اپل واچ سری 7

زمان مطالعه مطلب 3 دقیقه

اپل واچ سری 7

این افشا جدید اپل واچ سری 7 قصد دارد طرفداران اپل را بسیار عصبانی کند

اپل از زمان شروع به کار دستگاه چند سال پیش در واقع با طراحی اپل واچ هماهنگ نشده است. به نوبه خود ، هیاهوها و فتنه های زیادی پیرامون اپل واچ سری 7 ایجاد شده است . طبق گزارشات ، اپل واچ نسل بعدی دارای طراحی جدیدی است که گوشه های گرد را با لبه های صاف جایگزین می کند. علاوه بر این ، طبق گزارشات ، سری اپل واچ دارای صفحه نمایش تخت تر است و دارای تنظیمات 41 و 45 میلی متری است.

با این حال ، طراحی جدید ممکن است برای علاقمندان قدیمی Apple Watch سردرد ایجاد کند. هنوز هیچ چیز قطعی نیست ، اما شایعات حاکی از آن است که شاسی بزرگتر اپل واچ در مدل سری 7 ، باندهای موجود اپل واچ را ناسازگار می کند. چرا اپل اکنون گروه ها را تغییر می دهد؟

اپل واچ سری 7

ممکن است باندهای قدیمی Apple Watch شما مناسب نباشد

این شایعه خاص از مکس واینباخ ، افشاگر مشهور به ما می رسد. در گذشته ، واینباخ گزارشات دقیقی از برنامه های آینده محصولات اپل منتشر کرده بود. در یک پست در توییتر، Weinbach رله موارد زیر است:

Fwiw من از یکی از کارکنان فروشگاه اپل شنیدم که دیگر باندهای 40/44 میلی متری را وارد نمی کنند و انتظار دارم ساعت جدید اپل از باندهای مختلفی استفاده کند که با ساعت های قدیمی سازگار نیست.

باز هم ، واینباخ قبلاً شایعات دقیق اپل را افشا کرده است ، بنابراین این نکته کوچک قطعاً ارزش توجه دارد.

علاوه بر این ، در میان گزارش های معتبر مبنی بر بزرگتر شدن ساعت واچ سری 7 ، این تصور که باندهای موجود اپل واچ مناسب نیستند ، قابل قبول است. در عین حال ، به نظر می رسد که اپل واشنگتن جدیدی از اپل واچ را حذف کند که همه باندهای موجود اپل واچ را ناسازگار می کند. برخی از علاقه مندان به اپل واچ اظهار داشته اند که گروه های ساعت مچی موجود بر روی اپل واچ آینده کار خواهند کرد ، البته نه به طور یکپارچه مانند مدل های قبلی.

 

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 ممکن است در ماه سپتامبر عرضه نشود

اپل معمولاً مدل های جدید اپل واچ را در ماه سپتامبر عرضه می کند. Apple Watch Series 7 ممکن است از این قاعده مستثنی باشد.

بر اساس گزارشی از Nikkei Asia ، برخی مشکلات تولید در Apple Watch Series 7 وجود دارد. به طور خاص ، شریک تولید اپل “برای دستیابی به عملکرد رضایت بخش با چالش های اساسی روبرو شد.”

چالش های تولید احتمالاً ناشی از طراحی جدید ساعت مچی اپل است. گذشته از فاکتور فرم جدید ، به یاد داشته باشید که ساعت جدید از فناوری صفحه نمایش جدیدی استفاده می کند. به طور خاص ، صفحه نمایش خود نسبت به مدل های قبلی به شیشه جلو نزدیکتر است.

 

به طور قابل پیش بینی ، اپل “به طور شبانه روزی” در حال تلاش برای برطرف کردن هرگونه مشکل در روند تولید است.

در حال حاضر ، هیچ نشانه ای از شروع تولید انبوه وجود ندارد. به نوبه خود ، احتمال زیادی وجود دارد که عرضه اپل واچ سری 7 به تاخیر بیفتد و در نهایت رسیدن آن محدود شود.

اپل واچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *