بهترین تبلت برای یادداشت برداری در سال 2021

بهترین تبلت برای یادداشت برداری
زمان مطالعه مطلب 7 دقیقه

متخصصان خانگی و اداری و همچنین کارگران در حال حرکت به دستگاه هایی نیاز دارند که تقریباً تمام نیازهای آنها را برطرف کند و قرص های یادداشت برداری روز به روز به محبوب ترین گزینه ها تبدیل می شوند. این دستگاه ها برای جایگزینی نوت بوک های سنتی و لنت های چسبنده طراحی شده اند، بهترین تبلت برای یاد داشت برداری به شما امکان می دهد یادداشت های دست نویس خود را دیجیتالی کرده و آنها را برای نگهداری و جستجوی راحت تر سازماندهی کنید.

بهترین تبلت برای یاد داشت برداری

بهترین تبلت های یادداشت برداری همچنین به شما امکان می دهد یادداشت ها را در چندین برنامه و حتی چندین دستگاه ذخیره کنید و اطلاعات مهم را از دور ریختن، گم شدن و یا حتی سرقت جلوگیری کنید. بسیاری از رایانه های لوحی همچنین دارای گزینه های ورود بیومتریک از طریق نرم افزار تشخیص چهره یا خوانندگان اثر انگشت و همچنین رمزگذاری درایو برای امنیت بیشتر هستند.

برخی از تبلت ها، مانند Samsung Galaxy Tab S7+ دارای قلم های سازگار هستند تا بتوانید فوراً به محل کار خود برسید، در حالی که برخی دیگر مانند Apple iPad Pro نیاز به خرید اضافی برای لوازم جانبی دارند. مزیت خرید قلم خود این است که بتوانید مدلی را انتخاب کنید که مناسب سبک کار و نیاز شما باشد (یعنی ورودی های دکمه های متعدد، حساسیت به فشار و شیب و شارژ بی سیم)، اما این هزینه اضافی است که باید در نظر گرفته شود.

بسیاری از رایانه های لوحی دارای RAM قابل تنظیم و حافظه داخلی هستند، بنابراین می توانید ترکیبی را انتخاب کنید که نه تنها برای پروژه های فعلی شما کار کند، بلکه بتواند در آینده بارهای بیشتری را نیز تحمل کند. برخی از مدلها حتی از کارتهای microSD برای ذخیره حافظه قابل ارتقاء پشتیبانی می کنند تا بتوانید در صورت نیاز به سرعت فضای بیشتری اضافه کنید.

اگر برای کار زیاد سفر می کنید یا دفتر شما در هر کجا که آن روز اتفاق می افتد ، می خواهید یک تبلت را انتخاب کنید که بتواند از طریق هر دو شبکه داده تلفن همراه Wi-Fi و LTE به اینترنت متصل شود. جدیدترین مدلها همچنین ممکن است از 5G LTE پشتیبانی کنند، و حتی بدون اتصال Wi-Fi، سرعت مرور وب را سریعتر کنید.

 ما انتخاب های برتر خود را برای تبلت های یادداشت برداری از مارک هایی مانند مایکروسافت، سامسونگ و اپل جمع آوری کرده و ویژگی های آنها را برای کمک به شما در تصمیم گیری مناسب برای شما جمع آوری کرده ایم.

بهترین تبلت یاد داشت برداری در کل؛ Microsoft Surface Go 2

Microsoft Surface Go 2 یک تبلت همه کاره 2 در 1 است که تقریباً هر نیاز حرفه ای خانگی یا اداری را برآورده می کند. وزن آن تنها 1.2 پوند و ابعاد آن 6.9 9. 9.6 اینچ است و برای قرار گرفتن در کوله پشتی یا کیف دستی برای مسافرت یا کیف دستی شما برای سفرهای کاری مناسب است. با عمر باتری تا 10 ساعت، می توانید تمام روز کار کنید. و با شارژ USB-C، سریعتر از مدلهای قبلی به شارژ کامل خواهید رسید. صفحه لمسی امکان استفاده از دستان شما یا قلم سرفیس قلم را برای ورودی ها فراهم می کند و یادداشت برداری در جلسات یا هنگام ویرایش اسناد و عکس ها را آسان می کند. همچنین می توانید از این مدل در حالت تبلت ، لپ تاپ یا استودیو استفاده کنید تا با سبک کار شما مطابقت داشته باشد. 

این رایانه لوحی از پردازنده Pentium Gold برای انجام کارهای معمولی اداری استفاده می کند. و می توانید رایانه لوحی را با 4 یا 8 گیگابایت RAM و درایو ذخیره سازی حالت جامد با 64 یا 128 گیگابایت فضا پیکربندی کنید. در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر، کارت خوان microSD به شما امکان می دهد با تغییر نیازهای خود، حافظه داخلی را برای انعطاف پذیری بیشتر افزایش دهید.

می توانید با ایمیل کاری و پروژه های مشارکتی با اتصال Wi-Fi و اتصال داده اختیاری LTE در ارتباط باشید. برای محافظت از رایانه لوحی خود در برابر دسترسی های غیر مجاز، دوربین جلو از نرم افزار تشخیص چهره برای ورود بدون رمز استفاده می کند. این نیز برای جلوگیری از حذف تصادفی پرونده ها و اسناد مهم از دستگاه کار شما برای کودکان کوچک مفید است.

 

بهترین تبلت برای نوت برداری
بهترین تبلت برای یادداشت برداری

بهترین تبلت یاد داشت برداری اقتصادی؛ Amazon Fire HD 10

اگر به دنبال تبلت یادداشت برداری هستید، اما باید به بودجه خود پایبند باشید، Amazon Fire HD 10 یک گزینه عالی است. این تبلت ممکن است سطح ابتدایی باشد، اما هنوز هم دارای ویژگی های بسیار خوبی برای متخصصان خانگی و اداری است. صفحه نمایش 10.1 اینچی برای خواندن و ویرایش اسناد، وبگردی و یادداشت برداری در جلسات بسیار مناسب است. همچنین دارای وضوح 1080p HD است، بنابراین تماس های ویدیویی و جلسات مجازی شما واضح و واضح خواهد بود. عملکرد تصویر در تصویر برای زمانی مناسب است که مجبور به تماس ویدیویی هستید، اما هنوز می خواهید روی پروژه ای کار کنید یا بدون نیاز به خروج از برنامه به اسناد خاص مراجعه کنید. این تبلت همچنین دارای الکسا برای کنترل های صوتی بدون دست است ، و آن را به یک مکان عالی برای دفاتر استفاده می کند که قبلاً از دستیار مجازی الکسا استفاده می کنند. 

اتصال Wi-Fi و بلوتوث به شما این امکان را می دهد تا به محل کار و لوازم جانبی خود متصل بمانید و قاب موجود تبلت جدید شما را از صدمات ناشی از ضربه و افتادگی گاه محافظت می کند. باتری یکپارچه به شما امکان می دهد تا 12 ساعت با یک بار شارژ کامل از آن استفاده کنید و می توانید از طریق شارژ سریع USB-C در کمتر از 4 ساعت به 100 درصد قدرت برسید. و در حالی که حافظه داخلی در قسمت کوچکتر قرار دارد، می توانید در صورت نیاز به کمی فضای اضافی، آن را با کارت های microSD گسترش دهید.

بهترین تبلت برای نوت برداری مناسب سفر؛ Apple iPad Mini 5

iPad برای حرفه ای های تجاری بیگانه نیست و iPad Mini 5 بهترین انتخاب برای کار در جاده است. ابعاد این تبلت فقط 8 5. 5.3. 0.24 اینچ است و وزن آن کمی بیش از نیم پوند است و باعث جمع و جور و سبک بودن وزن آن می شود و می توانید آن را تقریباً در هر مکانی با خود ببرید. عمر باتری 10 ساعته برای کار در پروازهای بین المللی یا روزهای طولانی در دفتر عالی است.

می توانید از طریق داده های تلفن همراه Wi-Fi یا LTE متصل بمانید و به شما امکان کار و اشتراک پروژه ها را حتی بدون اتصال به اینترنت بدهید. شما می توانید بین 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و خواننده اثر انگشت Touch ID کار و داده های شخصی شما را از دسترسی غیرمجاز در امان می دارد. اتصال بلوتوث 5.0 به شما امکان می دهد از موش ها، صفحه کلیدها و قلم های بی سیم برای گردش کار کارآمدتر و یا انتقال داده ها از رایانه لوحی خود به لپ تاپ یا دسکتاپ خود استفاده کنید. همچنین می توانید از این رایانه لوحی با Apple HomeKit برای کنترل صوتی بدون دست و ادغام در شبکه دفتر هوشمند خود استفاده کنید.

بهترین تبلت برای یادداشت برداری
بهترین تبلت برای نوت برداری

بهترین تبلت های یاد داشت برداری؛ اپل آیپد پرو 12.9 اینچی

اگر به دنبال سرمایه گذاری کمی بیشتر در یک تبلت یادداشت برداری هستید تا همه ویژگی های مورد نظر خود را بدست آورید، Apple iPad Pro 12.9 اینچی بهترین انتخاب است. این تبلت از تراشه A12Z با موتور عصبی برای قدرت پردازشی زیادی استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد تا از مرور وب و پخش ویدیوها گرفته تا نقاشی دیجیتال و ویرایش عکس، همه کارها را انجام دهید.

مداد اپل موجود از طریق آهنربا به iPad متصل می شود و به صورت بی سیم شارژ می شود، بنابراین همیشه آماده است تا زمانی که نیاز به یادداشت برداری یا ویرایش اسناد و عکس های بزرگ دارید، از آن استفاده کنید. صفحه نمایش 12.9 اینچی Liquid Retina دارای روشنایی حداکثر 600 نیت است، بنابراین می توانید به راحتی صفحه نمایش را در تقریباً هر نور و طیف گسترده ای از رنگ P3 برای تصاویر زنده و رنگ های غنی مشاهده کنید. 

شما می توانید از طریق داده های تلفن همراه Wi-Fi یا LTE در ارتباط باشید و نرم افزار تشخیص چهره Face ID کار و داده های شخصی شما را از سرقت و دسترسی غیرمجاز در امان می دارد. باتری با یک بار شارژ حداکثر 10 ساعت به شما امکان استفاده می دهد و شارژ USB-C سریعتر به شارژ کامل باتری می رسد. شما می توانید iPad Pro را با حافظه داخلی حداکثر تا 1 ترابایت پیکربندی کنید و فضای کافی برای اسناد، عکس ها، فیلم ها و برنامه های مورد نیاز برای مقابله با پروژه های کاری در اختیار شما قرار دهد.

بهترین تبلت های یاد داشت برداری
بهترین تبلت برای یادداشت برداری

بهترین تبلت یاد داشت برداری حرفه ای؛ Wacom Cintiq Pro 24 اینچی :

تبلت های Wacom Cintiq بیش از 35 سال است که برای حرفه ای های خلاق استفاده می شود و تبلت 24 اینچی Cintiq Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مدل دارای وضوح 4K است و می تواند بیش از 1 میلیارد رنگ تولید کند و طیف وسیعی از گزینه ها را برای کار با شما و وضوح خیره کننده برای جزئیات را در اختیار شما قرار می دهد. قلم موجود دارای بیش از 8،100 سطح فشار است و می تواند تا 60 درجه شیب را تشخیص دهد، به شما امکان می دهد بنویسید، بکشید، بزرگنمایی کنید، و حرکت دهید و موارد دیگر.

قلم و تبلت 14 میلی ثانیه زمان پاسخگویی دارند، به این معنی که تأخیر ورودی عملاً وجود ندارد. این مدل همچنین شامل یک ریموت با 17 دکمه قابل برنامه ریزی است که به شما امکان می دهد ورودی های سفارشی برای برنامه های مورد علاقه خود ایجاد کنید. صفحه کلید روی صفحه و منوی شعاعی همچنین ده ها ورودی دیگر با یک لمس را در کنترل شما قرار می دهد.

بهترین تبلت برای یادداشت برداری
بهترین تبلت یاد داشت برداری

صفحه نمایش 24 اینچی با شیشه های حکاکی شده برای کاهش تابش خیره کننده ساخته شده و شما را از خستگی چشم نجات می دهد. همچنین دارای پاهایی است که 20 درجه شیب را برای موقعیت های راحت تر کار به شما می دهد. با رایانه های مبتنی بر Windows و macOS سازگار است و می توانید صفحه را از طریق کابل های USB-C HDMI یا DisplayPort به رایانه خود متصل کنید. در میانه یک پروژه مهم نیز نگران باتری های خراب نخواهید بود: باتری تبلت با یک بار شارژ یک روز کامل را در اختیار شما قرار می دهد و باتری قلم با یک بار شارژ کامل تا 5 ماه دوام می آورد.

نتیجه گیری

اگر میخواهید تبلت خریداری کنید و به دنبال بهترین تبلت برای یادداشت برداری هستید، که بتوانید در همه جا به همراه خود داشته باشید، در این مقاله بهترین های تبلت نوت برداری را معرفی کردیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن تصمیم خود را گرفته و بهترین را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *