تعمیرات تخصصی انواع آل این وان

آل این وان
خرید آل این وان
درایور آل این وان
فروش آل این وان
نرم افزار آل این وان
تعمیر آل این وان
آموزش آل این وان

تعمیرات آل این وان

امروزه با پیشرفت تنوع و طراحی در بازار کامپیوتر و همچنین ارتقاء کاربردهای انواع گوناگون این تجهیزات نیاز، به پشتیبانی و تعمیرات سخت افزاری این نوع دستگاه ها توسط متخصصین تعمیر موبایل در این عرصه بیشتر شده است.

این دستگاه های کوچک با امکانات ساده و اولیه ای که داشتند ابزارهای بودند، که تنها برای برقراری ارتباط میان مخاطبان استفاده می‌شد، اما با پیشرفت تکنولوژی در این تجهیزات و به تدریس قابلیت‌های بیشتری نظیر اشتراک عکس، فیلم و موسیقی و… کاربرد آن هم بیشتر شده است.

آل این وان
بهترین رایانه های همه کاره در سال 2021

بهترین رایانه های همه کاره به شما قدرت یک دسکتاپ بدون شلوغی را می دهد .

بهترین رایانه های همه کاره یک مانیتور رومیزی و اجزای رایانه رومیزی را در یک دستگاه واحد ترکیب می کنند. این یک گزینه عالی برای هر کسی است که برق زیادی می خواهد ، اما بدون درهم پیچیدن کابل ها.

رایانه های رومیزی همه کاره عالی هستند ، چه به سیستم قدرتمند برای استفاده حرفه ای نیاز داشته باشید و چه میز رومیزی برای کلاسها و تکالیف کودک-آنها فضای کمتری نسبت به برجهای سنتی اشغال می کنند و حتی از بزرگترین لپ تاپ ها فضای صفحه نمایش بیشتری را ارائه می دهند. این سیستم های منحصر به فرد قطعات ، پورت ها و مانیتورهای خود را در یک واحد واحد قرار می دهند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی آن را روی میز خود قرار دهید ، وصل کرده و به محل کار (یا بازی) بپردازید.

اما شما باید عاقلانه انتخاب کنید: جبران طراحی جمع و جور یک دستگاه همه کاره ، از دست دادن آزادی است که باید کیس را باز کرده و تعویض اجزا را شروع کنید.

برای راهنمایی شما در جهت درست ، ما چندین رایانه رومیزی همه کاره (هر دو دستگاه Windows و Apple iMac) را آزمایش کرده ایم تا بهترین ترکیب رایانه و مانیتور را که می توانید خریداری کنید ، بیابید.

بهترین رایانه های همه کاره که ما بررسی کرده ایم اغلب برای مصارف خاصی مانند ویرایش عکس و فیلم یا سایر کارهای حرفه ای سخت مناسب هستند.

اما واحدهای مقرون به صرفه می توانند اجراهای همه جانبه ای باشند و برای هر یک از اعضای خانواده ارزش ایجاد کنند ، خواه بچه هایی که در مدرسه مشغول انجام وظیفه هستند یا والدینی که سعی می کنند کار خود را انجام دهند یا آلبوم عکس خانوادگی را سازماندهی کنند. هر چیزی که از رایانه رومیزی می خواهید ، به احتمال زیاد یکی از بهترین رایانه های همه کاره به خوبی انجام می شود.

بهترین رایانه های همه کاره چیست؟

بهترین رایانه همه جانبه که آزمایش کرده ایم ، Apple iMac 2020 با صفحه نمایش 5K Retina (27 اینچ) است. این هنوز هم به دلیل طراحی کلاسیک iMac و سخت افزار جدید که CPU و GPU را به هم می ریزد ، بهترین رایانه همه کاره برای ویرایش عکس و ویدئو و یک سیستم فوق العاده در سراسر جهان است و قدرت عالی را برای همه کارهای شما ارائه می دهد. مخصوصاً برای ویرایش عکس و ویدئو مناسب است ، اما Apple iMac به همان خوبی در هر خانه یا محل کار مناسب است.

با این حال ، برای بهترین رایانه همه جانبه برای هنرمندان ، مایکروسافت سرفیس استودیو 2 برتری ندارد ، که صفحه نمایش لمسی وسیعی را با بهترین پشتیبانی از قلم در اختیار کاربران قرار می دهد و همه آنها برای راحتی مطلوب در نظر گرفته شده اند. صفحه نمایش لولایی به زاویه کم می افتد ، از کج جدول طراحی یک هنرمند تقلید می کند و آن را با پردازش عالی و سخت افزار گرافیکی جفت می کند.

و برای قدرت بی نظیر ، بیشتر به Apple iMac Pro نگاه نکنید ، که به راحتی بهترین ایستگاه کاری همه کاره کامپیوتر برای حرفه ای ها است. پردازش های پیشرفته و گرافیک های دارای مجوز ISV با ذخیره سازی سریع و حداکثر 128 گیگابایت حافظه برای ترکیب غیرقابل توقف قدرت و قابلیت همراه شده اند.

سرانجام ، دسکتاپ اداری مورد علاقه ما هم یک مینی کامپیوتر همه کاره و هم جمع و جور است ، Dell OptiPlex 7070 Ultra. با طراحی خلاقانه که یک مینی کامپیوتر قدرتمند را روی پایه مانیتور Dell قرار می دهد ، دسکتاپ تمیز یک کامپیوتر همه کاره با یک سیستم ماژولار را دریافت می کنید که می تواند سالانه به راحتی به روز شود. این ادغام چشمگیر دو طرح متفاوت است و نتیجه چشمگیر است.

بهترین وسایل برای بازگشت به مدرسه

اگر شما یا دانش آموزی که می شناسید برای بازگشت به مدرسه به یک رایانه همه جانبه نیاز دارید ، Dell OptiPlex 7070 Ultra یک انتخاب عالی است زیرا نسبتاً مقرون به صرفه است ، فضای کمی را روی میز شما اشغال می کند و به اندازه کافی قدرت انجام اکثر کارهای مدرسه  را دارد .

اگر کمی پول بیشتری برای خرج کردن دارید و دوست دارید از macOS استفاده کنید ، iMac 24 اینچی (2021) یک انتخاب عالی برای دانش آموزان است زیرا دارای قدرت زیادی برای اداره تکالیف ، صفحه زیبا و یک وب کم 1080p خوب است که به شما کمک می کند. در تماس های ویدئویی بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

دانشجویانی که انتظار دارند کارهای هنری و طراحی زیادی انجام دهند باید Microsoft Surface Studio 2 را در نظر بگیرند. این نسبتاً گران است ، اما اگر بتوانید آن را بچرخانید ، پیدا کردن رایانه ای بهتر برای کارهای دیجیتالی و هنر دشوار است.

Apple iMac 27 اینچی (2020)
در کل بهترین کامپیوتر همه کاره

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 27 اینچ ، صفحه نمایش 5120 در 2880

ویژگی های ویژه: دوربین FaceTime 1080p ، شیشه نانو بافت (اختیاری)

پردازنده: پردازنده Intel Core i9

گرافیک: AMD Radeon Pro 5700 XT GPU

دلایل خرید

+نمایش عالی+بلندگوهایی با صدای غنی+گرافیک و پردازنده قوی

دلایل عدم خرید

–حاشیه های ضخیم–پورت ها همه در پشت

Apple iMac 27 اینچی (2020) جدیدترین iMac است و ممکن است آخرین دستگاه همه کاره اینتل از اپل باشد ، اما نمی توانست در زمان بهتری عرضه شود. iMac جدید دارای پردازنده های نسل دهم اینتل ، گرافیک سری AMD Radeon Pro 5000 و شاید مهمتر از همه ، وب کم 1080p است-که گامی بزرگ در مقایسه با دوربین های 720p استفاده شده در iMac های قدیمی است. اما iMac 2020 را می توان با ویژگی های فوق العاده تری مانند شیشه اختیاری با بافت نانو و بلندگوهای پیشرفته داشت.

طراحی iMac بدون تغییر باقی می ماند ، با حاشیه های ضخیم در اطراف صفحه و یک چانه آلومینیومی برجسته در زیر صفحه نمایش ، اما صفحه مورد بحث یک صفحه نمایش Retina 5K است که دارای 5120 در 2880 پیکسل با جزئیات رنگارنگ و همچنین طیف گسترده رنگ P3 است. حمایت کردن. همچنین دارای تنظیم درجه حرارت رنگ TrueTone است که به طور خودکار رنگ را روی صفحه نمایش تغییر می دهد تا بهترین نور را در محیط اتاق نشان دهد.

Apple iMac 24 اینچی (2021)
بهترین همه در یک برای خانواده ها

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 24 اینچ ، صفحه نمایش 4480 در 2520

ویژگی های ویژه: وب کم 1080p ، بلندگوهای عالی

پردازنده: تراشه Apple M1 (پردازنده گرافیکی 8 هسته ای با 7 هسته در مدل 1299 دلار ، در غیر این صورت GPU 8 هسته ای)

گرافیک: تراشه Apple M1 (پردازنده گرافیکی 8 هسته ای/ 7 هسته ای در مدل 1299 دلار ، پردازنده گرافیکی 8 هسته ای در غیر این صورت)

دلایل خرید

+نمایش فوق العاده+وب کم عالی 1080p+بلندگوها صدایی غنی و پر جنب و جوش ارائه می دهند+تراشه M1 عملکرد سریع را ارائه می دهد

دلایل پرهیز از

–بدون تنظیم ارتفاع عمودی–مدل سطح ابتدایی فاقد ویژگی ها است–بنادر ناخوشایند در پشت قرار دارند

Apple iMac 2021 (24 اینچی) یک نفس تازه برای خط تولید قدیمی iMac است که با یک صفحه نمایش زیبا ، یک وب کم عالی و مجموعه ای از رنگ های جدید و روشن وارد بازار می شود. این همچنین اولین iMac است که از تراشه M1 اپل استفاده می کند ، یک سیلیکون سفارشی که قبلاً در M1 MacBook Air ،  M1 MacBook Pro و  Mac mini با M1 قدرتمند و کارآمد بوده است  .

در اینجا به شما این قدرت 24 اینچی را می دهد تا بتوانید همه برنامه های مورد علاقه خود را با قدرت اضافی اجرا کنید ، اگرچه اگر می خواهید جدیدترین بازی ها را انجام دهید ، احتمالاً با iMac 27 اینچی و گسسته آن بهتر عمل می کنید. کارت گرافیک Radeon. اما اگر فقط یک دستگاه قدرتمند و زیبا برای انجام کارها می خواهید ، این iMac مجهز به M1 قادر است هر وظیفه ای را که یک خانواده یا دانش آموز بر عهده اش می گذارد انجام دهد .

Microsoft Surface Studio 2
بهترین رایانه همه کاره برای هنرمندان

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 28 اینچی ، صفحه نمایش لمسی 4500 در 3000

ویژگی های ویژه: برای کشیدن ، همراه با قلم ، پایین می کشد

پردازنده: Intel Core i7-7820HQ

گرافیک: انویدیا GTX 1070

دلایل خرید

+طراحی عالی به شما امکان می دهد به عنوان یک میز رومیزی یا تخته نقاشی استفاده کنید+کیفیت نمایش فوق العاده+بهترین پشتیبانی از قلم در کلاس

دلایل پرهیز از

–قرار دادن پورت نامناسب–تاریخ سخت افزار از ابتدا است

مایکروسافت سرفیس استودیو 2 به دلیل داشتن صفحه لمسی بسیار زیبا که برای لمس راحت و استفاده از قلم پایین می آید ، بهترین وسیله برای هر کسی است که هنر دیجیتال انجام می دهد. صفحه نمایش بهتر از 4K شگفت انگیز به نظر می رسد ، صفحه لمسی از Surface Pen و Surface Dial پشتیبانی می کند و طراحی آن درجه یک است. این طراحی به تنهایی می تواند بهترین صفحه لمسی همه کاره برای طراحی باشد ، اما افزودن بهترین قلم در کلاس ، آن را به سطح دیگری می رساند.

سرفیس استودیو 2 به روز شده از سخت افزارهای پردازشی و گرافیکی قوی تری برخوردار است ، برای ذخیره سازی به درایوهای حالت جامد تبدیل می شود و نسخه ای بهتر از صفحه نمایش PixelSense را دریافت می کند که روشنایی و کنتراست بیشتری را ارائه می دهد. این یکی از بهترین رایانه های همه کاره است که ما دیده ایم و بهترین انتخاب ما برای سازندگان و هنرمندان رسانه است.

Apple iMac Pro
رایانه همه جانبه برای حرفه ای ها

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 27 اینچ ، صفحه نمایش 5120 در 2880

ویژگی های ویژه: حداکثر 128 گیگابایت رم

پردازنده: پردازنده Intel Xeon W (8 ، 10 ، 14 ، 18 گزینه اصلی

گرافیک: AMD Radeon Pro Vega 64

دلایل خرید

+قدرت پردازش و گرافیک حرفه ای+حجم زیاد حافظه+صفحه نمایش عالی

دلایل پرهیز از

–قابل ارتقاء توسط کاربر نیست–بدون تنظیم ارتفاع

وقتی صحبت از رایانه های همه کاره می شود ، آنها قدرتمندتر از این نیستند. Apple iMac Pro عنوان Pro را با پردازش و قدرت گرافیکی بیشتری نسبت به نیاز مصرف کننده به دست می آورد و آن را به یک ایده عالی برای استودیوی حرفه ای ویدئو ، غرفه مهندسی صدا یا دفتر معمار تبدیل می کند.

این دستگاه مجهز به پردازنده 10 هسته ای Xeon اینتل ، گرافیک ایستگاه کاری و 128 گیگابایت RAM ، خالص است. علاوه بر این ، طراحی iMac با پوشش آنودایز خاکستری فضای خنک iMac Pro ارتقاء شیکی پیدا می کند. شما حتی می توانید صفحه کلید Magic Apple و Magic Mouse یا Touchpad را برای مطابقت تهیه کنید. این بهترین رایانه همه جانبه برای هر کسی است که می خواهد طراحی شیک iMac را حفظ کند ، اما در ایستگاه کاری به قدرت جدی نیاز دارد.

دل OptiPlex 7070 Ultra
دسکتاپ همه کاره با مینی کامپیوتر ملاقات می کند

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 27 اینچ ، صفحه نمایش 1080 در 1920 (مطابق بررسی)

ویژگی های ویژه: طراحی مدولار با مینی کامپیوتر و پایه

پردازنده: Intel Core i7-8665U

گرافیک: Intel UHD Graphics

دلایل خرید

+مینی کامپیوتر با رومیزی All-in-One ملاقات می کند+عملکرد فوق العاده+انتخاب پورت عالی+تعداد سرسام آور تنظیمات و طرح های پوشش

دلایل پرهیز از

–شما را وارد یک اکوسیستم جدید و بدون آزمایش می کند–راه اندازی یک درد است

دسکتاپ اداری مورد علاقه جدید ما یک ترفند جالب و ناپدیدکننده را انجام می دهد ، با طراحی بدیع که یک مینی کامپیوتر قدرتمند را در داخل یک مانیتور مخصوص طراحی شده پنهان می کند و آن را به یک رایانه همه جانبه با مشخصات پایین تبدیل می کند. Dell OptiPlex 7070 Ultra با دارا بودن قابلیت های بسیار زیاد در اندازه کوچک خود و ارائه یک راه حل مدولار برای دفاتر که مایل به ارتقاء زیاد هستند ، یک پیچیدگی جالب در مینی کامپیوتر در محل کار است.

مینی کامپیوتر به قدری باریک است که ممکن است با باتری لپ تاپ یا داک رومیزی اشتباه گرفته شود ، اما در داخل آن پردازنده Intel Core ، حداکثر 64 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. این دستگاه دارای پورت ها و عملکرد زیادی است که آن را در بهترین رایانه های شخصی متمرکز بر بهره وری قرار می دهد-به هر شکل.

چگونه می توان بهترین کامپیوتر همه کاره را برای خود انتخاب کرد

هنگام خرید یک دسکتاپ جدید مانند یکی از بهترین رایانه های همه کاره ذکر شده در بالا ، به شما کمک می کند تا تصور روشنی از کاربردهای مورد نظر خود برای سیستم جدید داشته باشید. اگر به دنبال یک دستگاه اصلی برای مرور وب هستید ، تعداد زیادی سیستم مقرون به صرفه وجود دارد که مناسب هزینه است ، اما استفاده های سختگیرانه تر مانند ویرایش عکس و فیلم یا حتی ایجاد محتوای هنری جدید ، سیستم قدرتمندتری را می طلبد.

برای اکثر کاربران ، ما توصیه می کنیم به دنبال چیزی با پردازنده Core i5 یا بهتر ، با حداقل 8 گیگابایت حافظه باشید ، اما کاربران سخت گیرتر می خواهند چیزی قدرتمندتر مانند Intel Core i7 را انتخاب کنند و RAM بیشتر به سرعت تبدیل می شود. ، عملیات روان تر اگر می خواهید هر نوع بازی یا رسانه ای را انجام دهید ، ممکن است یک کارت گرافیک مجزا بخواهید.

ذخیره سازی نیز یک ملاحظه اصلی است. در حالی که بسیاری از سیستم های موجود در لیست ما 1 ترابایت یا بیشتر فضای ذخیره سازی ارائه می دهند ، ما متوجه می شویم که بهترین گزینه یک سیستم درایو دوگانه است که هارد دیسک بزرگتری برای ذخیره فایل و SSD سریعتر برای ذخیره سیستم عامل و برنامه ها ارائه می دهد.

قابلیت لمس در بسیاری از رایانه های همه کاره رایج است ، اما در iMac اپل وجود ندارد. اگر می خواهید از لمس یا قلم پشتیبانی کنید ، مطمئناً می خواهید یک دستگاه ویندوز تهیه کنید.

و صفحه نمایش را فراموش نکنید. صفحه نمایش های بزرگتر عالی هستند ، اما ممکن است با تمرکز بر وضوح تصویر بهتری به دست آورید ، زیرا صفحه نمایش های 4K رایج تر می شوند و برخی از همه سطح بالا همه گزینه های با وضوح بالاتر را ارائه می دهند.

رایانه های همه کاره طیف وسیعی را از قیمت مناسب تا قیمت برتر اجرا می کنند. سیستم های مقرون به صرفه را می توان با کمتر از 1000 دلار پیدا کرد ، اما عموماً به نمایشگرهای با وضوح کامل HD و پردازنده های کم مصرف Celeron و Pentium محدود می شود. بهترین رومیزی های همه کاره 2000 دلار یا بیشتر هزینه دارند و دارای صفحه نمایش 4K ، جدیدترین پردازنده های Intel Core i7 و کارت های گرافیکی مجزا از Nvidia و AMD هستند.

از آنجایی که این واحدها همیشه به برق متصل هستند ، ممکن است بخواهید روی یک محافظ موج خوب سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید همه چیز شما در وضعیت خوبی است.

چگونه رایانه های شخصی همه کاره را آزمایش می کنیم

هر یک به یک که ما بررسی می کنیم انواع مختلف معیارهای آزمایشگاهی را در آزمایشگاه ما و همچنین ساعت های طولانی استفاده در دنیای واقعی انجام می دهیم. همانطور که در مورد بررسی لپ تاپ ما ، ما از یک رنگ سنج برای اندازه گیری روشنایی ، دقت رنگ و طیف رنگی صفحه نمایش همه کاره استفاده می کنیم.

برای عملکرد ، از آزمون Geekbench 4 برای اندازه گیری توانایی های کلی پردازش سیستم استفاده می کنیم. ما همچنین یک آزمایش صفحه گسترده سفارشی را اجرا می کنیم تا ببینیم یک کامپیوتر چقدر طول می کشد تا هزاران نام با آدرس مطابقت داشته باشد. برای ارزیابی سرعت هارد دیسک هر سیستم ، مدت زمان لازم برای کپی 4.97 فایل را اندازه گیری می کنیم.

اگر یک دستگاه همه کاره دارای گرافیک مجزا باشد ، ما آن را از طریق بسیاری از معیارهای مشابهی که برای رایانه های شخصی بازی استفاده می کنیم اجرا می کنیم . این شامل 3DMark Fire Strike و همچنین ابزارهای معیار داخلی بازی هایی مانند Rise of the Tomb Raider ، Hitman و Grand Theft Auto V است. اگر یکپارچه برای پشتیبانی از واقعیت مجازی ساخته شود ، ما همچنین تست عملکرد SteamVR .

مهمتر از همه ، ما زمان زیادی را صرف استفاده از هر دسکتاپ همه کاره برای کارهای روزمره می کنیم. ما فیلم ها را تماشا می کنیم ، کار می کنیم ، بازی می کنیم و موسیقی را روی بلندگوها پخش می کنیم ، همه اینها را برای درک بهتر اینکه کدام یک ارزش پول شما را دارد.

معتبرترین برندها

سامسونگ
ایسر
فروش لنوو
فروش ایسوس
تعمیرات لپ تاپ دل