بهترین مانیتورهای 4K در سال 2021

بهترین مانیتورهای 4K
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

بهترین مانیتورهای 4K در سال 2021:

برترین مانیتورهای Dell ، LG و Samsung

این که آیا به دنبال بهترین مانیتور 4K برای کارهای خلاقانه یا مکانی برای بازی هستید ، ما در این مقاله به صورت کامل خدمتتون میگیم پس با رایان دل کوک همراه باشید .

ارتقا به یکی از بهترین مانیتورهای 4K یک تصمیم هوشمندانه برای هر فرد خلاق است. این مانیتورها هرگز مقرون به صرفه نبوده اند و با پشتیبانی عادی از 4K در سیستم ها و نرم افزارهای مختلف ، دیگر Full HD دیگر آن را کاهش نمی دهد. چه در زمینه طراحی ، عکس ، ویدئو یا هر چیز دیگری کار کنید ، احتمالاً با محتوایی که در رزولوشن Ultra HD و بالاتر نمایش داده می شود کار خواهید کرد و این بدان معناست که داشتن صفحه نمایش 3،840 2، 2160 از لوکس به یک امر ضروری تبدیل شده است. 

قطعنامه های مختلف مانیتور های مختلف در دسترس می تواند کمی گیج کننده به حرکت برای اولین بار – بررسی کنید ما راهنمای به رزولوشن صفحه نمایش اگر شما در حال آمدن در این تازه است. 

کافی است بگوییم ، داشتن پیکسل های بیشتر در اختیار شما گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معناست که می توانید ویدیوهای با وضوح بالا Ultra HD و 4K را با کیفیت کامل مشاهده کنید ، که در صورت ویرایش یا ایجاد آن ضروری است. اگر شما به طور انحصاری در زمینه ویدئو کار می کنید ، ممکن است بخواهید راهنمای ما را برای بهترین مانیتورها برای ویرایش ویدئو بررسی کنید .

 

داشتن وضوح 4K برای ویرایش عکس نیز بسیار مفید است ، زیرا هنگام مشاهده 100 much بسیار بیشتر از آنچه در مانیتور پایین تر مشاهده می کنید ، می توانید تصویر را مشاهده کنید. برای ویرایش دقیق یا روتوش عکس ، این بسیار مفید است.

اگر برای مشاهده محتوا به فضای بیشتری احتیاج دارید ، ما همچنین راهنمای مانیتورهای فوق عریض را در اختیار شما قرار می دهیم که به شما فضای صفحه نمایش دوگانه را بدون شلوغی می دهد. ما همچنین راهنمای اختصاصی برای بهترین مانیتورها برای MacBook Pro و همچنین خلاصه ای از بهترین مانیتورهای صفحه لمسی داریم .

در حال حاضر ، ما بهترین مانیتورهای 4K را برای طیف وسیعی از اهداف ، در طیف وسیعی از نقاط قیمت شمارش می کنیم. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، به بخش ما بروید و در هنگام خرید مانیتور 4K به دنبال چه چیزی باشید .

بهترین مانیتورهای 4K در حال حاضر موجود است

 

 

دل Ultrasharp U3219Q

ویژگی های حرفه ای برای زیر بزرگ این مانیتور 4K را در لیست ما قرار می دهد

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ

وضوح تصویر: 3840 x 2160

نرخ تازه سازی: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: 1x HDMI ، 1x Displayport

USB: 4 x USB 3.0 ، 1x USB نوع C

بهترین معاملات امروز

  

دلایل خرید

+حاشیه نازک 6 میلی متری+دقت رنگ فوق العاده …

Dell UltraSharp U3219Q جدیدترین محصول از سری بلند نمایشگرهای Dell است که به نمایشگرهای فوق العاده تولیدکننده ادامه می دهد. با پوشش کامل sRGB ، 95٪ DCI-P3 و یکنواختی رنگ استثنایی ، برای همه نوع خلاقیت ، از جمله افرادی که در عکس و فیلم کار می کنند ، ایده آل است.

همچنین برای صفحه نمایش با این اندازه و کیفیت ، که از همه نظر قابل توجه است ، مقرون به صرفه است. ممکن است فاقد برخی از ویژگی ها مانند کالیبراتر رنگ Eizo ColorEdge CG319X باشد که در زیر آورده ایم. اما این نیز حدود یک چهارم قیمت آن است و با ساخت بسیار با کیفیت بالا ، بحث با آن بسیار دشوار است. طراحی شیک با پنل مات IPS و حاشیه های نازک 6 میلی متری مطابقت دارد که همگی به یک مانیتور فوق العاده با قیمت فوق العاده افزوده اند. همه چیز در نظر گرفته شده است ، این بهترین مانیتور 4K است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. 

مانیتور دل

سامسونگ U28E590D

بهترین مانیتور 4K با بودجه کم

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 28 اینچ

وضوح تصویر: 3840 x 2160

نرخ تازه سازی: 60 هرتز

فناوری پنل: LED

ورودی ها: 1 x DisplayPort ، 2 x HDMI ،

USB: ندارد

دلایل خرید

+پشتیبانی 100٪ sRGB+قابلیت تصویر به تصویر

دلایل پرهیز از

-زاویه دید باریک-مجموعه ویژگی های اساسی

این صفحه نمایش 4K سامسونگ سطح ابتدایی اما بزرگ چیزهای زیادی دارد. این 28 اینچ فاقد ویژگی های حرفه ای است که با نمایشگرهای بالا و پایین دریافت می کنید ، اما هنوز 100 درصد از فضای رنگ sRGB ، سطح روشنایی بالا 300cd/متر مربع و پشتیبانی از 60Hz 4K پشتیبانی می کند. 

این صفحه نمایش با ظاهری مناسب و دارای امکانات اتصال مختلف از جمله HDMI دوگانه و Display Port نیز می باشد. اگر می خواهید از دو ورودی در کنار یکدیگر مانند جعبه تلویزیون یا کنسول بازی استفاده کنید ، حتی می توانید از تصویر به تصویر استفاده کنید. زاویه دید باریک تر از مانیتورهای گرانتر است که باید در نظر داشته باشید ، اما به عنوان یک مانیتور کار با قیمت مناسب ، سامسونگ U28E590D به طور کامل واجد شرایط است. 

مانیتور سامسونگ

Eizo ColorEdge CG319X

بهترین مانیتور 4K که می توانید خریداری کنید – با برچسب قیمت مناسب برای مطابقت

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 31.1 اینچ

وضوح تصویر: 4096 x 2160

نرخ تازه سازی: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی: 2 x DisplayPort ، 2 x HDMI ،

USB: 3 x USB 3.0

دلایل خرید

+دقت رنگ فوق العاده+شامل ابزار کالیبراسیون سخت افزار

دلایل پرهیز از

-به طور قابل توجهی گرانتر از رقبا-طراحی تا حدودی کسل کننده

Eizo ColourEdge CG319X بدون شک انتخاب خبره در نمایشگرهای با کیفیت بالا است. نمایشگرهای Eizo در استودیوهای حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی یک منظره بسیار آشنا هستند-و این مانیتور 31 اینچی 4K ، با صفحه نمایش 10 بیتی و جدول رنگی 24 بیتی ، نشان دهنده یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه قبلی خود است. CG319X همچنین دارای یک ویژگی است که آن را از همه صفحه های رقیب 4K رده بالا متمایز می کند. 

بر خلاف سایر مانیتورهای 4K ، CG318-4K دارای رزولوشن 4096 در 2160 است. این نشان دهنده استاندارد 4K متفاوت و کمی بلندتر است که در تولید فیلم های دیجیتال استفاده می شود ، در مقایسه با رزولوشن 3840 21 2160 که در اکثر نمایشگرهای رایانه استفاده می شود. همه ویژگی های این مانیتور در کنار هم قرار می گیرند تا تصویری شگفت انگیز ایجاد کنند و کار خلاقانه شما را درخشان کنند. 

بدون شک طراحی ColourEdge CG319X کمی کسل کننده و مفید است ، مطمئناً از سایر موارد موجود در این لیست ظریف تر نیست. این ممکن است شما را اذیت کند ، اما ممکن است نباشد ، اما شایان ذکر است. یک ابزار کالیبراسیون داخلی برای حفظ مداوم رنگ ها تا حد امکان وجود دارد که هر بار که روشن می شود به همراه یک کاپوت مانیتور روی صفحه نمایش ظاهر می شود. اگر پول چیزی نیست ، Eizo ColorEdge CG319X بهترین مانیتور 4K است که می توانید خریداری کنید.

مانیتور ایزو

Huawei MateView

نسبت تصویر منحصر به فرد 3: 2 برای طراحی و عکس برداری مفید است

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 28.2 اینچ

وضوح تصویر: 3840 x 2560

نرخ تازه سازی: 60 هرتز

فناوری پنل: IPS

ورودی ها: 1 برابر HDMI ، 1 برابر Mini Displayport

USB: 2 x USB 3.0

دلایل خرید

+روشنایی و رنگهای فوق العاده+ارزش عالی برای پول

دلایل پرهیز از

-مسائل یکنواختی روشنایی-تعداد کمی ورودی نمایش داده می شود

اکثر نمایشگرها دارای فرمت 16: 9 یا 16:10 هستند ، که باعث می شود Huawei Mateview 3: 2 فورا مورد توجه قرار گیرد. این فرمت کمی مربع برای مشاهده انواع خاصی از محتوا مناسب است – مشاهده تصاویر و اسناد به صورت عمودی آسان تر است ، و تصویری که با دوربین معمولی گرفته می شود را می توان به طور کامل نمایش داد. البته ، طرف دیگر این است که ویدئوی صفحه عریض دارای نوارهای سیاه بزرگ در بالا و پایین است-بنابراین احتمالاً بهترین انتخاب برای تماشای فیلم نیست

MateView کاملاً در خلاقان فعال کار می کند. پنل IPS آن قادر است 100٪ طیف رنگی sRGB و 98٪ فضای رنگی ویدیو DCI-P3 را نمایش دهد. همچنین دارای حداکثر سطح روشنایی 500 نیت و نسبت کنتراست 1200: 1 است. طراحی ظریف و باریک حاشیه ای نیز یک ویژگی خوب است و نوار هوشمند لمسی حساس به لمس ، روشی ارگونومیک برای کنترل مانیتور ارائه می دهد. در دسترس با قیمت وسوسه انگیز ، این یک انتخاب خوب برای مانیتور برای افراد خلاق است. 

مانیتور هوآوی

LG 27UL850

بهترین مانیتور مقرون به صرفه 27 اینچی 4K

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 27 اینچ

نسبت تصویر: 16: 9

وضوح تصویر: 3،840 x 2،160

روشنایی: 350 سی دی در متر مربع

زمان پاسخگویی: 5 میلی ثانیه

نسبت کنتراست: 1000: 1

پشتیبانی از رنگ: 99٪ sRGB

دلایل خرید

+طراحی بدون حاشیه+قابلیت چرخش و کج شدن+فناوری AMD Radeon FreeSync

دلایل پرهیز از

– صدای ضعیف بلندگو

بسیاری از مانیتورهای 4K می توانند گران باشند. با این حال ، این LG 27UL850 وضوح عالی 4K ، دقت رنگ عالی و پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400 را با قیمت متوسط ​​ارائه می دهد. همچنین از 99 درصد فضای رنگ sRGB در کنار HDR پشتیبانی می کند و مانیتور درخشانی برای عکاسان و ویرایشگران فیلم است.

پشتیبانی از USB-C برای راه اندازی وجود دارد ، در حالی که اگر شما یک بازیگر هستید ، از قابلیت های اینجا ناامید نخواهید شد ، با حالت های اختصاصی برای آن. 

البته مانیتورهای 27 اینچی ارزان تری در اطراف وجود دارد و ما بسیاری از آنها را در این صفحه قرار داده ایم که گران تر هستند و برای کاربران حرفه ای درجه یک در نظر گرفته شده است. اما اگر بودجه شما بیشتر از ویرایشگر ویدئوی حرفه ای باشد ، متوجه خواهید شد که این LG مبلغ زیادی برای ارائه دارد. 

مانیتور ال جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *