آیفون 13 بالاخره می تواند بریدگی مخوف خود را از دست بدهد. 

آیفون 13
زمان مطالعه مطلب 3 دقیقه

آیفون 13 بالاخره می تواند بریدگی مخوف خود را از دست بدهد. 

 

در اینجا 3 ویژگی جدید که در دستگاه انتظار می رود آورده شده است.

  • انتظار می رود اپل در رویداد سالانه خود در هفته های آینده مدل های اصلی آیفون بعدی را به طور کامل توضیح دهد.
  • از رها کردن تاچ تا افزودن اتصال ماهواره ، تغییرات بزرگی در پیش است.
  • ما همه آنچه را که در مورد آیفون های جدید امسال می دانیم در زیر جمع بندی کرده ایم.

به روزرسانی سالانه اپل برای خط آیفون هر روز در راه است: معمولاً رویدادی در اواسط تا اواخر سپتامبر در مقر اصلی این شرکت در کالیفرنیا برگزار می شود و پس از آن خط جدیدی از آیفون ها در هفته های بعد عرضه می شود.

اگرچه اپل هنوز رویداد امسال خود را اعلام نکرده است ، اما سازنده گوشی های هوشمند هنوز رویدادی را از دست نداده است.

اما حتی قبل از این رویداد ، ما در حال حاضر تصویری کاملاً واضح از آنچه در مورد به روزرسانی های اپل در iPhone های امسال انتظار داریم را داریم ، حتی اگر اپل هنوز هیچ یک از این به روز رسانی ها را تأیید نکرده باشد.

 

برش کوچکتر ، مراقبت از برنامه اختصاصی Apple TV “تد لاسو”

صحنه ای از برنامه اختصاصی Apple Ted “Ted Lasso” که ظاهری شبیه به یک آیفون بدون شکاف دارد.

در صفحه جلویی هر مدل فعلی آیفون ، قسمت نسبتاً قابل توجهی از فضای خالی مستقیماً در بالای صفحه وجود دارد. این سخاوتمندانه به عنوان “ناچ” نامیده می شود و ممکن است در نهایت از iPhone خارج شود.

البته اگر نمایش “تد لاسو” ساخته شده توسط اپل پیش بینی کننده حرکتهای بعدی اپل باشد.

در یکی از قسمت های اواخر ماه اوت ، طرفداران فوق العاده اپل آنچه را که ظاهراً آیفونی بدون بریدگی بود ، مشاهده کردند .

گزارش های قبلی در مورد آنچه از iPhone بعدی انتظار می رود شامل کلمه ای از یک بریدگی کوچکتر بود ، اما حذف کامل آن را شامل نمی شد.

بریدگی آیفون بیش از یک انتخاب طراحی ، دوربین جلوی آن را در خود جای داده است – هم برای عکس های سلفی و هم برای ورود به سیستم Face ID استفاده می شود. اگر بریدگی برداشته شود ، دوربین به طور بالقوه می تواند در پشت صفحه پنهان شود یا به صورت برش دایره ای کوچکتر نگهداری شود.

آیفون 13
آیفون 13

در مواقع ضروری تماس بگیرید ، حتی در مواقعی که سرویس ندارید

بر اساس گزارش اخیر ، آیفون های جدید می توانند دارای ویژگی ایمنی بسیار مهمی باشند: اتصال ماهواره ای در مواقع اضطراری.

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد که این قابلیت به کاربران آیفون این امکان را می دهد که “پیام هایی را برای اولین پاسخ دهندگان ارسال کرده و گزارش تصادفات در مناطق بدون پوشش سلولی را بدهند .”

هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت با گوشی های جدید در زمان عرضه یا در تاریخ بعدی عرضه می شود یا خیر. حداقل یکی از منابع به بلومبرگ گفت که بعید است که این ویژگی تا زمانی که در سال 2022 وجود داشته باشد ، آماده شود.

گفته می شود اپل سالهاست که روی فناوری ماهواره کار می کند و گزارش های قبلی نشان می داد که اپل ماهواره های خود را به مدار می فرستد. این شرکت هرگز به طور رسمی کار بر روی فناوری ماهواره ای را تأیید نکرده است.

 

یک دوربین کمی بهتر ، یک تراشه کمی سریعتر که تلفن را تغذیه می کند

مردی دو مدل آیفون 12 در دست داشت.

بین گزارشات تحلیلگران معتبر و تاریخچه آیفون ها ، یک چیز در مورد مدل های جدید آیفون امسال قطعی است: آنها پیشرفت هایی را در دوربین و تراشه ای که تلفن را تغذیه می کنند ، نشان می دهند.

اگر تاریخ نشان می دهد ، مدل های جدید آیفون دارای تراشه A15 Bionic هستند ، درست مانند تراشه سال گذشته A14 Bionic. آنچه در مورد عملکرد واقعی یا عملکردهای دیگر به آن اشاره می شود ، هنوز مشخص نیست ، اما احتمالاً به عنوان سریعترین پردازنده موبایل اپل معرفی می شود.

همچنین انتظار می رود دوربین گوشی به روز رسانی شود ، که به گفته تحلیلگران MacRumors در هر مدل جدید دارای “لنز دوربین فوق العاده گسترده ارتقا یافته” خواهد بود. می توانید انتظار داشته باشید که عکسهای بسیار زیبایی از غروب های مخملی و چهره های نزدیک را برای نشان دادن این پیشرفت ها مشاهده کنید.

آیفون 13
آیفون 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *