فناوری عکاسی هوایی

فناوری عکاسی هوایی
زمان مطالعه مطلب 5 دقیقه

فناوری عکاسی هوایی

همه چیز درباره فناوری عکاسی هوایی

در این عکس پرونده 13 فوریه 2014 ، اعضای کلانتری Box Elder County در طی یک تظاهرات ، هواپیمای بدون سرنشین جستجو و نجات خود را در شهر بریگهام ، یوتا پرواز می دهند. فرماندار گری هبرت با اعمال محدودیت های جدید در استفاده نیروی انتظامی از این فناوری ، اولین محدودیت های هواپیماهای بدون سرنشین ایالت را تایید کرد. دفتر هربرت روز چهارشنبه اعلام کرد که او این قانون را امضا کرده است ، که به گفته طرفداران با پیشرفت فناوری پهپادها و گسترش آن مورد نیاز است. 

برای گرفتن عکس با کیفیت حرفه ای نیازی به حرفه ای نیست. با این حال ، برای تحقق آن به برخی از فناوری نیاز دارید. اگر تا به حال از نتایج شفافی که از تجهیزات فعلی خود به دست می آورید ناامید شده اید ، در اینجا چیزی است که باید برای کیفیت عکس های مجله خود برطرف کنید.

 

ساعت آفتابی خود را تنظیم کرده و آن را قاب بندی کنید

زمانی که عکاسی در فضای باز انجام می دهید ، زمان روز تفاوت زیادی ایجاد می کند . نورسنج با توجه به نور روز که باید با آن کار کنید ، به شما کمک می کند مقدار مناسب نور را بگیرید. نوردهی مناسب ، نتیجه ای است که در عکس شما به آن نیاز دارید.

 

بنابراین ، برای مثال ، اگر به تصویر خود نیاز دارید تا شبیه صحنه ای باشد که عکاسی کرده اید (به معنای واقعی کلمه) ، پس می خواهید از نورسنج داخلی دوربین استفاده کنید. این فرض بر این است که صحنه دارای ترکیبی از تنهای متوسط ​​برای ضبط است و روشنایی از قابلیت های سنسور تجاوز نمی کند.

فناوری عکاسی

 

اگر نوردهی بیش از حد به صحنه بدهید ، خیلی روشن به نظر می رسد و تیره ترین لحن به جای سیاه رنگ خاکستری می شود. اگر نوردهی بسیار کمی به صحنه بدهید ، کل عکس شما بیش از حد تیره به نظر می رسد ، با رنگ های میانی خاکستری یا مشکی و مناطق روشن به جای سفید طبیعی که در محل مشاهده کرده اید ، خاکستری گل آلود هستند.

 

اگر می خواهید نور منعکس شده داشته باشید ، باید مطمئن شوید که نورسنج های منعکس شده دوربین شما کالیبره شده اند به طوری که هر چیزی را که ضبط می کنید به عنوان یک صدای متوسط ​​در عکس بازتولید می شود.

اگر از DSLR استفاده می کنید ، دوربین شما به جای یک نورسنج خارجی ، نور را از طریق لنز می خواند. این امر باعث صرفه جویی زیادی در زمان شما برای مطابقت کارت های نوردهی می شود.

 

عکاسی در اوایل روز به شما مقدار زیادی نور طبیعی آبی می دهد. بعد از ظهر ، از آنجا که نور آبی در حال محو شدن است و نور نارنجی و قرمز غالب است ، صدای گرم تری خواهید داشت.

خیر ، لازم نیست حرفه ای شوید – یک دوربین «Go Pro» بگیرید. دوربین های Go Pro دوربین های ویدئویی کوچکی هستند که وزن کمی دارند و به راحتی روی هر چیزی نصب می شوند. احتمالاً دوربین اصلی GoPro را که در عکس های اکشن شدید استفاده می شود ، دیده اید.

 

فناوری عکاسی

 

قدرت آن نه تنها در دوربین بودن آن بلکه در دوام و فوق العاده قابل حمل بودن آن است. اگر با مجموعه این شرکت آشنایی چندانی ندارید ، می خواهید با GoPro Hero 4 شروع کنید . این یک دوربین عالی است و راستش را بخواهید ، چه کسی نمی خواهد قهرمان شود؟

فیلمبرداری 1080p HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه یا 720HD با سرعت 60 فریم در ثانیه – این یک دوربین با کیفیت بسیار بالا است که می تواند ویدئویی شبیه به “زندگی واقعی” را ضبط کند.

چیزی که GoPro را از رقبای خود متمایز می کند ، لوازم جانبی و پایه هایی است که به شما امکان می دهد دوربین خود را تقریباً در هر مکانی ببرید. مطمئناً دوربین هایی وجود دارد که مشخصات بهتری دارند ، اما تعداد کمی از آنها می توانند با خیال راحت بر روی یک هواپیمای بدون سرنشین نصب شوند.

 

چیز دیگری تهیه کنید تا از شما عکس بگیرد

وقتی صحبت از هواپیماهای بدون سرنشین می شود ، واقعاً اینگونه است که می توانید عکس و فیلم هوایی بگیرید. بهترین پهپادها را انتخاب کنید تا کارهای کثیف خود را برای شما انجام دهند ، در حالی که نشسته اید و از پایین با زمین مذاکره می کنید.

اگر تازه شروع به پرواز کرده اید ، یک هلیکوپتر RC ساده با حالت های پرواز انتخابی تهیه کنید . یکی از این حالت ها باید حالت GPS باشد که در برابر خطای خلبان افزونگی کامل را ایجاد می کند.

از GPS برای نگه داشتن هواپیما در موقعیت مکانی افقی و عمودی ثابت استفاده می کند. به این ترتیب می توانید بدون لرزش دوربین عکس های ستاره ای بگیرید. همچنین می تواند اثرات باد را تا حداکثر سرعت هلیکوپتر جبران کند.

همچنین باعث می شود اینرسی باعث رانش نشود.

فناوری عکاسی

شما همچنین واحدی را می خواهید که “آماده پرواز” است. اگر چیزی جمع آوری کرده اید ، این خبر بدی است. شما طراح هواپیما یا عضو خدمه ساختمانی نیستید. شما فقط می خواهید هواپیمای خود را از جعبه خارج کرده ، روشن کرده و پرواز کنید. 

برخی از مدل های اولیه هواپیما فقط فریم هایی هستند که باید روی آنها بسازید – موتورها ، کنترل کننده پرواز ، گیرنده ، قطب نما ، فرستنده FPV ، و غیره. آنها کمی ارزان تر هستند ، اما شما این اطمینان را نیز ندارید. هنگام خرید یک مدل کامل

بنابراین ، با فرض اینکه به یک مدل دارای حالت GPS پایبند هستید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تا ارتفاع مورد نظر خود پرواز کنید ، به حالت GPS بروید و در حالی که عکس های خود را می گیرید ، موشواره را حرکت دهید.

البته اگر قبلاً هرگز پرواز نکرده اید ، ممکن است ایده خوبی باشد که با یک هواپیمای بدون سرنشین کوچک شروع کنید تا بتوانید با هواپیمای بدون سرنشین پرواز کنید.

ابتدا پرواز اسباب بازی ارزان را بیاموزید. به این ترتیب ، اگر تصادف کنید ، چند صد دلار یا چند هزار دلار نیستید.

فناوری عکاسی هوایی 

مقالات تکنولوژی شرکت رایان دل کوک را از دست ندید . 

 

فناوری عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *