلوه ای پیچیده به آن می بخشد.

 

پایه لپ تاپ Moft

بهترین برای سفر:

پایه لپ تاپ تاشو Moft از ترکیب پلاستیک و فایبرگلاس با کیفیت بالا ساخته شده است که ضخامت آن فقط 3 میلی متر است و وزن آن فقط 3 اونس است-اندازه ای مناسب برای قرار گرفتن در لپ تاپ یا کیف دستی. پایه ممکن است باریک و سبک باشد ، اما این ترکیب قدرت زیادی به آن می بخشد. می تواند تا 19 پوند وزن داشته باشد و برای استفاده در لپ تاپ های سنگین بسیار مناسب است. همچنین دارای یک تکه چسب قابل جدا شدن است که می تواند پایه را برای استفاده دائمی (بدون آسیب رساندن به رایانه) به لپ تاپ شما متصل کند.

 

کل پایه لپ تاپ دارای طراحی تاشو با دو تنظیم ارتفاع متفاوت است: تنظیم پایین تر به 2 اینچ می رسد ، برای کسانی که از میز ایستاده استفاده می کنند عالی است ، و تنظیمات بالاتر لپ تاپ شما را به 3 اینچ می رساند و برای میزهای نشسته عالی است. همچنین می تواند لپ تاپ هایی با عرض 15/7 اینچ را در خود جای دهد و در قسمت پایینی پایه از لاستیک ضد لغزش استفاده شده است که به ثابت ماندن لپ تاپ شما کمک می کند.

 

بهترین پایه لپ تاپ 2021
بهترین پایه لپ تاپ 2021

پایه لپ تاپ قابل تنظیم AmazonBasics

بهترین بودجه:

این استپ لپ تاپ AmazonBasics برای یک گزینه مقرون به صرفه و در عین حال خوش ساخت ، دارای استحکام و دوام تمام فلزی می باشد. همچنین دارای طراحی مش برای افزایش جریان هوا و دفع گرما برای خنک نگه داشتن لپ تاپ شما است. با دو زبانه در بالا برای جلوگیری از لغزش لپ تاپ ، پایه می تواند لپ تاپ هایی با عرض 11 اینچ را در خود جای دهد و دارای سه تنظیم مختلف ارتفاع قابل تنظیم است تا به شما در پیدا کردن موقعیت مناسب برای کار بر روی رایانه کمک کند. 

 

یک کلیپ مدیریت کابل یکپارچه وجود دارد که به سازماندهی فضای میز شما کمک می کند و همه سیم ها و کابل های شما را از گره خوردن جلوگیری می کند. برای نگه داشتن لپ تاپ در جای خود ، قسمت پایینی دارای پدهای لاستیکی شده است.

 

میز کار Huanuo

مناسب برای تخت:

 میز کار Huanuo که برای استفاده راحت در دامان شما طراحی شده است دارای بالشتک های فوم دوگانه است تا فشار بر روی پاها را کاهش داده و زاویه تایپ راحت ایجاد کند. قسمت بالای سینی دارای یک مچ دست از جنس فوم و پارچه نرم است که طول 21.5 اینچ را برای جلوگیری از فشار و همچنین ثابت نگه داشتن لپ تاپ در نظر گرفته است. 

 

به راحتی ، شکاف های داخلی برای نگه داشتن تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا قلم و مداد برای نزدیک نگه داشتن وسایل روی میز وجود دارد. همچنین یک پد موس یکپارچه و چرم مصنوعی با ابعاد 8 6. 6.2 اینچ وجود دارد که فضای زیادی را برای استفاده از موش های سیمی و بی سیم در اختیار شما قرار می دهد. حتی بیشتر ، این سینی لپ تاپ دارای دسته حمل مناسب است تا بتوان آن را به راحتی به اتاق خواب آورد.

 

بهترین پایه لپ تاپ 2021
بهترین پایه لپ تاپ 2021

سینی لپ تاپ Saiji و میز کار

بهترین Splurge :

اگر به دنبال سرمایه گذاری روی یک پایه لپ تاپ با کیفیت بالا هستید که می تواند همراه شما باشد ، میز کار Saiji XL یک گزینه عالی است. دارای پاهایی است که می توانند از ارتفاع 10.6 تا 15.4 اینچ تنظیم شده و زاویه های شیب آن از 0 تا 36 درجه باشد. این به شما امکان می دهد تنظیمات کاملی را برای کار راحت در یک میز سنتی ، روی مبل یا حتی در تختخواب تنظیم کنید. 

 

قسمت بالای سینی از چرم مصنوعی PVC پوشیده شده است که به همان اندازه شیک و کاربردی است: لپ تاپ یا رایانه لوحی شما را از پایین کشیده نگه می دارد و برای استفاده با موش های نوری سازگار است. همچنین دارای شکافی برای نگه داشتن تلفن ، رایانه لوحی یا قلم و همچنین کشو برای وسایل کوچک است. درپوش متحرک به عنوان یک امنیت اضافی برای جلوگیری از سر خوردن لپ تاپ شما عمل می کند و برای تنظیم سینی برای استفاده راست و چپ دست بسیار مناسب است.

 

سینی لپ تاپ 2 مرحله ای Songmics Bamboo

بهترین سبک:

سینی لپ تاپ دو لایه Songmics از لحاظ کاربردی شیک از 100 درصد بامبو ساخته شده است که باعث می شود سازگار با محیط زیست ، بادوام و به طور طبیعی در برابر باکتری ها و کپک ها مقاوم باشد. دارای قسمت های قابل تنظیم برای ذخیره سازی در کناره ها ، به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات خود را سفارشی کرده و لوازم اداری کوچک مانند قلم و مداد ، گیره کاغذ و یادداشت های چسبناک را در خود نگه دارید. 

 

قسمت بالای پایه می تواند یک لپ تاپ را تا عرض 15 اینچ نگه دارد و در مجموع می تواند 80 پوند را تحمل کند. همچنین دارای یک شکاف برای نگه داشتن تلفن هوشمند شما و یک سینی برای دسترسی سریع به وسایل میز است. ابعاد قفسه میانی 15 2. 2.6 اینچ است و برای ذخیره سازی نوارهای یادداشت ، کتاب یا صفحه کلیدهای جمع و جور مناسب است. علاوه بر این ، فضای پایین 24.6 11 11 اینچ است و به شما امکان می دهد موارد بزرگتر مانند صفحه کلیدهای بزرگ را در کنار هم قرار دهید.

 

بهترین پایه لپ تاپ 2021

پایه لپ تاپ Supmega افقی و عمودی

بهترین 2 در 1:

یک پایه لپ تاپ 2 در 1 زمانی مناسب است که فضای میز از بهترین سطح برخوردار باشد. پایه لپ تاپ Supmega به شما این امکان را می دهد که از آن در دو حالت افقی و عمودی استفاده کنید. هنگامی که به صورت افقی قرار می گیرد ، می تواند از لپ تاپ هایی با عرض 17 اینچ پشتیبانی کند و زاویه 20 درجه را برای مشاهده و تایپ راحت فراهم می کند. طراحی فریم باز باعث می شود جریان هوا و دفع حرارت بهینه انجام شود در حالی که پدهای لاستیکی مانع از لغزش لپ تاپ به جلو می شود. 

 

هنگامی که به صورت عمودی استفاده می شود ، می توانید لپ تاپ بسته خود را برای فضای بیشتر میز کار خارج کنید. این پایه برای دوام سبک و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. بهتر است بگوییم که ساختار یک تکه به این معنی است که بدون هیچ مونتاژ آماده استفاده مستقیم از جعبه است.

پد و پایه خنک کننده لپ تاپ Havit

بهترین با طرفداران:

خنک نگه داشتن لپ تاپ برای افزایش طول عمر رایانه و جلوگیری از آسیب ناشی از گرم شدن بیش از حد قطعات بسیار مهم است. پد لپ تاپ Havit دارای سه فن 110 میلی متری است که با سرعت 1000 دور در دقیقه می چرخند تا جریان هوا عالی ایجاد شود و گرما را از رایانه شما دور کند. قسمت بالای سینی از یک مش فلزی سبک برای دفع بیشتر گرما ساخته شده است و دارای پدهای ضد لغزش است تا لپ تاپ شما را در جای خود نگه دارد.

 

حتی بیشتر ، پاهای تاشو دو گزینه ارتفاع به شما می دهد و دارای پاهای ضد لغزش است. این پایه دارای دکمه روشن / خاموش برای خاموش کردن چراغ های LED داخلی است. همچنین دارای یک پورت USB اضافی برای اتصال لوازم جانبی به رایانه شما است. ابعاد پایه لپ تاپ 14.9 11 11 اینچ و وزن آن تنها 1.5 پوند است و اندازه مناسبی برای قرار گرفتن در کیف لپ تاپ یا کیف دستی است.

 

بهترین پایه لپ تاپ 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *