بهترین لپ تاپ Lenovo در سال 2021

 بهترین لپ تاپ لنوو Lenovo
زمان مطالعه مطلب 6 دقیقه

از سال 1984، لنوو لپ تاپ های مقرون به صرفه و قابل اعتمادی را برای حرفه ای های تجاری و خلاق تولید می کند. این برند لپ تاپ ها را برای هر نوع نیاز، با طیف گسترده ای از اندازه صفحه نمایش، پردازنده، فناوری صوتی، وضوح صفحه نمایش و ویژگی های امنیتی در دسترس قرار می دهد. حتی بیشتر، گزینه های حافظه را می توان با درایوهای حالت جامد با ظرفیت بالا یا هارد دیسک های سنتی سفارشی کرد. بهترین لپ تاپ لنوو همچنین عمر باتری بالایی دارند و اغلب به 10 ساعت یا بیشتر می رسند، در حالی که برخی از بهترین لپ تاپ های لنوو با دوام بالا در برابر 12 مشخصات درجه نظامی مختلف آزمایش می شوند. ما انتخاب بهترین مدل لپ تاپ لنوو را برای کمک به شما در انتخاب لپ تاپ Lenovo مناسب شما جمع آوری کرده ایم.

بهترین لپ تاپ لنوو

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ لنوو هستید، در اینجا لیستی از لپ تاپ های برند لنوو را گرد اوری کرده ایم؛

بهترین لپ تاپ های لنو؛ ThinkPad X1 Extreme Gen 2

ThinkPad X1 Extreme یک لپ تاپ قوی و قدرتمند است: دارای پردازنده نسل نهم Intel Core ،64 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت SSD برای دسترسی سریع به فایل است. حتی دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX است که برای VR آماده است. این لپ تاپ 15.6 اینچی دارای صفحه نمایش 4K OLED برای تصویری بی نظیر است و با پشتیبانی از Dolby Vision HDR، حجم رنگ و جزئیات بسیار خوبی خواهید داشت.

این لپ تاپ با 12 الزامات مختلف درجه نظامی آزمایش می شود تا از دوام آن اطمینان حاصل شود. برای محافظت از داده های خود در برابر دسترسی های غیر مجاز، دارای یک دوربین مادون قرمز است که برای ورود به سیستم بر اساس تشخیص چهره با Windows Hello سازگار است. بهتر است بگوییم که باتری با یک بار شارژ حداکثر 14 ساعت به شما امکان استفاده می دهد و تنها با یک ساعت زمان شارژ به 80 درصد قدرت می رسد.

بهترین لپ تاپ لنوو را در این لیست گرداوری کرده ایم.
بهترین لپ تاپ لنوو

 بهترین لپتاپ لنوو برای سفر؛ IdeaPad S940

برای هرکسی که زیاد برای کار سفر می کند، IdeaPad S940 را انتخاب کنید. وزن آن تنها 2.6 پوند و ضخامت آن 12.2 میلی متر است و آن را به قدری کوچک و سبک می کند که در کوله پشتی یا کیف دستی جا می گیرد. با استفاده از دستیار مجازی Alexa، می توانید کنترل لپ تاپ خود را نیز بدون دست انجام دهید. به لطف اتصال Wi-Fi پیشرفته، بدون توجه به جایی که هستید، سرعت اینترنت فوق العاده ای خواهید داشت. اتصال بلوتوث همچنین به شما امکان می دهد تمام وسایل جانبی مورد نیاز برای مقابله با حجم کاری خود را به صورت بی سیم تنظیم کنید.

هنگام استفاده از دوربین جلو 720p HD، می توانید ویژگی BackBlur را فعال کنید، که به طور خودکار پس زمینه شما را پنهان می کند تا هرگونه حواس پرتی پنهان شود. برای امنیت، این لپ تاپ دارای یک دوربین IR است که برای ورود به سیستم با تشخیص چهره با Windows Hello کار می کند. همچنین با یک بار شارژ تا 15 ساعت عمر باتری دارد، همراه با حالت شارژ سریع در حالی که لپ تاپ خاموش است.

بهترین لپ تاپ لنوو؛ 2021 Legion Y740

متخصصان خلاق قدرت و قابلیت حمل Legion Y740 را دوست خواهند داشت. این لپ تاپ با وزن کمی کمتر از 5 پوند و ضخامت 20 میلی متر، دارای یک شاسی تمام آلومینیومی و برش دقیق است که هم شیک و هم بادوام است. به علاوه، صفحه کلید با نور پس زمینه از نرم افزار Corsair iCUE برای تولید میلیون ها رنگ و چندین جلوه نور استفاده می کند.

با کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2070، از پشتیبانی G-Sync برای گرافیک روان و قدرت رندر زیاد برای هنرهای سه بعدی و دو بعدی برخوردار خواهید شد. صفحه نمایش 15.6 اینچی دارای رزولوشن 1080p HD با پشتیبانی Dolby Vision HDR و نرخ تازه سازی 144 هرتز است، بدین معنی که تصاویر خیره کننده ای برای ویرایش عکس و پردازش ویدئو دریافت خواهید کرد. حتی بیشتر، صدای فراگیر مجازی Dolby Atmos و نوار صوتی و ساب ووفر یکپارچه، صدای عمیق و غنی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که عمر باتری این لپ تاپ فقط پنج ساعت است.

بهترین لپ تاپ لنوو؛ 2021 Legion Y740

 بهترین لپتاپ های لنوو از لحاظ بودجه بندی؛ ThinkPad E14

ThinkPad E14 از نظر اقتصادی مقرون به صرفه، دارای پردازنده نسل دهم i3 اینتل، 4 گیگابایت رم و هارد دیسک 500 گیگابایتی برای قدرت و ذخیره سازی زیاد است. صفحه نمایش 14 اینچی وضوح 1080p HD را به شما می دهد و از گرافیک یکپارچه Intel UHD برای کیفیت تصویر عالی استفاده می کند. پوشش ضد نور بر روی صفحه نمایش نیز به شما امکان می دهد تقریباً از هر زاویه ای کار خود را مشاهده کنید. با ویندوز 10 پرو، لپ تاپ مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office مانند Word ،Excel و PowerPoint را حمل می کند.

دوربین یکپارچه 720p برای استفاده با اسکایپ و سایر نرم افزارهای تماس تصویری interoffice بهینه شده است، در حالی که شاتر حریم خصوصی به شما امنیت بیشتری می دهد. یک تراشه امنیتی یکپارچه از داده های شما در برابر دسترسی غیر مجاز نیز محافظت می کند. Wi-Fi داخلی به شما امکان می دهد به شبکه های اینترنت بی سیم متصل شوید و ورودی های HDMI به شما امکان می دهد لپ تاپ را برای تنظیم چند مانیتور به نمایشگرهای ثانویه متصل کنید. عمر باتری با یکبار شارژ 13 ساعت استفاده می کند.

بهترین لپ تاپ های لنوو 2 در 1؛ یوگا 730

یوگا 730 2 در 1 از پردازنده نسل 8 اینتل i7 و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 برای قدرت زیاد استفاده می کند. همچنین می توانید گزینه های حافظه خود را با حداکثر 16 گیگابایت رم و SSD تا 1 ترابایت سفارشی کنید. فضای کافی برای همه فایل های کاری شما دارد. صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی دارای 4096 سطح حساسیت است که با قلم های سازگار برای کنترل برتر هنگام دست خط یا طراحی استفاده می شود.

علاوه بر این، دوربین 720p HD و خواننده اثر انگشت با Windows Hello برای تشخیص چهره و سایر ورودهای مبتنی بر زیست سازگار هستند. 2 در 1 همچنین به لطف فناوری Dolby Atmos بلندگوهای JBL دارای صدای فراگیر مجازی و صدای غنی است. با Windows 10 Home، به دستیار مجازی Cortana و کنترل های صوتی هندزفری دسترسی پیدا می کنید. با این لپ تاپ تا 11 ساعت عمر باتری داشته باشید.

بهترین لپ تاپ های لنوو 2 در 1؛ یوگا 730
بهترین لپ تاپ های لنوو 2 در 1؛ یوگا 730

بهترین لپ تاپ لنوو 2021؛ ThinkPad P73

برای یک لپ تاپ گران قیمت که سالها برای شما دوام می آورد، ThinkPad P73 را در نظر بگیرید. این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند i9 اینتل استفاده می کند و تا 128 گیگابایت رم را پشتیبانی می کند، به همراه اسلات SSD دوگانه برای ذخیره سازی بیشتر. همچنین از Nvidia Quadro RTX Graphics برای رندر زمان واقعی گرافیک سه بعدی و محیط های VR استفاده می کند. صفحه نمایش 17.3 اینچی وضوح 4K تولید می کند و دارای کالیبراسیون رنگ X-Rite Pantone برای طیف رنگی واقعی است. به علاوه، دو بلندگوی 2 واتی از فناوری Dolby Atmos برای صدای فراگیر مجازی استفاده می کنند.

این لپ تاپ با اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.0، سرعت بالای اینترنت را تضمین می کند و از لوازم جانبی بی سیم نیز پشتیبانی می کند. حتی از نظر دوام با 12 مشخصات مختلف درجه نظامی آزمایش شده است. برای امنیت، این لپ تاپ دارای دوربین مادون قرمز و خواننده اثر انگشت است که برای ورود بدون رمز عبور با Windows Hello کار می کند. باتری با یک بار شارژ تا 17 ساعت به شما زمان می دهد و همچنین دارای فناوری شارژ سریع است.

بهترین لپ تاپ های لنوو Chromebook

Chromebook ها دارای سیستم عامل تمیز و ساده هستند و این Chromebook Yoga C630 دارای لولا 360 درجه برای استفاده در هر دو حالت لپ تاپ و رایانه لوحی است. این دستگاه با پردازنده Intel i5 و گرافیک یکپارچه UHD اینتل برای کیفیت و قدرت تصویر فوق العاده ساخته شده است. صفحه لمسی 15.6 اینچی 4K از ورودی های چند نقطه ای چند نقطه ای برای حرکت سریع و آسان اسناد پشتیبانی می کند. همچنین دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت هارد دیسک eMMC است.

بهترین لپ تاپ های لنوو Chromebook
بهترین لپ تاپ های لنوو Chromebook

وب کم داخلی دارای یک میکروفون دوگانه است، در حالی که شاسی آلومینیومی لپ تاپ قدرت و دوام زیادی را ارائه می دهد. با یک حساب Google واحد، می توانید همه دستگاه های مبتنی بر Android خود را با Chromebook خود همگام سازی کرده و به برنامه های پرکاربرد خود در هر مکانی دسترسی داشته باشید. باتری با یک بار شارژ حداکثر 10 ساعت به شما امکان استفاده می دهد.

 در این مقاله شما را به بهترین لپ تاپ لنوو آشنا کردیم. در صورتی که قصد خرید بهترین لپ تاپ های لنوو را دارید، بسته به نوع استفاده خود میتوانید یکی را به انتخاب خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *