تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات شبکه

شبکه
درایور شبکه
درایور شبکه
شبکه
شبکه
تعمیر شبکه
آموزش شبکه

تعمیر شبکه

هنگام خرید کامپیوتر جدید، اولین کاری که احتمالا سعی می کنید انجام دهید اتصال به اینترنت است. برای انجام این کار، یک اتصال به روتر خود ایجاد می کنید که داده ها را از اینترنت دریافت می کند و سپس به کامپیوتر ارسال می کند.

البته این تمام ماجرا نیست. در مرحله بعد می توانید چاپگر، تلفن هوشمند یا تلویزیون خود را به روتر متصل کنید تا این دستگاه ها نیز به اینترنت متصل شوند. حالا شما دستگاه های مختلف را از طریق یک نقطه دسترسی مرکزی به یکدیگر متصل کرده و شبکه خود را ایجاد کرده اید. بسیاری از شرکت های امروزی بدون وجود شبکه های کامپیوتری، قادر به کار کردن نخواهند بود.

اختلال در شبکه های کامپیوتری در شرکت های مختلف می تواند فاجعه بزرگی را به بار آورده و باید هرچه سریعتر تعمیر گردند. تعمیر شبکه باید توسط متخصصینی صورت گیرد که دارای مهارت بالایی در این زمینه باشند چرا که کوچک ترین اشتباه در انجام این کار می تواند ضربات سنگینی را به شبکه وارد نماید.

شبکه چیست؟

در فناوری اطلاعات، به اتصال حداقل دو سیستم کامپیوتری، از طریق کابل یا اتصال بی سیم شبکه گفته می شود. ساده ترین شبکه را می توان ترکیبی از دو کامپیوتر دانست که توسط یک کابل به هم وصل شده اند. در واقع به این نوع از شبکه ها، شبکه همتا به همتا گفته می شود.  کامپیوتر به داده های دستگاه دیگر دسترسی داشته و می تواند منابع مختلفی را مانند فضای دیسک، برنامه ها یا دستگاه های جانبی مانند چاپگر را به اشتراک بگذارد.

شبکه های امروزی کمی پیچیده تر هستند و تنها شامل دو کامپیوتر نمی باشند. سیستم هایی که بیش از ده جزء دارند معمولاً از شبکه های سرویس گیرنده- سرور استفاده می کنند. در این نوع از شبکه ها، یک کامپیوتر مرکزی یا در واقع همان سرور، منابع را برای سایر شرکت کنندگان در شبکه یا کلاینت ها فراهم می نماید.

تعمیرات شبکه

شبکه ها از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده اند که امکان بروز خطاها و مشکلات مختلف در هر یک از این بخش ها وجود خواهد داشت. با توجه به ارتباط سیستم های مختلف با یکدیگر در یک شبکه، در صورت خرابی هر یک از اجزای آن، کل سیستم با مشکل مواجه شده و امکان عملکرد صحیح آن وجود نخواهد داشت. مرکز تعمیرات شبکه رایان دل کوک  قادر به عیب یابی تخصصی و تعمیرات انواع شبکه های کامپیوتری بوده و با کارشناسان خبره ای که در این زمینه دارد قادر به راهنمایی و مشاوره های لازم به شما می باشد. از جمله خرابی های رایجی که ممکن است شبکه و تجهیزات آن با مواجه گردند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        شبکه بی سیم سیگنال را نشان می دهد اما اتصال برقرار نمی شود

·        وقفه های شبکه و فایل های غیر قابل دسترس

·        ناسازگار بودن IP

·        پاسخ کند به درخواست ها

·        کیفیت ضعیف VoIP

·        و غیره.

زمانی که کامپیوتر نمی‌تواند وارد سرور شود، زمانی که کامپیوتر نمی‌تواند از طریق شبکه LAN به اینترنت دسترسی داشته باشد، زمانی که کامپیوتر در Network Neighborhood  فقط می تواند خود را ببیند و نمی تواند به رایانه های دیگر دسترسی داشته باشد تا از منابع مشترک آنها مانند چاپگر استفاده نماید، زمانی   سرعت برخی از کامپیوتر در شبکه در حال اجرا به طور غیر معمول کند است و بسیاری از مواقع دیگر، نشان دهنده اختلال در شبکه کامپیوتری است که باید توسط متخصصین برطرف گردد.

تعمیرکارانی که در مرکز تعمیرات رایان دل کوک حضور دارند از سواد و تجربه بالایی برخوردار بوده و مهارت های فنی کافی در این زمینه داشته و در نتیجه قادر به عیب یابی و تعمیرات انواع شبکه و تجهیزات آن هستند.

تعمیر شبکه در محل

در صورتی که با هر گونه مشکلی در تجهیزات شبکه خود مواجه شدید، نیاز است تا در اولین فرصت به متخصصین این امر مراجعه نمایید. تعمیرکاران و تکنسین هایی که در مرکز تعمیرات شبکه رایان دل کوک حضور دارند قادر به عیب یابی و تعمیر تجهیزات شبکه در محل هستند. انجام تعمیرات در محل در رابطه با تجهیزات شبکه یک مزیت بزرگ به حساب می آید چرا که جا به جایی حجم زیادی از دستگاه ها برای تعمیر به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و پس از آن نیاز است تا نصب و برقراری ارتباط دستگاه ها مجددا برقرار گردد.

شبکه های تجاری مختلف ممکن است در معرض هک شدن توسط هکرهای حرفه ای قرار داشته باشند و خسارات جبران ناپذیری را به این شرکت ها وارد نمایند. با استفاده از شبکه های فایروال می توان امنیت شبکه را تامین نمود و از حملات مخربی که ممکن است توسط هکرها یا بدافزارهای مختلف اتفاق بیفتد، جلوگیری کرد. تیم حرفه ای رایان دل کوک قادر به نصب شبکه های فایروال به صورت حرفه ای بوده و در صورت بروز مشکل در این سیستم ها قادر به برطرف نمودن مشکلات مختلف آن هستند.

تعمیرات مودم شبکه

مودم را می توان یکی از مهم ترین تجهیزات شبکه دانست که در برندهای مختلفی مانند اچ پی، سیسکو، اکستریم، جونبپر و غیره وجود دارد. مودم های سیم کارتی، مودم های وایرلس، مودم های ایرانسل و غیره نیز انواع مختلفی از مودم های موجود در بازار می باشند. با توجه به این که وجود نوسانات برق می تواند مستقیما بر روی مودم ها تاثیر داشته باشد، امکان خرابی و آسیب دیدن آنها بسیار وجود داشته و نیاز به تعمیرات تخصصی خواهند داشت.

تیم متخصص و با تجربه رایان دل کوک  با بهره مندی از توانایی و مهارت های بالای تعمیرکاران و متخصصینی که دارد و همچنین تجهیزات و وسایل مدرن و پیشرفته ای که از آن برخوردار است قادر به نصب و تعمیرات انواع مودم در تجهیزات شبکه برای پروژه های بزرگ و کوچک می باشد. بعد از انجام تعمیرات مودم، گارانتی تعمیرات در اختیار مراجعه کنندگان قرار خواهد گرفت.

تعمیرات شبکه های کامپیوتری

در صورتی که قصد راه اندازی یک بیزنس کوچک را دارید و می خواهید از شبکه های کامپیوتری در آن استفاده نمایید می توان برای اجرای پروژه خود با تیم رایان دل کوک تماس گرفته تا تکنسین ها و مهندسین این مرکز در مدت زمان کوتاهی اقدام به نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری نمایند. علاوه بر آن در صورتی که از قبل این نوع از شبکه های کامپیوتری را نصب کرده اید و اکنون این سیستم دچار مشکلاتی شده است می توانید از کمک متخصصین این مرکز استفاده نمایید.

در صورتی که هرگونه سوال یا مشکلی در رابطه با تجهیزات شبکه های کامپیوتری دارید می توانید از تخصص کارشناسان آموزش دیده و با مهارت مرکز رایان دل کوک استفاده کرده و مشکل را در صورتی که قابل رفع توسط شما باشد، برطرف نمایید.

تعمیرات تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه شامل مواردی مانند روتر، سرورها، سوئیچ ها و غیره می باشد که ممکن است مشکلات متعددی در این تجهیزات به وجود بیاید. خراب شدن پاور یا منبع تغذیه، خرابی پورت ها و اینترفیس ها و بسیاری از موارد دیگر به دلایلی مانند نوسانات برق امکان وقوع را دارند. علاوه بر مشکلات سخت افزاری، ایرادهای نرم افزاری مختلفی نیز ممکن است در انواع تجهیزات شبکه ایجاد گردند. خرابی نرم افزاری این تجهیزات نیز به اندازه مشکلات سخت افزاری حائز اهمیت بوده و می تواند منجر به عدم عملکرد درست سیستم گردد.

در صورت خرابی این تجهیزات، امکان تعویض آنها نیر وجود دارد اما با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و افزایش قیمت ها، صرفه با این است که نسبت به تعمیر آنها اقدام نمود و از خرید دستگاه جدید جلوگیری کرد. حساسیت بالای تجهیزات شبکه نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد را می طلبد که با تمامی این دستگاه ها آشنایی داشته و قادر به عیب یابی دقیق و برطرف نمودن انواع مشکلات باشد.

شما می توانید برای تعمیر تجهیزات شبکه به مرکز رایان دل کوک مراجعه کرده و تعمیرات را به صورت تخصصی دریافت نمایند. این تعمیرات شامل مواردی مانند تلفن های تحت شبکه، گیتوی های ویپ FXS , FXO، تجهیزات ویدئو کنفرانس در برندهای مختلف، رادیو های وایرلس، اکسس پوینت های وایرلس، روتر های شبکه و ماژول های آن، فایروال های شبکه، سوئیچ های شبکه شامل سوئیچ های لایه 2 و 3 و سوئیچ های POE و غیر مدیریتی، سرور های رکمونت و تاور، دوربین های مدار بسته شامل آنالوگ IP و AHD  و دستگاههای ذخیره کننده شامل NVR و DVR و غیره می باشد.

انواع خدمات عیب یابی و تعمیرات شبکه

پیدا کردن خطاهایی که در شبکه و تجهیزات آن وجود دارد کار راحتی نبوده و نیاز به تجربه و مهارت فنی بسیار بالایی دارد.

با استفاده از خدمات عیب یابی که در مرکز رایان دل کوک انجام می گیرد، تمامی مشکلات و ایرادهای نرم افزاری و سخت افزاری شبکه به صورت تخصصی تشخیص داده می شود و بدین طریق نیمی از مسیر با موفقیت طی می گردد. پس از عیب یابی دقیق، هزینه ها به صورت شفاف و لیست شده در اختیار مشتری قرار گرفته و تیم تعمیرات اقدام به برطرف نمودن ایرادهای تشخیص داده شده خواهند نمود.

این مرکز با سابقه بالایی که در زمینه تعمیرات شبکه دارد قادر است تمامی مشکلات و خرابی ها را به صورت دقیق تشخیص داده و در زمانی کوتاه و با کیفیتی بالا در محل تعمیر نماید.

معتبرترین برندها

فروش ایسوس
تعمیرات لپ تاپ دل