ارزان ترین تلفن هوشمند 5G جهان

ارزان ترین تلفن هوشمند
زمان مطالعه مطلب 4 دقیقه

ارزان ترین تلفن هوشمند 5G جهان

می تواند اطلاعات زیادی در مورد آینده صنعت تلفن همراه به ما بدهد

یک لحظه مهم برای صنعت گوشی های هوشمند در حالی که شیائومی زمینه جدیدی را برای خود رقم زده است

فقط دیروز به نظر می رسید که 5G برای اولین بار نمایش داده شد ( ما در سال 2015 به اوج فناوری رسیدیم ) و با این حال ، تنها چند سال پس از عرضه و فروش اولین گوشی ها ، اولین زیر 100 پوند ( حدود 137 دلار ، 186 دلار استرالیا) تلفن هوشمند 5G در بازار ظاهر شده است.

 

این دستگاه در زمان نوشتن در سه رنگ مختلف با تحویل روز بعد از فروشگاه آنلاین وودافون به طور مستقیم در دسترس بود .

Xiaomi Redmi Note 10 5Gیک دستگاه جدید نیست ، اما این واقعیت است که Vodafone ، یکی از بزرگترین اپراتورهای شبکه جهان ، مایل است آن را به رغم اعتبار میان رده خود به خوبی در محدوده بودجه قرار دهد ، یک نشانه واضح است که زمان در حال تغییر است بهتر است ، حداقل برای کاربر نهایی.

در اینجا بهترین تلفن های هوشمند مقاوم ما وجود دارد

این ما بهترین گوشی های هوشمند کسب و کار chocies خیلی

و لیست ما از بهترین تلفن های هوشمند ایمن را بررسی کنید

ما چند ماه پیش Redmi Note 10 5G را بررسی کردیم و به آن 5/3 ستاره (از 5 ستاره) با قیمت خرده فروشی اولیه پیشنهاد دادیم که بیش از دو برابر آنچه وودافون در حال حاضر آن را می فروشد ، است.

ناگفته نماند که تخفیفات شدید Vodafone یک دستگاه محکم و در عین حال بدون الهام را به یک قهرمان سطح اولیه/بودجه تبدیل کرده است. با این قیمت ، چه کسی به تلفن های هوشمند 4G احتیاج دارد (ویژگی ما را در افزایش تلفن هوشمند 100 دلاری ببینید )؟

 

به نظر می رسد که Vodafone در برابر رقبای خود در انگلستان O2 و EE به استراتژی های فروش فوق العاده ای متوسل شده است تا بازار 5G بیشتری را به دست آورد. بنابراین در حالی که Xiaomi Redmi Note 5G دارای تخفیف زیادی است ، هنوز باید بسته ای 10 پوندی PAYG خریداری کنید (توجه داشته باشید که قفل دستگاه باز است).

ارزان ترین تلفن هوشمند

بدیهی است ، همین امر در مورد شیائومی نیز صدق می کند ، که باید موافقت خود را با چنین کاهش شدید قیمت تایید کرده باشد. این شرکت به سرعت هوآوی را به عنوان رقیب اصلی سامسونگ در فضای اندروید جایگزین کرده است و در نبردی بزرگ برای کسب بزرگترین جایزه از بین رفته است: عنوان بزرگترین فروشنده جهانی گوشی های هوشمند از نظر تعداد واحد های عرضه شده.

 

بر روی کت شیائومی بایگانی Qualcomm ، Mediatek قرار دارد. سازنده نیمه هادی تایوانی استراتژی پرتاب تهاجمی را با هدف مشخص اتخاذ کرده است. پیشرو در سهم بازار ، حتی اگر به معنای رقابت تنها در بازار چیپست های 5G رده پایین یا متوسط ​​باشد.

انتظار می رود تلفن های هوشمند 4G به سرعت از بازار خارج شوند زیرا پوشش 5G در سطح جهانی بهبود می یابد. به غیر از Mediatek و Qualcomm ، یکی دیگر از فروشندگان بزرگ چینی ، UNISOC به احتمال زیاد تعدادی راه حل مقرون به صرفه چیپست 5G را معرفی می کند که رقابت بیشتری را از سال 2022 به بعد افزایش می دهد.

دو پیامد جانبی دیگر این حمله 5G (الف) کاهش چشمگیر قیمت نقاط تلفن همراه 5G است که ممکن است مرگ تلفن های ثابت را تسریع کند و (ب) مایکروسافت و گوگل ممکن است در نهایت متقاعد شوند که به اکوسیستم های ARM مربوطه اجازه می دهند ( Windows در ARM و سیستم عامل Chrome) برای راه اندازی سیستم های روی تراشه بسیار ارزان تر.

ارزان ترین تلفن هوشمند

 Redmi Note 10 5G 

در مورد خود گوشی ، ویژگی های آن در یک دستگاه پرچمدار از سال 2018 بی نظم نخواهد بود. 

به غیر از مدارک 5G (و قابلیت اجرای دو سیم کارت 5G در حالت آماده به کار) ، دارای 4 گیگابایت RAM ، 128 گیگابایت حافظه داخلی (با استفاده از فناوری سریعتر UFS) ، صفحه نمایش 1080 24 2400 با نرخ تازه سازی 90 هرتز ، حجم عظیم 5000 میلی آمپر ساعت باتری ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (به علاوه دو سنسور جانبی) ، NFC و کانکتور Type-C به همراه اندروید 11. 

روی هم رفته ، این چیزی نیست جز تلفن هوشمند معمولی سطح اولیه و ارزان قیمت شما

ارزان ترین تلفن هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *