بهترین هارد اکسترنال 2021

زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

هارد دیسک های خارجی گزینه های ذخیره سازی قابل ارتقا را برای رایانه هایی با حافظه محدود یا انتقال فایل بین رایانه ارائه می دهند. آنها همچنین اغلب کوچک و سبک هستند، بنابراین می توانید آنها را در سفر در کیف لپ تاپ یا کوله پشتی خود قرار دهید. گزینه هایی برای هارد دیسک های خارجی وجود دارد که دارای فناوری سنتی هارد دیسک برای دسترسی مطمئن به فایل یا درایوهای حالت جامد جدیدتر برای انتقال سریعتر هستند.

بسیاری از هارد دیسک های خارجی مجهز به حفاظت از رمز عبور هستند، در حالی که برخی دیگر دارای نرم افزار بازیابی و پشتیبان گیری یکپارچه هستند. از هارد دیسک های خارجی اصلی برای پشتیبان گیری از فایل های کاری گرفته تا مواردی که دارای فضای ذخیره سازی اضافی برای پروژه های بزرگ هستند، در اینجا بهترین هارد دیسک های خارجی برای هر نیاز آورده شده است.

 WD My Passport 4TB

بهترین در مجموع

هارد اکسترنال WD My Passport عملکرد عالی را با قابلیت حمل و ذخیره سازی زیاد ترکیب می کند. این برنامه برای استفاده با ویندوز 10 بهینه شده است و دارای ویژگی محافظت از رمز عبور و رمزگذاری AES 256 بیتی است تا اطلاعات شما ایمن بماند. با 4 ترابایت فضای ذخیره سازی ، فضای کافی برای همه اسناد ، عکس ها و فیلم های خام ، پروژه های طراحی گرافیکی و سایر فایل های مهم را در اختیار خواهید داشت.

 

بهترین هارد اکسترنال

 

هارد دیسک دارای قابلیت اتصال USB-C و USB 3.0 برای سازگاری با انواع لپ تاپ و رومیزی است. بدنه براق و تمام فلزی یک لایه اضافی محافظت در برابر ضربه ها و ضربه های جزئی ایجاد می کند. هارد دیسک همچنین شامل خدمات WD Backup است که در صورت گم شدن یا خراب شدن اطلاعات شما به شما در بازیابی فایل ها کمک می کند. 

WD My Passport Wireless Pro

بهترین برای افراد خلاق

WD My Passport Wireless Pro که برای سازندگان مسافر، عکاسان و طراحان گرافیک ایده آل است، دارای یک شیار کارت خوان SD داخلی برای بارگیری آسان عکس ها و فیلم ها از دوربین های DSLR است. بعلاوه ، می تواند به عنوان نقطه اتصال Wi-Fi یا سرور رسانه تلفن همراه عمل کند. می توانید تا هشت فیلم HD را به طور همزمان پخش کنید یا ویدیوی 4K را بدون هیچ گونه تأخیری پخش کنید. 

 

هارد اکسترنال علاوه بر پاوربانک داخلی برای شارژ دستگاه های تلفن همراه، تا 10 ساعت عمر مفید دارد. همچنین دارای حفاظت از رمز عبور و پشتیبانی از DriveLock است تا از دسترسی افراد غیر مجاز به کار شما جلوگیری شود. هارد دیسک اندازه های ذخیره سازی 1 تا 4 ترابایت و سازگاری با رایانه های Windows و macOS را ارائه می دهد.

 

بهترین هارد اکسترنال

WD My Passport Ultra 1TB

بهترین بودجه 

WD My Passport Ultra 1TB یک هارد اکسترنال مقرون به صرفه است که هنوز قابلیت اطمینان و فضای ذخیره سازی کافی را ارائه می دهد. این برنامه انتقال سریع فایل از طریق اتصال USB-C یا USB 3.0 و همچنین هر دو نرم افزار WD Discovery و WD Backup را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد فایل ها و داده های خود را در سرویس های ذخیره سازی ابری مانند Dropbox یا Google Drive بازیابی و پشتیبان گیری کنید .

 

اندازه هارد دیسک فقط 4.3 3. 3.2 0.5 0.5 اینچ است و وزن آن کمی بیش از 4 اونس است، بنابراین می توانید آن را در کیف لپ تاپ، کیف دستی یا کوله پشتی قرار دهید. با حفاظت از رمز عبور و رمزگذاری 256 بیتی AES، داده های شما از دسترسی غیر مجاز در امان خواهند ماند. هارد دیسک نیز برای استفاده در ویندوز 10 بهینه شده است.

WD My Book Duo

بهترین ظرفیت بالا

اگر به طور مرتب پرونده های بزرگ یا چندین پروژه را مدیریت می کنید، WD My Book Duo یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا عالی است. با حداکثر 24 ترابایت فضای ذخیره سازی، فضای کافی برای عکس های خام، فیلم 4K و موارد دیگر وجود دارد. اگرچه برای حالت بهینه و سرعت ذخیره سازی روی حالت RAID-0 تنظیم شده است ، اما هارد دیسک را می توان در RAID-1 پیکربندی کرد تا امکان آینه سازی و افزونگی داده ها فراهم شود و داده های شما در برابر از بین رفتن یا خراب شدن ایمن باشد. 

هر دو اتصال USB-C و USB 3.1 برای استفاده از سرعت انتقال سریع داده تا 360 مگابایت بر ثانیه در دسترس هستند. همچنین دو پورت USB 3.0 روی هارد دیسک برای اتصال لوازم جانبی مانند دوربین، دستگاه های تلفن همراه و کارت خوان وجود دارد. حتی بیشتر، رمزگذاری AES 256 بیتی اطلاعات شخصی و کاری شما را ایمن نگه می دارد.

 

بهترین هارد اکسترنال

LaCie Rugged Thunderbolt

بهترین برای کاربران Mac

هارد اکسترنال LaCie Rugged Thunderbolt به طور خاص با در نظر گرفتن کاربران Mac طراحی شده است. این دستگاه از کابل Thunderbolt 3 برای انتقال سریع فایل ها استفاده می کند و با Time Machine سازگار است تا به بازیابی اطلاعات از دست رفته یا خراب کمک کند. همچنین دارای کابل های USB-C و USB 3.0 برای اتصال به رایانه های مبتنی بر ویندوز است. از این بهتر ، هارد دیسک شامل سه سال خدمات بازیابی اطلاعات و همچنین اشتراک یک ماهه رایگان برنامه Adobe Creative Cloud All Apps است.

 

هارد در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و می تواند 5 فوت افت کند و حتی توسط یک ماشین 1 تنی نیز قابل عبور است. همچنین دارای کانال های مدیریت کابل یکپارچه است که به تمیز و منظم ماندن سیم ها در زمان عدم استفاده کمک می کند. این هارد دارای 4 ترابایت ظرفیت ذخیره سازی است.

Seagate Backup Plus 4TB

بهترین گزینه برای قابلیت حمل

متخصصانی که برای تجارت زیاد سفر می کنند باید هارد اکسترنال Seagate Backup Plus Portable را در نظر بگیرند. این هارد فوق فشرده دارای ابعاد 4.54 3. 3.15 0. 0.82 اینچ و وزن 7 اونس است ، در حالی که بدنه آلومینیومی صیقلی به شما در برابر ضربه ها و ضربه های جزئی هنگام سفر محافظت می کند. با در اختیار داشتن Seagate Toolkit ، یک نسخه پشتیبان ساده و یک کلیک از تمام فایل ها و اسناد خود و همچنین امکان برنامه ریزی پشتیبان گیری فایل به صورت ساعتی ، روزانه یا هفتگی دریافت خواهید کرد.

 

این برنامه با رایانه های مبتنی بر Windows و macOS سازگار است و از هر دو اتصال USB-C و USB 3.0 برای انتقال سریع فایل استفاده می کند. با استفاده از این هارد اکسترنال ، یک اشتراک یک ساله Mylio Create برای سازماندهی ، ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و همچنین دو ماه برنامه عکاسی Adobe Creative Cloud دریافت خواهید کرد.

سامسونگ T5:

بهترین SSD

بر خلاف هارد دیسک های سنتی ، درایوهای حالت جامد داده ها را روی یک مدار مجتمع ذخیره می کنند و از قطعات متحرک استفاده نمی کنند-به این معنی که خطر از بین رفتن اطلاعات به دلیل خرابی مکانیکی یا آسیب به قطعات جداگانه کمتر است. SSD خارجی سامسونگ T5 یک گزینه عالی است و در اندازه های مختلف از 250 گیگابایت تا 2 ترابایت ارائه می شود.

 

بدنه SSD با ساختار تمام فلزی ، دارای مقاومت در برابر سقوط و سقوط از ارتفاع 6.6 فوت است. کابل USB-C شامل سرعت انتقال تا 540 مگابایت بر ثانیه (4.9 برابر سریعتر از هارد دیسک های معمولی) می شود و به شما امکان می دهد پروژه های بزرگ را به سرعت و به آسانی از رایانه خود به درایو یا بالعکس منتقل کنید. با استفاده از برنامه همراه برای تلفن های هوشمند و رایانه لوحی ، می توانید گذرواژه ای برای دسترسی به درایو و مدیریت به روزرسانی های سیستم عامل تعیین کنید. SSD همچنین با رمزگذاری 256 بیتی AES محافظت می شود.

بهترین هارد اکسترنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *